بازدید 2073

افزایش دما در شمال کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما در شمال کشور از امروز (۲۱ آبان ماه) و تداوم آلودگی هوای کلانشهرها تا سه‌شنبه (۲۳ آبان‌ماه) خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 12 November 2023

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا افزود: از امروز تا سه شنبه (۲۱ تا ۲۳ آبان) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا، غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور افزایش خواهد یافت. 

وی اضافه کرد: چهارشنبه (۲۴ آبان) در نوار غربی کشور بارش آغاز می‌شود. پنجشنبه (۲۵ آبان) علاوه بر نوار غربی، در جنوب غرب استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی و مناطقی از جنوب کشور رگبار و رعد و برق گاهی با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. 

ضیاییان ادامه داد: پنجشنبه(۲۵ آبان) در جنوب غرب دامنه‌های جنوبی البرز ،شرق، جنوب شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی مناطق همراه با گردوخاک خواهد بود

وی اضافه کرد: در استان‌های ساحلی دریای خزر از امروز تا چهارشنبه افزایش دما و در ارتفاعات با وزش باد گرم گاهی به‌نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۲ آبان ‌ماه) نیمه ابری تا ابری، همراه با غبار محلی، به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه ‌ (۲۳ آبان ماه) صاف تا قسمتی ابری ،همراه با غبار محلی به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا (۲۲ و ۲۳ آبان‌) بندرعباس با دمای ۳۳ و ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست