بازدید 2240
۴

نتانیاهو: بدون آزادی اسرا هیچ آتش بسی نخواهد بود

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه گفت: بدون آزادی اسیران اسرائیلی توسط حماس، هیچ آتش‌بس گسترده‌ای در غزه وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۰۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ 07 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، نتانیاهو که با شبکه ای بی سی نیوز آمریکا سخن می گفت، افزود: اسرائیل یک برهه توقف تاکتیک کوچک درگیری در غزه را برای تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه یا خروج گروگان‌هایی که حماس در اختیار دارد، بررسی خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که پس از پایان این جنگ، اداره غزه در اختیار چه کسی خواهد بود، مدعی شد: به نظرم اسرائیل در یک مدت کوتاه غیرمشخص مسؤولیت جامع امنیتی غزه را برعهده خواهد داشت، چرا که زمانی که ما مسؤولیت این باریکه نبودیم شاهد بودیم چه اتفاقاتی افتاد.

بی بی درباره توقف کوتاه و تاکتیکی جنگ گفت که این مسأله پیشتر نیز رخ داده است. بر این باورم که اوضاع را برای تسهیل ورود کالا و اجناس بشردوستانه یا خروج اسرا بررسی خواهیم کرد.

ساعاتی پیش کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا و نتانیاهو درخصوص توقف تاکتیکی جنگ تلفنی گفت‌وگو کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
بزار ببینیم در پایان این جنگ اصلا خاورمیانه یا اسرائیلی میمونه که بشه تصمیم دیگه ای گرفت؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
غزه و حماس پر
نتان یاهو تا این لحظه سر سوزنی از تصمیماتش عقب نشینی نکرده است زیرا اتفاقی که در اسراییل باید بیافتد هنوز نیافتاده البته من نمی توانم درست تحلیل کنم اوضاع میدانی آنجا را اما به نظر میرسد یک (بهت) و یک اتفاق (بهت انگیزی) باید درباره تل آویو رخ بدهد یا (حیفا) یا (انبارهای امونیاک (EN)) (کارخانه ی اسلحه سازی) زراد خانه های بمب اتمی و هسته ای) مربوط به اسراییل باید هدف قرار بگیرد زراد خانه ی (بمب های اهدایی آمریکایی) پتروشیمی های بندری اسراییل محل زندگی نتان یاهو و مقامات دولتی اسراییل پادگان های نظامی و همه ی اینها را باید با خاک یکسان کنند و یا در صورت امکان با پهپاد انتحاری هدف قرار دهند تا نتان یاهو احساس آرامش و ثبات نکند
پاسخ ها
بابی 2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
خودت فهمیدی چه موضعی داری کاربر.؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست