بازدید 4824

بحرانی که رونالدو برای الدحیل ساخت

باشگاه الدحیل از تمام‌شدن سومین مرحله فروش بلیت‌های دیدار با النصر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ 02 November 2023


به گزارش  تابناک و به نقل از سعودی‌اسپورت، دو تیم النصر و الدحیل در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه هفته آینده در قطر به مصاف هم خواهند رفت. حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا استقبال قطری‌ها برای خریدن بلیت‌های این بازی بسیار زیاد و غیر منتظره باشد.

باشگاه الدحیل اعلام کرد که سومین مرحله فروش بلیت‌های این بازی به پایان رسیده و صبح پنج‌شنبه هیچ بلیتی برای فروش باقی نمانده است. این باعث شده تا مسئولان این باشگاه برای چهارمین و آخرین بار بلیت‌های این بازی را به فروش برسانند.

معمولا استقبال از فوتبال در قطر بسیار کم است و بلیت‌فروشی بازی‌ها در این کشور در یک مرحله انجام می‌شود اما حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا سه مرحله بلیت‌فروشی هم جواب ندهد و بلیت‌ها خیلی زود تمام شوند.

این بازی قرار است که در ورزشگاه عبدالله بن‌خلیفه برگزار شود و به این ترتیب ورزشگاه به خاطر کریستیانو رونالدو پر از تماشاگر خواهد شد. این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که النصر در هر سه بازی نخست خود به پیروزی دست پیدا کرده است اما الدحیل تنها یک امتیاز دارد و اگر می‌خواهد کورسوی امیدی برای صعود داشته باشد باید حتما در این بازی به پیروزی برسد.

الدحیل پس از ناکامی در دور رفت هرنان کرسپوی آرژانتینی را از هدایت تیمش کنار گذاشت و اکنون با فیلیپ گالتیه فرانسوی راهی ادامه رقابت‌ها می‌شود.

منبع: ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست