بازدید 2338
۱

سکته آرسنال مقابل نیوکاسل و برد دقیقه ۹۱ یونایتد

کد خبر: ۱۲۰۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ 04 November 2023

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال آرسنال در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه جیمز پارک میهمان نیوکاسل بود که در این مسابقه با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

آرسنال برای عقب نماندن از دیگر تیم‌های مدعی نیاز مبرمی به تمام امتیازات این مسابقه داشت. نیوکاسل هم برای حضور در جمع بالانشینان به‌دنبال حفظ امتیازات این مسابقه در خانه بود.

در این جدال این آرسنال بود که بازی را هجومی آغاز کرد اما عملکرد خوب مدافعان نیوکاسل موجب شد تا این تیم در گلزنی ناکام بماند. در دقیقه ۶۴ بازی، گوردون در موقعیتی مشکوک دروازه توپچی‌ها را باز و داور پس از بررسی VAR گل را تایید کرد تا میزبان پیش بیفتد. در ادامه تلاش‌های آرسنال برای جبران نتیجه راه به جایی نبرد و در نهایت نیوکاسل با محافظت از تک گل خود، دومین شکست فصل آرسنال را رقم زد.

آرسنال با قبول این شکست ۲۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول ماند. نیوکاسل هم با ۲۰ امتیاز در رده ششم جای گرفت.

 

دیدار تیم‌های فولام و منچستریونایتد هم در نهایت با برتری یک بر صفر منچستر به پایان رسید. 

در نیمه دوم، فولام حملات زیادی را روی دروازه یونایتد طراحی کرد و موقعیت‌های مناسبی نیز برای گلزنی داشت که از دست رفت. در دقیقه ۹۱، برونو فرناندز پرتغالی توانست برای میهمان گلزنی کند تا میهمان به یک پیروزی باارزش دست یابد.

منچستر که فصل سختی را تجربه می‌کند با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره ایستاد و فولام ۱۲ امتیازی باقی ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا چیشد نیوکاسل رده ششم هست یا من یونایتد؟؟?
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست