بازدید 3713
۶

افشای شکست عملیات ویژه آمریکا در غزه!

مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا در اظهاراتی از شکست عملیات زمینی نیروهای کماندوی آمریکایی-اسرائیلی در جریان ماموریت شناسایی محل نگهداری اسیران در نوار غزه پرده برداشت.
کد خبر: ۱۲۰۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷ 26 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا در سخنانی روز چهارشنبه کشته شدن شماری از نیروهای ویژه آمریکایی و اسرائیلی در جریان درگیری با نیروهای مقاومت در نوار غزه طی یک عملیات ویژه شناسایی خبر داد.

به گزارش المعلومه، داگلاس مک گریگور، مشاور سابق پنتاگون در گفت‌وگو با «تام کارلسون» روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی در شبکه اجتماعی ایکس فاش ساخت که عملیات ویژه نفوذ نیروهای ویژه رزمی آمریکا به عمق خاک غزه با هدف شناسایی از محل نگهداری گروگانان نزد حماس شکست خورده است.

وی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: آنگونه که اطلاع حاصل کردم طی ۲۴ ساعت گذشته یا در همین حدود، برخی نیروهای ویژه ما (نیروهای ویژه آمریکایی) و اسرائیلی برای شناسایی و مشخص کردن راه‌های ممکن برای آزادی اسیران به نوار غزه رفتند اما به آنها تیراندازی شد و تکه تکه شدند و خسارت سنگینی به آنها وارد شد.

به اذعان مشاور سابق پنتاگون، قدرت نظامی آمریکا به "ضعف‌ترین مرحله" از عملکرد رزمی خود در تاریخ مدرن رسیده است و بنابراین این کشور آمادگی بیشتری برای درگیر شدن در یک درگیری در مقیاس بزرگ ندارد.

مقامات رسمی پنتاگون هنوز به این گفته‌ها واکنش نشان داده و به این تلفات اذعان نکرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
این همه دستگاه امنیتی اطلاعاتی و نیروی های ویژه و انواع اقسام ماهواره ها و پهبادهای جاسوسی از پس یک گردان به نام قسام بر نیومدن. بعد یه عده تو ایران برای امریکا اسرائیل هورا میکشن و یه عده هم توی آلبانی. سوزشی که ته نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
چه راحت با اخبار فیک عده ای خوشحال و ذوق زده می .شوند....جوجه رو آخر پاییز می شمارند ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
آمریکا هنوز با یک غول واقعی سرشاخ نشده تا محک بخوره . در جنگ جهانی زمانی وارد شد که دو طرف تقریبا نابود شده بودند . بعد جنگ با کشورهای کوچکی مانند کره و ویتنام سرشاخ شد . بعدتر با گواتمالا و امثال آن . افغانستان که برای خودش شد یک جک. عراق هم که بعد جنگ با ایران و بعدترش تحریم ، عملا نابود شده بود که امریکا رفت سراغش . آمریکاییها یک دکترین نظامی دارند . به سراغ کشورهایی که بتدانند فاصله صد و پنجا کیلومتری و بیشتر را با دقت بزنند ، نمی روند . .
پس معلوم شد که اون 28 نفری امریکایی که بایدن گفت کماندو نیستند، اتفاقا کماندو بودند. اینها تو فیلم هاشون یک نفره یک لشگر رو حریفند ولی در عمل از نوجوانهای غزه مفتضحانه شکست می خورند با همه ی امکانات و پشتیبانی فنی و لجستیک و اطلاعاتی و غیره و کوفت و زهر مار
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
ماشالله به این همه اطلاعات....اطلاعات شما از عملیات های آمریکا از رییس پنتاگون هم بیشتره....
درودبرنیروهای مقاومت توانمندومرگ براسراییل وحشی وامریکای تروریست وبایدگفت که سربازان اسراییل غاصب خونخواروامریکای وحشی سربازانی فاسدوسست وبسیارحقیرمیباشندوتنهاجنایت جنگی که درحال حاضرمیتوانندانجام دهندکشتارمردم مظلوم وبی دفاع بابمب افکنهاوموشکباران برسرمردم مظلوم ومقاوم غزه میباشدبه امیدنابودی کامل وسریعتررزیم فاسدصهیونیست جنایتکارجنگی .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست