بازدید 9286
۲
واکنش‌ها به ناکامی قهرمان ایرانی

سرقت شرم‌آور از هادی چوپان در مسترالمپیا

بلافاصله پس از اهدای مدال به سه نفر برتر، از آنها خواسته شد تا بعد از رویداد روی صحنه ژست بگیرند اما «گرگ ایرانی» در حالی که بسیار ناراحت بود از صحنه بیرون آمد و کنار کشید.
کد خبر: ۱۲۰۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ 05 November 2023

  به گزارش تابناک و به نقل از سایت essentiallysports، رویداد Super Bowl of Bodybuilding در اورلاندو به پایان رسید. در حالی که برخی از قهرمانان، عنوان‌های سال قبلشان را حفظ کردند، بخش آزاد مردان شاهد یک مستر المپیای جدید بود. درک لونسفورد توانست با کنارزدن هادی چوپان از ایران به عنوان مستر المپیای ۲۰۲۳ انتخاب شود.

بلافاصله پس از اهدای مدال به سه نفر برتر، از آنها خواسته شد تا بعد از رویداد روی صحنه ژست بگیرند اما «گرگ ایرانی» در حالی که بسیار ناراحت بود از صحنه بیرون آمد و کنار کشید. سامسون داودا، هادی چوپان و درک لونسفورد از همان ابتدا به عنوان مدعیان نفر نخست شناخته شده بودند و در نهایت درک لونسفورد با عضلات پشت چشمگیرش و شرایط بهتری که داشت، عنوان مستر المپیای ۲۰۲۳ را به دست آورد.

بدنساز ایرانی از صحنه خارج شد و یک صحنه تعجب‌برانگیز را رقم زد و همه را مبهوت خود کرد. با این حال، هواداران هادی چوپان عقیده دارند حق این ورزشکار در این رویداد خورده شد زیرا او بدنی بهتر از دفعه قبل داشت.

واکنش هواداران به شکست هادی چوپان

این شکست برای «گرگ ایرانی» که از برد امسال خود مطمئن بود و هوادارانش به او ایمان داشتند، غیر قابل قبول بود. یکی از طرفداران او با شکایت از نتیجه کسب‌شده نوشت:‌ «بزرگ‌ترین سرقت اینجا رقم خورد.»

یکی دیگر از علاقه‌مندان بدنسازی هم نوشت: «ترک صحنه از سوی هادی به این شکل بی‌احترامی بود.»

مخاطبی هم نوشت: «قهرمانی را از هادی دزدیدند و من واقعا می‌خواستم درک برنده شود اما هادی خیلی بهتر بود.»

یک کاربر عصبانی دیگر نوشت: «سرقت شرم‌آور!»

یکی از علاقه‌مندان بدنسازی که از نتایج ناراحت بود، با اظهار تاسف نوشت: «عنوان نخست را از چوپان دزدیدند. شرمنده شما، آقای المپیا!»

در حالی که هادی چوپان باید راهبردی برای بازپس‌گیری عنوان مستر المپیای خود بیابد، سامسون داودا باید تلاش بیشتری برای کسب جایزه Sandow داشته باشد.

پنج نفر برتر مستر المپیای ۲۰۲۳

۱. درک لونسفورد ۴۰۰۰۰۰ دلار
۲. هادی چوپان ۲۵۰۰۰۰ دلار
۳. سامسون داودا ۱۰۰۰۰۰ دلار
۴. براندون کاری ۴۰۰۰۰ دلار
۵. اندرو جکد ۳۵۰۰۰ دلار

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
مدال نقره هم خوب و ارزشمند است و بدن نفر اول انصافا خوب بود.
قهرمان بودن یک چیزی است و پهلوان بودن چیز دیگری است که همه قهرمانان پهلوان نیستند. اسطوره پهلوان ما جهان پهلوان تختی است که فروتنی و تواضعش در عین قهرمانی تا نداشت. هادی چوپان قهرمان ملی و افتخار ماست ولی بایستی حتی اگر حقش را هم خوردند در شان و مقام کشورش در میادین حاضر شود. قهر کردن در میادین بین المللی در کشتی هم روتین شده است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست