بازدید 2031

نتانیاهو: به دنبال اشغال غزه نیستیم!

همزمان با ورود عملیات «طوفان الاقصی» به سی و پنجمین روز و ادامه کشتار ساکنان غزه، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم قصد اشغال این باریکه را ندارد.
کد خبر: ۱۲۰۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ 10 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز آمریکا مدعی شد: ما به دنبال اشغال غزه، تهاجم به آن و یا حکومت بر غزه نیستیم.

وی افزود: ما به دنبال ایجاد یک دولت غیرنظامی هستیم که در آنجا حضور داشته باشد. ما به دنبال این هستیم که اتفاقات هفتم اکتبر بار دیگر تکرار نشود.

نتانیاهو که پس از سی و پنج روز تجاوزگری قادر به شکستن اراده ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاورانه آنها نشده و شکست سنگینی را متحمل شده، با هدف سرپوش گذاشتن بر این شکست در مقابل رزمندگان مقاومت و کاستن از فشارها بر خود مدعی شد: در صورت لزوم قدرت لازم را برای ورود به غزه و کشتن «قاتلان» (رزمندگان مقاومت) را داریمِ چرا که این اتفاق مانع از تکرار اتفاقات هفتم اکتبر خواهد شد.

ده‌ها نفر از مردم نوار غزه در پی تعطیلی کامل زندگی در این باریکه، بیمارستان الشفاء را در جستجوی رفع نیازهای اولیه زندگی ترک می‌کنند و بسیاری از خودروها، هدف مستقیم بمباران رژیم صهیونیستی قرار دارند.

هیچ کالای اساسی و ضروری اجازه ورود و خروج به نوار غزه را ندارد و مردم به ذخایر استراتژیک اتکا دارند که با توجه به فشار شدید اشغالگران، در آستانه اتمام است.

این شرایط بیانگر آن است که تجاوزهای رژیم اسرائیل به نوار غزه فاجعه بزرگی را رقم زده و این باریکه را به منطقه ویران شده تبدیل کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست