نبض خبر

لحظات خاکسپاری پیکر آرمیتا گراوند

کد خبر: ۱۲۰۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ 29 October 2023
تعداد بازدید : 11549
بازدید 52014
مراسم تشییع و تدفین پیکر آرمیتا گراوند امروز با حضور خانواده و دوستان آرمیتا در قطعۀ ۹۹ بهشت زهرا برگزار شد. پس از پایان مراسم و هنگام قرائت دعا تعدادی سعی در شعاردادن و برهم‌زدن مراسم داشتند که بازماندگان آن مرحوم با آن‌ها همراهی نکردند. تصاویری که فارس به همراه این گزارش منتشر کرده را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۲
این که شما نشان دادید میتونه مراسم هر کی باشه به غیر از آن مرحومه.
واقعا در روز خیلی ها ممکنه فوت کنن اگر ککی تو کلاهتان نیست برای چی اینقدر پوشش میدین و دیگر میگید تعداد معدود کلیپ ها چیز دیگری میگه رسانه باید صادق باشه وگرنه میشه چوپان دروغگو
حتما باید روایت خاکسپاری را هم از دوربین شما ببینیم . چقدر پرویید .
تصاویری که فارس فرستاده است......
بر هم زدن مراسم!!!
چرا اینجا هم فیلم کامل رو پخش نمی کنید که متوجه بشیم چقدر همراه با شعارها بوده!!!
واقعا خیلی ناراحت شدم حتا گریه کردم ???????????????
آیا برای هر کسی که با افت فشار زمین بخوره و سرش ضربه ببینه، انقدر خودش رو درگیر میکنه؟ یعنی از همون لحظات اولیه بستری شدن از اقوامش فیلم و گزارش تهیه میکنه و بعد از رفتنش هم توی مراسمش اینطوری سنگ تموم میذاره؟؟؟
تبریک به مردم
تبریک به مجلس انقلابی
تبریک به همه
یک نفر به طور طبیعی مرده است . روزی هزار ایرانی می میرند ایا باید برای همه انها اینقدر داستان سرایی کرد و با امنیت روانی جامعه بازی کرد. پارسال با طرح فریب مرگ مهسا صدها ایرانی در خیابانها با تحریک بیگانگان به خاک وخون کشیده شده اند و خالا هم عده ای مزدور که از انسانیت بویی نبرده اند می خواهند مرگ این دختر عزیز را به اغتشاش و اتش زدن و کشتن بکشانند.
تفاوت پدر و مادر این مرحوم با مرحوم مهسا امینی تفاوت بین شرف و بی شرفیه.درود بر خانواده این مرحوم که گول آن دسته از سلبریتی های خائن و دشمنان و معاندین انقلاب را نخوردند. یا علی
به خانواده گراوند تسلیت میگم.روح دخترشان شاد.مرحبا به این پدرومادر که گول یه سری از این مردم بی عقل وخاموش را نخوردن.خدا رحمتش کنه مرحوم ارمیتا گراوند عزیز.ما همه رفتنی هستیم.باید سعی کنیم همیشه ارامش داشته باشیم.قران بخوانیم.احترام به همدیگه بزاریم.