نبض خبر

جنجال یک استاد دانشگاه مقابل المیرا شریفی مقدم

کد خبر: ۱۲۰۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 05 November 2023
تعداد بازدید : 4483
بازدید 23177
۹
حسین کچوئیان استاد دانشگاه در واکنش به زمان نیم ساعته‌ای که به او در برنامه زنده به افق فلسطین شبکه افق اختصاص داده شده بود، اعتراض کرد و با اشاره‌ای به اینکه به او گفته شده یک ساعت آنتن در اختیارش است، از خجالت المیرا شریفی مقدم، مجری پرحاشیه صداوسیما درآمد. این اتفاق جالب را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
خیلی بد شد یه استاد دانشگاه پرخاش کند؟؟؟؟
دور از جون اساتید دانشگاه است
پاسخ ها
یک استاد دانشگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
متاسفانه حرمتی برای هیچ کس و هیچ مقامی (از جمله مقام معلم) باقی نگذاشته اند. آخه این یارو استاد دانشگاهه؟! کدام رشته و کدام دانشگاه؟!!!
نه اینکه حرفهات هم خیلی گهر بار هست وقت بیشتر هم میخواهی؟خوب دیگه صدا و سیما ارث پدری حزب اللهی هاست.بقیه که هر ماه آبونمان صدا و سیما پرداخت می‌کنند حق هیچگونه اعتراضی ندارند.
دیگه موقع جین پوشیدن خانم المیرا هم رسیده
بله حاجی اصلا کلش واس شماست
خوب درست میگه تمام برنامه های بنده خدا بهم میریزه مثل اینکه استاد دانشگاه هست با چوپان مصاحبه نمیکنید با یک استاد دانشگاه دارید صحبت میکنید تمام وجودش بهم ریخت بنده خدا بهش حق بدید استاددانشگاه درست گفت?
این فرد کاملا معلومه که معتاده. برای چی دعوتش میکنید که حرف های بیخود بزنه؟
استاد دانشگاه؟ کدوم دانشگاه؟
با سلام من این قسمت رو دیدم حرفهای مهمان خیلی تاثیر گذار نبود و بنظرم توقع بیجا داشت بالاخره یک برنامه برای خودش برنامه ریزی داره و این گونه اظهار نطر و قهر کردن و تهدید کردن در شان یک استاد نیست. مجری برنامه هم با احترام برخورد کرد و سعی داشت جو را ارام کند.