بازدید 2670
۳

۲ فعال ارزی بازداشت شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محل فعالیت غیر مجاز ارزی و بازداشت دو نفر در این خصوص خبرداد و گفت: در این دفتر اقدام به انجام حوالجات غیرقانونی ارز کرده بودند.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ 01 November 2023

به گزارش تابناک؛ سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ درپی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه در مبارزه با اخلال‌گران بازار ارز و کسب خبری مبنی بر فعالیت غیر مجاز ارزی توسط افرادی در دفتری در خیابان شریعتی عوامل پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و در جریان آن دوتن از فعالان غیرمجاز ارزی را که به صورت گسترده اقدام به انجام حوالجات غیرقانونی ارز کرده بودند، شناسایی کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از دفترکار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود؛ بیش از ۷۳۳ هزار واحد انواع ارز، ۱۲قطعه انواع سکه، لپ‌تاپ، آی‌پد، گوشی تلفن همراه، پول شمار، ترازوی دیجیتال و تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیرمجازی ارزی و طلا کشف و ضبط شد. همچنین دو فعال غیرمجاز ارزی نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اضافه کرد: برای دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

افشاری از شهروندان خواست که معاملات خود اعم از خرید و فروش اموال منقول و غیرمنقول را به‌صورت شفاف با پول رایج کشور و با اسناد اعتباری اعم از چک و ... انجام داده و از دریافت هرگونه ارز خارجی که منشا آن نامشخص است خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
پس از حدود دو دهه بعد از تصویب قانون مدیریت پسماند در ایران، همچنان تولید و انباشت پسماندها یک معضل محسوب می‌شود.الهه سلیمانی، مدیرگروه محیط زیست مرکز پژوهش‌های مجلس درباره وضعیت دفن زباله در ایران گفت: «75 درصد پسماند عادی کشور دفن می‌شود که 95 درصد آن به صورت غیراصولی است. این شیوه دفن پسماند سالانه 48 هزار میلیارد تومان هزینه برای کشور ایجاد می‌کند.
واقعا که از بيرون تحريم از داخل هم تحريم از دو طرف ملت بدبخت نميدونن براي تامين ارز چه بايد بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اگر اجازه بدهند بانكهاى سرار كشور مخصوصاً بانكهاى دولتى خدمات ارزى مستريان خود را انجام دهند مانند بيست سال قبل هم منشاُ پول مشخص ميشود و هم بانكها بجاى دلالها سود ميكنند ولى متاسفانه ارزفروشها اجازه نميدهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل