بازدید 1714

افزایش غلظت آلاینده‌ها در ۴ شهر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، آخرین وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: در شهرهای تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ 09 November 2023

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز ( پنجشنبه ۱۸ آبان) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر است.

وی با اشاره به اینکه در سواحل شمالی افزایش موقتی دما رخ می‌دهد، تصریح کرد: همچنین در شهرهای تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، روز جمعه ( ۱۹ آبان) با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در شمال آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی و اردبیل و استان‌های ساحلی خزر افزایش ابر، وزش باد،‌ رگبار باران و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد. در این روز دریای خزر مواج است و در سواحل کاهش موقتی دما رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، تاکید کرد: روز شنبه (۲۰ آبان) در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و در شمال شرق و شرق کشور افزایش وزش باد و کاهش نسبی دما پدیده حاکم است. روز یکشنبه (۲۱ آبان) در گیلان و شرق اردبیل وزش باد و بارش پراکنده انتظار می‌رود و در سایر مناطق کشور جوی پایدار مستقر است. دوشنبه ( ۲۲ آبان) نیز در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

او در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۹ آبان ماه) قسمتی ابری همراه با غبار صبح‌گاهی و به تدریج وزش باد و افزایش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و شنبه ‌( ۲۰ آبان ماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست