قبل از معاملات بورس فردا ۲۲ آبان این اخبار را بخوانید

بورس فردا در سومین روز معاملاتی هفته در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کد خبر: ۱۲۰۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 12 November 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بورس فردا دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- حجم مبنا برای نماد معاملاتی شرکت صنایع پتروشیمی گلستان (شستان ۱) از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ براساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد.
۲- وزارت نفت موافقتنامه صادره خود برای احداث «پتروشیمی میانکاله» را به دلیل عدم اخذ مجوز زیست محیطی و ناترازی گاز طبیعی در کشور ابطال کرد.
۳- طبق اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، واریز ۱۰۰۰ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
 ۴- مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت: به احتمال زیاد سود سهام عدالت امسال هم مانند سال گذشته دومرحله‌ای واریز خواهد شد. از هفتۀ گذشته سامانه سهام عدالت متوفیان آغاز به‌کار کرده و ۳ هزار نفر مراجعه و سهام آن‌ها تعیین تکلیف شد.
۵- روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی زعفران به شرح و مشخصات ذیل جهت انجام معاملات بلوک گشایش یافته و آماده انجام معاملات می‌باشد.
۶- محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: اقدامات قابل توجهی از سوی دولت و مجلس برای حمایت از بازار سرمایه در نظر گرفته شده است.
۷- فرابورس اعلام کرد، دوره بازارگردانی در نماد معاملاتی "غصینو" با استفاده از روش مبتنی بر حراج تمدید شد.
۸- تعداد ۱.۸۷۲.۰۰۰.۰۰۰ سهم معادل ۵۲ درصد از سهام "شکبیر" به طور عمده و نقد در بازار پایه فرابورس عرضه خواهد شد. گفتنی است، تاریخ عرضه روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ خواهد بود
۹- جهش سنگ آهن پس از ۷ ماه سقوط مداوم/:قیمت محموله‌های سنگ آهن با محتوای سنگ آهن ۶۲ درصد CFR چین به ۱۲۸ دلار در هر تن رسید که بالاترین قیمت در بیش از ۷ ماه گذشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست