بازدید 2075
۱
معاون پارلمانی رئیس جمهور خبر داد؛

«لایحه مقابله با تحریم‌ها» به مجلس ارسال شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارسال لایحه مقابله با تحریم ها به منظور مقابله موثر و اصولی با تحریم ها و حمایت های کافی از شهروندان متاثر از تحریم و مانع شدن از اثر گذاری این تحریم‌ها در قلمرو کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ 08 November 2023


به گزارش تابناک، سید محمد حسینی درباره ضرورت تقدیم این لایحه اظهار داشت: مقابله موثر و اصولی با تحریم‌ها و حمایت های کافی از شهروندان متاثر از تحریم و همچنین مانع شدن از اثرگذاری این تحریم‌ها در قلمرو کشور و ایجاد ضمانت اجراهای مناسب برای مقابله با تحریم‌کنندگان و تبعیت کنندگان از تحریم و مضافاً عدم وجود قانون جامع درخصوص مقابله با تحریم‌ها از مهمترین دلایلی بود که دولت لایحه مقابله با تحریم‌ها را نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در تشریح جزئیات این لایحه گفت: به موجب این لایحه دولت باید در صورتی که اشخاص حقیقی ایرانی به دلیل فعالیت‌های مرتبط با منافع ملی جمهوری اسلامی ایران تحت تعقیب قضایی و تهدیدهای امنیتی نظیر قرار گرفتن در فهرست ترور و محدودیت سیاسی کشورهای تحریم کننده یا سایر دولتها قرار گرفته باشند، حمایت نماید.

حسینی افزود: دولت صندوقی جهت جبران خسارت اشخاص خسارت دیده از تحریم تشکیل خواهد داد تا از محل منابع آن صندوق احکام قطعی صادر شده در محاکم داخلی در دعاوی اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی خسارت دیده از تحریم دولت‌های خارجی را جبران کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
انقدر این طرح به جزئیات بیان شده که مو لای درزش نمیره. کلا تحریم ها زمین گیر شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار