بازدید 112276
بیست و نهمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

حملات بی سابقه موشک های سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل+ فیلم/ حملات مرگبار اسرائیل به کاروان آمبولانس ها در غزه+ عکس/مدیر بیمارستان الشفاء فاجعه بزرگی در راه است

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد بیست و نهمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 
کد خبر: ۱۲۰۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ 04 November 2023

حملات مرگبار اسرائیل به کاروان آمبولانس ها در غزه+ عکس

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد بیست و نهمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 

موج جدید حملات راکتی مقاومت به سوی سرزمین های اشغالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۹

گروهان‌های قدس شنبه شب اعلام کرد در واکنش به جنایت‌های اسراییل شهرک های صهیونیستی اطراف نوار غزه را هدف حمله راکتی قرار داده است.

 در بیانیه گروهان‌های قدس آمده است: عسقلان، اسدیروت، نیرعام، مقلاسیم، کفار عزه، کفار سعد را هدف حملات راکتی شدید قرار دادیم.

این اقدام سرایا القدس دقایقی پس از آن روی می‌دهد که رسانه‌های صهیونیستی از به صدا درآمدن صدای آژیرهای هشدار در سدیروت، مفلسیم و نیر عام در اطراف نوار غزه خبر می‌دهند.

کشته شدن 60 اسیر اسرائیلی در حملات تل‌آویو به غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۲۲:۱۸

 ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- تأکید کرد که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، در پی بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم صهیونیستی، بیش از ۶۰ اسیر اسرائیلی کشته شده‌اند.

ابوعبیده با اشاره به اینکه ۲۳ جسد از اجساد اسرای اسرائیلی، همچنان زیر آوار است، گفت: به نظر می‌رسد که به خاطر ادامه بمباران، ما قادر نیستیم به این اجساد دست پیدا کنیم.

سخنگوی گردان‌های القسام هفته گذشته خبر داد که در جریان حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در منطقه جبالیا، ۷ اسیر در بند مقاومت، از جمله سه غیرنظامی دارای گذرنامه خارجی کشته شدند.

انگلیس مکالمات حماس را از قبرس شنود می‌کند
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۲۱:۴۹

یکی از دیپلمات‌های سابق انگلیس مدعی شد که یگان‌های شنود این کشور از قبرس  مکالمات نیروهای حماس را شنود کرده و آن‌ها را در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهند. 

به گزارش منابع خبری، «کرگ موری»  دیپلمات‌ سابق انگلیس در ازبکستان و مورخ و فعال حقوق بشر شنبه شب به وقت تهران در شبکه اجتماعی «اکس» مدعی شد: «انگلیس از پایگاه شنود خود در "ترودوس" در قبرس به شنود نیروهای حماس مبادرت می‌کند و اطلاعات کسب شده را در اختیار (رژیم) اسرائیل قرار می‌دهد.»

چندی قبل نیز منابع خبری از آماده باش نیروهای ویژه آلمان در قبرس برای استقرار در غرب آسیا به بهانه تخلیه شهروندان این کشور از منطقه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ویژه نیروی دریایی آلمان در حال حاضر در قبرس در حالت آماده باش بوده و آماده استقرار در خاورمیانه هستند

این در حالی است که رسانه‌ها  گزارش کردند که نیروی هوایی ایالات متحده در راستای کمک به ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد هواپیماهای خود را در پایگاه نظامی نزدیک «آتن» پایتخت یونان مستقر کند.  پایگاه شهر «الفسینا» قرار است به مرکز حمل و نقل برای هواپیماهای نظامی آمریکا برای کمک به رژیم اسرائیل تبدیل شود. قرار است بین ۵ تا ۸ هواپیمای «سی-۱۳۰هرکولس» در این پایگاه هوایی مستقر شوند.

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا شامگاه شنبه گفت که اسرائیل باید اقداماتی را اتخاذ کند تا تلفات در میان غیرنظامیان به حداقل خود برسد.

وی که در نشست خبری مشترک با وزرای خارجه اردن و مصر صحبت می‌کرد، افزود: «از حق اسرائیل در دفاع از خودش حمایت می‌کنیم.»

معترضان خشمگین صهیونیست: «نتانیاهو» قاتل است
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۲۱:۱۳

منابع خبری شامگاه شنبه از برگزاری تظاهرات در تل‌آویو علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم خبر دادند. تظاهرات کنندگان در شعارهای خود خواستار اقدام برای آزادی اُسرا در غزه شدند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که دست کم هزاران نفر در میدان موزه در تل‌آویو تجمع کردند و حمایت خود را از خانواده اُسرا و مفقود شدگان ابراز داشته و اعلام کردند تا زمان آزادی این اُسرا در این میدان تحصن خواهند کرد.

تظاهرات دیگری نیز در شهر قدس اشغالی برگزار شده است. تظاهرات کنندگان خشمگین در مسیر خود به سوی منزل نتانیاهو با نیروهای امنیتی درگیر شده و فریاد می‌زدند: «بیبی (لقب نتانیاهو) قاتل است».

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از درگیری شدید میان خانواده اُسرا و مفقودان در برابر مقر اقامت «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

تل آویو: ترکیه نشان داد که در کنار حماس است
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۲۰:۳۵

 وزارت خارجه ترکیه روز شنبه اعلام کرد در پی تداوم حملات علیه غیرنظامیان و توجه نکردن به درخواست‌ها برای آتش‌بس در غزه، سفیر ترکیه در تل‌آویو فراخوانده شد.

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ خود اعلام کرد: «با توجه به فاجعه انسانی در حال وقوع در غزه که در پی حملات مداوم اسرائیل علیه غیرنظامیان و امتناع اسرائیل از درخواست‌ها برای آتش‌بس و جریان کمک بشردوستانه مداوم و بی‌مانع ایجاد شده، تصمیم گرفته شد "شاکر اوزکان تورونلار" سفیر ما در تل‌آویو برای رایزنی به آنکارا فراخوانده شود.»

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی شنبه شب به این رویداد واکنش نشان داد.  به گزارش منابع خبری، وزارت خارجه رژیم اسرائیل تصمیم ترکیه برای فراخواندن سفیر خود را برای رایزنی گامی دیگر در کنار حماس خواند.

پیش‌تر «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه با بیان این که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حتی حمایت ساکنان فلسطین اشغالی را هم از دست داده، گفته بود «نتانیاهو دیگر کسی نیست که بتوانیم با او صحبت کنیم، او را کنار گذاشته‌ایم».

اردوغان روز جمعه هم با بیان اینکه اولویت اکنون آتش‌بس کامل در نوار غزه برای دستیابی به ثبات در منطقه است، گفت که صهیونیست‌ها ۲۸ روز است در غزه جنایت می‌کنند.

دفن 240 شهید فلسطینی غیر قابل شناسایی در گورهای جمعی
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۹:۳۰

منیر البرش مدیرکل وزارت بهداشت غزه خبر داد که ۲۴۰ نفر که اجزای بدنشان در نتیجه بمباران صهیونیستی، قطعه قطعه شده بود، در گورهای جمعی دفن شدند.

وی همچنین تأکید دارد: جنازه‌هایی که دفن شدند، هویت ناشناسی دارند؛ زیرا بدنهای آنان تکه تکه شده یا سوخته است و به همین دلیل قابل شناسایی نیستند. برخی از افراد نیز کسی ندارند که آنان را شناسایی کند.

به گزارش خبرگزاری صفا، البرش در پایان گفت که بیش از ۶۰ پزشک نیز از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

هلاکت 5 نظامی اسرائیلی در شمال غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۹

کتائب القسام –شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- خبر داد که با یک گروه از نظامیان صهیونیست که در یک ساختمان در شمال غرب شهر غزه مخفی شده‌ بودند، درگیر شدند.

خبرگزاری شهاب به نقل از القسام گزارش داد، در این درگیری پنج سرباز اسرائیلی کشته و شمار دیگری از آنان نیز زخمی شدند.

دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته درباره تلفات و اسرای اسرائیلی در غزه گفت: تا این لحظه ۳۳۸ نظامی ارتش در جنگ در غزه کشته شده‌اند؛ ۲۴۱ اسرائیلی هم در غزه اسیر هستند که به خانواده‌هایشان اطلاع دادیم.

ترکیه سفیرش را از سرزمین‌های اشغالی فراخواند
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۱

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند به دلیل امتناع رژیم صهیونیستی از پذیرش درخواست آتش بس، سفیر ترکیه در سرزمین‌های اشغالی فراخوانده شده است.

 وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد: با توجه به فاجعه انسانی غزه به دلیل امتناع طرف اسرائیلی از پذیرش درخواست‌های آتش بس، تداوم حملات علیه غیرنظامیان و ممانعت از ارسال کمک‌های بشردوستانه، تصمیم گرفته شد سفیر کشورمان در تل آویو، شاکر اوزکان تورونلر برای مشاوره به آنکارا احضار شود.

 

ترکیه سفیرش را از تل آویو فراخواند
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۷:۳۶

 وزارت امور خارجه ترکیه امروز شنبه اعلام کرد که سفیرش در تل آویو را فراخوانده است.

وزارت امور خارجه این کشور اعلام کرد آنکارا سفیرش در تل آویو را به دلیل "عدم پاسخگویی طرف اسرائیلی به خواسته ها در زمینه آتش بس و ادامه حملات به غیر نظامیان" فراخوانده است.

براساس این بیانیه، از جمله سایر دلایل فراخواندن سفیر ترکیه "ندادن مجوز به ترکیه برای ارسال دائمی و مستمر کمک های انسانی به غزه با توجه به فاجعه انسانی کنونی در این منطقه" است.

حمله راکتی گسترده القسام به «عسقلان» و «اسدود»
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۴

اخه نظامی حماس امروز همچنین دو جنگ‌افزار دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب منطقه تل الهوا با راکت یاسین 105 منهدم کرده است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام همچنین اعلام کرد که روز شنبه محل تجمع نیروها و ادوات نظامی صهیونیستی در شمال غرب غزه را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار داده است.

گردان‌های قسام طی اطلاعیه‌ای نظامی از کشته شدن 5 نظامی اسرائیلی خبر داد و گفت که مجاهدان این گردان‌ها امروز به یک گروه از نظامیان صهیونیست در شمال غربی شهر غزه حمله کرده و با آنها با تیربار و نارنجک درگیر شده‌اند.

۱۴۵ شهید در ۲۹ روز در کرانه باختری
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۷

 وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز شنبه از افزایش شمار شهدای کرانه باختری رود اردن از ۲۹ روز پیش تاکنون به ۱۴۵ نفر خبر داد.

 وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز شنبه اعلام کرد: یک جوان ۱۷ ساله به نام محمد وائل عطا الجعبری که دیروز جمعه در جریان یورش نظامیان صهیونیست زخمی شده بود به شهادت رسید. بدین ترتیب شمار شهدای فلسطینی در این منطقه از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۱۴۵ شهید افزایش یافت.

این جوان فلسطینی روز جمعه در منطقه باب الزاویه در شهر الخلیل زخمی شده بود که با شهادت وی، شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری از بامداد روز جمعه تاکنون به ۹ شهید رسیده است.

۹۴۸۸ شهید در غزه/ ۳۹۰۰ نفر کودک هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۰

سخنگوی وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر امروز افزود ۳۹۰۰ نفر از شهدا کودک و ۲۵۰۹ نفر زن هستند.

وی گفت: ۲۲۰۰ مورد مفقودی به اطلاع ما رسیده است که ۱۲۰۰ نفر از آنها کودک و همچنان زیر آوارها هستند. ۱۵۰ پرسنل پزشکی و امدادی شهید و ۵۷ خودروی آمبولانس منهدم شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه همچنین از افزایش شمار زخمی ها به ۲۴۱۵۸ نفر خبر داد.

امروز نیز مناطق مختلف نوار غزه از جمله ورودی بیمارستان ها شاهد جنایت آفرینی ارتش رژیم صهیونیستی است.

حملات بی سابقه موشک های سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل+ فیلم
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۵:۲۳

جنبش حزب‌الله لبنان، بعدازظهر امروز (شنبه)، یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در خطوط مرزی لبنان منهدم کرد.

منابع خبری با انتشار تصاویری از حمله شدید مقاومت اسلامی لبنان به پایگاه «جل العلام» در خطوط مرزی لبنان و انهدام آن خبر دادند.

تعداد بازدید : 8359

منابع خبری فلسطینی می‌گویند مقاومت اسلامی لبنان برای اولین بار از موشک‌های سنگین در این حمله استفاده کرده است.

حزب‌الله دقایقی بعد در بیانیه‌ای اعلام کرد رزمندگان این جنبش به صورت همزمان امروز با موشک و تسلیحات مناسب مواضع «جل العلام»، «الجرداح»، «حدب البستان»، «المالکیه»، و«المطله» را هدف حمله قرار داده‌اند.

تعداد بازدید : 8362

طبق این بیانیه موشک‌ها مستقیما با اهداف مورد نظر برخورد داشته‌اند و تجهیزات فنی پایگاه‌ها منهدم شده است.

لحظاتی بعد خبرنگار «المنار» گزارش داد مقاومت اسلامی لبنان همچنین یک بالن جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را بر فراز شهرک «مسگاو عام» سرنگون کرده است.

 

پیام گردان های القسام به نتانیاهو
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۴

 گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس ظهر امروز اعلام کرد: امروز صحنه های بسیار تکان دهنده ای از نظامیان اشغالگر و همچنین اسناد بسیار مهمی را به صورت صوتی و تصویری منتشر می کنیم.

گردان های القسام افزود: ما نمی‌خواستیم آن را منتشر کنیم و همواره به نتانیاهو هشدار ‌دادیم که ما را مجبور به این کار نکند، اما جنایتکاری و حماقت سیاسی او باعث می‌شود که همه چیز را به خطر بیاندازد؛ به این امید که شاید اعتبار خود را که برای همیشه از دست رفته است، باز یابد.

لحظه حمله موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل+ فیلم
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۳

جنبش حزب‌الله لبنان، ظهر امروز (شنبه)، تصاویر جدیدی از حملات اخیر خود به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در خطوط مرزی لبنان منتشر کرد.

مقاومت اسلامی لبنان تاکنون ده‌ها موضع ارتش رژیم صهیونیستی را در خطوط مرزی لبنان با استفاده از خمپاره و موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده است.

تعداد بازدید : 9338

حزب‌الله صبح امروز همچنین  مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در «الجرداح» و «حدب البستان» در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

شهادت ۴۶ خبرنگار در نوار غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۳:۳۴

دفتر رسانه‌ای دولت در غزه امروز شنبه، ۴ نوامبر و در بیست و نهمین روز از نبرد «طوفان الاقصی» اعلام کرد که تاکنون ۴۶ خبرنگار مستقر در غزه، هدف حملات رژیم اشغالگر قرار گرفته و به شهادت رسیده‌اند.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، بمباران روز پنجشنبه جنگنده‌های اسرائیل، صدای حقیقت دیگری را در غزه هدف قرار داد؛ جایی که «محمد ابوحطب»، خبرنگار تلویزیون فلسطین، شهید شد تا به جمع ده‌ها تن از همکاران شهیدش بپیوندند.

نظامیان رژیم صهیونیستی ابوحطب و تعدادی از اعضای خانواده‌اش را پس از هدف قرار دادن خانه‌اش در خان یونس ترور کردند تا تلاش‌های او در جریان پوشش خبری تجاوزات آن‌ها به غزه و انتقال پیامش به جهانیان را متوقف کنند.

«میک والاس» قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا، روزهای گذشته و در واکنش به هدف قرار گرفتن خانواده خبرنگار الجزیره در غزه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشته بود: دولت آپارتاید اسرائیل روزنامه‌نگارانی را هدف قرار می‌دهد که جرات می‌کنند جنایات جنگی آن‌ها را افشا کنند.

ژاپن خواستار وقفه در جنگ غزه شد
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۳:۲۸

وزیر امورخارجه ژاپن از رژیم اسرائیل خواست برای رساندن کمک های بشردوستانه به غزه با توجه به افزایش تقاضای موارد کمک ها، جنگ را متوقف کند.

به گزارش کیودو، براساس اطلاعات وزارت امورخارجه ژاپن یوکو کامیکاوا وزیر امورخارجه ژاپن علاوه بر درخواست وقفه در جنگ از اسرائیل برای ارسال کمک های بشردوستانه به فلسطین وعده داد ژاپن بسته حمایتی افزایشی ۶۵ میلیون دلاری برای کمک رسانی به غیرنظامیان فلسطینی در منطقه محاصره شده نوار غزه که با بحران جدی انسانی به دلیل محاصره اسرائیل مواجهند ارسال خواهد کرد. این درحالی است که ژاپن ماه گذشته از ارسال کمک ۱۰ میلیون دلاری به غزه خبر داده بود.

طی دیدار وزیر امورخارجه ژاپن با الی کوهن همتای اسرائیلی در تل آویو کامیکاوا گفت از تمامی طرفین درخواست شده تا براساس قوانین بین الملل رفتار کنند و گروگان ها آزاد شوند.

بمباران خانه «اسماعیل هنیه» توسط اسرائیل
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۵

خبرنگار شبکه «الجزیره» امروز شنبه، ۴ نوامبر اعلام کرد که پهپادی از ارتش رژیم صهیونیستی منزل «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش «حماس» را در اردوگاه «الشاطی» غزه با موشک بمباران کرد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز چهارشنبه هفته گذشته و در میانه تهدیدات تل‌آویو، ارتش رژیم اشغالگر را به متحمل‌شدن تلفات بیشتر در نوار غزه تهدید کرده بود.

هنیه تصریح کرده بود: جنبش حماس چشم‌اندازی جامع درباره سرنوشت عملیات ارائه کرده است که با توقف تجاوزات اسرائیل به غزه، بازکردن گذرگاه ها و توافق در پرونده تبادل اسرا آغاز می‌شود.

سازمان ملل: حیات نوزادان در غزه به مو بند است
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۱

چند نهاد سازمان ملل در بیانیه‌ای مشترک گفتند حیات نوزادان در نوار غزه به مو بند است و زنان مجبورند در خیابان‌ها و در میان آوار زایمان کنند.

این نهادها، صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف)، آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا)، آژانس سلامت جنسی و باروری سازمان ملل متحد و سازمان جهانی بهداشت را شامل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «تاس» در بیانیه مشترک آن‌ها آمده است: انتظار می‌رود با توجه به کمبود دسترسی به مراقبت کافی، مرگ‌ومیر مادران افزایش یابد. زندگی نوزادان هم به به موبند است. اگر سوخت بیمارستان‌ها تمام شود، زندگی حدود ۱۳۰ نوزاد نارس که به مراقبت‌های مخصوص و مراقبت‌های ویژه نیاز دارند، به خطر خواهد افتاد. 

نهادهای سازمان ملل افزودند: تخمین زده می‌شود ۵۰ هزار زن باردار در غزه وجود دارد که بیش از ۱۸۰ نفر از آن‌ها در هر روز زایمان می‌کنند. پانزده درصد احتمال دارد عوارض حاملگی یا مربوط به زایمان را تجربه کنند و به مراقبت‌های پزشکی بیشتر نیاز داشته باشند. 

۳۸۶ تبعه آمریکا از غزه خارج می‌شوند
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۳

 با گذشت دو روز از بیانیه وزارت خارجه مصر درباره تدارک برای خروج حدود 7 هزار تبعه خارجی از غزه، خبرها از احتمال خروج حدود ۷۳۰ شهروند خارجی طی امروز حکایت دارد.

شبکه «سی‌ان‌ان» روز شنبه (امروز) در گزارش تازه خود درباره تحولات جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، خبری به نقل از یک منبع مصری درباره خروج اتباع خارجی از غزه منتشر کرد.

این مقام مصری که نامش فاش نشده، خبر داد که انتظار می‌رود روز شنبه (امروز) حدود ۷۳۰ تبعه خارجی از طریق گذرگاه رفح، غزه را ترک کنند.

این رسانه آمریکایی در گزارش خود افزود، منبع مصری اعلام کرد که قرار است ۵۵ شهروند مصر، ۳۸۶ تبعه آمریکایی، ۱۱۲ شهروند بریتانیایی، ۷۷ فرانسوی و ۱۵۱ شهروند آلمانی امروز غزه را ترک کنند.

آمریکا: اسرائیل طرح اولیه حمله به حماس را اصلاح کرد
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۸

ک مقام ارشد دولت «جو بایدن» گفت که اسرائیلی‌ها پس از گفت‌وگو با آمریکا، طرح نظامی اولیه خود برای حمله به حماس را به طور قابل توجهی اصلاح کردند.

به گزارش روزنامه تایمز آو اسرائیل، این مقام آمریکایی در یک نشست تلفنی با خبرنگاران به شرط ناشناس ماندن در پاسخ به پرسش های بسیار در خصوص اینکه آیا واشنگتن با اسرائیل در مورد شمار زیاد تلفات غیرنظامیان در غزه هم گفت و گو کرده است یا خیر، گفت که امریکا سرسختانه به دنبال اطمینان از درک اهدافش توسط طرف مقابل است.

وی سپس افزود: اسرائیلی ها به طور قابل توجهی طرح اولیه حمله خود را تغییر داده و اصلاح کرده اند.

این مقام ارشد همچنین درخواست برای آتش‌بس پس از حمله ۷ اکتبر (۱۵ مهر) حماس به اسرائیل را سیاست درستی برای آمریکا ندانست و در ادامه گفت: آتش بس بستگی به آن دارد که اسرائیلی ها احساس امنیت کنند و اطمینان داشته باشند که دیگر چنین اتفاقی نمی افتد.

وی در عین حال آتش بس موقت را راهی مناسب برای عبور امن غیرنظامیان و جریان بیشتر کمک‌ها به غزه ارزیابی کرد.

این مقام با اشاره به اینکه ۱۰۰ کامیون روز جمعه وارد غزه شده است، اضافه کرد که به‌نظر می‌رسد در روزهای آینده این کمک ها افزایش چشمگیری داشته باشد.

شروط حماس برای تبادل اسیران با اسرائیل
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۷

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد، این جنبش آماده آزادی ۲۴۰ اسیر صهیونیست در ازای آزادی همه اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی است.

 غازی حمد، عضو دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگو با شبکه «ان بی سی» گفت، شروط این جنبش آزادی تمامی اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در ازای آزادی ۲۴۰ اسیر صهیونیستی است. وی تاکید کرد، قربانیان غیرنظامی جنگ هفتم اکتبر به دلیل پیچیدگی‌های غیرمنتظره است.

وی افزود، مردم غزه از ۱۷ سال پیش دچار درد و رنج هستند و این حق قانونی فلسطینی‌هاست که با اشغالگر بجنگند. رژیم صهیونیستی باید برای انجام هرگونه مذاکرات درباره تبادل اسرا از حمله به نوار غزه عقب‌نشینی کند.

حمد گفت: «خواهان توقف تجاوز، قتل و کشتار علیه ملت خود هستیم و پس از آن می‌توانیم درباره اسیران و هر چیز دیگری صحبت کنیم، اما آنها اول باید تجاوز را متوقف کنند.»

بلینکن خطاب به اسرائیل: بابت حمایت از شما تحت فشار قرار داریم
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۶

 یک مقام آمریکایی و ۳ مقام اسرائیلی گفته‌اند آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در سفرش به تل‌آویو به همتایان اسرائیلی خود گفته که موافقت با وقفه‌های انسان‌دوستانه در جنگ به واشنگتن برای کاستن از فشارهای فزاینده‌ای که بابت حمایت از اسرائیل با آن روبرو است کمک خواهد کرد. 

وبگاه آکسیوس که یک رسانه نزدیک به منابع امنیتی-نظامی رژیم صهیونیستی است گزارش داده بلینکن علاوه بر این به مقام‌های اسرائیلی گفته موافقت با وقفه‌های انسان‌دوستانه به اسرائیل کمک خواهد کرد برای پیشبرد عملیات زمینی در غزه زمان بخرد. 

دولت بایدن به صورت علنی گفته که از هدف اسرائیل برای نابود کردن توانمندی‌های نظامی حماس حمایت می‌کند اما از طرف برخی از نماینده‌های دموکرات در کنگره و همچنین از طرف متحدان و شریکانش در کشورهای عربی برای درخواست آتش‌بس تحت فشارهای فزاینده‌ای قرار گرفته است. 

مقام‌های اسرائیلی می‌گویند بلینکن به همتایان اسرائیلی خود گفته است دولت بایدن به دلیل حمایت کامل از اسرائیل هم در صحنه داخلی و هم در صحنه بین‌المللی زیر آتش انتقادات قرار گرفته است. 

بلینکن همچنین به بنیامین نتانیاهو و اعضای کابینه جنگی اسرائیل گفت که او می‌داند که عملیات اسرائیل علیه حماس بیشتر از چند روز زمان خواهد برد. 

مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی گفته‌اند بلینکن گفته به دلیل فشارهایی که آمریکا با آن مواجه است برقراری وقفه در جنگ به اسرائیل کمک خواهد کرد برای پیشبرد عملیات زمانی خود زمان بیشتری بخرد. 

منابع مورد استناد آکسیوس گفته‌اند پیام بلینکن به مقام‌های اسرائیل این بود: «ما نمی‌خواهیم جلوی شما را بگیریم اما به ما کمک کنید تا به شما کمک کنیم زمان بیشتری در اختیار داشته باشید.»

مقام‌های اسرائیلی از جمله یوآو گالانت، وزیر جنگ و هرزی هالوی، رئیس ستاد مشترک ارتش به بلینکن گفته‌اند که وقفه در جنگ مگر در صورت آزادی همه گروگان‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

بلینکن در رایزنی‌های خود با مقام‌های اسرائیلی به آنها گفت افزایش شمار تلفات غیرنظامیان در غزه و منتشرشدن تصاویری مانند تصاویر مربوط به حملات هوایی به اردوگاه جبالیا کمکی به دولت بایدن برای دفع فشارهایی که با آن مواجه است نخواهد کرد. 

گالانت از حمله به اردوگاه جبالیا دفاع کرد و مدعی شد که عوامل حماس خودشان را در محاصره ده‌ها غیرنظامی پنهان کرده بودند. 

او همچین ادعا کرد که یکی از فرماندهان حماس و ۲۰ عضو دیگر این گروه که در عملیات ۷ اکتبر دست داشته‌اند در آن عملیات کشته شده‌اند. این در حالی است که حماس شهادت یکی از فرماندهانش در این حمله را تکذیب کرده است. 

سازمان ملل: به ۱.۲ میلیارد دلار برای کمک به غزه و کرانه باختری نیاز است
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۵

سخنگوی دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل گفت که به ۱.۲ میلیارد دلار برای پاسخ به نیازهای ۲.۷ میلیون نفر در غزه و کرانه باختری نیاز است.

ینس لارکه، سخنگوی دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل گفت که به ۱.۲ میلیارد دلار برای پاسخ به نیازهای ۲.۷ میلیون نفر در غزه و کرانه باختری نیاز است.

به گزارش آناتولی، وی در کنفرانسی مطبوعاتی در ژنو گفت که بحران در غزه و مناطق اشغالی در فلسطین در حال وخیم شدن است و آنها در مدت باقیمانده از سال، درخواست کمک اضطراری برای غزه را آغاز خواهند کرد.

به نقل از میدل ایست نیوز، جنگ غزه وارد بیست و نهمین روز خود شده و ارتش اشغالگر همچنان به بمباران نوار غزه ادامه می‌دهد.

براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت غزه، از زمان آغاز حملات صهیونیست‌ها به غزه تاکنون ۹ هزار و ۶۱ نفر شهید و ۳۲ هزار نفر مجروح شده‌اند.

مدیر بیمارستان الشفاء فاجعه بزرگی در راه است
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۴

 مدیر بیمارستان «الشفاء» غزه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در غزه گفت: رژیم اسرائیل با بمباران خودروهای امدادی و آمبولانس ها از همه خطوط قرمزعبور کرده است و غعالیت در بیمارستان الشفاء نه تنها به مرحله خطرناکی رسیده بلکه یک فاجعه بزرگ درحال رخ دادن است.

«محمد ابوسلمیه» امروز شنبه افزود: بمباران آمبولانس ها در ورودی بیمارستان الشفاء ۱۳ شهید و ده ها مجروح برجای گذاشت و خسارت های سنگینی را به دیوارها و ساختمان بیمارستان وارد کرد.

وی افزود: دو آمبولانس دیگر نیز که در حال انتقال مجروحان به بیمارستان های مصر بودند، در خیابان «الرشید» و منطقه اداری «انصار» در غرب غزه هدف بمباران صهیونیست ها قرار گرفتند.

ابوسلمیه گفت: فعالیت در این بیمارستان نه تنها به مرحله خطرناکی رسیده است بلکه یک فاجعه بزرگ درحال رخ دادن است.

وی بیان کرد: مجتمع درمانی الشفاء بزرگترین مجتمع بهداشتی درمانی در نوار غزه بود که با ۳ ژنراتور برق کار می کرد ولی اکنون فقط یک ژنراتور فعال دارد و برخی از بخش های آن فقط ۴ ساعت برق دارند.

مدیر مجتمع بیمارستانی الشفاء غزه اظهار داشت: ما وارد یک مرحله خطرناک شده ایم و اکنون تلاش می کنیم فقط بخش های حیاتی مانند مراقبت های ویژه، اورژانس تولید اکسیژن و مراقبت از نوزادان به فعالیت ادامه دهند.

ابوسلمیه اضافه کرد: نبود برق بر بیماران تاثیر منفی می گذارد و اگر این وضعیت ادامه یابد و از ورود سوخت جلوگیری شود، فعالیت بخش های حیاتی از کار خواهد افتاد و ما اینجا شاهد یک قبرستان واقعی خواهیم بود.

وی افزود: بدون برق نمی توان حتی یک دقیقه نیز کار کرد و بیمارستان به جای مداوای مجروحان و بیماران به قبرستان آن ها تبدیل می شود.

ابوسلمیه گفت: بخش های مراقبت از کودکان، مراقبت های ویژه، اورژانس، اتاق عمل و تولید اکسیژن و آزمایشگاه هم اکنون فعال است و در بخش های داخلی و بستری برق ها را قطع می کنیم و فقط از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برق در اختیار آن قرار می گیرد.

مدیربیمارستان الشفاء تصریح کرد: ما از درخواست کمک خسته شده ایم و با اینکه جهان اسلام و عرب را به کمک فراخوانده ایم ولی تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده ایم.

ابوسلمیه افزود: همچنان خواستار بازگشایی گذرگاه رفح و ورود سوخت لازم برای ادامه فعالیت موتور برق های بیمارستان ها و ورود تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و دارو هستیم.

وی گفت: بیماران موجود در این بیمارستان و دیگر بیمارستان های غزه باید تخلیه شوند تا بتوانیم مجروحان و بیماران جدید را پذیرش کنیم زیرا اوضاع داخل بیمارستان ها نیز فاجعه آمیز است.

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۳

نظامیان صهیونیست به اردوگاه الفوار واقع در جنوب الخلیل یورش بردند و ۱۹ فلسطینی را بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست همچنین به اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

ارتش رژیم اشغالگر به شهر نابلس، شهرک جبع واقع در جنوب جنین، شهرک بیت امر واقع در شمال الخلیل و منطقه وادی شاهین و شهرک بیت ساحور در بیت لحم نیز یورش بردند و اقدام به بازداشت فلسطینیان کردند.

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری در حالی صورت گرفته است که حملات این رژیم به مناطق مختلف غزه در بامداد شنبه ادامه داشت.

حملات مرگبار اسرائیل به کاروان آمبولانس ها در غزه+ عکس

هواپیماهای ارتش رژیم صهیونیستی کاروان امدادی و گروهی از آمبولانس‌ها را که از مجتمع پزشکی الشفا در نوار غزه خارج شده و در حالی که برای انتقال مجروحان به گذرگاه رفح در حرکت بودند، هدف قرار دادند.

 این حمله در فاصله زمانی کوتاه بین حرکت کاروان امدادی تا رسیدن آن به بیمارستان دو بار تکرار شد که منجر به یک تراژدی انسانی شد.

جمعیت هلال احمر فلسطین تاکید کرد که کاروان مذکور متشکل از پنج آمبولانس در حدود یک کیلومتری بیمارستان الشفاء مورد حمله قرار گرفت و پس از بسته شدن جاده در اثر بمباران به بیمارستان بازگشت.

حملات مرگبار اسرائیل به کاروان آمبولانس ها در غزه+ عکس

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، در حین بازگشت این کاروان در فاصله کمی از بیمارستان، یکی از آمبولانس‌ها مستقیما مورد هدف موشک قرار گرفت که منجر به تلفات زیادی از غیرنظامیان و آواره‌ها در ورودی بیمارستان شد.

خبرگزاری وفا خاطرنشان کرد که خدمه آمبولانس و شهروندان به شدت مجروح شدند. این حمله دست کم ۱۵ شهید و بیش از ۶۰ زخمی در بین سرنشینان کاروان امدادی برجای گذاشت.

حملات مرگبار اسرائیل به کاروان آمبولانس ها در غزه+ عکس

سپس این حمله وحشیانه و هولناک آمبولانس جمعیت هلال احمر حامل یک مجروح را هدف قرار داد که برای درمان در بیمارستان‌های مصر به سمت گذرگاه رفح حرکت می‌کرد که در نتیجه این حمله وحشیانه خودرو و امدادگران آسیب زیادی دیدند.

جمعیت هلال احمر فلسطین این حمله وحشیانه را که نقض آشکار کنوانسیون‌های ژنو و جنایت جنگی تلقی می‌شود، محکوم کرد.

جمعیت هلال احمر از جامعه بین‌المللی خواست فوراً برای کمک به حفاظت از غیرنظامیان، مقرها و تیم‌های پزشکی که در آن کار می‌کنند، مداخله کند.

حملات مرگبار اسرائیل به کاروان آمبولانس ها در غزه+ عکس

جمعیت هلال احمر فلسطین بر لزوم پاسخگویی عاملان این جنایات فجیع و محاکمه آنها، علاوه بر پایبندی به مسؤولیت قانونی کشورهای طرف کنوانسیون ژنو برای تضمین حمایت از پرسنل پزشکی و غیرنظامیان در همه شرایط تاکید کرد.

گوترش: از بمباران آمبولانس‌ها توسط اسرائیل در غزه وحشت کردم

امروز شنبه، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، احساس «وحشت» خود را از حمله ارتش اشغالگر به کاروان آمبولانس در غزه در روز جمعه ابراز و تاکید کرد که درگیری بین صهیونیست‌ها و حماس «باید متوقف شود».

گوترش در بیانیه‌ای گفت: «از حمله گزارش شده در غزه به کاروان آمبولانس در خارج از بیمارستان الشفا وحشت کردم.» وی افزود: «تصاویر اجساد پراکنده در خیابان مقابل بیمارستان دلخراش است.»

سازمان ملل: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در غزه آواره شده‌اند

یکی از مقامات ارشد سازمان ملل عصر جمعه به وقت محلی اعلام کرد که یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در غزه آواره شده‌اند.

 لین هاستینگز دستیار دبیر کل سازمان ملل متحد و هماهنگ کننده امور بشردوستانه این سازمان، افزود: بیش از ۶۹۰ هزار فلسطینی هم اکنون در نوار غزه به تاسیسات آنروا و سایر مکان‌هایی که به امن بودن آنها امیدوار هستند از جمله بیمارستان‌ها، کلیساها و مدارس پناه آورده‌اند.

وی که در یک نشست خبری صحبت می‌کرد، بر وضعیت چالش‌برانگیز کنونی در نوار غزه تاکید کرد و گفت: واقعیت این است که در حال حاضر هیچ منطقه‌ای در نوار غزه واقعا امن نیست.

هاستینگز همچنین یادآور شد: هزینه تامین نیازهای کل جمعیت غزه و ۵۰۰ هزار نفر که در کرانه باختری ساکن هستند تا پایان سال جاری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

مارتین گریفیتس هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل نیز پیشتر در رابطه با وضعیت ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه گفته بود: از طریق انجام مذاکرات، پیشرفت‌هایی در زمینه ورود سوخت بیشتر به غزه صورت گرفته است.

وی افزود: تامین سوخت برای تداوم عملکرد موسسات، بیمارستان‌ها، توزیع آب و برق ضروری است و ما باید این منابع را به طور پیوسته وارد غزه کنیم.

گریفیتس همچنین خاطرنشان کرد: باید وقفه‌هایی در جنگ ایجاد شود تا از این طریق بتوانیم نیازهای مردم غزه را برآورده کنیم.

مشاور نتانیاهو: بیمارستان الشفا در غزه یک هدف مشروع برای ارتش اسرائیل است

مارک رگو، سفیر سابق اسرائیل در لندن که در حاضر یکی از مشاوران بنیامین نتانیاهو است گفت که تل‌آویو معتقد است که سیستم «کنترل و فرماندهی» حماس زیر بیمارستان الشفا قرار دارد. 

اظهارات رگو در مصاحبه با کانال ۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی بعد از افزایش خشم عمومی از این رژیم در نتیجه حمله به آمبولانسی که در حال انتقال زخمی‌ها از بیمارستان الشفا به گذرگاه رفح بود مطرح شده است. 

ارتش رژیم صهیونیستی حمله به آن آمبولانس را پذیرفته اما مدعی شده که این خودرو در حال انتقال عوامل حماس بوده است. 

ونزوئلا: آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است

 وزیر خارجه ونزوئلا بامداد شنبه گفت آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است. 

وزیر خارجه ونزوئلا همچنین گفت تصاویری که هر روزه دریافت می‌کند نشان‌دهنده ارتکاب جنایات جنگی توسط اسرائیل است. 

او گفت این توحش بایستی فورا متوقف شود و مرتکبان این جنایت‌ها به محکمه عدالت آورده شوند. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۲
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۲۵۱
تاشماباشید دیگه گوش به حرف کشوری برای حمله ناگهانی به همسایتان ندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سیاست قرار دادن مردم در مقابل گلوله و بمب و مظلوم نمایی درست کردن، دیگر فایده ندارد. آن هم موقعی که رهبران خودشان خارج از میدان جنگ و در جای امن هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مردم غزه از اول نباید بر روی حماس حساب باز کرده و از آنها فرمانبرداری می کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شما جنگی در صدر اسلام سراغ داری که
پیامبر و امام خودش تو خونه نشسته باشد و به بقیه فرمان جنگ بدهد.
همیشه نفر اول جنگ خود شان بودند
این سوالی است که بی پاسخ مانده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
کینه و نفرتی که از بدو تولد یک فلسطینی علیه اسراییل به او القا و یاد داده می شود،
نمی گذارد که صلحی در این منطقه صورت گیرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
منطق ایران برای مداخله در دو جنگ اوکراین و غزه در تضاد با یکدیگر هستند.
در جنگ اوکراین طرف متجاوز و اشغالگر را گرفته اما در جنگ غزه، طرف ضدیت با متجاوز و اشغالگر!
این چه منطقی است که سیاست خارجی کنونی ایران بر آن استوار است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
10:26
والله و بالله و تالله،
ما یا صدام یزید کافر که 8 سال جنگی مصیبت بار را به ما تحمیل و صدها هزار شهید و جانباز و آزاده و 1 تریلیون دلار خسارت به ما زد، صلح کردیم. آن هم تحت قطع نامه 598 سازمان ملل.
چطور این فلسطینی ها منطق صلح تو گوششان نمی رود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خود یاسر عرفات که تمام عمرش را در مبارزه با اسراییل گذراند و فلسطینی ترین فلسطینی بود، قبل از مرگ از دست به اسلحه گرفتن در طول حیاتش ابراز پشیمانی کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بعضی ها مدام می گویند غزه زندان روبازبوده.
به نقشه نگاه کنی یک طرف غزه دریای مدیترانه است.
یک طرف هم مصر است
دو طرف دیگه هم اسرائیل است.
فرودگاه هم که داشتند
از طرف اسرائیل بسته بوده
از هوا و دریا که باز بوده
آخه این چه زندانی بوده!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
وقتی با آمبولانس نیرو جابجا می کنی همین میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ای .. بر سر مزدور غربگدات بکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
10:38
این منطق بر خلاف سیاست نه شرقی و نه غربی است.
این منطق بر اساس سیاست چرخش به شرق است.
هدف وسیله را توجیه می کند، حتی اگر وسیله ناصواب باشد!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سایبری های امریکا چقدر فعال هستند در سایت های خبری، اولین کامنت ها ... تا بذر ناامیدی در جوامع مقاومت بکارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
با نطق دیروز حسن نصرالله،
150 هزار موشک حزب الله در انبارهایش در لبنان فرسوده و زنگ خواهند زد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ایران با خطای محاسباتی، خودش را به دو جنگ بین المللی اوکراین و غزه گره زده است.
آن هم با نقش منفی در پیشگاه غرب و مردم جهان.

بهای این را هم مردم ایران دارند می پردازند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
11:11
تو خودت سایبری کی هستی که به همه تهمت می زنی؟
شرق گدایی بیش نیستی
یک نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ناشناس 10:25 جنگ فدک - جنگ ذات السلاسل - جنگ طی و بسیاری دیگر پیامبر نرفت
این هم جواب سوالت میخواهی دنبال بقیه جنگ هایی که پیامبر نرفت باشی تاریخ اسلام را مطالعه کن بیخودی حرف ندونسته نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خودش نرفت. حضرت علی رفت. حمزه گرفت.از نزدیکترین یاران پیامبر رفتند
برو تاریخ دوباره بخوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
کاروان امبولنس 15مرده و 60نفر مجروح؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ای ناشناس خودفروخته!!! در هر زمان ممکن باید به اشغالگر حمله کرد! می فهمی یانه؟ وقتی کسی آمده خانه شما نشسته و پررویی هم میکندُ شما می نشینید فقط نگاه میکنید؟؟؟ اگر پاسخ ؛نه؛ است پس باید فلسطینی ها هم حمله کنند و اگر پاسخ منفی است، خیلی بی غیرتی! و باید منت اشغاگر خانه تان را بکشی تا بتوانی در کنار خانه و کوچه بخوابی!! ذلت و حقارت بیش از این میخواهی؟؟؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
۱۳:۳۸
حالا فرض کن این شخص متجاوز چاقو رو روی گلوی فرزندت گذاشته و اگر تکون بخوری!!! شاید بخوای شعارزده بگی باز هم حمله میکنم ولی اگر واقعا در این موقعیت قرار بگیری میفهمی که حمله در چنین شرایطی احمقانه ترین کار ممکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
گوش به حرف کی دادند بجز اینکه از ظلمهای اسرائیل خسته شدند/
منظورت از همسایه کیه؟
مگه اسرائیل اصلا وجود داشته
هر چی تاریخ میخونیم اثری از کشور اسرائیل غاصب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
رژیم صهیونیستی پلید و ناپاک است و بدون شک نابودی اش نزدیک و حتمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
فقط یک لطفی در حق ما ایرانی ها محور استکبار انجام دهد.
وقتی غزه را شخم زد به عمق 10 متر
خودش پس بازسازی کند.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تو بی عرضه ترسو تو خونت بشین نمیخواد برا مردان دلیر زمان مسیر،مشخص کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حمله به کشور همسایه خودت از حرفت خنده ت نمگیره ..وجدان شرافت که هیچ
حقوق بشر غربی ها را در غزه خوب دیدیم و درک کردیم. اگر مزدوران آمریکا و اسرائیل ناراحت نمیشوند، یک تلنگری به ساده لوحان بزنیم. چطور اگر یک زندانی در ایران سردرد بگیرد، از نتانیاهو جنایتکار تا بایدن روباه و انگلیس و فرانسه و تمام مجامع حقوق بشری و حتی سلبریتیهای خائن دو تابعیتی خودمان به صف میشوند برای محکومیت اما برای تکه تکه کردن هزاران زن و کودک مظلوم، تشنه و گرسنه غزه حتی اشک تمساح هم نمیریزند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
کار بد بد است هر جا باشد هر کشوری باشد تو مترو باشد یا خیابان یا هرجای دیگر
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بالام جان خیلی با نفرت و کینه سخن میگویی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
این 41 نفری که منفی دادند چقدر .... که چیزی که خود یهودی های داخل و خارج اسرائیل هم ازش حمایت نمی کنند، اینها ازش حمایت می کنند. چون چشم و گوش بسته دربست نوکرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ناشناس 11/17 مردم ایران معنی چشم و گوش بسته رو دقیق درک میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
به دلیل اینکه آنها و به خصوص صهیونیستها، مردم جهان را به درجه 1 و 2 تقسیم کرده اند و خودشان را درجه 1 و برتر و مستحق همه خوشیها میدانند
بر خلاف تصورات، پایان جنگ غزه نزدیک است.
حسن نصرالله هم که پشت حماس را دیروز خالی کرد.
مشعل و نخاله و هنیه باید به فکر پیدا کردن شغل دیگری برای خودشان باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اتفاقاً متمول هم هستند و نیازی به شغل برای گذران زندگی نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مطمئناً اسراییل بعد از کار غذا، به دنبال آنها هم خواهد رفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حر ف های سید حسن رو شنیدی یا از اینترنشنال گرفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مقاومت با تدبیر و دور اندیشی همراه با موفقیت عمل می کند مطمئن باش غزه تنها نبوده نمانده و نخواهد ماند
گذر زمان است که این مسائل را روشن می کند
این مردم علما و ارتش مصر و اردن هستند که به وظایف خود در قبال مردم مسلمان ، عرب و سنی فلسطین عمل نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حماس در موقعيتي نيست كه بخواهد شرط و شروط بگذارد. مسئوليت فجايعي هم كه در غزه اتفاق افتاده را بايد بپذيرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چه شغلی بهتر از جنگافروزی وقایم شدن وپول پارو کردن .اگه قرار بود تاوان بدهند جنگی اتفاق نمی افتاد .
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اتفاقا جواب امثال تو رو خوب داد،گفت میگفتند ما میخواهیم وارد جنگ شویم در حالیکه از روز دوم وارد جنگ شدیم.ببینم اون 57 سرباز سگیونیست تو شمال سرزمین اشغالی چطور تلف شدند؟اینطرف کسانی هستند که برخلاف شما و رهبران غرب نشین و فاند بگیرتان از جنگ هراسی ندارد و با منطق جلو میروند که همین باعث عصابانیت شما شده،سید گفت به مرور جبهه های جدید باز خواهد شد و بنا به وضعیت غزه حملات سنگین تر میشوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
پایان جنگ در غزه با خفت خواری اسراییل تمام میشه که با حمایت امریکا واروپا و سلاح هاشون فقط داره به کودکان غزه خط نشون میکشه ودر مقابل مبارزان فلسطینی مثل موش میمونه
اگه مسؤلین بچه هاشونو بفرستن خط مقدم منم میرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
نميتونن الان فرزندانشان در غرب هستن دوره تا غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ونکوور. آکسفورد. وین. نیویورک. سیدنی. آنتالیا. پاریس.. لندن.. زوریخ و.... تشریف دارند. جهاد می کنند.
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حاضرم قسم بخورم که خودت حتی جنمش رونداری به دختر۱۴ساله ات بگی کجابروکجانرو
هرچی در این 29 روز فکر می کنم
آخه حماس چه فکری کرد که آتش این جنگ را شعله ور کرد
عقلم به جای قد نمی ده.
آیا شما می دونی؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
فکر نکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حماس به دستور روسیه این کار رو گرد
هیچ کس اندازه پوتین از این جنگ نفع نبرد
هیچ خیر و پیروزی برای مردم منطقه در این جنگ نبود و هرچه هست نابودی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اگر مثل شما مزدور بود کاری نمی کرد .
یک نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
دنبال تست کردن یک چیزی بودن برا خودشون و چند تست برا دیگران
اما اونی که برا خودشون بود که محرمانه است شرمندتون اما اون چیزی که برا دیگران بود یکیش غیرت بود
یکیش قوم عرب عرب کردن عربهاست
یکیش برا خدا بود فردا نتونی بگی مظلومی درخواست کمک نکرد
یکیش برا این آیه بود و جاهدو فی سبیل الله به اموالهم و انفسهم جنگ که نمیتونستی بری اموال رو اول اوردیم کمک مالی کردی یا نگاه کردی و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مزدور شمایی که حرف پوتین رو گوش دادی
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
هدف به حاشیه رفتن پیمان ابراهیم بود که موفق شد.
الان بزرگ دنیای اسلام عربستان که سکوتش نشون دهنده همه چیزه.
بقا گروه هایی مثل حماس و حزب الله در جنگه.
صلح به معنی پایان توجیه وجود ایناست. پس طبیعیه هر کاری کنن تا صلحی برقرار نشه.
سلام متاسفانه چشم دنیا کور شده و بدتر از اون همصدایی برخی هم میهنان با صهیونیست هاست سازمان ملل 1 میلیارد پول ندارد به مظلومان غزه کمک کند ولی آمریکا یک بار 14.3 و کلا فکر می کنم با کمک تسلیحاتی و اطلاعاتی بیش از چند ده میلیارد دلار به صهیونیست ها کمک کرده . خدا به داد زنان، کودکان و سالمندان مظلوم فلسطینی برسند که در حال نسل کشی اشان هستند. الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آمریکا و اسرائیل یه چیز هستن. ما هم به استان های خودمون کمک میکنیم، غیر از اینه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
نیمی از کشور آب ندارد ولی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بهروز جان چشم دنیا کور نیست همطور که حماس به اسرائیل حمله کرد و زن و بچه و پیر و جون را کشت یا به اسیری برد
جنگ چیز بد و خانمان سوز است ولی آتش این جنگ را حماس روشن کرد
لعنت بر جنگ و بانیان جنگ ولی رئسای حماس از تو هتل های 5 ستاره خارج از فلسطین میخوان جنگ رو دنبال
میکنن توقع پیروزی دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
قضیه کربلاست. آخرش نتیجه به نفع مظلوم تمام خواهد شد نگران نباشید. فکر می کنند پیروزند. یدالله فوق ایدیهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اگر خیلی نگرانی زندگیت رو بفروش و براشون بفرست
کیک و ساندیس رو هم بدی راضی میشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
۱۱:۱۹
پیروزی مدنظر شما به چه درد اون 10 هزار نفری میخوره که در این 3 هفته کشته شدن؟
اون بچه 2 ساله ای ک درکی از جنگ نداشت و کشته شد با این پیروزی چ دردی ازش دوا میشه؟

چرا فکر نمیکنید هر کس حق زندگی داره و اگر یک نفر بیگناه بمیره انگار همه انسان ها مردن.

دست از شعارهای آرمانی پوچ بردارید و کمی در زمین انسانیت بازی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بهوز برو غزه
مسبب تمام جنایتهای اسراییل در غزه، حماس و حامیان آنها هستند.

همانطور که حسن نصرالله دیروز گفت، فلسطینی ها از کسی دستور نمی گیرند و خودشان هر کاری دوست دارند انجام میدهند.
متاسفانه اینها ندانسته فکر کردند با ترقه بازی به سبک فیلمهای اکشن می توانند اسراییل را نابود کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
کل دنیا اسراییل رو محکوم کردن فقط عاشقان داخلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اینکه از کسی دستور نمی گیرند را قبول ندارم
یک نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
یکم صبر کن صداها بخوابه بعد ببین چجوری آزربایجان را شیر خواهد کرد و با تجهیزش به ایران حمله خواهد کرد البته این تو برنامه درازمدت بود ولی حالا تسریع خواهد کرد بهتره الان شروع کنی بارت روببندیم به سمت اونور آب یا منتظر باشی اون بیاد اینور
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چندتا افغانی میشناسم،بیا آدرس بده و نصف خونه ات رو بده اونا زندگی کنند.اگر این کار رو کردی منم میگم تو راست میگی.چرا باید با کسانیکه وارد خونه و زندگی و باغات اونا شدن و همه چیزشون رو بزور گرفتند صلح کنند؟تو خودت از یک لنگ جورابت نمیگذری بعد میگی طرف از خاک و وطنش بگذره؟؟هرکسی حق داره برای پس گرفتن سرزمینش بجنگه.البته بجز ترسوها که فرار رو ترجیج میدهند ولی خب متاسفانه فلسطینی ها مثل بعضیا ترسو و بی جربزه نیستند!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اقای دارکوب خوان فکر کنم کامنت هات در جنگ اوکراین یک

چیز دیگر بود کمی فکر
چرا خبری از رائفی پور نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
هنوز به بخش سرزمين پدريش كرانه باختري حمله نشده
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تو راه داره میره غزه از ارمانهای نظام دفاع کنه
البته میگن تازه عوارضی اول قم رو رد کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شما خبر نداری . سرچ کن می بینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
این مدت ب نفعش نبوده سخنرانی های حماسی بکنه
چون در شهادت بازه و نمیتونه ادعا بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
الان در تونل های زیر زمینی غزه، مشغول سخنرانی و پیش بینی اوضاع سیاسی خاورمیانه است
سازمان ملل هیچ غلطی نمیتواند بکند، اصلا" یک سازمان الکی وچرت وپرت هست ، قدرت دست آمریکا ، روسیه ، چین، فرانسه ، انگلیس که دارای حق وتو هستند می باشد ، ای جهان سومی های نادان فقط باید قدرت داشته باشی وگرنه چند سال دیگر همین بلا ها شاید برای هرکشوری درمنطقه پیش بیاید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ظاهرا مقدار سوزش شما زیاد شده است
آرام باشید لطفا
این همه مردم گفتند روس قابل اعتماد نیست گوش نکردید. هم فلسطین تان از دست رفت. هم اعتبار مقاومتتان. و بدتر از همه اینکه در مجامع جهانی همه چیز افتاد گردن شما و طبق معمول کمترین تبعات ان برای مردم ایران تحریم های سنگین خواهد بود
چه کسی جز روس سود کرد؟! هم موضوع اوکراین فراموش شد. هم پوتین میاد مدام به عنوان آشتی دهنده خواستار آتش بس و صلح میشه ... واقعا بهتون بر نخورد اینجوری باهاتون بازی شد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آفرین این یک تحلیل منطقی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مگر غیرتی باقی مانده که بربخورد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تحلیل شما کاملا صحیح است ، فقط باید عرض کنم که موضوع جنگ روسیه و اوکراین بطور موقت فراموش شد و پس از شکست کامل حماس ، به سراغ حاج پوتین هم خواهند رفت زیرا شکست حماس، شکست او هم خواهد بود
حقایق داره روشن تر می شه
اسرائیل آب، برق، سوخت، تلفن، غزه را تامین می کرده
حتی برای غزه و کرانه باختری بودجه سالیانه اختصاص می داده
اسرائیل اجازه سرمایه گذاری خارجی در غزه را داده بود.
18 هزار نفر فقط از غزه اجازه کار در اسرائیل را داشتند
خب دیگه باید چیکار می کرده
حمله حماس با عقل جور در نمیاد.
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آدمها هنگام ناامیدی و تنگدستی، نرخ زاد و ولدشان پایین می آید ولی در هنگام امیدواری و رفاه، نرخ زاد و ولدشان بالا میرود.
آیا به نرخ زاد و ولد در غزه (قبل از عملیات حماس) توجه کردید؟!
نرخ بالای فرزند آوری، نشان از داشتن رفاه و امید به آینده در زنان غزه بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آرام بودن منطقه و صلح در ان به نفع خیلی ها نیست درگیری و ایجاد جنگ و درگیری برای بسیاری از دول و قدرتها سود اور است و یک بازی سیاسی است اگر خواهان صلح در منطقه بودن که انوراسادات در پی ایجاد ان بود و در گذشته خیلی ها برای ایجاد صلح تلاش کردن ولی حذف شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حمه به دوستور و خواست پوتین بوده و هیچ نفعی برای فلسطین نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
والا دولت مركزي اين كارها رو براي استان ماهم نكرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
امروز حدود 40 نفرید ها هی دارید کامنت می گذارید و برای هم نوشابه باز می کنید و تایید می کنید. هوای البانی چطوره الان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ما ایران هستیم
گور پدر هر جی آلبانی نشین خائن است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
هر روز حداقل ده نفر از جوانان و نوجوانان آن ها را شهید می کرد زمین و باغ و خانه آن ها را هر روز به زور می گرفت و در آن ها شهرک سازی می کرد هر هفته به نماز گزاران در بیت المقدس یورش می برد ضمن هتک حرمت تعدادی را شهید و تعدادی را با ضرب و شتم مجروح می کرد
از آب و دریا در محاصره بودند اگر هرکس را در این شرایط می گذاشتند قطعا همین کار را انجام می داد که مردم فلسطین کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
۱۱:۲۱
باشه قبول ما تو 40 نفری تو کمپ آلبانی نشستیم داریم سایبربازی میکنیم. شما مگر نمیگی 80 میلیون ایرانی هم فکر و طرفدار شما هستن؟ چرا از این جمعیت کلا 5-6 نفر تو این سایت با شما همفکر هستن؟ بقیه 80 میلیون کجاست؟
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
قبل از اینکه حرف های شبکه های غربی و نوکران اونا رو تکرار کنید بد نیست بدونید که صهیونها از فلسطینی ها مالیات میگیرند و بعداز برداشتن حق خودشون بقیه پول رو میدن تشکیلات خودگردان.ضمنا بیا من خونه تو رو میگیرم و میندازمت تو یک اتاق،پول آب و برقت رو هم میدم ببینم بازم از من تعریف میکنی؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ما تو ایرانیم اونای که اشتباهی به البانی میفرستی در برگشت راهشون را گم می کنند
سطح مسابقات بالا بود!
این عبارت را به هیتلر نسبت میدهند:
برای شروع جنگ بین دوطرف، اراده یک طرف کافیست تا جنگ شروع شود. ولی برای برقراری صلح بین دو طرف اراده هر دو طرف نیاز است.
اگر فکر شروع جنگی را در سر می‌پروررانید، به نکته فوق توجه کنید!
بقالی سر کوچه: هرلحظه احتمال دارد اوضاع منطقه از کنترل خارج شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
به تمام مقدسات عالم قسم ، همون بقال سرکوچه شما درک و فهم سیاسیش از سران حماس بیشتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ایشون کاملا مطلع است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
جای یه بقال بعنوان تحلیلگر نظامی و سیاسی کم بود
الان گردان اسرائیلیها کامل شد
عربستان نباید به اسرائیل نفت که سرمایه ملی است را بدهد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
صلاح مملکت خویش خسروان دانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
برای دیگر کشور ها تکلیف تعیین نکنید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
باشه کامبیز بهش میگم
بابی 2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
نفت عربستان به من و تو چه ربی داره که براش تعیین تکلیف می کنی کامی جون؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چطور برای عربستان میگید صلاح خویش رو خسروان دانند.
خوب بهونه ای بدستمون دادید
ایران هم صلاح میدونه توی سوریه پایگاه داره
به عراق هم کمک میکنه
به یمن هم کمک کرده
برای مسئولین غیرت مند ایران تعیین تکلیف نکنید
معلومه خیلی ناراحت میشید که عربستان به صهیونیستها نفت نده
آخی
مرگ براسراییل جنایتکاروحشی که هرلحظه درحال مرتکب جنایتهای جنگی است وبرخلاف تمام قوانین بین المللی واصول پذیرفته شده درجهان وضدانسانیت وضدبشریت باحمایت شیطان بزرگ وحشی امریکای تروریست یاغی میشودوبدون پاسخگویی رژیم کثیف صهیونیستی وحامیان جنایتکارش بازهم مرتکب جنایتهای جنگی بسیارمیشوندچرا علت چیست که بایدبه این صورت اتفاق بیفتدوتمام ملتهای جهان باتمام افکاروعقایدمختلف دلهایشان به دردبیادوناراحت شوند.
پاسخ ها
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اسراییل مکررا اعلام کرده ک شمال غزه منطقه جنگیست.مردم به سمت .جنوب غزه بروندبیچاره مردم که اسیر حماس شدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بیا برو یه چیز توکله شماها فرو کردند
تا میای حرف بزنی
مرگ بر این و مرگ بر اون سر می دهید
به در دیوار و همه مجامع بین المللی
ناسزا می گویید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
دیگه مرگ بر نمیگیم
لعنت بر اسرائیل کودک کش که به هیچ پیمان و معاهده ای پایبند نیست
لعنت بر اسرائیل که روی انسانیت رو آدمیت رو سفید کرد
لعنت بر اسرائیل که خود را قوم برتر میداند
اگر حضرت موسی(ع) بود اول از همه صهیونیستها را به نیل میریخت
کاروان آمبولانسها بود یا کاروان سربازان حماس؟ آقای میثم مطیعی شما کی اعزام میشید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چه فرقی می کنه، قانون جنگ میگه نباید به امبولانس حمله بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
با این حرفها از جنایت اسرائیلیها میخواید دفاع کنید
نکنه خودت اسرائیلی فارسی زبان هستی
چطور این حرف بی منطق رو میزنی بعدش هم تند تند تایید میاد.
نکنه دور هم نشستید و میگید چی رو تایید کنید و چی رو نکنید؟
آیا سران حماس در حال فرار از زیر بیمارستان شفا با آمبولانس بودند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ممکنه
وگرنه مسئولان حماس که دلشون به حال مردم بی نوای فلسطین نمیسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
وقتی تونلهایی داشته باشی که با ماشین توشون حرکت کنی احتیاجی به استفاده از آمبولانس نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
توی آمبولانسها نظامی بود؟
چرا عکس یکیشون نیست؟
چرا توی آمبولانسهایی که اسرائیل زد یدونه اسلحه نبود
اگر توی آمبولانسها موشک بود چرا وقتی زدینشون منفجر نشدند؟
کمتر دروغ بگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
از توی تونل فرار میگردند دیگه نیازی نبود بیان بیرون
میفهمید چی میگید
دارید جنایت جدید اسرائیل رو توجیه میکنید
بیمارستان رو هم که اسرائیل زد گفتنید توش حماس بود
بعد که عکسها اومد دیدیم پر کودک بود
خجالت بکشید.
شما با این ماله کشیهاتون در خون این مظلومین شریکید
حماس از کی یاد گرفته با امبولانس نیرو جا به جا کنه ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ای شیطون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
میگن جلوی بچه کار زشت نکنید و حرف بد نزنین همینه هاا.سریع یاد میگیرن
فکر میکنید بازنده این جنگ کیه؟؟؟ مردها و زن ها و کودکان بی دفاع ...آیا باز فکر می کنید با اسرائیل که به هر دلیلی از حمایت کشورهای ابرقدرت بهره مند است باید جنگید...تا حالا به این فکر کرده اید رهبران حماس کجا زندگی می کنند ؟؟؟ بله همه در برج های سربه فلک کشیده قطر زندگی می کنند و افسوس برای این جنگ بی حاصل....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بازنده این جنگ افرادی هستند که میگن نباید جلوی ظالم وایساد چون پشتش به ابرقدرتهای پوشالی گرمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شما اگر یکی موبایلت رو به زور بخواد ازت بگیره بهش میگی صبر کن موبایل خانمم رو هم برات بیارم
زبونی تا چه حد
دقت كردين بيمارستان هاي غزه از لحاظ تعداد،مدرني و تجهيزات از يك كلان شهر ايران بيشتر و بهتر هست امبولانس هاي غزه بيشتر و نو تر و مدرن تر ما جنگ زده تر هستيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
می خوای چی بگی؟
حرف حسابت چیه؟
فازت چیه؟
یکی چرت و پرت میگه بقیه هم تایید میکنند
وقتی سلولهای خورشیدیت رو بزنند و نیروگاه برقت رو سوخت نرسونند و حتی یک آنتی بیوتیک نداشته باشی و از هفته اول جنگ لوازم اولیه پزشکیت تموم بشه یعنی تجهیزاتت از یک شهرستان کوچک هم کمتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
واقعا آمبولانسهاش از آمبولانسهای تهران پیشرفته تر هست؟
از کجاش فهمیدی!!
بقیه که تایید کردند از کجا فهمیدند؟
محور مقاومت که فقط حرف میزنند و التماس آتش بس دارند از اسرائیل . موشکهای یمن معلوم نیست به کجا میخورد کسایی که میلیاردها ثروت اندوختند معلوم است که دیگر بدرد جنگ نمیخورن و مردم را گوشت دم توپ میکنند
خود جناب امیر عبداللهیان هفته قبل در صحبت هایش در ترکیه اذعان کرد که حماس از بیمارستان ها برای انجام بعضی از فعالیت هایش استفاده می کند. هر چند توجیه کرد که این کار به صورت «موقت» انجام می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
کمتر دروغ بگویید
امیر عبداللهیان کی این حرف رو زد
حماس باید بابت حمله به غیر نظامیان و کشتنشون در اسراییل عذرخواهی کنه و فورا گروگان های غیر نظامی رو آزاد کنه
شاید حملات اسراییل متوقف بشه و به یه راه حل موقت برای آتش بس برسن

چون این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست که با مظلوم نمایی و شانتاژ خبری بتونن به آتش بس برسن
اگر دیر بجنبن اسراییل اکثریت غزه رو گرفته و داره برای مدیریتش برنامه ریزی میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
الجوجه الاخر الباییز المیشمارند. نتایابو جان به فنا رفت
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
۱۱:۲۲
شماها عقل و عاطفه ندارید؟ عکس خبر رو ببین! کی باعث مرگ این دو کودک نازنین شده؟ بدون شک فرزند نداری و خودت بچه ای
یک لحظه فکر کردن به درد پدر مادر این دو کودک آه از نهاد آدم بلند میکنه.

انسان ها مثل برگ خزان در حال پر پر شدن هستن شماها با مغزهای کوچک زنگ زده به فکر جوجه کشی و آخر پاییز هستین. تا اخر این پاییزی که میگی چقدر انسان بی گناه و کودک قراره کشته بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
دو کلام از سخنگوی رژیم کودک کش اسرائیل

بعد میگید این متنها رو مردم ایران مینویسند
ایرانی شرف داره و کودک کش و جنایتکار نیست
هر چی جنایت در تاریخ بود اسراییل انجام داد صدای هیچ نهادی هم در نیومد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
صهیونیستهای متکبر میگویند ملت برتر هستند
چنین تفکری اگر حاکم شود به هیچ نژادی رحم نخواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
فقط اسراییل جنایت کرد؟ حیا هم خوب چیزیه
کورو‌ش کبير 2023
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
کی اول حمله کرد؟
اعلام جنگ رسمی یمن به اسرائیل فقط در پرتاب همین چند تا موشک خلاصه شد که آنها هم در مصر و اردن فرود آمدند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
یمن کیلو چنده عمو دلت خوشه . بذار غزه تموم بشه سراغ اونام میرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خطاب من به صهیونیست های فارسی زبان است که تعدادی از این پیام ها را از اسرائیل می نویسند
همین یمنی ها همچینتون می کنند که برید تو سوراخ حتی برای دستشویی هم جرات نکنید بیایید بیرون قبول نداری از سربازان وهابی بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
یمن فقط چندتا موشک پرتاب کرد که به هدف نخورد اما با این وجود، اسراییل سر فرصت، سراغ آنها هم خواهد رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
منتظر بقیش هم باشید
ضمنا از بندر ایلات داره دود بلند میشه
ظاهرا اسرائیل تایید کرده که موشکهای یمن به این بندر اصابت کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چرا دروغ میگید که هیچکدوم از موشکهای یمن به اسرائیل نخورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اسرائیل باقی نمی مونه تا بخواد از کسی انتقام بگیره
اسرائیل به درک واصل شده
مثل محتضر داره پاهاش رو به زمین میکوبه
متاسفانه متضررین اصلی مردم غزه هستند ؛ خداوند لعنت کند مسببین جنگ را .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اونی که ضرر میکنه نسل کش ها هستند
کودک کش ها هستند
نا دانانی هستند که از اسرائیل جنایتکار حمایت میکنند
همه خواهیم مرد مظلوم حتی اگر کشته هم شود بهشتی است
متضرر واقعی ساکنین جهنم هستند
بالاخره ما نفهمیدیم می گویند حماس خودش تصمیم گرفته یعنی عواقب اشتباهش را باید خودش تحمل کند ولی سید حسن می گوید همه گزینه ها روی میز است . !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حماس خودش تصمیم گرفته اما همه ما محور مقاومت پشت اون می ایستیم
لبنان، یمن ، عراق، سوریه، و همه آزادگان جهان پشت حماس هستند
یه عده ازکامنت هاشون بوی انسانیت نمی اید . بابا یه ذره وجدان کفایت میکند . گور پدر روسیه وامریکا ، فعلا" جنایت دارد رخ میدهد . شما ها دنبال چی هستید ادم متعجب است. خون همین کودکان هرکس را مسبب باشد ازریشه نابود میکند، پس مواظب نوشتار خود باشید واینقدر به مظلومان فلسطین تیکه وکنایه نگویید. شما درموقعیت غزه نیستی که برای آنها تصمیم میگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
جنگ اوکراین چی اوجا که از روس حمایت می کنی اونا که ادم نیستند درسته
بعضی ها در داخل ایران با پیام هایی که می زارند دارن از اسرائیل طرفداری می کنند
من نمیگم انسانیت داشته باشید می گم یک جو انسانیت داشته باشید و نمک روی زخم فلسطین ها نریزد شاید یک فلسطینی این پیام های شما رو بخونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اون موقع که بمناسبت کشتار شهروندان اسراییلی شادی میکردید و شیرینی میخوردید، نمیترسی که یک یهودی این صحنه ها رو ببینه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حماس چندتا بیمارستان رو تخریب کرده؟
چندتا بچه رو کشته سند رو کنید
چند تا زن رو کشته
به 9000 تا رسیده
حماس چندتا آمبولانس رو زده؟
مردم رو رنگ نکنید
جنایتکار همیشه اسرائیل بوده و هست
کورو‌ش کبير 2023
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
؟ فلسطینی مگه فارسی بلده
آخه این حماس چطور اینقدر یلخی کار کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خوب برای اینکه یلخی بود
الان ما به جشن و پخش،شیرینی ادامه بدیم و یا به فکر عزاداری باشیم
تکلیف ما را مسخص،کنید
و مشخص کنید بعد که کل غزه با خاک یکسان شد فلسطین پیروز،شده یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بزودی علاوه بر ایران توی عزه هم جشن میگیریم
اون روز خیلی نزدیکه
خون مظلوم یقه ظالم رو میگیره
این مردم امروزه اسراییل دیگه غاصب نیستند و اونها وطنشون آنجاست . چون آنجا متولد شده اند و پدرانشون هم متولد اسرائیل هستند.
کجا برند؟ باید از وطن خودشون دفاع کنند .
اون عرب هایی که در کشور های غربی رفته اند و سالهاست که سی تیزن شدن و الانه الکی از ایران یک پولی می گیرند تا یکجا جمع بشن و شعار دهند و حاضر نیستند به فلسطین برگردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اینبار یا به دریا ریخته خواهند شد یا منهدم دیگه هیچ کجای دنیا راه نخواهند داد صهیون کشی شروع خواهد شد انقدر وحشی وتجاوز پیشه هستنند دنیا فهمیده اینهاچه خون خوارانی هستن ناز شصت هیتلر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شما که میگویی مردم اسرائیل دیگه غاصب نیستند و فلسطینیها میخواهند غاصب شوند
شما خودت از خانواده ات خجالت نمیکشی که این حرف را بزبان می اوری . پس مردمی که در کرانه باختری و غزه زندگی میکنند راچگونه می بینی . بازهم میگویم خدا بیش از این قلت را زایل نفرماید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
دارند اسرائیلیهای بدنیا اومده در اون سرزمین از خودشون دفاع میکنند؟
اشکال نداره از خونه فلسطینها برن بیرون و برای خودشون در زمینی که متعلق به خودشون هست خونه بسازند
بعد هم برای فلسطینیهایی که صاحبخونه هستند لااقل ارزش حیات قائل باشند
به امید شروع جنگهای اتمی در کل منطقه و مرگ 3 میلیارد نفر فقط در یک روز
انشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عجله نکن تو تا جهنم خود ساخته ات فاصله ای نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اونقدر پست شدیم که آرزوی مرگ مردم رو داریم
بقیه هم مثبت میدن
فقط قیافیه اونهایی که روز اول شیرینی پخش می کردن دیدن داره
پاسخ ها
چوم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
جشن و پایکوبی تبدیل شد به عزای عمومی آرزوی قدری فکر
یعنی قدرت محور مقاومت همینه؟!!!!!!!!!!!!!!!!! امان از عافیت اندیشی امان!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عاقبت نیندیشی عزیزم
دوباره دو تا بچه بغل کردن اومدن جلو دوربین مظلوم نمایی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شرف داشته باش
هر روز این صحنه ها داره تکرار میشه
جمعیت بین الملل آمار داده بیش از 4000 بچه کشته شده بعد تو میگی مظلوم نمایی
این حرفهای تو نیست
به اربابانت که بهت پول میدن بگو نمیتونید آبروی نداشته اسرائیل رو برگردونید
دست آمریکا تا مرفق در این خونها آلوده هست.
25000 تن مواد منفجره بر باریکه غزه ریخته شده
جای مظلوم و ظالم رو عوض نکن
این کار ننگین رو انجام نده
مرتب تعداد ورودی بهشت اضافه می شود الحمدالله بهشت ظرفیت نامحدودی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
با این همه آدمهای بی عاطفه و بی وجدان و بی شرف جهنم هم ظرفیت نامحدودی داره.
مسیرتون رو عوض نکنید با اسرائیل کودک کش در جهنم محشور میشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
درب خروج اضطراری هم داره؟؟!!!!؟؟؟
شیخ حسن یادش رفته منظورش این بود که همه گزینه ها زیر میز است از بس صدای امریکا گوش میده و امریکایی ها هم میگند همه گزینه ها روی میزه اینم گفته روی میزه جدی نگیرید
واقعا بیچاره مردم مظلوم فلسطین مخصوصا غزه. راستی آن جمع حماسی ۲۵ نفره معروف “آروم نمیگیگیریم” کجاست؟ همون هفته اول شیرینی پخش کردند و خوردند و رفتند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چماتو باز کنی امروز آنها رو در خیابانهای تهران وساسر ایران میبینی تحقیر بزرگترین قدرت جهان 13آبان روز له کردن ابرقدرت ناتوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اون جمع 25 نفره الان میلیونی داره خروش میکنه علیه امریکا و اسرائیل
به کشورهای دیگه هم سرایت کرده و حتی در اروپا و آمریکا هم دارند پرچم اسرائیل رو اتش می زنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سید حسن نصرالله دیروز به آن گروه نهیب زد که "آروم بگیرید" چون اوضاع خرابه !! اونها هم گفتند: چشم
لطفا مردم عادی و بی دفاع را از غزه خارج و نیرو نظامی و آموزش دیده را مستقر کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مردم رو برای چی باید از خانه هاشون خارج کنند
باید اسرائیل تا دندان مسلح رو که همه مهاجر هستند و هیچکدام تابعیت فلسطین رو ندارند اخراج کنند تا برگردند هر کجا که بودند
حماس چرا همش داره از بیمارستان و مدرسه و امبولانس واسه کارها و اهداف خودش استفاده میکنه.این کار خیلی غیره اخلاقی و ناجوانمرانه ای هستش که حماس انجام میده جان مردمو به خطر انداخته
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
و اسراییل چقدر کار شرافتمندانه ای داره انجام میده که زن و بچه و بیمار و مجروح رو داره قتل عام می کنه! شما غرب گداها هیچ بویی از انسانیت نبردید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شنونده باید عاقل باشه
این بهونه اسرائیل هست تا هرجا رو که خواست به بهانه حضور حماس بزنه
بیمارستان المعمدانی رو هم که زد و 500 نفر رو کشت گفت حماس توش بود
شما گول این حرفهای مفت رو نخور
اسرائیل خونخوار بودنش رو 75 ساله ثابت کرده
از کجا معلوم با آمبولانسها مجروح حمل می کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
طبق قوانین بین الملل حتی اگر توش دشمنت هم حضور داره تا از آمبولانس خارج نشده حق نداری بکشیش
زدن آمبولانس جنایت جنگی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
توی آمبولانس مثلا چی بوده؟
بمب یک تنی آمریکایی؟
آمبولانس جلوی بیمارستان چی میتونه توش باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
طبق شواهد بیمارستان و آمبولانس کارشون مریض داری نبوده و هدف نظامی دارند
بیایید یکبار برای همیشه این بساط را جمع کنیم . چطور ؟ خدمتان عرض کنم سالانه میلیون ها دلار بابت تسلیح گروهای فلسطینی بابت آزادی مردم در بند فلسطین خرج می شود خوب بیایید یکبار بابت هر نفر بودجه ایی در نظر بگیریم به هر نفر فلسطینی پرداخت نماییم تا هر کجا خواستند بروند و از فلسطین خارج شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خشکه حساب کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
زندگی و خانه و هستی ملت فلسطین فروشی نیست
باید همه کمک کنند تا فلسطینیان به سرزمینهای خودشون برگردند و مهاجرین صهیونیستی هم برگردند همونجایی که توش بودند
ناشناس 10/22 که میگویی حقایق داره روشن تر می شه
یک کمی فکرترت رابکار بینداز . فلسطینیها را از خانه شان اواره کرده اند زمین و خانه شان را تصاحب کرده اند و به افرادی از دیگر کشورها داده اند حالا تتو میگویی خرج غزه را میداده خداوند عقلت را بیش از این زایل نگرداند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
غربی ها میگن ما اسرائیل را درست کردیم
اما بعضی ماله کش ها میگن فلسطین قبلا وجود نداشته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خب حالا شما توضیح بفرمایید اسراییل چه اجباری دارد که آب و برق غزه را تامین کند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
پس خبر نداری که خواهر هنیه و همسرش در اسراییل، زندگی خوب و راحتی را سپری میکنند
سخنرانی مش حسن که جواب معکوس داد بعضی ها دیروز استوری کرده بودن حسن نصرالله میخواد به دنیا بفهمونه که چه خبره دنیا که از حرف های او هیچ سر درنیورد امروز هم فلسطین وضعش خراب تر شد عجب رهبر قدرتمندی هست این مش حسن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سید مقاومت تمام سیستم تبلغی دنیا را یکبار دیگه به سمت غزه متوجه کرد فرمانده ای که میخواهد حمله کنه نمیاد علنا طرح خود را اعلام کنه4میلیارد انسان سخنان حکیمانه مدبرانه وشجاعانه سید حسن نصرالله راشنید ولی واما صهیونیستها باز درفشار ترس ودلهره ماندنند مهنوز نمدانند چگونه تحلیل کنند وچه تصمیمی بگیرند این بزرگترین جنگ روانی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
صحبتهای سید حسن برای دوستان پر از امید و برای اسرائیل و حامیانش پر از تهدید بود
ناوهای آمریکا از کرانه دور شدند
جالبه کشورهای آمریکای لاتین که سفراشون را از اسرائیل فرا می خوانند همه شان جیره خواره چین هستند مثل هندوراس گه جدیداً قول 5 میلیارد دلار سرمایه از چین گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چین هم به حامیان مردم غیزه پیوست و از جیره خوارانش خواست تا سفراشون رو از اسرائیل فرا خوان کنند
درود بر حامیان مردم مظلوم فلسطین
آمریکا چون به دلیا حمایت از غاصبان کودک کش تحت فشار جامعه بین الملل قرار دارد به دروغ می گوید که اسرائیل تحت نظارت آمریکا طرح اولیه حمله به غزه را اصلاح کرده است تاکنون بیش از ۵ هزار زن و کودک بی گناه در غزه کشته شده اند که جنایت جنگی آشکار توسط اسرائیل و با چراغ سبز استکبار جهانی آمریکای جهانخوار صورت گرفته و آمریکا خود شریک جرم جنایات ارتش اسرائیل است و باید به افکار عمومی جواب درست بدهد نه این که با حرف های پوپولیستی در پی عوام فریبی دنیا باشد.
# الموت الاسرائیل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
قدری انصاف داشته اش مرد ! یعنی زن و کودک غزه بی گناه است ولی کودکان و زنان سلاخی شده اسراییل، همگی گناهکار بودند؟
ژاپن آبروی خود را با با رای منفی به آتش بس در غزه برد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ژاپن گوش به حرف آمریکاست
آزاد و آزاده نیست که تصمیم بگیره
و الا هر آزاده ای از قتل عام متنفر هست و سعی میکنه جلوش رو بگیره
محور مقاومت دیروز روز مرگ خود را اعلام کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
به همین علت هست که امروز محور مقاومت (عراق و لبنان و یمن و سوریه ) به اسرائیل حمله کردند؟
ظاهرا مقاومت زنده و سرپاست و داره علیه ظلم میجنگه
کور شوند دشمنان محور مقاومت
متاسفم نحوه کار کردنتون که باعث شده مردم فقط هر چیزی که بر خلاف شماست رو ساپورت کنن حتی کودک کشی، کل مردم جهان دارن علیه جنایات جنگی اسراییل شعار میدن مردم کشور من طرفدار اسراییل شدن فقط چون بر خلاف دولت مردا می خوان عمل کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
منطقتون درست نیست
شیر دهنتون رو سوزونده و شما فوت ماست میکنی؟
اون دنیا به خدا میگی چون مخالف ایران بودن طرف کودک کشی اسرائیلی ها رو گرفتم؟
کار غلط و ظلم رو هرجا که بود محکوم کن
و کار خوب رو از هرکسی حتی دشمنت قبول کن
به این کار میگن انصاف
ناشناس 12.38 که میگویی پول بدهند تا فلسطینیها بروند هرکجا میخواهند زندگی کنند. ایا تو حاضری یک نفر را از امریکا بیاورند و خانه شمارا به او بدهند و بتو پول بدهند بگویند برو هرکجا مه میخواهی زندگی کن. اگر شما لالایی بلدی برای دوستانت تواسرائیل لالایی بخوان تا خوابشان ببرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ظاهرا برخی میخوان صاحبخونه بودن فلسطینی ها رو محو کنند.
یادشون رفته که با اعلامیه بالفور انگلیسی این سرزمین به صهیونیستها واگذار شد و بعد هم با نسل کشی و غصب به زور زمینها بقیه فلسطین رو گرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مثالی که زدید، هیچ تناسبی با واقعیات نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
ما که خونه هامونو داریم می دیم به افغانیها پولامونم می دیم به اعراب خب آمریکایی بیاد که بهتره حداقل کلاسمون می ره بالاتر
امروز زنان و کودکان بی گناه غزه توسط رژیم کودک کش اسرائیل از بین می روند و این باید هشداری برای سایر کشورهای اسلامی باشد که اگر این رژیم جا پا در منطقه باز کند با حمایت بیجای آمریکا با مردم سایر کشورهای اسلامی همان خواهد کرد که در طی این چند هفته با مردم بی گناه غزه کرد.
جوانان مسلمان یمن، عراق و لبنان بر علیه ظلم به پا خواسته اند بر مسلمانان سایر کشورهای اسلامی از پاکستان، اندونزی و ... است که به نهضت مبارزه بر علیه باطل بپیوندند و به تروریست دولتی اسرائیل و حامی بی قانون آنها آمریکا چنان درس عبرتی بدهند که در تاریخ سرلوحه عبرت آیندگان باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اسرائیل اگر میتوانست تا الان یه نفر جز خودش را زنده نمی گذاشت
این جهان کوه است و فعل ما ندا
سوی ما آید نداها را صدا

همانطور که اینهمه اسراییل در دهه های گذشته جنایت کرده بود و ناگهان در یک روز اون بلای بزرگ سرش اومد، همانطور که اوکراین مثل سوریه ویران شد، مطمئن باشید هم اسراییل و هم غرب دیر یا زود تاوان این جنایتها رو میدن. این معنیش این نیست که قراره ما یا فلسطینیها انتقام بگیریم. نظام طبیعیت این کار رو میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
به زودی در غزه جشن میگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تو رو خدا ساکت باش و برو پی کارِت ،،، چهل سال است که از این وعده ها میدین ولی بجاش، فقط سفره مردم کوچکتر میشه
ارتش رژیم غاصب اسرائیل خبرنگارانی را که از جنایت جنگی آن ها بر علیه مادران و فرزندان غزه ای گزارش تهیه می کنند، به شهادت می رساند تا واقعیت و حقیقت نشر داده نشود و این یعنی علاوه بر جنایت جنگی و نسل کشی در غزه جلوی انتشار واقعیت و آزادی بیان را هم گرفته اند تا اسناد مربوط به این جنایات فجیع انسانی از بین برود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
هیچ وقت اسرائیل و آمریکا دنبال مخابره اخبار درست و بدون سانسور نبودند
بدن بی جان هر کودک سندی بر خونخواری این رژیم سفاک هست
اگر سوخت بیمارستان ها تمام شود جان نوزدان بستری در بیمارستان به مویی بند است همین یک جمله کافی است که دنیای اسلام بر علیه باطل اعلام جهاد کند.
چرا باید اتباع آمریکا، انگلیس، فرانس و آلمان از طریق گذرگاه رفح غزه را ترک کنند؟ تا اسرائیل به جنایات جنگی خود و نسل کشی در غزه ادامه دهد.
نباید تا پایان آتش بس توسط رژیم غاصب اسرائیل به اتباع آمریکا و تروئیکای اروپایی که در این جنایت جنگی و نسل کشی شریک اسرائیل هستند اجازه خروج داد چون اینان اگر اتباع شان را از غزه خارج کنند حتی کشورهای اسلامی همجوار رژیم موقت اسرائیل یعنی مصر، لبنان، سوریه و اردن از حملات این بیدادگران جهانی در امان نخواهند بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چرا منفی میدی؟
میخوای بگی حتی برای کودکان بی دفاع هم ارزشی قائل نیستی
اگر ایرانی نیستی یا مسلمان نیستی لا اقل انسان باش و عاطفه داشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عجب پررویی هستی تو !!! یعنی اتباع خارجی در غزه بمانند که توسط بمبارانهای اسراییل کشته بشوند؟ نه داداش ، انگار گروگانهای اسراییلی را با اتباع خارجی در غزه اشتباه گرفتی
سلام
به نظر من سید حسن باید تمام فلسطینی‌های ساکن در اردوگاه‌های لبنان رو به مناطق حاضر و آماده تخلیه شده شهرک های اسرائیلی در حواشی مرز لبنان منتقل کند تا حاشیه امنی برای لبنان ایجاد شود و فلسطینی ها هم به حقشان برسند و حساب اسراییل را هم برسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مرگ بر اسرائیل
سید حسن مردم را گوشت جلوی توپ نمیکنه
اول این مناطق رو کامل بدست میگیره و بعد از آتش بس به فلسطینیها تحویل خواهد داد
اسرائیل دارد کودک کشی میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
جدی؟!!!!؟؟؟
تخریب بیمارستان و زدن کاروان آمبولانسهای حاوی زخمی بر خلاف قوانین بین المللی است
در تخریب این اماکن از بمب های آمریکایی استفاده شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حماس از بیمارستان ها و آمبولانس ها برای مقاصد دیگری استفاده میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
اولا که حتی اگر سرباز دشمن هم توی آمبولانس باشه طبق قوانین بین المللی جنایت جنگی هست آمبولانس رو بزنی. دلیل هم داره که این قانون جهانی تصویب شده

ثانیا چرا بعد از زدن آمبولانسها هیچ اثری از سرباز حماس و اسلحه و ... توی فیلمها و عکسها نبود
چرا فقط جنازه زن و بچه بود؟
چرا یه آمبولانس منفجر نشد؟ مگر اسرائیل مدعی نشد تو آمبولانسها مواد منفجره و موشک بوده؟
هر ادعایی رو باور نکنید
ما خودمون عقل داریم
آمریکا برای کشتن بچه ها و زدن بیمارستان ها 14 میلیارد دلار به اسرائیل کمک کرده
بیش از 50 پرواز آمریکایی تا کنون تسلیحات کودک کشی را در اختیار نتانیاهو قرار داده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
نصرالله هم سخنرانی کرد
پاسخ بهتر از این.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
این منفی ها معنیش چیه
یعنی آمریکا دروغ میگه که میگه 14 میلیارد دلار به اسرائیل کمک نظامی میکنه؟
یا آمریکا دروغ میگه که 50 تا هواپیما تا الان بمب و موشک به اسرائیل تحویل داده؟
اخبار کنگره آمریکا رو توی خبرگزاری سی ان ان و بی بی سی بخون تا باورت بشه آمریکا جدا از اسرائیل حمایت میکنه
وزیر دفاع آمریکا و وزیر امور خارجه آمریکا در کنگره، نمایندگان رو برای اختصاص 14 میلیارد دلار قانع کردند
بعد از سخنرانی سید حسن نصرالله و تشکر از یمن و عراق از حمله به اسرائیل
امروز مجددا جمعیت مقاومت عراق با موشک و پهپاد به مواضع و پایگاههای و آمریکا و بندر ایلات اسرائیل حمله کرد
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
پشت سر مردمش وایساده
هنیئه سخنگونی شاخه سیاسی حماس هست
جایی هست که اسرائیل نتونه تریبون رو ازش بگیره نتونه اینترنت رو قطع کنه یا ترورش کنه
یک تنه هنیئه پاسخ گوی افکار عمومی هست و دیپلماسی فعالی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ضمنا چند روز پیش خانه هنیه به همراه خانوادش بمباران شدند.
شما و خانوادت کجایی؟
در امنیت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
منافقین کجا هستند؟
از آلبانی اخراج شدند یا هنوز حضور فعال دارند؟
اسرائیل اعلام کرد در بیمارستانهای عزه هیچ مجروحی حضور نداشته و این مکانها به مقرهای حماس مبدل کشته
اسرائیل همه فیلمهایی که از داخل بیمارستانهای مملو از مجروح و کودکان و زنان و مردان پناهنده در آنجا را فتوشاپ و جعلی خواند و از مجامع بین الملل خواست جلوی دروغ گویی خبرنگاران را بگیرد
اسرائیل اعلام کرد به زدن بیمارستان ها و آمبولانسها و احتمالا مدارس سازمان ملل تا نابودی کامل مردم ادامه خواهد داد
اسرائیل دلسوزانه از مردم خواست این اماکن را ترک کنند و به اردوگاه های مسکونی بروند
انشاءالله برای هیچکس اتفاق نیفته که کشورش اشغال بشه واشغالگر خودرا صاحب سرزمین خیال کنه وصاحبان اصلی راتحت ظلم وفشار وتوهین قرارداده وخانه هایشان راخراب کنه......................
حماس چاره ای جز مبارزه بااشغالگری ندارد وقیمتش راهم می پردازد.ماهم همین کاررا کردیم باهزاران شهید اشغالگران رااز کشورمان بیرون کردیم.رژیم اشغالگربااین ددمنشیها آبروی نداشته خود وحامیانش رادر سراسر دنیاازبین برد.خون این مظلومان کارخودش راخواهدکرد.
اسرائیل در اعلامیه جدیدش که هم اکنون بدست ما رسید عنوان کرده که اردوگاه های مسکونی را با 6 بمب یک تنی مثل جبالیا خواهیم زد
این مقامات مسئول علت این کار را وجود اطلاعات موثقی مبنی بر بودن تونل در زیر این اردوگاهها عنوان کردند.

اطلاعات جدیدتر حاکیست که در زیز کل باریکه غزه تونل وجود دارد
لذا اسرائیل برای اطمینان به از بین رفتن کل حماس قصد دارد وجب به وجب خاک غزه را با بمبهای هدایت شونده سنگر کوب
شخم بزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
به نظر شما، اسراییل نباید تونلها را تخریب کند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
به نظر من اسرائیل وجود نداشته و به زور زمین های فلسطینیان رو گرفتند و فلسطینیان رو هر روز میکشند
بالفور در سال 1917 فلسطین رو تقدیم صهیونیستها کرد و قبل از جنگ جهانی اصلا اسرائیل وجود نداشت
به نظر من اسرائیل گورش رو گم کنه بره هر جا که بوده
قول میدم این تونلها دیگه گسترش پیدا نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
اصلا اسرائیل غاصب برای چی توی فلسطینه؟
اسرائیل اعلام کرد بعد از شخم زدن کل غزه را به آب میبندیم تا اگر کسی در تونلها بود غرق شود
این مقام مسئول گفت برای مردم روی زمین غزه هم برنامه داریم
چون جمعیت حماس ممکن است لباس غیر نظامیان را بپوشند همه مردان روی زمین غزه را هم پاک سازی میکنیم
در بین زنان هم جمعیت وفادار به حماس وجود دارد آنها را هم به مرادن ملحق خواهیم کرد
کودکان ممکن است راه پدرانشان را ادامه دهند لذا منطق حکم میکند کودکان را بکشیم
اسرائیل روانیه متاسفانه ، از هیچ جنایتی ابایی نداره ، به فرض اگر حدس بزنه فلان بیمارستان رو بمباران کنه 1000 نفر کشته میشن ولی احتمال داره مثلا یک عضو حماس اونجا مخفی شده باشه با همین حدس و گمان همون بیمارستان رو میزنه 1000 کودک رو میکشه که بتونه یک سرباز صفر حماس رو بکشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
کشتن اون یه عضو حماس کلا بهانه هست
اسرائیل عمدا میخواد 1000 نفر رو بکشه دنبال بهونه میگرده
یک مشت آشغال اسرائیلی کامنت به نفع اسرائیل گذاشتن
حزب الله خوب داره میزنه
نتانیاهو میگه نباید فریب بخوریم شاید حزب الله میخواد غافلگیرمون کنه بعد یه عده در داخل میگن حزب الله ترسید
واقعا که
اسرائیل یعنی شر و شرارت یعنی ظلم و ستم یعنی زندگی روی قتل عامهای انسانهای بی گناه یعنی اشغال با قدرت اسلحه و زر وزور اسرائیل یعنی نژادپرستی یک حزب یعنی بازوی امریکا و.....
من نمی دانم بیمارستانی که صدها خبرنگار و مرکز تجمع هر انسانی است و براحتی قابل شناسایی است و براحتی می شود جاسوسی کرد چطور می شه حماس در آنجا فعالیت نظامی کند
این پنجاه سال هرعقده ای از ایران داشت سر ملت بيچاره غزه درآورده این جنگ جنگ آمریکا علیه اسلام است اسرائیل بدون پشتوانه آمریکا توانی نداره
اسرائیل با این جنایت هاش برای آمریکا هم دیگه آبرو نذاشته
آمریکا میاد از اسرائیل دفاع کنه کلی فحش میخوره

فکر کنم دولتمردان آمریکا مجبور بشن افسار نتانیاهو رو بکشند تا بیشتر از این جنایت نکنه و افکار عمومی دنیا رو علیه خودش و آمریکا نکنه
هواپیماهای اسراییلی بدون هیچ مانعی هر کاری میکنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار