بازدید 2392
۱

بیشترین کاندیدای انتخابات مربوط به کدام استان است؟

محسن اسلامی ،سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: به تفکیک استان‌ها ۱۰ استانی که بیشترین استقبال ثبت‌نام‌ها را داشته‌اند عبارتنداز استان‌های البرز، تهران، قم، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، یزد، اصفهان، قزوین، فارس و گلستان که بیشترین ثبت‌نام‌ها را داشتند.
کد خبر: ۱۲۰۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ 26 October 2023

به گزارش تابناک؛ محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز پنجشنبه در نشست خبری، اظهار داشت: روز گذشته ترافیک بالایی در نام نویسی نهایی که پایان مهلت اعلام شده بود را داشتیم. در ترکیب داوطلبان ۸۷ درصد مردان و ۱۳ درصد زنان هستند.

وی درباره ترکیب سنی ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: ۲۹ درصد ثبت‌نام‌کننده‌ها بین ۳۰ تا ۴۰ سال هستند، ۳۷ درصد ۴۰ تا ۵۰ ساله، ۲۶ درصد ۵۰ تا ۶۰ ساله‌ و ۸ درصد هم ۶۰ تا ۷۵ ساله هستند.

۲۴۸۲۹ کاندیدایِ انتخاب مجلس، چشم انتظار تصمیم شورای نگهبان و هیات های اجرایی /تهران صدر را از دست داد /زنان کم‌رمق شدند

پایان ماراتن ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم/ چند نفر نام‌نویسی کردند؟

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: به تفکیک استان‌ها ۱۰ استانی که بیشترین استقبال ثبت‌نام‌ها را داشته‌اند عبارتند از استان‌های البرز، تهران، قم، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، یزد، اصفهان، قزوین، فارس و گلستان که بیشترین ثبت نام ها را داشتند.

وی ادامه داد: استان‌های کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، گیلان و هرمزگان ۶ استانی هستند که پایین جدول را شکل می‌دهند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: حوزه‌های انتخابیه کرج، شهریار، تهران مشهد، یزد، رباط کریم، اصفهان، اهواز، شیراز و قم به ترتیب ۱۰ حوزه انتخابیه پیشرو در ثبت تعداد داوطلبان هستند.

اسلامی در ادامه با بیان اینکه در مرحله پیش‌ثبت‌نام حدود ۴۹ هزار نفر ثبت‌نام کردند و ۶ دستگاه، مدارک متقاضیان داوطلبی انتخاب دوازدهمین دوره مجلس را صحت‌سنجی کرد، گفت: این اقدام در یک ماه انجام شده که نتایج بررسی آن‌ها را اعلام کردیم.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان داشت: حدود ۳۸ هزار نفر مجاز به حضور در ثبت نام نهایی شدند که مرحله اصلی ثبت نام‌ها از ۲۷ مهر ماه تا ۳ آبان به صورت برخط و سامانه‌ای روزانه از ۸ صبح تا ۱۸ عصر انجام شد. در نهایت و تا پایان مرحله اصلی ثبت‌نام‌ها، ثبت‌نام ۲۴ هزار و ۸۲۹ نفر در این ۷ روز قطعی شد و داوطلبان ثبت‌نام خود را کامل کردند.

اسلامی تاکید کرد که بر اساس تقویم زمان‌بندی انتخابات، فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه، ۱۹ آبان نتایج اولیه احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان را به هیات‌های نظارت استان‌ها ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: همچنین داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری از ۱۴ تا ۲۰ آبان می‌توانند به صورت حضوری در فرمانداری‌های استان‌ها ثبت نام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
ساده ترین مردم ایران همین ها هستن که کاندید شدن !!!!؟؟؟؟
بندگان خدا شماره صندلی هم مشخص شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی