بازدید 3710

توصیه‌های معیشتی علم‌الهدی به وزیر دولت رئیسی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تأکید اصلی ما این است که برنامه‌ریزی‌های شما باید به مرحله‌ای برسد که برای مردم ملموس شود و به موازات آبادانی زیرساخت‌های کشور، سفره مردم را نیز از تنگناهای موجود نجات دهد.
کد خبر: ۱۲۰۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰ 29 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز، ۷ آبان در دیدار با سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: این یک حقیقت است که در دولت، با وجود همه مشکلات داخلی و سنگ‎اندازی‌های خارجی، اقدامات گسترده‌ای انجام شده و مردم نیز این تلاش‌ها را به‌طور دقیق نظاره می‌کنند، اما تأکید اصلی ما این است که برنامه‌ریزی‌های شما باید به مرحله‌ای برسد که برای مردم ملموس شود و به موازات آبادانی زیرساخت‌های کشور، سفره مردم را نیز از تنگناهای موجود نجات دهد.

وی افزود: اگرچه باید هدف شما محسوس بودن تلاش‌هایتان در سفره و معیشت مردم باشد، اما اصل مطلب هنوز همان است که کار را برای خدا انجام دهید تا همچون دو سال گذشته که خدمت مخلصانه در دستور کارتان بود، بازهم توفیق الهی به عنایت ذات اقدس پروردگار نصیب و روزی شما باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اکنون که فرصت میدان‌داری در عرصه‌های صنعتی، اقتصادی و تولیدی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فراهم شده است، این تکلیف بر دوش شما وجود دارد که دغدغه اشتغال جوانان را داشته باشید و امنیت شغلی فعالان این حوزه را با کیفیت بیشتری فراهم کنید.

کاهش معدل نرخ بیکاری از ۱۱ به ۷ درصد

در ابتدای این دیدار، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن پرداختن به گوشه‌ای از فعالیت‌های اقتصادی این وزارتخانه اظهار کرد: از تولید دارو و سیمان و لبنیات گرفته تا صنایع فولاد، کشتیرانی و پتروشیمی، چندین واحد اقتصادی بزرگ ذیل این وزارتخانه مشغول به فعالیت هستند که مسئولیت ما را در صیانت از سفره‌های مردم، رونق تولید و اشتغالزایی برای جوانان مضاعف می‌کند.

مرتضوی در پاسخ به مطالبه امام‌جمعه مشهد در خصوص ضرورت اشتغال‌زایی برای جوانان بیان کرد: تنها در مشهدالرضا(ع) بیش از ۴۰۰ برند تجاری در رده‌های مختلف صنعتی فعالیت دارند که ظرفیت مطلوبی برای اشتغال جوانان بیکار استان است، اما عدم توازن فرصت‎های شغلی با شرایط تحصیلات تکمیلی، جوانان را از فعالیت در صنعت باز می‎دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد، وی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، معدل نرخ بیکاری که بیش از ۱۱ درصد بود، اکنون به ۷ درصد رسیده است. در سه‌ماهه اول سال‌جاری، رشد اقتصادی پس از یک دهه رکود به ۷.۱ درصد رسیده و این روند رو به رشد همچنان ادامه دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در این شرایط، بدیهی است که ایجاد فرصت‌های شغلی، نفع راهبردی کشور را نیز به دنبال خواهد داشت و جوانی که در صنعت مشغول به کار شود، علاوه بر اینکه درآمد و بیمه او تأمین خواهد بود، به یک عنصر مولد و پیشران در نظام تولید نیز تبدیل خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
رییس جمهور مشخص شد
والا از شکم حاجی بنظر نمی رسد مشکل معیشتی داشته باشد
پاسخ ها
صمصام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
مشکل معیشتی ندارن اما دغدغه معیشتی دارن برادر من
حیف که فقط کامنت خودیاتونا میذاری وگرنه جوابش اماده بود
این آدم واقعا چه کاره هست که باید وزیر کشور به احوال پرسی اش برود؟ وقتی دولتی پشتوانه مردمی نداشته باشد باید هم شاید چنین اوضاع مضحکی باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
وزیر کشور نه حاجی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
معرفی میکنم: آیت الله علم الهدی هستند.

باعث و بانی و حامی ورود بی محابای افاغنه به کشور.
ای خدا کمک کن
خواهشا بانک های ناتراز که از شهریور ماه امسال اقدامی نداشتند را هر چه زودتر منحل کنید تا به کشور بیشتر از این آسیب نرسانند
دقیقا ایشان چه توصیه و راهکار سازنده ای دادن؟
شکر خدا خود حاج آقا علم الهدی در معیشت و رفاه کامل هستند

کاش وزیر کار، سری به جامعه ی کارگری محروم و تهیدست مشهد می زد!!!!!
سمت این روحانی بجز امام جمعه شهر مشهد چیه که وزیر باید بهش گزارش بده ؟
مشکل معیشتی برای مردم بدبخت نه برا امام جمعه مشهد با ماهی دو میلیون اون هیکل زده ی مگه مثل کارگران بیل زده به زمین کار کرد زخمت کشیده یا مثل دانشمند ایرانی فکر و ایده داشته که به اینجا رسیده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست