بازدید 5397

کشف لوازم خانگی قاچاق از خودرو شوتی در تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶۵ دستگاه لوازم خانگی قاچاق از داخل خودرو شوتی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۴۵ میلیارد ریال برآورد کردند.
کد خبر: ۱۲۰۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 14 November 2023

به گزارش «تابناک»، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز سه‌شنبه اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران انتظامی موفق به توقیف یک دستگاه خودرو سواری شوتی (قاچاق بر) حامل لوازم خانگی قاچاق در محدوده خیابان فداییان اسلام شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه محرز شد یک دستگاه خودرو شوتی حامل کالای قاچاق از استان‌های غربی کشور در این خیابان آماده تخلیه بار است که توسط مامورین توقف شد.

سرهنگ افشاری ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد راننده اقدام به پوشاندن و اختفای کالاها کرده و تحت پوشش، اقدام به حمل مقادیری کالای قاچاق از شهرستان‌خرم آباد به مقصد تهران کرده است.

وی تاکید کرد: کالاهای کشف شده از این خودرو شوتی شامل ۶۵ دستگاه لوازم برقی خارجی آشپزخانه با مارک (TEFAL) بود که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضایی ارجاع شد.

سرهنگ افشاری گفت: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریست اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل بارنامه‌های جعلی قاچاق به آنها پس از دستگیر شدن رانندگان ضمن عدم قبول مالکیت کالا تمام جرایم را متوجه آنها می‌کنند لذا از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست