بازدید 2540
۲

عربشاهی: یحیی سپاهان را نبرد باید از پرسپولیس برود!

کد خبر: ۱۲۰۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ 11 November 2023

اظهارنظرهای عجیب پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال گاهی حالت طنز پیدا می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آخرین مورد از این گونه صحبت‌ها، متعلق به ضیا عربشاهی است که قبلا هم با ادعاهای عجیبش حواشی زیادی ایجاد کرده بود.

گویا عربشاهی از سرمربیگری یحیی چندان دل خوشی ندارد و خیلی برای رفتن او عجله دارد.

عربشاهی با بیان اینکه این تیم نباید برابر سپاهان ترسو و با احتیاط بازی کند، گفت: اگر پرسپولیس سپاهان را شکست ندهد، گل‌محمدی باید به فکر رفتن باشد!

ضیا عربشاهی در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان گفت: پرسپولیس در سه بازی اخیر بردی به دست نیاورده و اکثر پیروزی‌های این تیم در فصل جاری هم اقتصادی هم بوده است. در یک مقطع بحث اعتراض به نگرفتن پاداش‌ها مطرح شد که به تیم ضربه زد و تأثیر منفی خودش را گذاشت. برخی می‌گویند قدیم در فوتبال پول نبود ولی من می‌گویم پول بود اما ما به عشق پرسپولیس بازی می‌کردیم. حالا خیلی چیزها تغییر کرده است.

وی تأکید کرد: برخی از تصمیماتی که گرفته می‌شود، توهین به شعور هواداران است. شهاب زاهدی زمانی که گل نمی‌زد به شکل مرتب بازی می‌کرد ولی بعد از درخشش در پرسپولیس و زدن چند گل حساس به یکباره نیمکت نشین شد. چرا بازیکنی که گل می‌زند و شرایط خوبی دارد روی نیمکت می‌نشیند ولی مهاجمی که آماده نیست بازی می‌کند؟ واقعاً در پرسپولیس چه می‌گذرد که شاهد چنین اتفاقات عجیبی هستیم؟ این کارها بی‌احترامی به هواداران پرسپولیس است.

عربشاهی گفت: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد ولی یک روز می‌بینیم بازیکنان اعتصاب می‌کنند و روز دیگر حاشیه جدید ایجاد می‌شود. از طرفی بازیکنان باید مواظب نوع صحبت کردن‌شان باشند، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان خوب و با کیفیتی است ولی چرا باید بگوید ما باعث شدیم تا بازیکنان دیگر دستمزد میلیاردی بگیرند؟

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازیکنان با کیفیت و گران قیمتی دارد و همه هواداران هم انتظار دارند که تیمشان هم خوب فوتبال بازی کند و هم خوب نتیجه بگیرد. زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم در 13 سال فقط 7 باخت داشتیم و در زمین مسابقه می‌جنگیدیم تا شکست نخوریم.

عربشاهی در خصوص دیدار حساس فردای پرسپولیس برابر سپاهان اظهار داشت: سپاهان بعد از اتفاقات بازی با الاتحاد و حکمی که صادر شد از لحاظ روحی به هم ریخت ولی در آخرین بازی یک برد روحیه بخش برابر تیم ازبکستانی به دست آورد. با اینکه پرسپولیس در خانه حریف بازی می‌کند، اما امیدوارم نمایش تدافعی نداشته باشد. بهترین دفاع، حمله است و پرسپولیس نباید برابر سپاهان محتاط و ترسو بازی کند. سپاهان در عمق خط دفاعی آسیب‌پذیر است و مدافعان این تیم جدا از اینکه کُند هستند، در حفظ توپ هم مشکل دارد. اگر پرسپولیس در حمله پرتعداد باشد می‌تواند سپاهان را شکست دهد.

وی گفت: هواداران پرسپولیس عادت ندارند که تیمشان در سه یا چهار بازی پیاپی به برد نرسد. یحیی گل‌محمدی در مورد کوچینگ و تعویض‌ها باید تغییراتی را در تفکراتش ایجاد کند تا این ذهنیت به وجود نیاید که سقف مربیگری او در پرسپولیس پُر شده است. اگر پرسپولیس سپاهان را شکست ندهد، گل‌محمدی باید به فکر رفتن باشد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همه در شهرکرد می دانند که بنیادی فر لنگی است چرا،بازی پرسپولیس و سپاهان را او قضاوت می کند ؟؟؟
اینا مامور بازار گرمین الان یحیی قهر میکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست