بازدید 2851

بهره برداری از بلندترین دکل شهری تلفن همراه در تبریز

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به افتتاح سایت تلفن همراه به منظور پوشش اتوبان تبریز- سهند گفت: این سایت دارای بلندترین دکل مخابراتی کشور در منطقه شهری با ارتفاع ۶۰ متر است.
کد خبر: ۱۲۰۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ 26 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ناصر شهبازی در آیین بهره برداری سایت همراه اول ۴G در اتوبان سهند-تبریز با اشاره به اینکه با ایجاد این سایت نه تنها محور تبریز - سهند، بلکه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و ورودی شهرک صنعتی شهید سلیمانی نیز دارای پوشش تلفن همراه و اینترنت همراه شد، گفت: این سایت با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و به همت مخابرات استان، شرکت توزیع برق و اداره راهداری و همکاری همراه اول ساخته شده است.

وی با بیان اینکه مدت‌ها بود که به درخواست پارک علم و فناوری استان و شهروندان به دنبال ایجاد این دکل مخابراتی بودیم، گفت: ساخت این سایت پوشش تلفن همراه شرایط دشواری است و در منطقه قرار داشت که دسترسی به برق و فیبر نوری تقریباً غیرممکن بود و به دلیل کوهستانی بودن منطقه هزینه بالایی داشت.

وی با اشاره به حل مشکلات ملکی محل احداث سایت با پیگیری‌های دادستان تبریز، افزود: عملیات اجرایی فونداسیون برای استقامت دکل با ارتفاع بالا در طی سه ماه اجرا شد.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با بیان اینکه این پروژه با بودجه بخش دولتی مخابرات و شرکت توزیع برق اجرا شد، اضافه کرد: بخش خصوصی و اپراتورها به دلیل سود ده نبودن منطقه، فقط اجرا و احداث پروژه را عهده دار شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی