بازدید 2819
۲

نتانیاهو: همه باید برای این شکست پاسخگو باشیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی ادعا کرد که این رژیم برای ورود زمینی به غزه آماده می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴ 26 October 2023

به گزارش «تابنا» به نقل از مهر از الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی ادعا کرد که ارتش این رژیم برای حمله زمینی به غزه آماده می‌شود.

نتانیاهو در ادامه سخنان خود مدعی شد: من برای حفاظت از جان نظامیان از زمان انجام عملیات صحبتی نمی‌کنم. ما منتظر مهیاشدن شرایط برای آغاز عملیات زمینی در غزه هستیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بی اشاره به ده‌ها تداوم اشغالگری اشغالگران علیه مردم مظلوم فلسطین مدعی شد: حماس را مجبور می‌کنیم که هزینه اقدامات خود را بپردازد!

وی در ادامه ادعاهای دروغین مقامات صهیونیست درخصوص امن بودن جنوب نوار غزه گفت: غیرنظامیان باید به جنوب نوار غزه بروند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست سنگین رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی افزود: هفتم اکتبر روزی سیاه در تاریخ ما بود. ما در مورد این که چه اتفاقی افتاد پس از پایان جنگ تحقیق خواهیم کرد.

نتانیاهو گفت: تصمیم انجام عملیات زمینی در غزه با اجماع کابینه امنیتی اتخاذ شده است و ما زمان انجام این عملیات را اعلام نخواهیم کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با قبول شکست این رژیم در عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد: همه از جمله من باید برای این شکست پاسخگو باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همه بجز من باید پاسخگو باشند. اگر تو پاسخگو بودی که باید استعفا می دادی اگر می خواستی به کسی پاسخگو باشی اون لایحه کذایی قضایی رو به مجلس تون نمی رفستادی و بخاطرش مملکتت رو به آشوب نمی کشیدی . بخاطر منافع خودت. پس حرف مفت نزن نتانیابو
این جنایت ها تاوان داره و بی پاسخ نمیمونه.
شاید بی وطنی یهودیان در طول تاریخ به خاطر برگزیدن حاکمان جنایت پیشه ای چون اینان هست.
منتظر خشم خدا باشید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی