بازدید 8258
رحمان رضایی کوچ مهدی به سری آ را تایید کرد

افشای انتقال طارمی به اینتر توسط مربی تیم ملی

او آماده است تا در ژانویه برود و من هم به او توصیه کردم که اگر فرصت دارد برود. حالا وقت رفتن است من هم به او گفتم که می تواند در زمستان بدون پشیمانی برود.او موافق بود.
کد خبر: ۱۲۰۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ 27 October 2023

 

مهدی طارمی در فاصله دو ماه تا آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر در کانون توجهات قرار گرفته است و این بار صحبت از حضور او در اینتر در ژانویه است. طارمی در تابستان گذشته هم تا یک قدمی قرارداد با میلان پیش رفت اما در دقیقه ۹۰ حضور مهاجم ایرانی پورتو در جمع روسونری‌ها منتفی شد.

طارمی در این فصل پس از ۱۲ بازی تنها توانسته ۲ گل به ثمر برساند و ۳ پاس گل به نام خود ثبت کند. قرارداد این بازیکن راست پا با پورتو تا تابستان ۲۰۲۴ اعتبار دارد.

با توجه به بالا گرفتن شایعات درباره حضور طارمی در فوتبال ایتالیا، سایت اسپورت ایتالیا در این باره با رحمان رضایی، مربی تیم ملی فوتبال که سابقه بازی در سری‌آ و تیم‌های پروجیا ، مسینا و لیورنو رذا دارد در این باره صحبت کرده است.

رضایی در این گفت‌وگو ابتدا درباره وضعیت طارمی در آخرین اردوی تیم ملی، گفت:او در فرم فوق العاده ای است، ما در هفته‌های اخیر با ایران در اردن بودیم و او درخشان بازی کرد. فکر می‌کنم حتی اگر به یک تیم قوی‌تر مانند میلان و اینتر برود هم می‌تواند برای چند سال دیگر در سطح بالای فوتبال بازی کند و خیلی بیشتر از این چیزی که تا الان نشان داده، ظاهر شود.

مربی تیم ملی فوتبال در ادامه با بیان اینکه طارمی در هر تیمی باشد می‌تواند تفاوت ایجاد کند، اظهار داشت:او کاملاً می تواند تفاوت را ایجاد کند. او مهاجمی است که همه چیز دارد. او از خط آفساید به خوبی استفاده می‌کند بدون اینکه به مدافعان امتیاز بدهد. او حتی زمانی که از عقب شروع می‌کند خوب است. به عنوان یک مهاجم او می داند چه کاری باید انجام دهد. او حتی به عنوان مهاجم دوم یا به عنوان وینگر هجومی عملکرد فوق العاده‌ای دارد، چه در سمت چپ و چه در سمت راست.

رضایی افزود: به نظر من بهترین راه برای استفاده از توانایی‌های او این است که او را در نقشی قرار دهیم که بهترین عملکرد را داشته باشد و او به عنوان هافبک مهاجم دوم بازی کند. در آنجا او می تواند همه چیز را انجام دهد: حرکت به سمت راست یا چپ، دفاع از توپ، رد شدن از توپ. مهاجمانی مانند او که توپ‌ربایی کنند کم هستند. روزی بازیکنانی مثل کاکا، در این نقش تفاوت ایجاد می کردند، امروزچنین بازیکنانی اما کم هستند.

مربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه با توجه به این توانایی‌ها، خرید طارمی یک فرصت برای تیم‌های ایتالیایی است، عنوان کرد: از این منظر می‌تواند یک فرصت باشد. بسیاری از بازیکنانی که در تابستان وارد ایتالیا شدند، قراردادشان تمام شده بود و اکنون در حال ایجاد تغییر هستند. البته نقش مربی هم اساسی خواهد بود تا او بهترین عملکرد را داشته باشد. طارمی ۳۱ سال سن دارد و می‌تواند در ایتالیا خیلی خوب کار کند.

رضایی با بیان اینکه طارمی در لائوتارو مارتینز در اینتر چگونه خواهد بود، گفت:در مورد یک مهاجم بسیار قوی صحبت می‌‎کنیم، آنها می‌توانند خیلی خوب با هم کار کنند. هر دو می دانند چگونه توپ را نگه دارند و تیم را به جلو حرکت دهند، اما همه چیز به این بستگی دارد که احتمالاً اینزاگی چه فکری می‌کند.

مربی تیم ملی فوتبال درباره اینکه آیا طارمی درباره بازی در ایتالیا، با او صحبت کرده است، یادآور شد:بله، ما در مورد آن صحبت کردیم. او احساس می‌کند زمان مناسبی برای تغییر است، تا یک جهش بیشتر به یک تیم بزرگ داشته باشد. او از نظر ذهنی آماده است. او به من گفت که در تابستان هم برای این تغییر آماده بود. به او گفتم بازی برای یک فصل دیگر در پورتو برای او خوب است و سال آینده او حتی آماده‌تر خواهد بود.

رضایی با اشاره به اینکه طارمی آماده است که نقل و انتقالات زمستانی هم به یک تیم بزرگ برود، تصریح کرد: او آماده است تا در ژانویه برود و من هم به او توصیه کردم که اگر فرصت دارد برود. حالا وقت رفتن است من هم به او گفتم که می تواند در زمستان بدون پشیمانی برود.او موافق بود.

مدافع اسبق پروجیای ایتالیا درباره اینکه طارمی درباره پیشنهاد اینتر چه نظری داشت، گفت: در اردن به او گفتم: «در روزنامه ها خواندم که اینتر به دنبال توست...» و او به من فهماند که تمرکزش روی انجام بهترین‌ بازی‌ها در ماه‌های باقی مانده و سپس رفتن است.

رضایی با بیان اینکه از طارمی از پیشنهاد اینتر خوشحال شده است، تصریح کرد:خیلی او از این خبر بسیار خوشحال شد. اینتر اکنون در صدر جدول ایتالیا قرار دارد. برای او مهم است که ببیند عملکرد نراتزوری چقدر خوب است، او واقعا دوست دارد به چنین تیمی برود. و احساس می کند برای یک ماجراجویی مانند رفتن به اینتر آماده است.

وی درباره اینکه دیگر چه تیم‌هایی طارمی را می‌خواهند، عنوان کرد: مطمئناً تیم‌های دیگری نیز وجود خواهند داشت. وقتی باشگاهی مانند اینتر به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان اروپا به دنبال شما هستند، بقیه هوشیار می‌شوند و می‌پرسند چرا به طارمی پیشنهاد ندهند.

افشای انتقال طارمی به اینتر توسط مربی تیم ملی

رضایی همچنین در این گفت‌وگو درباره حضور سردار آزمون دیگر مهاجم تیم ملی ایران در آآس رم گفت: او وقتی به رم آمد دید باید با مهاجمان خوبی رقابت کند.به نظرم می رسید که مدیریت او را بیشتر از مربی می خواهد.او به رم رسید و ناگهان لوکاکو پس از چند روز به این تیم آمد. او از نظر جسمی و روحی آماده نبود. آزمون در جالوروسی در محاصره مهاجمان بزرگی بود که می توانست با آنها بجنگد. مورینیو بازیکنانی می‌خواهد که زیاد بدوند و بجنگند.

وی درباره اینکه آیا آزمون آیا برای رفتن به رم آماده بود، گفت:من می گویم که او از نظر روحی آماده نبود به تیمی برود که با این همه مهاجم رقابت کند. او حتی از نظر بدنی هم خوب نبود. من او را در تیم ملی دیدم، او چند کیلو اضافه وزن داشت و حتی مورینیو گفت که از نظر بدنی او هنوز آماده نبود: این چیزها شرایط را جا افتادن سریع یک بازیکن سخت می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست