بازدید 5186
۶

توقیف خودرو ۸ میلیاردی قاچاق در تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از توقیف یکدستگاه خودروی تویوتای لندکروز قاچاق در پایتخت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش خودروی کشف شده را بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعلام کردند.
کد خبر: ۱۲۰۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ 06 November 2023

به گزارش «تابناک»، سرهنگ مهدی افشاری روز دوشنبه اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مامورین پلیس امنیت اقتصادی موفق به کشف محل نگهداری خودروی قاچاق در محدوده بزرگراه تندگویان شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید یک دستگاه خودور تویوتای لندکروز قاچاق از تعمیرگاهی در میدان فاطمی به سمت خارج تهران در حرکت است لذا مامورین این پلیس خودور مذکور را در بزرگراه تندگویان قبل از آزادگان مشاهده و خودرو را متوقف می‌کنند.

سرهنگ افشاری ادامه داد: در بررسی مامورین پلیس مشخص شد هیچ گونه اسناد و مدارک دال بر اصالت خودرو وجود نداشته که پس از بررسی دقیق تر مشخص شد شماره بدنه نصب شده در زیر شیشه جلو خودرو دست نویس بوده و شماره اصلی بدنه خودرو دارای دستور توقیف است.

این مقام انتظامی افزود: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اقدامات اطلاعاتی! یکی باهاش حساب داشته زنگ زده ۱۱۰ دیگه. اقدام اطلاعاتی از کجا آوردی
اونم ۸۰ میلیییییارد ریال! وقتی چینی ۳۰ میلییییییییییییارد ریال قیمت داره تویوتا نداشته باشه؟
چجوری قاچاق آورده؟
حالا انگار مواد مخدر گرفتن ‌‌... خودشون مردم رو تحریم می کنن نمی زارن خودرو وارد بشه و بعد می گن تحریم ها اینطور و اونطور و اله و بله ....
چقدر شبیه 206 من هست
شما که خودرو نمی‌دید بدبختا مجبورن برن قاچاق منم بودم منم بودم می‌رفتم ورمی‌داشتم می‌اومدم فقط بدونم از کجا میشه رفت آوردیم ما که نداشتیم باید یه دونه به ما بدید و الا من میرم میارم
با این گزارش خود نیروی انتظامی میره زیر سوال که این ماشین چجوری از بندر تا تهران با اینهمه پاسگاه انتظامی اومده ؟؟؟؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست