بازدید 1873

راهکار شرکت خودروسازی چینی برای فرار از ضرر

شرکت خودروسازی نیو اعلام کرد که نیروی کار را کاهش می‌دهد و ممکن است کسب وکارهای غیر اصلی را برای کاهش هزینه‌ها و بهبود کارایی منحل کند زیرا سازنده خودروهای الکتریکی چینی از اهداف فروش خود فاصله زیادی دارد و زیان‌ این شرکت ادامه دارد.
کد خبر: ۱۲۰۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 04 November 2023

به گزارش ایسنا، بر اساس نامه ویلیام لی، بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت خودروسازی نیو مستقر در شانگهای، این شرکت در ماه نوامبر ۱۰ درصد از کارمندان خود را کاهش خواهد داد. لی گفت، نقش‌های تکراری و ناکارآمد حذف خواهند شد و سرمایه‌گذاری پروژه‌ای که طی سه سال به عملکرد مالی شرکت کمک نمی‌کند، به تعویق افتاده یا کاهش می‌یابد.

نیو که زمانی یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های نوظهور در بازار خودروهای الکتریکی چین بود، از اهداف فروش خود به شدت فاصله می‌گیرد و همچنان زیان می‌دهد. بر اساس گزارش سالانه این شرکت، ۲۶ هزار و ۷۶۳ کارمند تمام وقت در این شرکت در پایان سال ۲۰۲۲ وجود داشت.

این تصمیم با توجه به فشار در بازار گسترده خودروهای برقی چین است که بزرگترین بازار چین است وشرکت‌های کوچکتر را تحت فشار قرار می‌دهد. جنگ قیمتی که یک سال پیش در ایالات‌متحده شروع شد، فشار را تشدید کرد و سایرین نیز با کاهش قیمت‌ها در رقابت برای جذب مشتریان به دنبال نشانه‌هایی از کاهش فروش بودند. لی عنوان کرد که این یک تصمیم سخت اما ضروری در برابر رقابت شدید است. سفر ما یک ماراتن در یک مسیر گل آلود است.

طبق گزارش بلومبرگ، نیو سهمی در حدود ۲.۱ درصد از بازار خودروهای انرژی نو چین را دارد که شامل خودروهای هیبریدی می‌شود و در ۹ ماهه اول سال جاری حدود ۱۱۰ هزار خودروی برقی به فروش رسانده که بسیار کمتر از هدف سالانه ۲۵۰ هزار خودرو است. در مقایسه، بی‌وای‌دی تنها در ماه اکتبر بیش از ۱۶۵ هزار خودروی تمام الکتریکی فروخت که با احتساب فروش هیبریدی خود به ۳۰۱ هزار و ۹۵ دستگاه رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست