بازدید 4476
۸

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی نقره داغ شد

مدیرعامل شرکت به اتهام قاچاق کالا به پرداخت ۸۵۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
کد خبر: ۱۲۰۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴ 31 October 2023

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده قاچاق ۲۹ دستگاه کانتینر خالی به ارزش ۶۵ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سرخس رسیدگی شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با بررسی مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و شرکت متخلف را به پرداخت ۷۸۶ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی و ۲ سال ممانعت از فعالیت محکوم کرد.

اسفنانی گفت: همچنین با توجه به در دسترس نبودن کانتینرها، شرکت به پرداخت ۶۵ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال جریمه نقدی برای بهای مال از دست رفته محکوم شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: با توجه به سیاست‌های حمایتی سازمان تعزیرات حکومتی برای رونق تولید و جلوگیری از بیکاری کارکنان این شرکت، حکم ۲ سال ممانعت از فعالیت نیز به جریمه نقدی تبدیل شد.

به گفته اسفنانی؛ با گزارش گمرک شهرستان سرخس پیرامون عدم خروج ۲۹ دستگاه کانتیر پس از انقضای مهلت قانونی، تعزیرات حکومتی شهرستان سرخس پرونده این تخلف را رسیدگی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
8.5 میلیارد تومان برای یک مدیر نقره یخ هم نیست چه برسه نقره داغ
قاچاق؟ کانتینر خالی؟
حالا باز خوبه بهش حال دادن براش کانتینر خالی حساب کردن
یکی به زبون ساده توضیح بده چی شده
پاسخ ها
کایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
کانتینر های پر از کالا وقنی وارد کشور میشه می بایست در فرصت معینی به کشور مبدا برگرده (چون فقط بابت کالای داخل کانتینر حقوق گمرکی پرداخت شده) در غیر اینصورت (عودت ندادن ) بدلیل پرداخت نشدن حقوق گمرکی کانتینر قاچاق محسوب میشه
چشم حضرات روشن
خوبه همه چیز رو خشکه حساب میکنید. حکم 2 سال حبس هم برای بیکار نشدن کارکنان به جریمه نقدی تبدیل شد. بند پ چه کارهایی که نمیکنه.
اقا اینو ول کنید کرایه قطار حومه ای چرا یهو و بی سر و صدا گرون شد مگه سالی چنبار کرایه افزایش پیدا میکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی