بازدید 34724

تازه ترین جزئیات آخرین روزهای مسعود رجوی قبل از مرگ

مسعود رجوی پس از حمله آمریکا به عراق در یکی از عملیات‌های نیروهای آمریکایی از ناحیه پا و صورت دچار جراحت شدید می‌شود و به همین خاطر از حضور در انظار عمومی اجتناب می‌کرده است. او پس از مدتی به‌دلیل وضعیت نامناسبی که برای اختفا در کشور اردن (پس از فرار از عراق) داشت، به بیماری قند و فشار خون مبتلا شده بود و ترس ناشی از افشای محل اختفای او، مانع از درمان بیماری‌اش در مراکز درمانی شده بود. با تشدید بیماری دیابت، مسعود رجوی بینایی خود را نیز از دست می‌دهد و یکی از پاهای او هم قطع می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷ 29 October 2023

تازه ترین جزئیات آخرین روزهای مسعود رجوی قبل از مرگ

مسعود رجوی درحالی در سال ۱۳۹۹ مُرده است که پیش از آن به‌دلیل پیشرفت بیماری دیابت مجبور به قطع پا شده و بینایی خود را نیز از دست داده بود.

به گزارش تابناک؛ برخی منابع خبری اعلام کردند، مسعود رجوی 3 سال قبل در سال 1399 بر اثر بیماری و سکته قلبی مرده است.

بنا براین گزارش، مسعود رجوی پس از حمله آمریکا به عراق در یکی از عملیات‌های نیروهای آمریکایی از ناحیه پا و صورت دچار جراحت شدید می‌شود و به همین خاطر از حضور در انظار عمومی اجتناب می‌کرده است. او پس از مدتی به‌دلیل وضعیت نامناسبی که برای اختفا در کشور اردن (پس از فرار از عراق) داشت، به بیماری قند و فشار خون مبتلا شده بود و ترس ناشی از افشای محل اختفای او، مانع از درمان بیماری‌اش در مراکز درمانی شده بود. با تشدید بیماری دیابت، مسعود رجوی بینایی خود را نیز از دست می‌دهد و یکی از پاهای او هم قطع می‌شود.

در اوایل دهه 90، به‌دنبال تلاش منافقین برای فرار از عراق (به‌دلیل فشارهای متعدد نیروهای مردمی عراق و حملات ایران به مقر اشرف)، منافقین برای خروج از عراق و انتقال به آلبانی، نیازمند خروج از لیست تروریستی وزارت خارجه آمریکا و انگلیس بودند و یکی از شروط آمریکا برای خروج از لیست تروریستی، عدم حضور مسعود رجوی در هر برنامه، دیدار، ملاقات و حتی نشر تصویر او (همان‌طور که از سال 81 صورت گرفت) بود.

علاوه بر این، نماینده آمریکا در ملاقاتی محرمانه با سران این گروهک، تحت‌الحفظ بودن مسعود رجوی ذیل دستگاه امنیتی آمریکا را با توجه به سابقه منافقین در عدم‌تعهد به توافقات، طرح و به‌عنوان شرط الزامی این خروج عنوان می‌کند و رسماً به آنها گفته می‌شود که تمام مناسبات سازمان مجاهدین خلق باید از کانال مریم رجوی دنبال و مدیریت شود.

سران منافقین با توجه به شرایط به‌شدت بحرانی خود در عراق ـ یکی از طرح‌های آمریکا، تقسیم کردن حضور منافقین در چند کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی بود ـ شروط آمریکا برای حضور متمرکز در یک کشور اروپایی را قبول می‌کنند و در نهایت به این شرط تن می‌دهند.

مسعود رجوی تا آخرین لحظات زندگی (که در سال 1399 بر اثر سکته قلبی می‌میرد) در اختیار و تحت حفاظت نیروهای آمریکایی در منطقه‌ای نامعلوم بوده است که برخی اسناد مکان اختفای وی را کشور آمریکا می‌دانند.

عباس شاکری معروف به دکتر فاضل، تا قبل از انتقال رجوی به آمریکا به‌عنوان دکتر شخصی او روند درمان وی را دنبال می‌کرد. شاکری متولد خرم‌آباد و متخصص اورولوژی است که مدتی را در بیمارستان شهدای تجریش تهران مشغول به کار بوده است و در سال 1365 به عراق فرار می‌کند و به گروهک منافقین می‌پیوندد. وی اکنون با پاسپورتی با هویت جعلی به‌نام ضیاءالدین عبدالرزاق در کشور فرانسه اقامت دارد.

علاوه بر شاکری، برخی دیگر از نزدیکان وی مثل ماساژور و نیروهای محافظ مورد اعتماد او نیز از سال 1400 در برخی کشورهای اروپایی ساکن شده‌اند.

به‌گفته این منبع آگاه، این‌که هر از گاهی بیانیه‌ای به نام مسعود رجوی صادر می‌شود، بیشتر به‌خاطر حفظ شخصیت نجات‌بخش او بین اعضای گروهک است و برای همین کنار بیانیه‌های منافقین از تصاویر قدیمی رجوی استفاده می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۷
به درک که سقط شد. حیوون کثیفی که هزاران نفر را ترور کرد، جوونای زیادی رو خام کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
حتی حیف از درک
برای این مردک حرامزاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
کاش زنده می ماند و زجر می کشید
دنیا دار مکافات است هر عملی انجام دهیم مانند بومرنگ به سوی ما برمی گردد اگر او سرنوشتی بجز این داشت باید تعجب می کردیم
فرقی نمی کند ما که هستیم بدانیم اعمال ما در همین دنیا یقه ما را خواهند گرفت پس ای مدیران و.. از ظلم بر این سرزمین و مردمش برحذر باشیم و از سرنوشت دیگران عبرت بگیریم و جز نیکی بر این گنبد دوار به یادگار نگذاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
امیدوارم آنهایی که باید بدانند بفهمند
کسی که هموطنش را بکشد حتی بعد از مرگش لایق همین ناسزاهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خطاب به ناشناس 00:22
البته هموطنی که درخدمت منافع و خواسته های شوم دشمنان این مرز و بوم قرار بگیره و بعنوان پیاده نظام اونا به نظام جمهوری اسلامی جفتک بیندازه و در این مسیر به درک واصل بشه ,میشه یه خائن بی شرفی مثل همین رجوی جرثومه فساد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اگر منظورت هموطنانی هستند که حتی پاسپورت هم ندارند حقوقی را مطالبه کنند که حق طبیعی هر انسانیست جفتک زدن به حساب میاد برات فقط متاسفم
دیر یا زود نوبت تو هم میرسه مرحوم رفسنجانی میگفت این آسیاب است
مسعود رجوی برای آنکه وجدان خود را برای سرشاخ شدن با انقلاب آرام کند بعضی از رفتارهای اشتباه که در انقلابی ها بود را بهانه می کرد در حالی که صادقانه باید از خود می پرسید حق کدام سو می باشد و همان طرف می ایستاد . اکنون نیز در داستان فلسطین ما باید از خود بپرسیم حق با کدام طرف است و اینکه بگردیم و در مجاهدان مقاومت کاستی ها و اشتباهات را بیابیم تا با آنها زاویه بگیریم اشتباه است ‌ . سرگذشت رجوی باید در نظر ما باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
این ربطی به فلسطین و ....نداره
یه کثافت مرده مگه فکر میکنی همه کامنتای ناسزا به این حرام لقمه طرفدارای فلسطینن؟
اون جنگ ربطی به من نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
کجان کسانی که می گفتن انسانیت بالاترین دین هست چی شدن اونایی که حرف از آزادگی می زدن . همش دروغ بود و رسید به اینکه اون جنگ به من ربطی نداره
تو روحش.....
خیلی حیف شد که فقط یکی از پاها و چشماشو از دست داد حقش این بود ذره ذره بدنش بپوسه بریزه زمین و زجر بکشه
بدبخت و بیچاره ها. آدم توی کشور خودش توی سختی اما سربلند بمیره دریوزگی کشورهای دیگه را نکنه. واقعا مفلوک تر از اینها نداشته و نداریم و نخواهیم داشت.
الدنگ بی وطن
خائن جاه طلب
عکس نحس ش بردار
سایت نجس شد.
رجوی اگر زیاده خواه نبود با سوابقی که داشت می توانست به راحتی به عنوان یک فرمانده جنگ، هشت سال به میهن خود خدمت کند و سپس نیز بعنوان فعال سیاسی یا اقتصادی مورد احترام جامعه باشد . امان از زیاده خواهی و آرزوهای بلند
کسی که اسلحه به روی کشور و وطن خودش می کشد
بی وجود و تهی از شرف و آبروست
و سرنوشت او چیزی جز ذلت و خواری نیست.
با این داستانی که شما بافتی مسعود شد یه دگردیسی قورباغه از سن رشد به دوران اولیه کتاب علوم پنجم دبستان دهه ۶۰ خخخ اول پاشو از دست داد بعد دستشو بعد نیم تنه ..بسه دیگه
ذلت برای کسی که کشتار درقبل از انقلاب نه در دوران پهلوی محبوب شد و نه در جمهوری اسلامی به چیزی که میخواست رسید
لعنت بر حرامزادگان تاریخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
رجوی در بین همه مردم ایران منفور است و همه از مردن این فرد خوشحالند. هم شاه دوست ها خوشحالند و هم انقلابیون
مطابق این داده ها، رجوی از ابتدای دهه 90 تا لحظه مرگ در سال 1399، تحت الحفظ در اختیار آمریکایی ها و در مکانی نامعلوم قرار داشته و هر گونه دسترسی اعضای سازمان مجاهدین به او قطع بوده است.
مرگ رجوی در سال 1399 به چه کسانی اعلام می شود و شیوه ی مواجهه با مرگ او توسط چه گروهی تعیین می شود؟ (نتیجه: منبع ِخبری، در خصوص مرگ رجوی به جز یک تاریخ (سال 1399) هیچ داده ی دیگری ندارد. مثلا چگونگی و محل دفن رجوی، چرایی تصمیم گیری برای مخفی کردن مرگ و غیره)

داده های مربوط به قبل از دهه 90 جزئیات نسبتاً بالایی دارد. اگرچه معلوم نیست منظور منبع از اجتناب از حضور در انظار عمومی چیست ولی اینکه این داده ها جدید و نو محسوب می شوند و ظاهراً قبل از این افشاگری، افراد معدودی حتی در بین منافقین نسبت به آن مطلع بوده اند، به معنی اجتناب رجوی از شرکت در هر گونه جلسه و اعمال محدودیت شدید بر ملاقاتهایش بوده. (نتیجه: منبع خبر حداقل دو یا سه مرحله توانسته رجوی را از نزدیک ببیند و یا اینکه منبعی تا این حد نزدیک به رجوی داشته که این جزئیات را به او منتقل کرده)

ادعاهای مطرح شده توسط این منبع باید با فایل های صوتی منتسب به مسعود رجوی در دهه نود، مطابقت داده شود. آیا این فایلهای صوتی، شرط انتقال و شرط خروج از لیست تروریستی: عدم حضور مسعود رجوی در هر برنامه، دیدار، ملاقات و حتی نشر تصویر او را نقض نمی کنند؟ و با توجه به اینکه این فایلها در دهه نود که مسعود رجوی در اختیار آمریکایی ها بوده منتشر شده اند آیا آمریکایی ها خودشان این شرط را نقض کرده اند.

محتوای این نظر صرفاً یک "ارزیابی خبر" است که در بخش عمده ی آن هر بخش از خبر با بخشهای دیگر همین خبر، مورد ارزیابی قرار گرفته است.
حق تعدیل و سانسور برای تابناک محفوظ است.
خودش که احمق و بی وطن بود
یک عده ای هم آواره و درب در کرد
گروهی که حالا یه مشت پیرزن وپیر مرد شدند
و شبانه روز مشغول بازی
جومانجی هستند.
لعنت خدا بر رجوی ومنافقین که بچه های مردم فریب دادند ونابود نمودند وچه خسارت های جانی ومالی به ملت زدند..خدا عذابش راشدین کند که جایگاه آنان جهنم است.
به لعنت خدا گرفتار شد اگر واقعیت داشته باشد و خیلی حیف میشود باید دستگیر و محاکمه میشود.
به به ماسوژر داره. ؟ متخصص ارولوژ چقدر احمق باید بشه ک بره عراق زیر سایه صدام
بره جهنم
فردی کثیف ومنحرف که همدستی او با بزرگترین دشمن ایران یعنی صدام لکه ننگی پاک نشدنی برای او وگروه منحرف تحت رهبریش شد. درسرانجامی شوم پس از سالهای طولانی زجر وذلت پرونده سیاهش بسته شد. البته سالهابود که همه میدانستند مرده است ولی اکنون دیگرمسجل شده است.
خدا تمامی ظالمان را به همین سرنوشت دچار کند
به مرگ سگ مرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
به سگ توهین نکنید
متن را نخواندم
چون اصلا برام مهم نیست که اون مردک حقیر آدم کش چطور سقط شد

به درک
به جهنم
فاعتبرو یا اولی الابصار
واقعا ارزششو داشت؟ به چی رسیدی بدبخت؟ زندگی سگی ، دربدر و کلی کشتار و ظلم و جنایت . آخرشم معلوم نیست کجا گور به گورش کردن.
سلام
این مرتیکه مگه زندش برا ما ارزش داشت که حالا مردشو خبر می کنید گور به گور بشه بخاطر جنایاتش انشاا.. به زودی زن کفتارش هم تو گور بهش ملحق بشه
بابا مردم دوست ندارن اصلا از این گروه کثیف هیچی بشنون اینا اصلا همشون برای مردم مردن حتی اگه زنده باشن مردم تشنه خون اینها هستند بی ارزش ترین گروه بیشرم ترین و خائن ترین گروه جهان هستند دیگه برا مردم از اینانگین لطفا
لعنت بر روح کثیفش
پس الحمدلله مسعود رجوی ملعون به درک اسفل واصل شده. لعنت خدا و ملائکه ها و تمام جن و انس بر مسعود رجوی ملعون و خائن باد.
خدا لعنت کند گروهک منافقین کم خون ناحق عزیزامون تو ایران بدستور این لعنت شده ریخته نشد
خب که چی، حواسمون پرت شد
او قبل از مردن سقط شده بود .
لعنت به روحش. تف تو ذاتش
مریم رجوی هم بد چیزی نبوده!!
انصافاً ...
به جهنم به ایفل سافلین که مرده بیشرف بی ناموس اسرائیلی وآمریکای هیچکدومشون مثل شاه براش تره هم خورد نکردن خدازاده
اصلا مهم نیست . این هم یکی از تروریست های دشمن مردم بود مثل خیلی تروریست های دیگه .
مثل سگ مرد بدبخت بیچاره زن کثیفش هم خیلی زود مثل خودش میمیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
انشالله اون هرجایی هم به درک واصل بشه
لعنت خدا بر تمام قاتلین و بمب گذارها.چه آدم های بیگناهی که توسط شما اراذل باغی به شهادت رسیدند
باز هم دم آمریکا گرم. ای کاش یک رابطه سالم با این کشور بزرگ و قدرتمند داشتیم و می توانستیم از تواناییهای فوق العاده آنها در پیشبرد منافع ملی خود استفاده می کردیم.
عاقبت خیانت به وطن و مردم ...
آری اینچنین است عاقبت خائنین به ملت و کشور ، نفر بعدی ؟
خدا هزاربار شکر که این جلاد و خود فروخته به درک واصل شده به امید نابودی تمام منافقین خلق انشاالله .
لعنت الله علیه.....
خدا لعنتش کنه جنایتکار
سگ مرد حرمزاده.به امید خدا مریم رجوی کنار مسعود دفن میشه همه اینها می‌میرند ولی ایران همیشه جمهوری اسلامی باقی می ماند.
سازمان مجاهدین خلق یعنی سازمان داعش ایران
این ها برای سرپوش نهادن بر یک واقعیت بزرگ است و آن به درک واصل شدن رجوی ملعون در حمله به پادگان اشرف توسط سپاه است. هر از گاهی می خواهند بگویند که رجوی زنده است یا اینکه تا فلان سال زنده بوده است. ترکی فیصل سال ۱۳۹۵ با گفتن کلمه مرحوم ناخواسته مرگ پنهان اون ملعون را آشکار کرد.
با سلام و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای الله اکبر الله اکبر الله اکبر سلام بر سپهد شهید صیاد شیرازی و سلام بر بهشتی عزیز و سلام بر روان پاک 17هزارشهید مظلوم گروهک منافقین ما شهروندان جمهوری اسلامی تا ابد شما منافقین کفار دشمنان این آب و خاک و رهبری عزیزمان امام خامنه ای عزیز میدانیم و حاضریم شما را تکه تکه و آتیش بزنیم چون رزمندگان مظلوم ما داشتند صدام گرگ صفت و خون ریز نابود می کردند شما اطلاعات رزمندگان سپاه اسلام به رژیم بعث عراق می دادید و بهترین فرزندان جمهوری اسلامی ایران از ما می گرفتید لعنت خدا بر مسعود رجوی و مریم رجوی و همه اعضای گروهک منافقین و بدانید این انقلاب و رهبری آن امام خامنه ای تا زمان ظهور امام زمان پایدار خواهد بود و پرچم این انقلاب توسط امام خامنه ای به حول قوه الهی تحویل خواهند داد این را مطمئن باشید ای گرگ صفتان روزگار ما
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اين ديگر كيه ؟
روحش قرین آتش جهنم برخودش ودودمانش لعنت ابدی
سرنوشت خائنان به میهن، چیزی جز تباهی نیست. منفورترین فرقه در میان قاطبه ایرانیان داخل و خارج، بی تردید، همین گروهند.
به درک
خسرالدنیا و الاخره
کسی ‌که خیانتش به وطن نامش تا ابد همراه خائنین خواهد بود
یه سگ به درک واصل شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
به سگ توهین نکن
خدا رو شکر سقط شد و رفت انشالله با یزید و یزیدیان محشور بشه
لعنت الله علیه
مزدور آدمکش که ۱۷ هزار نفر رو کشت بدستور آمریکا و در آخر خودش هم بدرک واصل شد بدون نام و و و
سرنوشت تمام خائنین به نظام اسلامی همین است
آوارگی و گمشدن
چند وقتیه مصی جوجه تیغی هم ....
پس این حیوان درنده خو به درک واصل شد خدا لعنتت ش کند
لعنت بر رجوی با اون مرگ ذلیلانه اش
لعنت به همشون
لعنت به همشون
قعر جهنم مبارکش باشه
عذاب الیم نوش جونش
تا ابد در عذاب الهی گرفتار بشه،
بی وقفه شکنجه بشه......
رجوی چه زنده باشه و چه مرده هیچ فرقی نمی کنه کسی یا گروهی که جایی در قلب مردم ندارند مرده به حساب میان.گروه رجوی سالهای سال است که مرده و این موجودات باقیمانده انها فسیلهای متحرکی بیشتر نیستن که روزگار و زمان یکی یکی انها را به مرور از روی زمین پاک خواهد کرد
با خیانتی که به چند تن از مبارزان دهه ۴۰ و۵۰ کرد وخودش را مطرح کرد وبا اون اساسنامه ننگین که فقط هرزگی وبی بند وباری را قاطی ایدئولوژی خود درآورده. ..واخرش با وقاحت زن ابریشمچی را وادار به هرزگی و....چیزهایی که برای مرد شرم آور ه.....باید خودش را آتش میزد تا شاید روح شیطانی اش ...بدرد واصل بشه...شرم بر حامیان وطرفداران احمق. ..
خب الان ما چکار کنیم؟ طرف 3 سال پیش مرده! بازپخش خبر مرگش اونم الان چه هدفی رو دنبال میکنه؟
پاسخ ها
م-م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
هدف اینه که ما (همه ایرانیها) یاد بگیریم . ننگ وطن فروشی و خیانت آخر بدبختی یه آدم میتونه باشه .... اینبار که تلویزیون فیلم دست دادن و روبوسی این خائن رو با صدام گذاشت خوب نگاهش کن و خوب فکر کن . چه موجودی میتونه با دشمنی که داره مردمش و جوانای رشیدش را تکه تکه میکنه دست بده و بخنده.....
جالبه دو تا از دشمنان بزرگ و قسم خورده ایران رجوی و صدام بدست امریکایی ها به درک واصل شدند .
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
کار خدا بعضی وقت ها این طوریه . نوکران جبهه باطل بعد از اتمام تاریخ مصرفشون به دست اربابشون به زباله دان میرن ، با خفت و بی آبرویی. تا عبرتی باشن برای مردم که هر که زیر علم کفر و نفاق و خیانت رفت بدعاقبت و بی آبرو میشه و هیچ خیری از خیانت و جنایت در حق بندگان خدا نمی بینه . منتظر باشید عاقبت مریم رجوی ، مصی علی نژاد قمی کلا ، علی کریمی ، فرخ نژاد و ...بقیه خائنین رو هم به زودی زود ببینید. فاعتبروا یا اولی الابصار...1
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
همچنین داعش و القاعده!!! پس چرا میگن مرگ بر آمریکا
بی شرف ترین. کثیف ترین، موجودی که روی کره زمین زندگی کرد همین خاعن و وطن فروش رجوی بود. کسی که به کمک صدام رفت و علیه کشورش جنگید، ای کاش به دست ملت ایران افتاده بود تا مردم ایران جواب خیانت هایش را داده بودند . ای کاش تیتر خبر را این جوری میزدید. کثیف ترین و وحشی ترین انسان کره زمین به درک واصل شد.
تف به گور خودش و اعضا منافقین / لعنت بر پدر ومادر رجوی ها ( مریم و مسعود و...)
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
پدر و مادرش رو کاری نداریم شاید آدم های خوبی بودن ولی خودش یک فرد کثیف و پلید بود و بیوش هم بدتر از اون
کسی که دستش به خون هزاران نفر از مردم آلوده بود حقش بود و به مملکت خودش خیانت کرده همون بهتر که به درک واصل شد
رجوی خائن ،وطن فروش ،قاتل ، گور به گور شده آدم کش
امریکا زخمیش می کنه بعد خودش ازش حفاظت می کنه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
آمریکا بارها اعلام کرده فرقه رجوی رو نماینده مردم ایران نمی دونه
به درک که مرد یک آشغال کمتر زندگی بهتر
فکر کنم یکی از معدود موضوعاتی هست که همه طیفهای جامعه در مورد خائن بودن گروهک منحوس اتفاق نظر دارند. در کنار صدام و سایر اراذل باشی ملعون.
خجالت نمی کشید اسمشو میارید
ملت ایران با هر دیدگاهی از گروهک منافق و شکست خورده متنفره
مرده و زندش نجس هست . احمقی که بخاطر اختلاف با حکومت آدمهای بیگناه رو به قتل میرسوند.
دوستانی که هی آلبانی آلبانی میکردن الان بیان و منفی مثبتها و کامنتها رو چک کنن ! البته بعد ساندیس میل کنن
ننگ بر شما که جوانان وطن اینگونه در جهان در به در شده اند
قسمت بزرگی از این فلاکتی که ملت الان در ان دست وپا میزند مقصر ان این منافقین بودند ومسیر پیشرفت کشور را بسوی ویرانی کشاندند
خدا لعنتش کنه.... کثیف ترین و بی شرف ترین آدم بود
این آدم به مملکتش خیانت کرد هر چه سرش بیاد کم هست.
طاخرا از ابتدا هم کم مایه بوده است
تعجب آورتر اینست که ملعون به مرگ طبیعی مرد!
یک لشکر زامبی سالهای طولانی از این نجاست ارتزاق کردند و یکنفرشان اراده نداشت که سر این حرامی را روی سینه اش بگذارد....
آمریکاییها تا وقتیکه میشد ازش سواری بگیرند گرفتن و بعد هم مثل بقیه نوکراشون عین یه دستمال توالت کثیف دورش انداختن
منافقین از. کفار بدترن مرگ بر منافق که تمام مشکلات یک جامعه بر گرفته از منافقین است
لعنت بر امريكا
لعنت بر اسرائيل
لعنت بر انگليس
لعنت بر رجوي
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار