بازدید 3095
۱

بمباران فسفری اطراف بیمارستان شفا در غزه

رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایت جنون‌آمیز دیگری، باز هم بخش‌های مختلف غزه، از جمله اطراف بیمارستان شفا را با بمب‌های ممنوعه فسفری هدف قرار داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۹ 11 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از وبگاه فلسطینی شهاب نیوز، در شرایطی که درگیری‌های شدیدی در اطراف بیمارستان شفا میان مبارزان مقاومت و اشغالگران صهیونیستی در جریان است، منابع فلسطینی گزارش دادند که جنگنده‌های این رژیم در حملاتی جنون‌آمیز بمب‌های ممنوعه فسفری و منور بر فراز نوار غزه شلیک کردند.

بر پایه این گزارش، هواپیماهای رژیم صهیونیستی به طرز جنون‌آمیزی در حال بمباران پیرامون بیمارستان شفا هستند.

از سوی دیگر تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز وارد این منطقه شده و قصد پیشروی دارند اما تا این لحظه مبارزان مقاومت اجازه پیشروی به آن‌ها نداده‌اند.

پیش از این «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه در این باریکه با اشاره به وضعیت فاجعه‌بار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه گفته بود: شمارش معکوس برای توقف خدمات در بیمارستان اندونزی و بیمارستان «کمال عدون» در شمال نوار غزه و از کار افتادن آنها به دلیل کمبود سوخت آغاز می‌شود.

القدره همچنین افزود: شمارش معکوس برای توقف خدمات حساس آغاز شده و مجتمع درمانی الشفاء به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان غزه تنها پس از ۳۶ ساعت از مدار خدمات رسانی خارج می‌شود.

در حالی عملیات طوفان الاقصی وارد سی و پنجمین روز خود شده که پیشتر سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه با اشاره به وضعیت فاجعه‌بار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این شهر، از افزایش آمار شهدای کادر درمان این شهر تا ۱۹۵ نفر خبر داده بود.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر امروز در این باره اعلام کرد: تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی در روز سی و پنجم به ۱۱۰۷۸ شهید رسیده است.

وی گفت: در میان شهدا ۴۵۰۶ کودک، ۳۰۲۷ زن و ۶۷۸ سالمند وجود دارند.

القدره همچنین اعلام کرد که تعداد مجروحان جنایات رژیم صهیونیستی در ۳۵ روز اخیر نیز به ۲۷۴۹۰ تن افزایش یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پس حماس تو بيمارستان و مدرسه و مسجد در ميان مردم مخفي شده ديگه مظلوم نمايي فايده نداره خودش توي قطر نشسته نيروهاش بين مردم تو بيمارستان يا توي تونلهاي مخفي واقعا چقدر رشادت دارن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست