بازدید 2518
۱

سندرز: امیدوارم اسرائیل از شر نتانیاهو خلاص شود

برنی سندرز، سناتور مستقل آمریکایی اظهار امیدواری کرد که بنیامین نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی بر کنار شود.
کد خبر: ۱۲۰۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 06 November 2023

به گزارش تابناک،  برنی سندرز، سناتور مستقل آمریکایی در مصاحبه‌ای با شبکه‌ سی.ان.ان اظهار کرد: «این مساله به طرز وحشتناکی پیچیده است. شما یک دولت راستگرا در اسرائیل دارید که نژادپرست است. و همین طور افرادش. اما خبر خوب این است که من در آخرین نظرسنجی دیدم تنها 18 درصد از اسرائیلی‌ها خواستار باقی ماندن نتانیاهو در نخست وزیری هستند. من امیدوارم که آنها از شر او خلاص شوند. من امیدوارم آنها دولتی را مستقر کنند که شدت حاد بودن بحران را درک کند.»

به نوشته پایگاه «هیل»، سندرز اخیرا همچنین بر ضرورت «جلوگیری از مرگ غیرنظامیان در جنگ جاری بین اسرائیل و حماس» تاکید کرد.

او هر چند از رژیم صهیونیستی خواسته بود تا بمباران غزه را متوقف کند اما مدعی شد «برای اسرائیل باید راه بهتری برای از بین بردن حماس وجود داشته باشد.»

سندرز ادعا کرد: «باید راهی بهتر از کشتن هزاران مرد، زن و کودک وجود داشته باشد. بنا بر این نگرانی فوری این است که شما باید یک وقفه در بمباران داشته باشد. شما باید به مراقبت از فاجعه فوری بپردازید.»

او بیان داشت، دولت نتانیاهو «تلاش می‌کند راه حل دو دولتی را در کرانه باختری غیرممکن سازد.»

این سناتور مستقل آمریکایی از سوی دیگر در مصاحبه‌ای با یک برنامه شبکه ام.اس.ان.بی.سی گفت: «اسرائیل باید کشتار  کور مردم بی‌گناه را متوقف کند.» برنی سندرز در این مصاحبه تصریح کرد: «چیزی که اکنون داریم می‌بینیم یکی از وحشتناک‌ترین لحظات در تاریخ مدرن است.»

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین در جریان عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر شده و شکست خورده، برای جبران این شکست مفتضحانه در حال هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه است و با بستن منابع آب و برق روی آنها و بستن تمامی گذرگاه‌ها منجر به شکل‌گیری یک فاجعه در این باریکه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
در هر سناریو و در هر حال


شمارش معکوس زوال اسراعیل آغاز شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست