بازدید 77673
بیست و سومین روز جنگ غزه

لحظه اصابت موشک حزب‌الله به پایگاه اسرائیلی «العباد»+ فیلم/افزایش شهدای غزه به بیش از ۸ هزار تن

جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد بیست و سومین روز خود شده است؛ جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است.  
کد خبر: ۱۲۰۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 29 October 2023

لحظه اصابت موشک حزب‌الله به پایگاه اسرائیلی «العباد»+ فیلم

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد بیست و سومین روز خود شده است؛ جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است.  

حمله راکتی از خاک سوریه به سرزمین‌های اشغالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۲۳:۵۹

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که سه راکت از سوریه به سوی سه سایت نظامی اسرائیل در جنوب جولان شلیک شده که ارتش به آن پاسخ داده است.

این رسانه‌ها به چگونگی پاسخ رژیم صهیونیستی به این حمله راکتی اشاره نکرده‌اند.

دولت سوریه نیز تاکنون واکنشی به این حمله راکتی نشان نداده است.

شمار اسرا و کشته‌های اسراییل افزایش یافت
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۰

دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب اعلام کرد شمار اسرا و کشته‌های اسراییل در حملات طوفان الاقصی افزایش یافته است.

 هگاری افزود: شمار کشته‌های نظامی ارتش اسرائیل و افسران آن از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۳۱۱ تن رسیده است.

وی همچنین شمار افرادی را که به ادعای وی در نوار غزه ربوده شده‌اند، (اسرای اسرائیلی) ۲۳۹ تن اعلام کرد.

هگاری در ادامه رجزخوانی برای نیروهای مقاومت مدعی شد: یحیی السنوار رئیس دفتر حماس در نوار غزه نیز تحت پیگیرد ما قرار دارد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: سه هسته در مرز با لبنان را هدف قرار دادیم و تمام کسانی را خواهیم کشت که در نزدیکی مرز ما حضور دارند.

وی از ساکنان شمال غزه و این شهر خواست که به صورت مؤقت به مناطق جنوبی آن بروند.

سفرقریب‌الوقوع یک هیأت حماس به قاهره
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۲۱:۵۸

موسی ابومرزوق یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) عصر امروز یکشنبه از سفر هیأت این جنبش به قاهره طی روزهای آینده خبر داد.

موسی ابومرزوق عضو ارشد جنبش حماس در گفت‌وگو با روزنامه مصری الیوم السابع گفت که طرف مصری از سفر آتی هیات حماس به مصر استقبال کرد.

وی تأکید کرد که حماس به مواضع دولت مصر در مخالفت با سناریوی کوچ اجباری فلسطینیان نگاه مثبت دارد.

 ابومرزوق افزود: این موضعی قابل تقدیر است که در خدمت مردم فلسطین است و از وقوع فاجعه جدید جلوگیری می کند.

اسرائیل سفیر روسیه را احضار کرد
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۲۱:۴۲

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه سفیر روسیه در تل آویو را در اعتراض به سفر هیئت حماس به مسکو احضار کرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وزارت خارجه این رژیم سفیر روسیه در تل آویو را در اعتراض به سفر هیئت حماس به مسکو احضار کرده است.

هیئت حماس روز جمعه، در بیست و یکمین روز جنگ بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین، به مسکو سفر کرد.

هدف قرار گرفتن پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۲۱:۳۳

حزب‌الله لبنان یکشنبه شب در بیانیه‌ای از سرنگونی یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی با موشک زمین به هوا خبر داد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مبارزان مقاومت اسلامی یک پهپاد صهیونیستی را در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی با موشک زمین به هوا هدف قرار داده و آن را سرنگون کردند.

امروز همچنین بین مبارزان قسام و اشغالگران در نزدیکی موانع مرزی شرق البریج در مرکز نوار غزه مجددا درگیری صورت گرفته است.

روز یکشنبه همچنین علیه مراکز نظامی دشمن صهیونیستی در اطراف شهرک کریات شمونه و داخل آن در شمال فلسطین اشغالی، حملات موشکی و متمرکز انجام گرفت.

«نیروهای فجر» لبنان، شاخه نظامی جماعت اسلامی مسئولیت این حملات موشکی را بر عهده گرفته و اعلام کردند که به عملیات‌های خود ادامه خواهند داد و این حملات متناسب با تشدید تجاوز به جنوب لبنان و نوار غزه افزایش می‌یابد.

شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان تأکید کرد که «ما قادر به گسترش دامنه آتش خود هستیم».

اسپوتنیک: پیروزی اسرائیل در جنگ زمینی غزه غیرممکن است
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۲۰:۱۶

 اسکات ریتر ستون نویس خبرگزاری روسی اسپوتنیک طی یادداشتی با اشاره به مجموعه عملیات‌های نظامی در روزهای گذشته اعتقاد دارد که این عملیات‌ها مقدمه و بخشی از استراتژی ورود به یک عملیات گسترده‌تر است.

به نوشته این روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی_نظامی، اسرائیل به احتمال زیاد نمی‌تواند نیروهای نظامی حماس و دیگر نیروهای مقاومت فلسطینی مدافع غزه را شکست دهد. اسرائیل باید یا به دنبال شکست حماس از طریق محاصره نوار غزه باشد یا متعهد به حمله تمام عیار به غزه باشد که برای پاکسازی قلمرو از وجود تمام نیروهای حماس طراحی شده است. تاریخ نشان می دهد که انجام چنین حمله ای بسیار دشوار خواهد بود.

ریتر به تاریخچه جنگ‌های شهری در یک قرن گذشته اشاره می‌کند که چگونه آلمان‌ها طی عملیات هوبرتوس در استالینگراد شکست خوردند. عملیات هوبرتوس از همان ابتدا محکوم به شکست بود.

بر اساس گزارشی از این نبرد، بمباران مداوم و گلوله باران توپخانه‌ای، میدان نبردی را ایجاد کرد که در آن نیروهای شوروی تا حد زیادی بر آلمانی‌های مهاجم برتری داشتند.

ستون نویس روسی نمونه‌های تاریخی دیگری از جنگ‌های دهه‌های گذشته را مثال می‌زند و اعتقاد دارد با وجود تونل‌های زیر زمینی شکست صهیونیست‌ها محتمل است.

این ستون نویس می‌نویسد: اسرائیل تعداد کمی از نیروهای ویژه نخبه خود را برای انجام عملیات با دامنه محدود در یک محیط زیرزمینی آموزش داده است.

رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و قطر درباره جنگ غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۲۰:۰۱

نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر امروز یکشنبه با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران به صورت تلفنی درباره تحولات کنونی فلسطین و غزه گفت‌وگو کرد.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر در تماس تلفنی امروز خود با همتای ایرانی‌اش بر ضرورت توقف درگیری بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها تأکید کردند.

الجزیره گزارش داد که وزرای خارجه دو کشور در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین خواستار حمایت از غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه شدند.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز با «فیصل بن فرحان» همتای سعودی خود هم تلفنی گفت‌وگو کرد.

حملات حزب الله به مواضع نظامیان اسرائیل در مرزهای لبنان
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۱۹:۱۳

جنبش حزب الله لبنان امروز یکشنبه خبر داد که ساعت ۱۲ و ۴۵ ظهر، مقر «السماقه» متعلق به نظامیان صهیونیستی را در مزارع شبعا هدف قرار داده است که در پی آن، چند نفر زخمی شدند.

به گزارش شبکه خبری المنار، حزب الله در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز یکشنبه پس از رصد دقیق، یک گروه از نظامیان اسرائیلی را در منطقه «المالکیه» هدف قرار داد.

حزب الله تأکید کرد که با سلاح مناسب، نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده است و در پی آن، چند نفر نیز زخمی شدند.

مصطفى بیرم وزیر کار در دولت پیشبرد امور لبنان هم تأکید کرد که اقدامات جنبش حزب الله، یک اقدام پیش‌دستانه در برابر دشمن صهیونیستی است که دیوانه شده است.

بیرم با بیان اینکه حملات گروههای مقاومت فلسطین نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از لانه عنکبوت است، تصریح کرد: غزه با وجود تمام دردها و ویرانی، پیروز شده است، ولی می‌بینیم که چگونه لشکر شکست‌خورده [صهیونیستی]، مانند موش از نیروهای مقاومت فرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حزب الله با هوشیاری تمام، در حال ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن است، خاطر نشان کرد: همه کشورهای جهان خبرنگاران خود را می‌فرستند تا این سؤال را بپرسند که حزب الله چه خواهد کرد؟ آیا به آنان (صهیونیستها) امان خواهیم داد؟. [پاسخ این است که] تا زمانی که غزه امنیت نداشته باشد، به هیچ کس امان نخواهیم داد.

افزایش شمار شهدای غزه به 8005 نفر
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۱۸:۱۲

 شمار شهدای غزه در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۸۰۰۵ نفر رسید که ۳۳۲۴ نفر آن‌ها را کودکان، ۲۰۶۲ نفر را زنان و ۴۶۰ نفر را افراد سالخورده تشکیل می‌دهند. 

این آمار در بیست و سومین روز از جنگ علیه غزه اعلام شده و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران محله‌های مسکونی ادامه می‌دهند و تنها ظرف چند ساعت گذشته ۳۰۲ نفر به شهادت رسیده‌اند. 

«أشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت که رژیم صهیونیستی طی چند ساعت گذشته مرتکب ۵۶ مورد کشتار شده است که در نتیجه آن ۳۰۲ نفر که اکثر آن‌ها از آوارگان در جنوب نوار غزه بودند، به شهادت رسیدند. 

القدره در یک کنفرانس خبری گفت که رژیم اشغالگر به صور عمدی مرتکب ۸۸۱ کشتار علیه خانواده‌ها شده است که در نتیجه آن ۶۱۲۰ نفر شهید شده‌اند و تعداد زیادی نیز از قربانیان همچنان زیر آوار هستند. 
به نوشته وبگاه «العهد»، القدره افزود که ۱۸۷۰ نفر مفقودی اعلام شده که ۱۰۲۰ نفر آن‌ها کودکانی هستند که همچنان زیر آوار مانده‌اند. 

وی به حملات رژیم صهیونیستی علیه کادر درمان نیز اشاره کرد و گفت که ۱۱۶ نفر از کادر درمان به شهادت رسیده و ۲۵ خودروی امداد نیز منهدم شد. 

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت غزه رژیم صهیونیستی طی ۲۳ روز گذشته ۵۷ مرکز درمانی را هدف قرار داده است و فعالیت ۱۲ بیمارستان و ۳۲ مرکز درمانی به دلیل بمباران یا کمبود دارو متوقف شده است.
القدره تصریح کرد که رژیم اشغالگر همچنان به تهدیدات آشکار علیه بیمارستان‌ها ادامه می‌دهد و حدود ۱۰۰ هزار نفر از کادر درمان، بیماران، زخمی‌ها و آوارگان را در دایره هدف قرار داده است. 

گفتگوی وزرای خارجه مصر، عربستان و اردن درمورد تحولات غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۱۸:۱۱

وزیر خارجه مصر با همتایان عربستانی و اردنی خود درخصوص درگیری‌ها در غزه گفتگو کرد.

احمد ابو زید، سخنگوی وزارت خارجه مصر اعلام کرد که سامح شکری، وزیر خارجه این کشور تماس تلفنی با فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان و ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن درخصوص تشدید حملات نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه برقرار کرد.

ابو زید عنوان داشت که این دو تماس در راستای هماهنگی تلاش‌های عربی درخصوص رسیدگی به وضعیت تشدید تنش‌های نظامی بی سابقه در غزه و حملات مداوم به شهروندان فلسطینی و راه‌های اجرای آتش بس فوری که حافظ جان برادران فلسطینی باشد و رنج‌های انسانی رو به وخامت ساکنان نوار غزه را بکاهد، انجام شد.

شهادت ۲۰۰۰ دانش آموز در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۴

وزارت آموزش فلسطین از شهادت ۲۰۰۰ دانش آموز در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

به گزارش سایت النشره، وزارت آموزش و پرورش فلسطین اعلام کرد، از ۲۳ روز پیش تاکنون ۲۰۰۰ دانش آموز در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند. بیش از ۷۰ تن از کادر آموزشی نیز در این حملات شهید شدند.

این وزارتخانه اعلام کرد، از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۲۰۰ مدرسه مورد هدف قرار گرفتند.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین در غزه تاکنون بیش از ۸۰۰۰ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

تظاهرات گسترده در لبنان و مراکش در حمایت از غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۳

مردم لبنان و همچنین مردم مراکش تظاهرات‌های گسترده‌ای را در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه برگزار کردند.

 تظاهرات گسترده‌ای در مرکز بیروت، پایتخت لبنان برای محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و در حمایت از مقاومت و غزه برگزار شد.

کشته شدن نظامیان اسرائیلی در درگیری با گردان‌های القسام
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۱۵:۴۵

 گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- امروز یکشنبه خبر داد که با نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف مقر نظامی «ایرز» واقع در شمال نوار غزه درگیر شدند.

القسام تأکید کرد که در جریان این درگیریها، چند خودروی نظامی صهیونیستها در غرب این مقر نظامی آتش گرفت و شماری از سربازان داخل در آن نیز کشته شدند.

پاپ خواستار آتش‌بس در غزه شد
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۳

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان یکشنبه (۲۹ اکتبر، هفتم آبان) خواستار آتش‌بس در جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس شد و درخواست برای آزادی اسرا را تکرار کرد.

به گزارش رویترز، او در مراسم هفتگی در میدان سنت پیتر گفت: «اجازه ندهید کسی امکان توقف سلاح‌ها را کنار بگذارد. آتش‌بس». وی افزود: می‌گوییم آتش‌بس، آتش‌بس. برادران و خواهران بس کنید! جنگ همیشه شکست است، همیشه. 

پاپ در ادامه در اشاره به وضعیت وخیم در سرزمین‌های فلسطینی گفت: به ویژه در غزه، بگذارید فضایی برای تضمین کمک بشردوستانه فراهم شود و گروگان‌ها فوراً آزاد شوند. 

رسانه‌های عبری: جبهه پنجمی اسرائیل را درگیر کرده است
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۶

رسانه‌های عبری اعلام کردند، یمن جبهه پنجمی است که رژیم صهیونیستی را درگیر خود کرده است.

به گزارش شبکه خبری المیادین، الون بن دیوید، تحلیلگر امور نظامی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت، در این روزها علاوه بر نوار غزه، لبنان، سوریه و کرانه باختری جبهه پنجمی نیز رژیم صهیونیستی را درگیر خود کرده است و آن یمن است. جنگنده‌های نیروی هوایی این رژیم با تهدیداتی در آسمان دریای سرخ مقابله کردند. پهپادهایی از یمن به سمت اراضی اشغالی شلیک شد.

پیش از این منابع نظامی در اریتره اعلام کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی در اریتره همزمان با عملیات طوفان الاقصی در معرض دو حمله قرار گرفتند.

منابع اعلام کردند که در این حملات یک افسر صهیونیست کشته شد. این درحالی است که رژیم صهیونیستی درباره این مسئله سکوت کرده است. هیچ طرفی نیز مسئولیت این دو حمله را برعهده نگرفته است.

۲۲ اکتبر عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر یمن در صنعا اعلام کرد که اگر حمله رژیم صهیونیستی به غزه ادامه یابد کشتی‌های این رژیم در دریای سرخ در معرض حملات قرار می‌گیرند.

همزمان مقاومت عراق نیز پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه را هدف قرار داده است.

تل‌آویو به توصیه آمریکا حمله به غزه را محدود کرد
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۱۳:۰۷

روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داد که ظاهراً تصمیم رژیم صهیونیستی برای جایگزین کردن حملات «تمام‌عیار» به غزه با حملات «محدودتر» به توصیه آمریکا صورت گرفته است.

 منابع آمریکایی اعلام کردند که تصمیم تل‌آویو برای اجتناب از حمله‌ای تمام‌عیار به نوار غزه و جایگزین کردن آن با عملیات‌های زمینی کوچک‌تر، در راستای توصیه‌های لوید آستین، وزیر دفاع آمریکاست.

مقامات دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا هشدار داده بودند که پیش‌بینی مقیاس عملیات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه دشوار است؛ چرا که حملات هوایی گسترده و طرح‌های این رژیم برای یک حمله زمینی تمام‌عیار، نشان از یک موضع نظامی سفت‌وسخت و گسترده داشت.

با این وجود، مقامات آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود در گفت‌وگو با نیویورک‌تایمز اذعان کردند: تا امروز حمله زمینی به غزه کوچک‌تر از توصیفاتی است که مقامات اسرائیل در ابتدای امر به لوید آستین و دیگر نظامیان ارشد آمریکایی ارائه کرده بودند.

طرح‌های ابتدایی صهیونیست‌ها برای حمله به نوار غزه زنگ خطر را در آمریکا به صدا درآورده بود. مقامات آمریکایی تاکید داشتند که برنامه‌های رژیم صهیونیستی فاقد اهداف نظامی قابل دستیابی بوده و ارتش این رژیم هنوز برای حمله زمینی تمام‌عیار به غزه آماده نیست.

یک مقام آمریکایی در روز شنبه به نیویورک‌تایمز گفت: اسرائیلی‌ها در پی تلاش‌های همه‌جانبه لوید آستین و دیگر مقامات آمریکایی، بالاخره در طرح حمله نظامی خود بازنگری کرده و آن را بروزرسانی کردند.

 

درخواست ژاپن برای کمک‌رسانی فوری به غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۱۲:۲۳

 «یوکو کامیکاوا» وزیر امور خارجه ژاپن امروز (یکشنبه) در جریان یک کنفرانس خبری پس از نشست وزرای خارجه گروه هفت (G7) در «اوساکا» خواستار تضمین شرایط برای ارسال کمک‌های انساندوستانه به غزه و آزادی فوری اسرا شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی»، وزیر خارجه ژاپن تصریح کرد: «ما با نگرانی، تحولات و اوضاع را دنبال می‌کنیم. ژاپن به سه اصل پایبند است: آزادی سریع اسرا، حل و فصل سریع اوضاع و فراهم آوردن هرچه سریع‌تر شرایط برای انجام عملیات انساندوستانه».

کمبود شدید آرد و اقلام حیاتی در غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۱

در شرایطی که حملات رژیم صهیونیستی و محاصره غیر انسانی نوار غزه ادامه دارد، نهاد امدادی سازمان ملل روز یکشنبه (امروز) درباره وضع ناگوار فلسطینیان و کمبود شدید اقلام حیاتی هشدار داده است.

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) خبر داد که هزاران نفر از فلسطینیان، وارد انبارهای این نهاد امدادی شده و گندم و برخی دیگر از اقلام حیاتی را با خود بردند.

آنروا با انتشار یک بیانیه نوشت: «هزاران نفر به انبارها و مراکز توزیع آنروا در مناطق مرکزی و جنوبی نوار غزه حمله کردند و آرد گندم و سایر اقلام اولیه حیاتی مانند لوازم بهداشتی را بردند».

بنا بر اعلام این نهاد امدادی بین‌المللی، یکی از این مراکزی که مورد هجوم قرار گرفته، یک انبار در «دیرالبلح» بوده که در آن کاروان‌های امدادی ارسالی از مصر انبار می‌شود.

«توماس وایت» مدیر امور آنروا در نوار غزه در این باره گفت: «این یک نشانه نگران کننده است که پس از سه هفته از آغاز جنگ و یک محاصره شدید علیه غزه، نظم مدنی شروع به فروپاشی کرده است».

به گفته این مقام سازمان امدادی وابسته به سازمان ملل، «مردم (غزه) ترسیده، ناامید و درمانده هستند. با قطع تلفن و خطوط ارتباطی اینترنتی، تنش‌ها و ترس بدتر می‌شود. آنها احساس می‌کنند که ارتباطشان با سایر نقاط جهان قطع شده است».

در بیانیه آنروا آمده است: «جابجایی گسترده مردم از شمال نوار غزه به سمت جنوب، فشار زیادی را وارد کرده است و بار بیشتری را بر خدمات عمومی در حال فروپاشی اضافه کرده است. برخی از خانواده‌ها تا ۵۰ نفر از اقوام خود را پذیرا شده و در یک خانواده سرپناه دادند».

مدیر آنروا در غزه درباره وضع جاری گفت: «منابع موجود در بازار رو به اتمام است در حالی که کمک‌های بشردوستانه با کامیون‌های (ارسالی) از مصر به نوار غزه، کافی نیست. نیازهای (فلسطینیان به کمک) بسیار زیاد است آن هم فقط برای بقای اولیه، در حالی که کمک‌هایی که دریافت می‌کنیم ناچیز است».

بنا بر اعلام آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک، تا به امروز (یکشنبه) بیش از ۸۰ کامیون کمک امدادی طی یک هفته اخیر وارد غزه شد (اما) شنبه (دیروز) به دلیل قطع ارتباطات (تلفنی و اینترنتی) هیچ کامیونی وارد غزه نشد.

آنروا خبر داد که این سازمان امدادی وابسته به سازمان ملل روز شنبه (دیروز) نتوانست با طرف‌های مختلف به منظور هماهنگی برای دریافت کامیون امدادی از مصر هماهنگی و رایزنی کند.

توماس وایت هشدار داد: «طراحی سیستم کنونی کاروان‌های (امدادی) برای شکست طراحی شده است. تعداد بسیار کم کامیون، روند کند، بازرسی‌های سفت و سخت، تدارکاتی که با الزامات آنروا و سایر سازمان‌های امدادی مطابقت ندارند، و عمدتاً ممنوعیت مداوم سوخت، همگی دستورالعملی برای یک سیستم شکست خورده هستند. ما خواستار یک جریان منظم و پیوسته از تدارکات بشردوستانه به نوار غزه جهت پاسخگویی به نیازها به ویژه با افزایش تنش‌ها و ناامیدی (مردم غزه) هستیم».

در پایان بیانیه امروز آنروا آمده است که تیم‌های آنروا حاضر در غزه، امروز یکشنبه از وصل شدن مجدد ارتباطات اینترنتی و تلفنی خبر دادند و آنها کارشان را برای بررسی وضعیت جاری با هدف از سر گیری دریافت کمک‌های امدادی و توزیع کمک‌ها انجام خواهند داد.

هشدار آنروا درباره وضعیت فلسطینیان در نوار غزه در شرایطی مطرح شده که منابع بیمارستانی فلسطینی خبر دادند که با تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، شمار شهدا به بیش از ۸ هزار نفر، که بیشتر آنها زن و کودک هستند، افزایش یافته است.

رسانه‌های فلسطینی همچنین گزارش دادند که رژیم موقت صهیونیستی با استفاده از بمب‌های فسفری در حال بمباران شمال نوار غزه است.

در پایان بیانیه آنروا آمده است که تیم‌های آنروا حاضر در غزه، امروز یکشنبه از وصل شدن مجدد ارتباطات اینترنتی و تلفنی خبر دادند و آنها کارشان را برای بررسی وضعیت جاری با هدف از سر گیری دریافت کمک‌های امدادی و توزیع کمک‌ها انجام خواهند داد.

انتقاد نتانیاهو از ارتش اسرائیل جنجال به پا کرد
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۵

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس شب گذشته در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) به انتقاد از سازمان اطلاعات ارتش (امان) و سازمان امنیت داخلی (شاباک) پرداخت و آن‌ها را مسئول شکست در عملیات طوفان الاقصی دانست. این توئیت او جنجال زیادی در محافل صهیونیستی به پا کرده است.

نتانیاهو دیشب در یک کنفرانس خبری گفته بود او و مقامات، مسئولیت شکست امنیتی در روز هفت اکتبر را می‌پذیرند، اما سپس دست به گوشی موبایل شد و در شبکه اجتماعی ایکس رؤسای «امان» و «شاباک» را مسئول دانست و نوشت که هر دوی آن‌ها گزارش‌های اشتباه از شرایط امنیتی داده بودند.

نخست‌وزیر اسرائیل سپس تحت فشارها مجبور به حذف توئیت خود شد و دیگر چیزی در این باره ننوشت، اما مخالفان سیاسی او دست بردار نیستند و به خصوص «یائیر لاپید» و «بنی گانتز» در صفحه ایکس خود زبان به انتقاد تند از نتانیاهو گشوده‌اند.

«بنی گانتز» رهبر اپوزیسیون اسرائیل با پشتیبانی از رئیس ستاد ارتش و رئیس شاباک، با کنایه به نتانیاهو نوشت: «وقتی ما در وسط جنگ هستیم رهبری باید مسئولیت پذیر باشد و تصمیم بگیرد که کار درست را انجام دهد و نیروها را به گونه‌ای تقویت کند که بتوانند از انجام وظایف محوله بر آیند».

بنی گانتز افزود: «نخست‌وزیر باید اظهارات دیشب خود را پس بگیرد و دیگر وارد این موضوع نشود».

شمار نظامیان کشته شده اسرائیلی به ۳۱۱ نفر رسید
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۴

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (یکشنبه، ۲۹ اکتبر) اعتراف کرد که شمار نظامیان کشته شده ارتش اشغالگر از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون به ۳۱۱ نفر رسیده و ۳۲ نظامی نیز به اسارت گرفته شده‌اند. 

عملیات طوفان الاقصی که هفتم اکتبر جاری علیه رژیم صهیونیستی آغاز شد، یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم به شمار می‌رود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردند و موجب هلاکت دست‌کم ۱۴۰۰ نفر و اسارت بیش از ۲۰۰ نفر شدند. 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، در ادامه در واکنش به انتشار تصاویر هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی اشغالگران در نزدیکی مرزهای جنوب لبنان از سوی حزب‌الله، اعلام کرد که ارتش اشغالگر، مواضع حزب‌الله لبنان را در جبهه شمالی بمباران کرده است.

وی ادعا کرد: هر کس که به مرزهای ما نزدیک شود، او را خواهیم کشت.

رویترز: مذاکرات بین حماس و اسرائیل با میانجیگری قطر ادامه دارد
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۰

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که با وجود تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مذاکرات با میانجیگری قطر بین تل‌آویو و حماس با هدف آرام کردن اوضاع در غزه روز شنبه ادامه یافت.

 رویترز به نقل از یک منبع ناشناس اعلام کرد که مذاکرات شکست نخورده است، اما با سرعت بسیار پایین‌تری نسبت به قبل از تشدید تنش‌ها و عملیات زمینی که از عصر جمعه آغاز شد، انجام می‌شود.

قطر بیش از سه هفته است که در پشت صحنه تلاش‌های دیپلماتیک انجام می‌دهد و با مقامات حماس و رژیم صهیونیستی برای آزادی بیش از 200 اسیر در دست حماس صحبت می‌کند.

میانجیگری این کشور منجر به آزادی دو اسیر آمریکایی، یک مادر و دختر و دو زن مسن صهیونیست شد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت که تلاش‌ها برای آزادی اسرا حتی در زمان حمله زمینی به غزه ادامه خواهد داشت.

از آن طرف یحیی السنوار، رئیس جنبش حماس در نوار غزه، در اولین اظهار نظرش بعد از آغاز نبرد طوفان الاقصی در روز هفتم اکتبر اعلام کرد که این جنبش آماده توافق فوری با رژیم صهیونیستی بر سر تبادل اسرا است.

او گفت که بر اساس این توافق، تمام اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی باید آزاد شوند و در مقابل تمام اسرای اسرائیلی نزد مقاومت آزاد خواهند شد.

السنوار خاطرنشان کرد: از تمام سازمان‌های مربوط به اسرا می‌خواهم که فهرستی از همه اسرای زن و مرد فلسطینی تهیه کنند و برای مرحله آتی آماده باشند.

پیش از این ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، تاکید کرده بود «تماس‌هایی در پرونده اسرا صورت گرفت و فرصتی برای رسیدن به توافق وجود داشت، اما دشمن وقت‌کشی کرد. اگر دشمن می‌خواهد که پرونده اسرا یکباره بسته شود، ما برای آن آماده هستیم، اما اگر می‌خواهد راه دیگری را طی و این پرونده را جدا کند ما برای این سناریو هم آماده‌ایم.»

قطر: ورود زمینی نظامیان اسرائیلی به غزه تحولی خطرناک با پیامدهای ویرانگر است
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۹

 وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای رسمی نسبت به ورود زمینی نظامیان اشغالگر اسرائیلی به خاک غزه ابراز نگرانی کرد و آن را فاجعه ای خطرناک برای صلح و امنیت منطقه خواند که پیامدهای امنیتی و انسانی ویرانگری به خصوص در عرصه جان و مال غیرنظامیان و حتی اسرا در نوار غزه خواهد داشت.

به گزارش میدل ایست نیوز، وزارت خارجه قطر در این بیانیه ضمن ابراز نگرانی از حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بر ادامه تلاش‌های دیپلماتیک برای توقف جنگ و رسیدن به راه حل سیاسی پایدار تأکید کرد.

در این بیانیه که در ساعات پایانی شب گذشته منتشر شده نسبت به پیامدهای فاجعه‌بار چنین اقدامی بر امنیت و ثبات منطقه و تلاش‌ها برای میانجیگری و بازگشت آرامش هشدار داده شده است.

وزارت خارجه قطر در بیانیه خود این حمله نظامی را نقض صریح قطع‌نامه مصوب مجمع عمومی سازمان ملل درباره توقف جنگ در نوار غزه و ورود کمک‌های انسان‌دوستانه و حفاظت از جان غیرنظامیان دانسته و خواستار تحرک فوری جامعه جهانی برای اجرای این توافق با برقراری آتش‌بس انسان‌دوستانه در غزه شده است.

در بیانیه وزارت خارجه قطر هشدار داده شده که ورود فاجعه‌بار ارتش رژیم صهیونیستی به غزه بخشی از سیاست مجازات دسته‌جمعی و تلاش برای کوچاندن اجباری ملت فلسطین از نوار غزه و وادار کردن غیر نظامیان به آوارگی یا پناهندگی به کشورهای دیگر است که نقض دوباره قوانین بین‌المللی و انسانی از سوی رژیم اسرائیل به شمار می‌آید.

وزارت خارجه قطر بار دیگر تأکید کرده که به مساهمت فعال خود در تلاش‌های دیپلماتیک جاری برای رسیدن به راه حلی که موجب کاهش ریخته شدن خون شهروندان فلسطینی شود و راه حل سیاسی پایداری برای این مناقشه فراهم سازد، ادامه می‌دهد.

بوگدانف: حماس وعده آزادی اسرای روس را داد
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۸

 میخائیل بوگدانف به خبرگزاری تاس گفت: ما فهرستی را در نشستی در مسکو به نمایندگان حماس ارائه کردیم که شامل اسامی ۸ نفر از شهروندان روسیه است که در اسارت بسر می برند.

بوگدانف افزود: آنها به ما قول دادند به این درخواست پاسخ دهند، کمک کرده و این افراد را پیدا کنند و همه اقدامات را برای آزادی شهروندان روسیه انجام دهند.

تاس نوشت: پیشتر، نمایندگان گروه حماس از مسکو بازدید و با بوگدانف دیدار کردند. در این نشست، طرف روس به ویژه توجهات را به آزادی اسرا و تخلیه روس ها از نوار غزه جلب کرد.

بازگشت ارتباطات اینترنتی و مخابراتی به وضعیت عادی در غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۷

وزارت ارتباطات فلسطین در غزه اعلام کرد، ارتباط اینترنت و تلفن همراه و ثابت در غزه به صورت تدریجی در حال بازگشت به وضعیت عادی است.

ارتباط اینترنت و تلفن در غزه از جمعه شب در پی حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه قطع شده بود که با واکنش کشورها و نهادهای حقوق بشری مواجه شده بود.

لحظه اصابت موشک حزب‌الله به پایگاه اسرائیلی «العباد»+ فیلم
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۳

رزمندگان مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان، امروز (یکشنبه، ۲۹ اکتبر)، با انتشار ویدئویی از هدف قرار دادن پایگاه صهیونیستی «العباد» واقع در منطقه مرزی فلسطین اشغالی در روز شنبه (۲۸ اکتبر) خبر دادند. 

روز گذشته، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای از هدف قرار دادن این پایگاه اسرائیلی در نزدیکی مرزهای جنوبی لبنان با موشک‌های ضد زرهی خبر داد  و اعلام کرد: «رزمندگان ما در ساعت ۱۴:۳۰ بعد از ظهر امروز، پایگاه العباد را با موشک‌ها و سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و بخشی از تجهیزات اساسی فنی آن را نابود کردند».

تعداد بازدید : 9007

این نخستین بار نیست که حزب‌الله لبنان، پایگاه العباد را هدف حمله موشکی قرار می‌دهد. روز گذشته نیز پس از این بیانیه، یک بیانیه دیگر منتشر و اعلام کرد که پایگاه «ریشا» و نقطه «الجرداح» را با گلوله‌های توپخانه و سلاح‌های مناسب دیگر هدف قرار داده است. 

در مقابل، رژیم صهیونیستی نیز شهرک‌های مرکبا، حولا، مجدلزون و رامیه در جنوب لبنان را هدف قرار داد و موجب به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در مرکز نیروهای یونیفل به در الناقوره شد. 

افزایش شهدای غزه به بیش از ۸ هزار تن

بامداد یکشنبه، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که رژیم موقت صهیونیستی با استفاده از بمب‌های فسفری در حال بمباران شمال نوار غزه است.

منابع بیمارستانی فلسطینی خبر دادند، با تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، شمار شهدا به بیش از ۸ هزار تن، که بیشتر آنها زن و کودک هستند، افزایش یافته است.

از سوی دیگر منابع محلی گزارش دادند که مناطق شمالی نوار غزه، زیر شدیدترین حملات هوایی اشغالگران کودک‌کُش طی سه هفته اخیر قرار دارد.

نشست شورای امنیت درباره غزه به درخواست امارات

ریاست دوره شورای امنیت برزیل، بامداد یکشنبه اعلام کرد که نمایندگی امارات عربی متحده خواستار برگزاری نشستی درباره عملیات زمینی رژیم موقت صهیونیستی علیه نوار غزه شده است.

خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از این بیانیه نوشت که این نشست شورای امنیت، روز دوشنبه ۳۰ اکتبر ساعت ۴ بعدازظهر به وقت محلی برگزار می‌شود.

شورای امنیت سازمان ملل متحد از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط حماس علیه رژیم صهیونیستی و آغاز حملات جنایتکارانه این رژیم به نوار غزه، تاکنون چند بار تشکیل جلسه داده اما هر بار نتوانسته به تصویب قطعنامه‌ای در حمایت از فلسطینیان برسد.

هشدار قانونگذار آمریکایی درباره گسترش جنگ غزه

سناتور «باب منندز» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا بامداد یکشنبه گفت: «گشودن جبهه جدید [در جنگ غزه] به نفع اسرائیل و آمریکا نیست.»

منندز با ادعای انجام دادن هر کاری که می‌توانند برای کمک به فلسطینیان بی‌گناه، سودمند باشد، اظهار داشت: «هیأت ما به اسرائیل گفت که باید استانداردهای جنگ را رعایت کند.»

این در حالی است که پیشتر رسانه‌های صهیونیستی از استقرار دومین ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا در دریای مدیترانه در حمایت از رژیم موقت صهیونیستی در مقابل محور مقاومت خبر دادند.

شامگاه یکشنبه نیز «جان کربی» هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره آغاز شدن عملیات زمینی صهیونیست‌ها علیه نوار غزه، گفته بود که آنها حملاتی را در نوار غزه انجام داده و تلاش دارند نیروهای حماس را هدف قرار دهد.

یک شهید و ۱۲ مجروح در جریان یورش اشغالگران به شهر جِنین

رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از یورش نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به چندین محله در شهر جِنین و فعال‌ شدن آژیر خطر در این شهر خبر دادند.

جوانان فلسطینی و رزمندگان مقاومت نیز برای جلوگیری از پیشروی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری، با آنها در مناطق مختلف از جمله «بیت ریما»، «طولکرم»، «حزما» و «طمون» درگیر شدند.

شبکه «الجزیره» گزارش داد که درگیری‌ها شدید بوده و اشغالگران در حال حمله به منازل فعالان فلسطینی و اعضای حماس هستند که به‌ تازگی از زندان‌های این رژیم آزاد شده‌اند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد، در جریان مقابله مسلحانه با یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری، یک فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۲ تن مجروح شدند.

دقایقی بعد، «تیپ جنین» - زیرمجموعه سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) - اعلام کرد، در حال درگیری با نظامیان تروریست صهیونیست در محله المره در شهر جنین هستند.

در این بیانیه آمده است: «ما ارتش اشغالگر و تعدادی از خودروهای آنها را که به شهر السیلة الحارثیة در غرب جنین یورش بردند، هدف قرار دادیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۹
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۴۵
فیلم های که گروگانگیران و مدافعان آنان به نمایش میگذارند برگرفته از صنعت بازیهای کامپیوتری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
بنده به عنوان یک تاریخ خوان به مسؤولین توصیه می کنم
راهی که عراق رفت را نروید
اشغال عراق و به زانو در آوردن ارتش منظم عراق که بسیار قوی تر از ایران بود
برای به قول شما جبهه استکبار 21 روز بیشتر طول نکشید
از تاریخ عبرت بگیرید.
عصبی از سرعت کم اینترنت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
وزیر ارتباطات واقعا خجالت نمیکشد ؟

برای دیدن فیلم چند ثانیه ای زدن پایگاه اسراییلی

العباد بیش از ۴ مرتبه و حدود ۱۰ دقیق وقت گذاشتم

و در آخر هم بازگذاری نشد از بس سرعت اینترنت کمه

ایشان بهتر است فقط به همان جایزه پر تعداد بودن

فرزندانش افتخار کند و اصلا به محل وزارتش نیاید ! ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه :
اسرائیل سرویس اینترنت در غزه را قطع کرده تا آثار تلفات، خسارات و زمین‌گیر شدن ارتش شکست‌ خورده‌اش به جهان مخابره نشود!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
در جنگ سقوط اولین سنگر، سقوط سنگرهای بعدی را به دنبال دارد.

غزه،خاکریز اول محور مقاومت است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
چندین و چند سال پیش هر از چند گاه فراخوان تجمع و راهپیمایی دولتی برای حمایت از فلسطین داده می شد. خیابانها هم در تهران و شهرستانها تا حدی از مردم پر می شد.
چه شده که در این مدت 22 روز از شروع جنگ غزه، هم دیگر از آن فراخوانهای گسترده سازماندهی شده دولتی خبری نیست و هم تعدادی اندکی در فراخوانهای محدود اعلام شده تا کنون، شرکت کردند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اتش روشن میکنن زنان و مردان کودکان بیگناه کشته میشوند خانه ها خراب و اداره میشوند بعد با گروگان گیری میخواهند سر وته همه چیز را بند بیاورند عجب دنیای مردانه ای شده انگار همه چیز جان و مال مردم شوخی و مضحکه دست عده ای. شده
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
۱۰:۳۵
سایتای دیگه مشکلی ندارن فقط تابناک بخش فیلمش کار نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
آمریکا بارها و بارها در حرف و عمل نشان

داده است که متحد و پشتیبان وفادار

اسراییل است.

روسیه هم بارها و بارها در حرف و عمل

نشان داده است که برای منافع ایران تره

هم خورد نمی کند.

ایران در مقابل اسراییل و آمریکا تنها

ایستاده و نباید بر روی روسیه و چین

حساب باز کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
همه چیز مثل روز روشنه
رهبران حماس و فرزندانشان کجا زندگی می‌کنند
هر انسان به لحاظ شرعی و اخلاقی وظیفه داره این سوال و از خودش بپرسه
این که عده ای که در کاخ هاشون تو اروپا و قطر دستور گروگانگیری بدن و مردم عادی رو به گشتن بدن در کدام قانون یا دین یا منطق میگنجه،؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
عربا عاشق بازی های کامپیوترین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
خوشبختانه
طبق اخبار موثق
هر دو طرف سرعقل آمدند
و در ساعات آینده
آتش بس که
با میانجیگری قطر و روسیه
انجام شده
اعلام می شود
زنده باد صلح و دوستی
پاینده باد زندگی و آرامش
خدا را شکر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
آتش بس شد
ولی از این به بعد
خدا وکیلی در
صدا و سیما کارشناسی که همه چیز را
مصادره به تفسیر و افکار خود کند دعوت نکنید.
نمی دونم هیمنه فرو ریخت
و ما پیروز شدیم
و از این جور حرفا
ربنا
| Brazil |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
تابناک که مجوز دارد کمی در مورد مرگ آرمیتا گراوند بنویسد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
سرعت اینترنت کم نیست
هاستینگ تابناک مشکل داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اسرائیل 3 تا برنامه داره
اول حذف حماس و بعدش نوبت حذف حزب الله لبنان و بعدش ایران
همش به ترتیب
چون در آن واحد نمیتواند با چند جبهه بجنگد
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
ارتش عراق در. زمان جنگ با ایران بله قوی تر بود. و تجهیزات جنگی و موشکی بیشتری داشت ولی بعد از اشغال افغانستان در. ۲۰۰۱ تا زمان اشغال عراق در. ۲۰۰۳، در. اون دو سال بسیار. عراق را تحت فشار گذاشتن تا تسلیحات عمده و موشک هاش را تحت نظارت بازرسان سازمان ملل که همان ماموران پنتاگون بودند. نابود کنه. وقنی آمریکایی ها مطمئن شدند. عراق دیگه موشکی برای مقابله یا جنگ نامتقارن نداره به او حمله کردند. یعنی یک روز هم صبر. نکردند. ایران با زرادخانه چند. صد. هزار. موشک بالستیک و پهپاد با بردهای زیاد اصلا با عراق ۲۰۰۳ که یک کشور. بدون ارتش بود. قابل مقایسه نیست. اینها اگر. می تونستند حرکتی کنند. بعد. از زدن گلوبال هاوک و عین الاسد می کردند.
الان چقدر سریع اسرائیل در حال محو شدن است !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
:-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
حماس با گروگان ها تسلیم شوند تا مردم غزه بیشتر کشته نشوند.
فداکاری کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
حماس تا ۱ ماه پیش صحبت از محو اسراعیل میکرد اللن دنبال برقراری آتش بس فوری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
محورمقاومت برای آتش بس لحظه شماری می کند.
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
این شروع پایان اسرائیل است غربگدا
حکیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
سلام بزرگوار. مشکل اینه که فیلم گذاشته شده 176 مگ هست 1 دقیقه و نیم و ربطی به سرعت اینترنت نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اسرائیل در آتش بمب های فسفری و موشک هایی که بر مردم غزه ریخت در آینده نزدیک خواهد سوخت و لانه عنکبوتی شان در تل آویو ویران خواهد شد و حامی اصلی شان کاخ پوشالی را هم به زیر خواهند کشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اگر آمریکا وسط نیامده بود اسرائیل پودر میشد، دود میشد میرفت هوا ، یعنی شما نمیبینید که چند کشور به کمکش آمده اند؟ یا آنقدر رسانه های دشمنان در گوشتان خوانده اند که دیگر عقلی از خود ندارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
جناب حداد عادل فرمودند این جنگ آغاز پایان اسراییل است
بعد از چند روز نظردیگری ندارند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
جای تاسف است که در تابناک فارس زبان هم می بینیم که از جنایتکاران و کودک کشهای صهیونیست حمایت می کند. تمام غرب تمام قدرتش را گذاشته و با گذشت بیش از بیست روز تنها 8000 غیر نظامی را قتل عام کرده یک عده در فارس زبان هم در نظراتشان این جنایتکاران را قهرمان معرفی می کنند.
وقت است که آزادیخواهان جهان هم مقابله به مثل کنند. یعنی سهیونیست ها را مثل گفتار در چنگال شیر تکه و پاره کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
خدا را شکر
آتش بس شد
ناشناس
| Luxembourg |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
۱۲:۳۰
ما ایرانی هستیم چند زبان هم داریم اما به نظر می رسه شما روس های فارس زبان دست از سر کشور ما بر نمی دارید
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اینها به اصطلاح فارسی زبانان که اینطوری با آب و تاب از. جنایت های صهیونیست ها دفاع می کنند و همیشه علیه ایران حرف می زنند دو سه تا حقوق بگیر. هستند. که در. آلبانی تمام روز پشت کامپیوتر. نشستن و کارشون گذاشتن پیغام های این تیپی در. خبرگزاری ها و دادن امتیازهای فله ای است. شما زیاد. خودت را. ناراحت نکن. اینها هیچوقت مردم ایران را نمایندگی نکرده و نمی کنند. و نخواهند. کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
دقیقا بعضیا انگار پول گرفتن که یه متنی بزنند
نه طرفدار ایرانه و وطن دوستی داره
نه زیر بار حرف منطقی میره
نه چیزی رو که همه دنیا داد میزنه که جنایت جنگیه قبول داره
کلا روز روشن رو هم منکر میشه
این آدم مزدور هست که علیه کشورش و مردمش و هم زبانش یه چیزی بنویسه
تازه اگر ایرانی باشه
بنظرم اینها حتی ممکنه ایرانی هم نباشند
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
عجله نکن
تمام دنیا علیه جنایات اسرائیل دارند عکس العمل نشون میدن
بزودی اسرائیل از هم می پاشه
بین خودشون هم الان اختلاف داخلی دارند و می خوان دولت رو سرنگون کنند
بوی حلوای اسرائیل بلند شده
قشنگ بو بکشی معلومه
فلسطینی ها نباید زمین هاشونو میفروختن ۸۰ سال پیش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
بنگاه داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
بعد از فروش پس گرفته نمیشود ۳
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
به نظرت آمریکا اجازه می ده ایرانیها تو لس آنجلس دولت تشکیل بدن و اعلام استقلال کنن؟، بالاخره پول دادن یه مقدار زمین خریدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
فلسطینی ها نفروختند
فقط 5 درصد زمین توسط انگلیس به صهیونیست فروخته شد
فروش زمین به معنای فروش حکومت نیست، با شورش و کودتا علیه مسلمانان و با حمایت انگلیس و صهیونیست های ثروتمند حکومت صهیونیست را تشکیل دادند و با کشتار و خونریزی زمین های دیگر مسلمانان را گرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
در پاسخ به 10:22
بفروشند.بخرند.از دست بدهند. بدست بیاورند. جنگ کنند. صلح کنند.دولت تشکیل بدهند. دولت منحل کنند
به من و شما چه ربطی دارد
مگر ایران 8 سال جنگید
یکی به داد ایران رسید
باز هم به غیرت کیم جونگ ایل
از کره شمالی که به ایران در دوره جنگ خیلی خدمت کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
زمیناشون رو فروختن و پولشو گرفتن و خوردن
انواع و اقسام کباب ها و سمبوسه ها و بریانی ها
ناشناس
| Azerbaijan |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اعراب آن زمان که با انگلیس همدست شده و علیه امپراتوری عثمانی دست به دسیسه زدند باید فکر این روزها را می کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
فلسطینی ها کجا زمین فروختن؟؟؟؟؟ رژیم غاصب اسرائیل توسط شوروی پایه گذاری شد و بعد توسط انگلیس، فرانسه و آمریکا غاصبان صهیونیستی فوج فوج وارد فلسطین شدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
فلسطینیها بخش کمی از زمینها رو فروختن. عمده اش رو اسراییلها با زور گرفتن. حتی خود مقامات اسراییلی هم چنین ادعایی ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
پسر عمو ها دوتا محله پایین بر سر ارث و میراث باهم درگیرند بماچه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
صهیونیست ها همین الآن هم در حال سند سازی برای زمینهای اموات و کشته شدگان اکراین بنام خودشان هستند. پس چند سال دیگر باید این جاعلان دروغگوی غاصب را مالک کشور اکراین بدانیم؟
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
یه چیزی شنیدین از همه ماجرا خبر ندارید که چطور ریختن وبا اسلحه وکشتار وآتش زدن مردمو آواره کردن والبته اول انگلیس اونجا چادر زد به صد حیله
مرگ بر پوتین سوراخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
علی دایی هارادی
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
فشار زیادی وارد شده بپا نترکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
ولی مرگ بر ترامپ دیوانه و نتانیابو و دلقک اوکراین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
مرگ بر یهودی های صهیونیست درغگو و دو بهم زن که تلاش دارند روابط ایران با همسایه های قدرتمند و دوستش مث روسیه ترکیه عراق و عربستان را خراب کنند.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
تابناک سانسورت رو زیاد کردی .... آخه نه فحش میدیم نه اهانتی نه چیزی . یعنی حتما باید مطابق میل شما و مسئولین حرف بزنیم؟
جالبه که همه هول کردن یه وقت جنگ جهانی راه بیوفته، آقا جان دیگه جهان اون جهان قبل نیست، الان همه از رییس جمهور آمریکا گرفته تا دکه روزنامه فروشی سره خیابون به فکر پول خودشه، هیچ جنگی راه نمی افته، اینا هم همش بازیه خودشونه، ۲ هفته دیگه آتش بس و آزادسازی اسرا، اسمشم میذارن شکست اسراییل در جنگ ۳۰ روزه و بعدشم انتخابات مجلس،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
خیر جنگ هست اما جهانی دیگه نمی شه
برای فروش اسلحه و شکوفایی اقتصادی آمریکا لازم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اگر پوتین یا کیم به آخر خط برسند شهر های آمریکا و انگلیس با خاک یکسان خواهد گشت
جنگی که یک طرف ترقه و فشفشه بازی می کند
یک طرف با بمب هوشمند یک تنی حمله می کند
نتیجه اش مشخصه.
تسلیم شوید.
تا خون های بیشتری ریخته نشده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
آخه جای تصمیم گیرندگان امن امنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
عجیب است
کسی که بمب یک تنی میزنه و 4000 بچه رو کشته میشه مظلومی که فقط از خودش دفاع میکنه
و فلسطینیهایی که باسنگ و ترقه اعتراض میکنند میشوند ظالم ؟
وجدان خوب چیزی هست
امام حسین(ع) با 72 یار اندک جلوی 30000 از لشکر ظالم تسلیم نشد.
این درسش اینه که خون بده اما ظلم رو نپذیر
راه حل دو کشوری، انسانی ترین راه حل است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
راه حل محو کردن بهتره ..باید منتظر ماند تا بالاخره یکی محو شه
اینجوری بهتره
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اسرائیل به سرعت از درون در حال فروپاشیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
مشکل اینه که یهودیان افراطی که رشد جمعیتشون هم بالاست، میگن خدا کل اون سرزمین رو بهشون داده. تازه از نیل تا فرات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
این نیل تا فرات هم به جز تو سایتهای ایرانی هیج جا نیست، بگذریم که نیل تا فرات باز به ایران ربطی نداره
نباید زیر مساجد و مدارس و بیمارستانها تونل ساخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
نباید اونجاها سلاح انبار کرد
خطرناکه حسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
درواقع درستش این بود که بگی نباید مساجد مدارس و بیمارستان ها رو بمباران کرد به هر قیمت و نتیجه ایی که داشته باشه . کاری که ظالمان تاریخ نکردن رو اسرائیل توی این ۷۰ سال وجود نحسش انجام داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
کسی تونل های حماس رو زیر بیمارستان ها و مدارس و مساجد ندیده حتی بعد از تخریب بیمارستان با بمب سنگر شکن و فقط این ادعای اسرائیل هستش ولی دنیا هزاران جسد رو دید . تخریب مساجد و مدارس رو دید تخریب خانه های مسکونی رو دید . دنیا وحشی گری رو دید به جز اونهایی که خودشون رو به کوری زدن
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
مرگ بر اسرائیلیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
طبق قوانین بین المللی زدن آمبولانسی که حتی سربازان دشمن داخل اون هستند جنایت جنگی هست چه رسه به مردم غیر نظامی
حالا اگر یکی بیمارستان بزنه چی میشه؟
دفاع مشروع؟
بودن تونل و سلاح زیر بیمارستان بهانه است
حتی اگر هم باشه نمیتونی مردم رو بکشی
این دنیای وحوش هست
و اسرائیلیهای از حیوان وحشی درنده هم پست تر هستند
در چند سال اخیر در کشور ما بوده اند افرادی که به هر دلیل اقدام به جاسوسی و خرابکاری به نفع اسرائیل و به ضرر کشور خود نموده اند اکنون که تصاویر دلخراش جنگ غزه بعضی از آنها را به ذات پلید صهیونیست‌ها آگاه کرده نیروهای ضد جاسوسی ایران باید برای توبه و بازگشت آنها به دامان حقیقت برنامه داشته باشند. در بخش افکار عمومی و جهت دهی درست آن نیز این ضرورت مشهود است ، نوعی آشتی ملی
صدام اگه گنبد آهنین داشت الان محو نشده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
صدام وقتی مردمش را از دست داد شکست خورده بود

بزرگترین قدرت و ثروت یک حکومت ، قطعا حمایت

و اعتماد و احترام مردم شان است و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اتفاقاً صدام ملعون حمایت کامل ارتش خبیث خودش رو داشت
در آخر هم به سزای جنایت هاش رسید
دور نیست که آمریکای کافر جنایتکار بدتر از آلمان نازی و شوروی کمونیست ملعون نابود و با خاک یکسان شود
از این آتشی که آتش به اختیارات به پا کردند بر حذر باشید که دامن خودتان را هم می گیرد.
حتی اگر غزه و جنوب لبنان و سوریه هم ضمیمه خاک
اسرائیل شود
واکنش نشان ندهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
فقط یک بی غیرت و بی درد واکنش نشان نمیده
در مقابل ظالم باید واکنش داشت
والا یه روزی نوبت خودش میرسه
هنیه کجاس ؟
مشعل و نخاله کجان ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
دسته جمی قایم شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
فلسطینی‌ها مثل هر کشور دیگری مقامات سیاسی دارند که‌در خارج از کشور خود به پیشبرد مقاصد دیپلماتیک اقدام می کنند و معمولا ساکن خارج فلسطین هستند و فرماندهان و رئیس حماس که هویت او محرمانه است ساکن فلسطین هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
زیر زمین بیمارستان هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
خوبه دیگه زن و بچه های فلسطینی ها رو بی رحمانه بکشید بعد هم بگویید زیر اینجا زیر زمین بود که هنوز هیچ زیر زمینی هم دیده نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اینها که رئیس حماس نیستند
رئیس حماس الان توغزه زیر آتش هست
فرماندهان شاخه نظامی حماس هم همگی توی غزه هستند.
نمی دونستی بدون
اگر هم میدونستی، از دروغ گفتنت خجالت بکش
بالاخره رسایی و پناهیان رفتن غزه ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
پیاده راه افتادن
ریا نشه
الان باید دیگه به نزدیکی امان رسیده باشند.
ناشناس
| Azerbaijan |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
قرار است اربعین آینده انشاءالله راه بیافتند با پای پیاده بعد از کربلا از همونجا برند غزه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
منتظر زاکانی هستند با هم برن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
تو خودت کجایی؟
وقتی مردم فقیر از کرونا می مردند یک کیلو برنج بهشون کمک کردی؟
یک کامنت برای کمک به فقرا زدی
یا پول جمع کردی به نیازمندش برسونی؟
الان مدعی دیگران شدی
خودت طرفدار اسرائیلی هستی یا فلسطینی؟
ظالمی یا مظلوم؟
راه حل منصفانه بین المللی
اخراج فلسطینی ها و اسرائیلی ها از این سرزمین
و تبدیل آن به پارک حیات وحش است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
راه حل عادلانه
پس از شخم خوردن کامل کشت زارهای دانه های ردغنی احداث شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
چه شود‌
این که دیگه‌ خیلی عالی میشد
ناشناس
| Luxembourg |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
همون بخش اولش کفایت می کنه و همه مشکلات حل می شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
صهیونیستها اخراج بشن برن همون کشوری که ازش اومدن
بعد توی فلسطین موزه وحشیگریهای صهیونیستها در 75 سال رو خودمون میسازیم تا جاشون خالی نباشه
یکی به داد اینترنت ایران برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
انشالاه امام زمان ظهور میکنه و این گره بدست ایشون باز میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
وزیر ارتبازات که به جهاد فرزند اوری پیوسته و بشدت

در حال رقابت با روحانی ۱۲ فرزندی مشهور است !!؟؟

اینترنت هم‌ حتی سرعتش از غزه پایینتر و گرانتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
من از طرف اون یه نفر عذر خواهی میکنم از بس سرش شلوغه این یک قلم از دستش دررفته بود چشم امرا طاعطا
باید جنگ میکروبی و بیولوژیک و ژنتیکی هر چه زودتر شروع بشه و همه منابع آبی به رادواکتیو آلوده بشن .
به این میگن جنگ !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
بیماری های خطرناک روانی به شکلهای مختلف هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
استفاده از بمب کبالت راه بی نظیری هست
شورای امنیت سازمان ملل چندین بار جلسات بی نتیجه برگزار کرده که بیشتر به نظر می رسد این جلسات بی نتیجه چراغ سبزی به رژیم موقت است تا به جنایات خود علیه مردم بی گناه غزه ادامه دهد وگرنه مگر می شود چندین و چندین بار جلسه برگزار کنی و به هیچ نتیجه ای نرسی؟؟؟ !!!!!!!!.
جلسه برگزار نکردن بهتر از جلسات بی نتیجه است چون جلسات بی نتیجه چراغ سبز به ماشین کشتار رژیم اسرائیل است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
این شورای امنیت و سازمان حقوق بشر و هزارتا این سازمانها مثل ادارات و سازمانهای داخل ایران همه الکی و بیهوده هستن فقط یک عده سرشون گرم کردن و هی جلسه بیهوده میزارن و اشک تمساح میریزند بعدشم میرن خونشون تو استخرشون سونا جکوزی صفا دیگه هیچ چیز این دنیا را قبول ندارم
ناشناس
| Canada |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
آمریکا از زمان آغاز. اشغالگری تمام قطعنامه های ضد صهیونیست ها را وتو کرده. دو سه مورد. هم که لحن خنثی داشته یا توسط مجمع عمومی با اکثریت آرا تصویب شده را رژیم صهیونیستی بهش محل نمی گذاره چون پشتش به حمایت های آمریکا گرمه. قانون جنگله.
این همه زد و خورد بی خودی چه نتیجه ای داره. به فکر توافق باشید
آبتون کم بود ؟
نونتون کم بود ؟
برقتون قطع بود ؟
گاز و تلفن نداشتید ؟
ماشین آخرین مدل اروپایی و آمریکایی سوار نمیشدید ؟
توی خونه های ضد زلزله زندگی نمیکردید ؟

این ماجراجویی تون چی بود دیگه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
خوشی زده بود زیر دلشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
از حماس بپرس نه مردم غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
والله ما توی ایران از این امکانات برخوردار نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
ساختمان های ویران شده شان مملو از میلگرد های صخیم و بتن های محکم میباشد
شما اگه تونستی یه دونه از این ساختمون ها و خودروها که اینا دارن توی ایران پیدا کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
توی صف خرید پراید ۲ سال منتظر مونده بودن
توی صف مرغ هم خوابیده بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
کامنتت که خوندم برای مظلومیت خودم و اطرافیانم اشک ریختم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
خودتون رو بگذارین جای اونها. 75 ساله سرزمینشون اشغال شده و به یک گوشه رانده شدن و 16 سال در محاصره. انواع آزارها و کشتارها هم توسط اسراییل علیه هم میهنان و اقوامشون در کرانه باختری انجام میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
خیلی از واقعیت دوری
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
۱۱:۴۲
اینایی که میگی حرفای صد من یه غاز هست.
طرف یه خانواده داشته. همسر و فرزند. یه شغل و یه خونه و زندگی میکرده.
یهو حماس به اسم مبارزه یه عملیات میکنه و اسرائیل در پی انتقام میاد.
الان یه مرد هست که نه خونه داره نه همسر. فرزند دلبندش رو تیکه پاره از زیر آوار در اورده و خاک کرده. دیگه امید و انگیزه ای برای زنده موندن نداره

فکر میکنی برای این شخص ازادی و سرزمین و .. ارزشی داره؟ طرف یک زندگی مسالمت امیز داشته و همون رو میخواست نه وضعیتی ک الان داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
ولله غزه ای که ما می بینیم از خیلی از شهرهای ما آباد تر است و تعداد کودکان آنها نشان می دهد با وجود بیکاری از کمکهای خوبی برخوردار بوده اند
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
۱۱:۴۲
به ادعای تو سرزمینشون اشغال شده اما آب و برق و سوخت و اینترنت مفت از اسراییل دارند و هنوز هم اینترنتشون قطع نشده با حساب تو ما مردم ایران چه وضعی داریم؟؟؟؟؟؟
تابناک عزیز
فازت با ما چی هست ، ویدیوی ۱۷۰ مگابایتی رو گذاشتی آنلاین ببینیم . اینجا مگه کره هست با این سرعت اینترنت کلیپ ببینیم
چه هدفی داشتن که ارزش جون ۸۰۰۰ نفر رو داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
دفاع از2000000نفری که بزودی باید اواره بشن
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
۱۵:۲۱
این ارزشی ها جز خزعبلات بافی کاری ندارند اسراییل که کاری باهاشون نداشت غزه هم برق و آب و سوخت و اینترنت مفت و دارو و همه چیزش را اسراییل تامین می کرد و فقط هم مشغول زاد و ولد بودن کجا قرار بود آواره بشن؟
کشورهای عربی بعد ازتصرف اسراییل سراغ ایران می ایند وادعای ارضی شان را سرعت میدهند اینهاکه فلسطین راحمایت میکنند این موضوع را درنظرنمیگیرند
بعد از گذشت 23 روز از جنگ و خرابی 200 هزار خانه در غزه و کشته و مجروح شدن ده ها هزار نفر مسلمان در غزه کشورهای اسلامی غیر از بیانیه دادن و محکوم کردن و همچنین تظاهرات عکس العملی نشان ندادند.
فقط ایران است که کاسه داغ تر از آش شده و وزیر خارجه اش هشداری می دهد.
از سرنوشت غزه باید درس گرفت. اگر به ایران هم حمله کنند این کشورها غیر از بیانیه و محکوم کردند کاری نمی کنند.
پاسخ ها
سید مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
قضیه ما فرق می کنه همانطور که از طالبان حق آب مون گرفتیم از بقیه هم حقمونو می گیریم ما همیشه در صحنه دیپلماتیک موفق بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
ایران هم هیچکاری نمیکنه , سالهاست که میخواد بزنه !, دست همشون رو شده
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
عده نظرشون مخالف اینه که ایران تا الان کاری نکرده
بلکه میگن اصلا حماس ساخت دست خود ایرانیها در 60 سال پیشه
حزب الله رو هم ایرانیها درست کردند
حشد الشعبی هم کار ایرانه
کتائب عراق هم کار ایرانه
حوثی های یمن رو هم ایران بوجود آورد
راستی چقدر ایران قویه که همه اینها رو بوجود آورده
با این استدلال سالهاست که ایران روی مخ اسرائیل و آمریکاست
درود بر شرف پدران ما که همیشه حق رو طرفداری کردند
سرعت اجرای ویدیو ها تهوع آور است. آقا یکی این وزیر ارتباطات را یقیه اش را بگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
تقصیر دیتا سنتر و سرورهای آن هست که تابناک از آن استفاده می کند.
پس چرا مقاومت موشک نمیپرونه سمت اسرائیل و دیمونا و به داد حماس نمیرسه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
دیگه ویدئو کنفرانس هم نداره این مقاومت طبل های توخالی بدجوری رسوا شدن و معلوم شد این ادعاهی محور مقاومت فقط برای پول جمع کردن بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خیلی وقته جبهه مقاومت در منطقه پشت حماس و فلسطین قرار دارند
حزب الل لبنان با موشک و خمپاره و پهپاد
گروهان الفجر لبنان با موشک
کتائب عراق با موشک و پهپاد
حشد الشعبی عراق با موشک و پهپاد
حزب الله سوریه با موشک و پهپاد
حزب الله یمن با موشک و پهپاد
مگر جبهه مقامت غیر از اینها سراغ داری؟
کم کم باید تو زمین شخم زده غزه بذر پاشی کرد
محور مقاومت کجا رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
بذر سیب زمینی خوب جواب میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
با جنایات بی شرمانه رژیم تل آویو باید بذر سیب زمینی ها را در حیفا، تل آویو کاشت، بهتر جواب میده.
وضعیت هاستتان تاسف برانگیز است فیلم ها لود نمیشود
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اینترنت غزه از ما بهتره
خدا را شکر که به خفت دریوزگی و پابوسی غرب دچار نشدیم که توجیه کننده و ماله کش جنایات اسرائیل باشیم!!
همین کافیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
خدا را شکر
وجدان داریم
و از جنگ و نزاع و خونریزی به هر بهانه ای بیزار و منزجریم
نه مانند بعضی ها که در تهران روی مبل لم دادند و به هر قیمتی می خواهند حرف و تفکرات خود را به کرسی بنشونند.
بابی 2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
تو چرا نمیری غزه.؟طبل توخالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
به خفت و دریوزگی پوتین چی؟
حماس موفق شد نوار غزه را به عصر تاریخی حجر بازگرداند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
به نظر می رسد رژیم اسرائیل هم موفق شد نشان دهد که انسان چه اندازه می تواند پست شود که از شیطان هم پیشی بگیرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
۱۱:۱۲
پست ها رو دیدی در روز اول این مناقشه .
قشنگ معلومن توی فیلم های موجود در فضای مجازی
ناشناس
| Luxembourg |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
فقط ده درصد ساختمان های غزه نابود شده این ادعاها تبلیغات هست و کشته ها یک دهم ادعای حماسه اما قطعا بعد از این جریان اسراییل دیگه آب و برق و سوخت و اینترنت مفت به غزه نخواهد داد و باید کار کنند.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
حماس اگه ابهت ارتشی که مدعی شکست ناپذیری نظامی و اطلاعاتی دارد را خورد نمیکرد بدون شک چند سال بعد غزه را هم
شهرک نشینان تصرف کرده بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
انصاف داشته باش


چرا جای مظلوم و ظالم را جابجا میکنی؟
وضعیت هاستتان تاسف برانگیز است فیلم ها لود نمیشود
به امیدپیروزی مقتدرانه نیروهای مقاومت دلاوروآزاده وشریف وبه امیدنابودی هرچه سریعتراسراییل نامشروع وغاصب وحشی حقیروذلیل که تنها فقط باحمایت دولتهای جنایتکاریاغی وتروریستهای ضدبشروضدانسانیت موجودیت نامشروع خویش راادامه وبه جنایتهای جنگی بسیارزیادمرتکب شده ومیشودوباعث دردورنج وناراحتی برای ملتها وانسانهای شریف وآزاده میشوند.
آینده از آن فلسطین است و پیروز واقعی مردم فلسطین مرگ بهتر اززندگی د اسارت است اگر دین ندارید آزاد مرد باشید دفاع از اسرائیل شرکت در جنایت است شرمتان باد که غیرت ندارید ننگ بر حامیان جنایت و اشغالگری . خجالت بکشید انگل‌ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
تو اگه خیلی غیرت داری مملکت خودتا نجات بده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
آینده ای برای راحت طلبان ماجراجو متصور نیست
پنتاگون حمله کن هنیه رو پیدا کن
شهادت هنر مردان خداست و خوب است
فقط ننیدانم چرا بعضیا از شهادت و بهشت فراری هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
چون فقط لافش رابلدن ولی اعتقاد ندارند
حماس طوفان کاشت سونامی برداشت کرد؟؟ نتیجه سونامی بورس و بازار طلا و ارز....... را هم گرفت
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اینجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
هنیه دقیقا پشت مردمش هست
همین چند روز پیش خانه و خانوادش رو در غزه بمباران کردند و کشتند
شما هم پشت مردمت باش و اسرائیل رو محکوم کن
فکر کنم یکی از سیستم های اینترنت ایران در غزه بوده جون بعد از قطع شدن اینترنت غزه اینترنت خونه ما کند و بی خاصیت شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
کابل اینترنت ایران از غزه میگذرد
تابناک نمیری اینقد منصفانه تیتر میزنی !!
با این تفاصیل اسرائیل نه تنها اسیر های خودش را از حماس پس خواهد گرفت بلکه با دست خودش همه آنها را به کشتن خواهد داد

بهتر است حماس اسامی کشته شدگان را به خانواده اسرائیلی ها اعلام کند تا هم از نگرانی خلاص شوند و هم بفهمند که دولت آنها چقدر جنایت کار است و کاری که حماس نکرد آنها دارند انجام می دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
لابد فکر کردی که اسراییل هم مثل اروپایی ها برای رهایی گروگانها به تروریست ها باج میدهد ! حماس خودش میداند که اگر مویی از سر گروگانها کم شود، اسراییل چه قیامتی برپا خواهد کرد و دقیقا به همین دلیل است که علیرغم تهدید قبلی خود ، بعد از حمله زمینی اسراییل، حتی یک گروگان را هم نکشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اسرائیل هیچ غلطی نمی تونه بکنه
فقط میتونه 8000 غیر نظامی رو به تلافی بکشه که 4000 نفرش کودک هستند و حتی جمعیتهای سازمان ملل هم این آمار رو تایید کرده
مظلوم کشی کار صهیونیستهاست.
همون نتانیاهویی که گفت ایرانیها رو با سرنگ میکشیم
24 روز پیش 8000 نفر فقط در غزه زنده بودن و زنده ها هم خانه داشتند . چرا ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
خوشی زیر دلشون زد
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اسرائیل 8000 نفر از زندانیان خود را کشت
البته آب و برق این زندان تا چند روز پیش وصل بود که آنهم قطع شده
قابل ذکر است که هنوز 2 میلیون نفر دیگر در زندان غزه پشت دیوارهای رژیم اسرائیل در زندان بوده و همچنان به علت اعتراض به بدی آب و هوا کشته می شوند
اگر تابناکی ها کمی به مضمون پیامها دقت کنن متوجه میشن اکثریت قریب به اتفاق مردم دیگه طرفدار فلسطین نیستن و حتی طرفدار اسراییل هستن لطفا این و به گوش رییستون هم برسونید تا اونم به گوش ریسش برسونه که حمایت اکثریت مردم و از دست دادن.والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
تابناک پیام های حمایت از مردم مظلوم غزه را منتشر کن، چرا نشر نمی دهی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
بهترین پیغام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
خب وقتی نیست
چی را منتشر کند؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اگر تمام پیامهای مخالفین اسرائیل اینجا ثبت میشد اونموقع میفهمیدید مردم ایران مردمی با فطرت هستند و ظلم ستیز
حتی اگر اون سر دنیا باشه
اونی که بچه فلسطینی رو می کشه در همه فرهنگها و کشورها متجاوز و وحشی حساب میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اگر کسی انسانیت داشته باشه اسرائیل رو محکوم میکنه
اما بعضی از سر لجبازی حقیقت رو کتمان میکنند
اگر دین ندارید و اگر میهن پرست نیستید لااقل انسانیت داشته باشید.
طرفداری از فلسطین ربطی به قبول داشتن یا نداشتن رژیم ایران نداره
آزاده باش
مردم را کشتن ذوق ندارد ، زندگی بخشیدن لذت دارد
بنی آدم از هر نژاد و قوم و ملت و زبان (کرد و ترک و عرب و فارس و لر و انگلیسی و فرانسوی و اسپانیولی و روسی زبان و ...) و گویش با هم متحد می شوند و جنایتکاران نژاد پرست صهیونیست را مجازات و از صفحه روزگار محو می کنند. حامیان آنها هم بدون مجازات نخواهند ماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
به خودت زیاد فشار نیار
روی منم حساب نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
بیا پایین
یک شربتی
دوغی
فالوده ای
چیزی بخور
خنک بشی.
بد جوری آمپر چسپوندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اونی که اینهمه بچه کشی رو ببینه و آمپر نچسبونه انسانیت نداره
شما چی ؟
آمپر چسباندی یا انسانیت نداری؟
فعلا موشک ها وسط بورس تهرانه
فقط الموت الاسرائیل.
رژیم کودک کشی که ماشین کشتارش به پیر و جوان و کودک رحم نمی کند.
۱۶ سال محاصره غیر قانونی نوار غزه بر چه قانونی به جزء بی عدالتی بود؟
الموت الاسرائیل.
بیمارستان، درمانگاه و مدرسه و مسجد را ویران می کنند و به هیچ نهاد بین المللی ای پاسخگو نیستند این ها دیگر که هستند؟
الموت الاسرائیل.
فکر نکنند زیر پرچم آمریکا هر بی قانونی ای می توانند انجام دهند و قسر در بروند، ملت های مسلمان منطقه بیدارند و جواب دندان شکنی به آن ها خواهند داد.
آدم های ضعیف وترسو همیشه از قدرت میترسند ، ازکامنت های تابناک پرستان مشخصه اکثرا یه ضعفی دارند، حالا حماس مقصر ، محضر رضای خدا یکبار هم شده به خودتون جرات بدهید اسراییل را لفظی هم شده محکوم کنید، اینقدر کنایه وتیک نندازید، مردم بهترازشما تاریخ وجودی اسراییل را هم میدونند وهم دیدن ، مثل اینکه زیاد با عرب ها دم خور شدید، رفتارتون شبیه عرب های شیخ نشین شد، خدایا خودت به مردم فلسطین کمک کن ازبشر روی کره زمین فقط متلک پرانی وریا چیزی عاید فلسطینیان نشد ونخواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
مردم بهتر از شما تاریخ وجودی اسرائیل رو ميدونند!!! آخه عاقل، مردم همین کسایی هستن که به نظر شما منفی دادن!! هنوز نمی خواید از خواب بیدار بشید که
مردم دیگه طرف افکار و عقاید شما نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اتفاقا مردم عادی تاریخ تجاوز اسرائیل در 1948 رو نمیدونند
چون بعضی اون رو تحریف کردند
میلیونها فلسطینی تا الان کشته شده اما مردم فکر میکنند حماس جنگ رو شروع کرده
حد اقل به زبون اسرائیل رو محکوم کنید اگر انسانیت دارید!!
واقعا این سرعت اینترنت خجالت داره آخه آدم دردش رو به کی بگه
10 دفعه زدم تا فیلم لحظه اصابت موشک حزب الله را ببینم اما نشد
واقعا که
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
مهم این است که مقاومت مسلمان فلسطین، افسانه گنبد آهنین را فرو ریخت و به دنیا ثابت کرد اراده انسان های آزاده در دفاع از خاک و ناموس و آرمانشان چیزی نیست که با ایجاد گنبد آهنین بتوان جلوی آن را گرفت.
گنبد آهنینی که فرو ریخت توسط آمریکا برای دفاع از لانه عنکبوتی صهیونیست ها بنا شده بود ولی غاصبان باید بدانند که لانه عنکبوت سست ترین لانه ها است و در خاک و زمین غصبی نمی توان زندگی کرد.
برید کنار یک نفر خوشش اومده از این حرکت حماس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
یک نفر نیست
میلیونها نفر حرکت حماس را تایید میکنند
و صدها کشور به فلسطین در سازمان ملل رای دادند
شروع کننده جنگ غزه اسرائیل جنایتکاره
اما نه 20 روز پیش بلکه 75 سال پیش که برای تصاحب سرزمین اولین فلسطینی را کشت و خانوادش رو آواره کرد
شروع کننده اسرائیله که فلسطینیها رو در صبرا و شتیلا کشت
در رام الله کشت
در الخلیل کشت
در جنین کشت
8000 کشته در 23 روز برای اسرائیلیها عدد بزرگی نیست که ناراحت جنایت جنگی باشند
6000 نفر رو در فقط 3 روز اسرائیلیها کشتند و عذاب وجدان هم نگرفتند
گفتند اینها که کشتیم حیوان انسان نما بودند
شرف داشته باشیم و از جنایتکار دفاع نکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
دفاع از ظالم یعنی ایستادگی در برابر وجدان بیدارت.
آیا فکر نمی کنید که کودک غزه ای که سال ها در اسارت رژیم
اسرائیل، سرزمینش از پیشرفت محروم بوده و امروز شاید تمام خانواده اش را از دست داده باشد با این کامنت هایی که برخی می گذارند چقدر ناراحت می شود؟ آنها چشم امیدشان به برادران و خواهران مسلمانشان است پس دفاع از مظلوم کنید که حق ماندنی است و باطل رفتنی است زیر پرچم هر کشوری که بخواهد باشد فرقی نمی کند (آمریکا، فرانسه یا انگلیس).
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
عارف جون، از این حرفا صدا و سیما هم زیاد میزنه، پس شما سعی کن یه چیز جدید بگی که شاید مردم باور کنند
انتقاد نتانیاهو از ارتش اسرائیل!!!!!!!
سرزمین فلسطین را غصب کرده اند، از کودک کشی تا شهرک سازی غیر قانونی در این سرزمین غصب شده به راه انداخته اند بعد در برابر عملیات طوفان الاقصی که حق طبیعی مردم فلسطین در برابر بیش از ۷ دهه بی قانونی و بی عدالتی بود، از همدیگر انتقاد هم می کنند، این نوع نژاد صهیونیست ندیده بودیم واقعا نوبر هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
نمیدونم تابناک شماها رو از کجا اجیر کرده و روزی چقدر حقوق میگیرید تا این خزعبلات رو بعنوان کاربر بنویسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
ما برای دل مظلوم فلسطینی ها می سوزیم
شما برای دفاع از اسرائیل خونخوار کودک کش چرا خزعبلات به هم می بافی؟
چندتا کامنت نویس اجاره ای فکر می کنند جامعه هنوز فریب این فضای مجازی را می خورد
نهایت مثبت ها به کامنت های شما با 300 تا هم نمی رسد
کله گنده شما ها هم بیش از 300 هزار نتوانست وکالت بگیرد که اکثرا هم بعدا پس گرفتند
جمع کنید بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اگر به تایید و عدم تایید تو مجازی باشه قطعا نتانیاهو بعنوان پیامبر آخر الزمان تایید خواهد شد

نه داداش ماله کشی اسرائیل بسه
آمریکا داره ترمز اسرائیل رو میکشه که بیشتر از این افراطی گری نکنه بعد بعضیها به جنایتهای اسرائیل به به و چه چه میگن
به عدد تایید نیست به انسانیت و وجدان هست
حزب الله فازش چیه؟! خب با کوادکوپتر حمله کنه که هزینه به یک دهم کاهش پیدا میکنه! چرا موشک های ضد زره رو اینقدر حروم میکنین . مثلا همین ایستگاه رادار رو خیلی راحت میشد با یه کواد کوپتر منهدم کرد نیاز به موشک کورنت نبود

مطمئنا توی اون پایگاه کوچیک و در اون مسافت کم هم اسرائیل توان سرنگون کردن کواد کوپتر رو نداره

کلا جنگ اوکراین و روسیه ثابت کرد بهترین گزینه در حال حاضر کوادکوپتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
عزیز دل فازت چیه؟
یک کوادکوپتر چند گرمی میتونه چقدر مواد منجره حمل کنه که بره دکل منفجر کنه؟
ضمنا توسط سامانه اسرائیلی هم رهگیری هم نشه!!؟
هر چیزی برای یه کاری مناسبه
کوادکوپتر برای پرتاب مثلا گلوله خمباره به سمت پایین خوبه همونجوری که حماس انجام داد و فیلمش رو دیدید
یارو خودش آمده اعتراف به شکست کرده و دارد این شکست را گردن این و آن می اندازد بعد یک عده غرب پرست کاسه داغ تر از آش شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
آمریکا هم یازده سپتامبر شکست خورد .
تروریستها وارد مجلس ما هم شدند .
شاه چراغ آدم کشتند .
نیروی اطلاعاتی خدا نیست که شکست نخورد .
شاید هم اطلاعات اسراییل عمدا به دلایلی مثلاً مخالفت با نتانیاهو یا پیدا کردن بهانه برای قتل علم غزه و درس دادن به کشورهای منطقه این کار را کردند.
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
جناب آقای پروفسور چلغوز
با وجود هشت هزار قربانی در غزه (آنهم فقط تا الان) حضرتعالی با استناد به کدام فرمول نظامی به این نتیجه رسیدید که اسراییل شکست خورده است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
جناب غیر جلغوز که به خودت اجازه بی ادبی میدی
طبق کدام فرمول نظامی کشتن 8000 غیر نظامی (4000 کودک و 1800 زن) دست آورد نظامی و پیروزی اسرائیل حساب میشه؟

اما حمله غافلگیرانه دست آورد نظامی حماس هست
23 روز جلوی ارتش چهارم دنیا وایسادن تا نتونیه وارد یک باریکه 9 کیلومتری بشه یک دست آورد نظامیه
گرفتن گروگان یک دست آورد نظامیه
بازم بگم یا برای بستن دهن جهالت کافیه؟
متاسفانه خانم گراوند فوت شدند و خدا رحمتش کند
ولی هیچ اتفاقی نیافتد چرا ؟
چون ارباب الان خودش گرفتاری بسیار بزرگی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
خدا شفات بده
آمریکا با حمایت از رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل خودش را شریک جرم جنایت جنگی گسترده ای کرد که در طی ۲۳ روز توسط رژیم نامشروع اسرائیل در نوار غزه اتفاق افتاد بعد جالب است که همین دموکرات ها داعیه دفاع از حقوق بشر هم دارند.
حقوق بشر ۲۳ روز در نوار غزه پایمال شد از اسرائیل حمایت کردید و با چراغ سبز به اسرائیل آمار شهدای غزه را که تعداد زیادی از آنها زن و کودک هستند به بیش از ۸ هزار نفر رساندید بعد داعیه دفاع از حقوق بشر هم دارید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
چرا اسراییل نمی گذارد حماس مردم اسراییل را بکشد. همه اسراییلی ها باید بمیرند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اسرائیلی های غاصبی که در تل آویو و حیفا و ... با زور ساکن شده اند باید به فرانسه، انگلیس، آمریکا و روسیه کوچانده شوند یعنی کشورهایی که از همان جا به فلسطین اشغالی آورده شده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
واقعا خدا تو یکی رو شفا بده
چقدر اسرائیل دفاع مشروع میکنه و تو هم ماله کشش هستی
تا 20 روز پیش 1400 اسرائیلی و 8000 فلسطینی داشتند زندگی می کردند ، شادی می کردند ، خانواده داشتند ، کار داشتند ، خانه داشتند و اما الان هیچ کدام رو ندارند. ای کاش سیاست صلح و دوستی جایگزین حذف کردن بشه . مگه انسان چقدر عمر می کنه که اینقدر مسیبت بکشه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اره اون 1400 نفری که گفتید داشتند جشن میگرفتند و کنسرت پیروزی برگزاری میگردند و زمین مفت از دولت غاصب اسرائیل تحویل میگرفتند
اما این 8000 نفر هر روزی چند نفرشون کشته میشد
مرگ تدریجی داشتند
فشرده شدند در یک باریکه تا جای اسرائیلیها باز باشه و خوش باشند
از روز حمله حماس ما هر شب با ترس می خوابیدم شاید کسی حمله کند ما را بکشد .می ترسم به صحرا و بیابان بروم .
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
تو راحت بخواب
شهدای امنیت جون میدن تا تو نترسی
الان 35 ساله حتی یک بمب هم تو ایران منفجر نشده
اینجا حکومت اونقدر قوی هست که هواپیمای آمریکایی میزنه اما آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه
پایگاه آمریکا رو میزنه اما بازم آمریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه
یکی برود سرعت اینترنت غزه و ایران رو بررس و مقایسه کنه به چ نتیجه ای میرسه
کارشناسان قبلا پیش بینی کرده بودند که اسراییل در انتقام کشتار هزار نفر از شهروندانش، تا حداقل ده هزار فلسطینی را به کام مرگ نکشد، دست بردار نخواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اسرائیل باید سرزمین غصب شده را پس دهد این که به ازای هر
یک نفر غاصب بخواهد ده نفر بی گناه را بکشد دیگر چه صیغه ای است؟؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
این آمار کشته ها که تابناک با شیطنت هر روز هزارتا اضافه می کنه دروغه و خود حماس اعلام می کنه هیچ مرجع معتبری این کشته ها رو تایید نکرده عدد واقعی کشته های فلسطینی ها یک دهم این آمار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
این دیگر چه سخن بی منطقی است که کارشناسان گفته اند پس چون ۱۴۰۰ غاصب اسرائیلی کشته شده اند باید ۱۴ هزار نفر انسان بی گناه شهید شوند؟؟؟؟؟!!!!!!!
کورو‌ش کبير
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
50000 فلسطيني
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
منطق اسرائیل خونخوار همینه که باید بکشه
البته نه ده برابر بلکه هرچی که بتونه
تا وقتی که ابرقدرتها بتونند جلوی فشارهای بین المللی رو بگیرند اسرائیل به آدم کشی و کودک کشی خودش ادامه میده
چی میگی تابناک میکی موشک را اینا زدن ۸۰۰۰ نفر از شون مردن؟ یعنی چی؟اصلا این باز ته نداره کجا از جنگ و‌دشمنی چیزی بیرون آمده خوب حماس چرا این کار را کرده باید‌توضیح بده چرا شب شبیخون زده؟ مگر در مدینه یهود ‌مسلمان کنار هم زندگی نمیکنن زمان حضرت رسول اینگونه نبوده؟ چه موقع امامان ما چنین حرکتی کردن‌خلخال از پای زن یهود باز شد حضرت علی فریاد زدن که مرگ واجب شده حالا مسلمانها شبانه شبیخون میزنن به زن و‌بچه یهودی اسیر میکنن ‌‌میبرن؟ این سیره پیامبر ما بود ؟ این رفتار امام های ما هست ؟ تو با اسراییل مشگل داری با ارتشش یا با زن و بچه مردم؟ نه نشد این آیین مسلمانی نبوده و نیست نتیجه یک اشتباه اشتباهات دیگر هم هست حالا اونها میکوبن ابن‌همه ادم‌که کشته شده مقصر بنظر شروع کننده این بازی میاد و‌اون‌حماس بوده مگر توضیحی قانع کننده بدن
ارمیتا گرواند
سلام ۹حزب الله نباید اینقدر موشک برای یک دکل بکار ببری آخر هم هنوز سر پا باشد در صورتیکه با یک عملیات چریکی با چهار بسته دینامیت می توان کل دکل را نابود کرد. ضمنا چرا اینقدر قطره چکانی کار می کند حداقل الان در این اوضاع طی یک حمله برق آسا تمام مناطق اشغال شده لبنان را باز پس بگیرد.. دیگر معلوم نیست چنین موقعیتی پیش بیاید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
یادش بخیر ، بچه بودیم کماندوز بازی می کردیم همینجوری بود
لوکاشنکو که خاک کشورش را به عنوان سکوی پرتاب برای تهاجم تمام عیار پوتین به اوکراین در سال 2022 فراهم کرده است، گفت که خواسته‌های اوکراین از روسیه برای خروج از خاک خود باید در میز مذاکره حل و فصل شود «تا کسی نمیرد.»

لوکاشنکو در ویدئوی پرسش و پاسخی که در وب سایت خبرگزاری دولتی بلاروس بلتا منتشر شد، گفت: «ما باید پشت میز مذاکره بنشینیم و به توافق برسیم. همانطور که یک بار گفتم، هیچ پیش شرطی لازم نیست. نکته اصلی این است که دستور توقف داده شود.»
واقعا افتخار میکنم به میهن جاودانم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
برخی حتی وطن پرست هم نیستند
مسلمان نیستی خب نباش
اسرائیل پرستی خب باش
اما لا اقل وطن خودت رو دوست داشته باش
انگشتها روی ماشه ها خشک شد یا یخ زد. یعنی مسولین نمیدونستن بلوفشون رو میشه یا محور مقاومت رو سر کار گذاشتن. سه هفته مدام پیام دادن اگر حمله ادامه پیدا کنه چنین میشه و چنان میشه پس همه الکی بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
مگه خوابی عزیز
خیلی وقته ماشه ها چکیده شده و بازم شلیک میشه
حزب الل لبنان شلیک کرد
گروهان الفجرلبنان شلیک کرد
کتائب عراق شلیک کرد
حشد الشعبی عراق شلیک کرد
حزب الله سوریه شلیک کرد
حزب الله یمن شلیک کرد
صد و بیست کشور در سازمان ملل شلیک کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
ضمنا مردم انگلیس و فرانسه و آمریکا و آلمان و روسیه و مالزی و اندونزی و هند و عراق و سوریه و لبنان و افغانستان و پاکستان و اردن و مصر و ترکیه و هلند و اسکاتلند و کره و آذربایجان و بوسنی و کانادا و شیلی و کوبا و دهه ها کشور دیگه به اسرائیل حمله کردندو از فلسطین دفاع کردند
کسی نمیتونه ماله کش اسرائیل بشه مگر چیره خور اسرائیل باشه
دیگه اسرائیل قابل ترمیم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
همه مقاومت به اشاره ایران داره اسرائیل رو میزنه کمه یا بگم بچه ها بیشترش کنند؟ (-:
هر چه سریعتر باید حماس و حزب الله خلع سلاح شوند تاجهان به سمت صلح و ثبات پیش رود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
تا به امروز رژیم نامشروع تل آویو بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز را در نوار غزه با بی رحمی کشته پس سران اسرائیل باید در دادگاه های کیفری ذی صلاح مجازات و به دلیل ارتکاب به جنایات جنگی گسترده به اشد مجازات محکوم شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
مگر تا الان فلسطینیها بیمارستان رو با بمب زندند که خلع سلاح بشند یا محاکمه
مگر مدرسه زدندیا ماشین امدادی رو زدند که محاکمه بشوند
زمین کسی رو شاید غصب کردند؟
شاید هم از کشورهای دیگه کوچ کردند به این نقطه از جهان و حالا باید اخراج بشوند؟
ظالم باید خلع سلاح و مهاجر باید اخراج بشه
در چند سال گذشته با استفاده از کامپیوتر قرار شد دهکده جهانی شود و مرز ها برداشته شود ، اما چند نفر از خدا بی خبر چند جا بمب گذاشتند ، همه گفتند دیوار بکشید دور کشور از آمریکا گرفته تا فرانسه وترکیه و...................
موشک حزب الله میزنه به اسرایل شهدای غژه زیادمیشه مطمن هستیدموشک ها به هدف میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
حزب اله نقطه ای میزنه
دکل میزنه
پادگان میزنه
که اسرائیلیها جرآت دادن آمارش رو ندارند
بمب آمریکایی که روی ساختمان 15 طبقه مسکونی که نمیزنند
بیمارستان با 1200 کشته که نمی زنند
اسرائیل یک بیمارستان المعمدانی رو زد 1200 غیر نظامی رو کشت
اسرائیلیها غیر نظامی میکشند یعنی جنایت جنگی
حماس سرباز و تاسیسات نظامی رو میزنه
غیر از اینه ؟
چندتا بیمارستان رو حماس زده؟
جنگ بی فایده ای را حماس به راه انداخت. واقعا هدفش چی بود؟!! گیرم 2000 نفر رو کشتی. بعدش چی؟ یعنی این دو هزار نفر جایگزین نمیشن با تولد ؟!! هزینه جنگ رو اینقدر اسرائیلی پولدار تو دنیا هست که در نهایت تامین میکنند. تنها ضربه واقعی ابهت اطلاعاتی اسرائیل و موساد بود. واقعا ارزشش رو داشت اینهمه انسان کشته و زخمی، آواره و بدبخت بشن؟!! اگر داشت با همین فرمون پیش بروید تا تهش ببینیم چی میشه.
.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
چون گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
جنگ را اسرائیل به راه انداخته آن هم نه از ۲۴ روز قبل بلکه از بیش از ۷۵ سال قبل. سرزمین های غصب شده را به صاحبان اصلی شان یعنی فلسطینیان برگردانند، دنیا نه شاهد جنگی خواهد بود نه بی عدالتی و بی قانونی در سرزمین فلسطین.
زلنسکی نشسته داره یک گوشه گریه می کنه من با گوش خودم شنیدم که می گفت اینها ایهمه بمب داشتند حاضر شدند ۱۲ هزار تن بمب رو رو غزه بریزند ولی چند تاش رو به من ندهند و به اسرائیل دادند من رو فراموش کردند ... تو این زندگی
اخه این کجاش به جنگ میخوره ؟ حماس یه حمله به غیره نظامیان اسرائیل انجام داد و دیگه رفته توی تونل قایم شدن الانم مردم بیچاره دارن تقاصشو پس میدن .جنگ باید رودرو مردانه باشه نه اینکه بری قایم شی دیگرانو سپر بلا کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اگر حماس توی تونلها قایم شده پس کی داره تانک و نفر بر و تلاویو و حیفا و بقیه شهرکها و مقرهای نظامی اسرائیل رو میزنه؟
جنگ باید مردونه باشه
مثلا سوار هواپیما بشی یک بیمارستان رو بمب باران کنی و 1200 نفر غیر نظامی رو در کسری از ثانیه بکشی بعد برگردی به پایگاه و بخوابی تا ماموریت بمباران برج مسکونی بعدی.
خیالت هم راحت باشه که طرف مقابلت موشک ضد هوایی نداره تا تورو بزنه
به لطف خدا تا چند روز دیگه ورق بر میگرده و اسرائیل نابود میشه. من ایمان دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
داشته باش تا امورات بگذره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اسرائیل نابود خواهد شد انشاء الله
بنده به عنوان یک تاریخ خوان به مسؤولین توصیه می کنم
راهی که عراق رفت را نروید
اشغال عراق و به زانو در آوردن ارتش منظم عراق که بسیار قوی تر از ایران بود
برای به قول شما جبهه استکبار 21 روز بیشتر طول نکشید
از تاریخ عبرت بگیرید.
دولت اسراییل به واحد تسلیحات اتمی آماده باش داده است، خواهشا باز کشور را در جنگ نیندازید که هم مملکت برود و هم اقتصاد و هم زیر ساخت ها.
یک رژیم کودک کش ستمگر ، جهان را به چالش کشیده و هر روز بر شرارت خود می افزاید

جهان منفعل و سازمان بین المللی رسوا و فقط لفاظی و حرف


همه کشورها معامله گر و امتیازبگیر شده اند در برابر ظلم این رژیم
این قبیل حملات تاثیر زیادی برای حمایت از حماس ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار