بازدید 1929
۱

نامه امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان شانگهای

وزیر امور خارجه در نامه به دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های از این سازمان خواست ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها، تدابیر لازم و فوری را برای توقف جنایات جنگی و نسل‌کشی در غزه اتخاذ کند.
کد خبر: ۱۲۰۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۲ 06 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در نامه‌ای به «ژانگ مینگ» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، ضمن ابراز نگرانی و تأثر عمیق دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به تداوم جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، خواستار واکنش سازمان همکاری شانگ‌های در جهت توقف حملات در نوار غزه، توقف جنایت علیه بشریت و پاسخگو کردن رژیم متجاوز اشغالگر شد.

وزیر امور خارجه در این نامه، حمایت آمریکا و برخی کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی را زمینه ساز تداوم جنایات این رژیم و نقض فاحش و مکرر حقوق بین‌الملل عنوان کرد و ضمن ارجاع به سوابق سیاه و طولانی رژیم صهیونیستی در ارتکاب شنیع‌ترین جنایات بین‌المللی علیه فلسطینی‌ها، نسبت به وقوع یک فاجعه انسانی بزرگ در نواز غزه، در صورت بی عملی جامعه بین‌المللی هشدار داد.

امیرعبداللهیان در این نامه از دبیرکل سازمان همکاری شانگ‌های خواست تا اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین را محکوم کرده و تدابیر لازم و فوری را برای جلوگیری از ادامه نقض‌های فاحش حقوق بین‌الملل و توقف ارتکاب جنایات جنگی و نسل‌کشی در فلسطین اشغالی اتخاذ کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چشم عباس آقا !!!!!!!!
فرمایش دیگه ای نیست ؟!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست