اخباری که قبل از معاملات فردا باید بخوانید

بورس فردا در نهمین روز آبان ماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کد خبر: ۱۲۰۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹ 30 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز اخبار بسیاری در حوزه بورس منتشر شد، اما به نظر می‌رسد این اخبار بیشتر از سایر اخبار بورس فردا را تحت تاثیر قرار دهند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- «حفارس» از افزایش نرخ حمل آرد مازندران خبر داد/ شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس بیان داشت کرایه حمل آرد مازندران به میزان ۲۵ درصد از مبلغ ۱۲۰، ۰۰۰ ریال به ۱۶۰، ۰۰۰ ریال افزایش یافت.
۲- افزایش نرخ فروش در پارس / شرکت پارس دارو بیان داشت نرخ فروش ۱۴ قلم فعال از محصولات این شرکت بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است
۳- شرکت پتروشیمی نوری بیان داشت انجام تعمیرات اساسی شرکت از تاریخ ۱۰. ۱۴۰۲.۰۸ به مدت ۲۵ روز در دستور کار شرکت قرار گرفته است.
۴- حجم مبنای نماد معاملاتی (سمایه ۱) از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ بر اساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد. 
۵- حجم مبنای نماد معاملاتی (غمارگ ۱) از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ به ۱ تغییر می‌یابد
۶- بعد از حدود ۶ سال مذاکره اولین توافقنامه تجارت آزاد ایران با ۵ کشور اوراسیا در آستانه وقوع است.
۷- افزایش سرمایه ۱۷۷ درصدی تکاردان از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
۸- افزایش سرمایه ۵۰ درصدی ونیرو از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
۹- در شهریور امسال تعداد معاملات مسکن شهر تهران نسبت به شهریور ۱۴۰۱ کاهش ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد/ تعداد معاملات مسکن شهر تهران در شهریور امسال به کمترین میزان ۳۰ ماه اخیر رسیده است.

۱۰- نماد معاملاتی (کابگن ۱) و (خفناور ۱) بنا به تشخیص شرکت فرابورس ایران حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ تعلیق شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست