بازدید 2041

ظرفیت بی‌ام‌و تکمیل شد

بی‌ام‌و فروش قوی سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ را پیش‌بینی کرد و گفت سفارشات آن در چند ماه اول سال آینده تکمیل شده است؛ مدیران این خودروسازی افزودند به کاهش قیمت‌ها مانند برخی خودروسازان رقیب نیازی ندارند.
کد خبر: ۱۲۰۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 07 November 2023

به گزارش ایسنا، نتایج سه ماهه سوم تا حد زیادی مطابق با انتظارات بود و با لحن خوشبینانه‌تری نسبت به برخی از رقبا ارائه شد که نسبت به کاهش تقاضا در بازار هشدار داد.

الیور زیپس، مدیر عامل بی ام و، با توجه به اینکه آیا بی ام و احساس می‌کند که به کاهش قیمت برای افزایش تقاضای خودروهای الکتریکی نیاز دارد، به ویژه در چین که امسال نبرد برای سهم بازار در جریان است یا خیر گفت که این رویکرد برای بی‌ام‌و ارائه نمی‌شود. ما هیچ علاقه ای به کاهش قیمت‌ها برای به دست آوردن سهم بازار نداریم.

این خودروساز پریمیوم حاشیه سود سالانه قبل از بهره و مالیات در بخش خودروهای خود را ۹ تا ۱۰.۵ درصد پیش‌بینی کرده و در مسیر رسیدن به این هدف با ۱۰.۳ درصد حاشیه تا کنون در سال جاری است.

خودروهای با قیمت بالاتر و تمام الکتریکی درآمدهای سه ماهه را بالاتر از انتظارات هشت تحلیلگر شرکت‌کننده در نظرسنجی به ۳۸.۵ میلیارد یورو (۴۰.۹۲ میلیارد دلار) رساندند اما سود خالص گروه پس از اینکه رقم سال گذشته از افزایش یک‌باره بهره‌مند شد، ۷.۷ درصد کاهش یافت.

بر اساس گزارش رویترز، فروش خودروهای تمام برقی به ۱۵.۱ درصد از کل فروش در سه ماهه سوم رسید که از هدف پایان سال ۱۵ درصدی بی‌ام‌و پیشی گرفت. مدل‌هایی با قیمت بالا، نیز باعث رشد فروش می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست