بازدید 6361

اخراج کارگر نخبه تبریزی ۲ هفته بعد از دریافت جایزه

مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت گفت: کارگر نخبه (فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه صنعتی شریف) وقتی از دست رئیسی رئیس جمهور به عنوان کارگر لوح و جایزه گرفت دو هفته بعد توسط مدیرعامل آن واحد صنعتی و تولیدی اخراج شد.
کد خبر: ۱۲۰۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 13 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین اسدی، مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت امروز در نشست خبری جایزه ملی فناوری ایران که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: وقتی به یک دانشجوی ارشد در بخش صنعت ۱۲ میلیون حقوق می‌دهید معلوم است که به فکر مهاجرت می‌افتد دانشجو‌ها در دانشگاه ویژه صنعت و کسب و کار تربیت نمی‌شوند. در کدام رشته دانشگاهی به دانشجو درباره مالیات توضیح می‌دهند؟

اسدی گفت: کارگر نخبه (فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه صنعتی شریف) امروز به من پیامک زده است وقتی از دست رئیسی، رئیس جمهور به عنوان کارگر امسال لوح و جایزه گرفتم دو هفته بعد توسط مدیرعامل آن واحد صنعتی و تولیدی اخراج شدم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳
عدو شود سبب خیر. بره جایی که قدرش رو میدونند
کارگران تنها قشری هستند که جهان رو میسازن و در جهان هیچ سهمی ندارن
من معنی این جمله و ارتباطشون به هم و به کل ماجرا رو نمیفهمم.

دانشجو‌ها در دانشگاه ویژه صنعت و کسب و کار تربیت نمی‌شوند. در کدام رشته دانشگاهی به دانشجو درباره مالیات توضیح می‌دهند؟
بحث مالیات چیه این وسط؟ به دانشجوها باید درباره مالیات چیو توضیح بدهند؟ این که بیشترین مالیات از طبقه کارگر و کارمند گرفته میشه؟ یا چی؟ اگر ما مالیات رو در دانشگاه درست میفهمیدیم به حقوق 12 میلیونی رضایت میدادیم و خوشحال بودیم؟
آیا شما در دانشگاه برای صنعت برای کسب و کار تربیت شدید؟ به نظر نمیاد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
کارشناس کیلوی است یک چیزی گفته
H
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
گل گفتی. این حضرات بیسواد در هر سخنرانی آب چهل دره را قاطی نموده و افاضه می کنند. کلا یه موضوع کاملا عادی است در جامعه ما. در ضمن خودشان هم متوجه نیستند راجع به چه چیزی افاضه می کنند.
علت اخراج ؟؟؟؟
پایه حقوق دریافتی کارشناسی ارشد با حدود 8 سال سابق کار در پژوهشگاه فضایی ایران !!! (متخصصان و محققان جوان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) حدود 12 میلیون است!!!

بهش نهایتا 1 الی 2 تومن اضافه میشه.
اخراج به خاطر دانشگاه شریفه. ولا غیر
دوستان توجه داشته باشید توی شرایط روزگار الان که همه چیز دولا پهنا حساب میشه و مردم شدیدا تو فشار اقتصادی و روحی هستند کیه نخبه باشه تحصیل کرده باشه فنی باشه باتجربه باشه و بیاد بخاطر 12 یا 15 میلیون تو ایران کار کنه

شما حقوق کارگر تو ترکیه دوحه دبی آذربایجان و بالاتر اروپا و امریکا رو نگاه کنید و حالا ایران رو
با انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین شبکه سراسری خیرات نان و شرکت اسان پرداخت پرشین (آپ) مقرر شد از روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه لغایت ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ پویش خیرات نان در اپلیکیشن آپ راه اندازی گردد تا خیرین عزیز بتوانند از این طریق نیز در شارژ کارت های ۳۱۰۰۰ مددجوی این شبکه همراه ما باشند . شایان ذکراست در حال حاضر بالغ بر ۳۱۰۰۰ کارت الکترونیکی نان میان سرپرستان خانوار در ۳۱ استان کشور جهت خرید صرفا نان توزیع شده که ماهانه نیز از طرف شبکه شارژ می گردد، اقبالخانی مدیر شبکه سراسری خیرات نان از همه هموطنان عزیز درخواست نمود تا با شرکت در این پویش همه با هم کمک کنیم تا سفره ایی بی نان در سرزمین مان نباشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
با این همه ثروت سفره مردم؟ باید خالی از نان هم باشه؟
وقتی جایی قَدرِت دونسته نشه ،اونجا جای تو نیست، قطعا خداوند بهترین ها رو برایت مقدر کرده...
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
هزار تا لایک داری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست