بازدید 2223
۲

ساخت مسکن ۲۵ متری ممنوع می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ساخت مسکن ملی یا مشارکتی با متراژ ۲۵ متر توسط دولت در تهران را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ 25 October 2023

به گزارش تابناک،  ماجرای تکذیب خانه‌های ۲۵ متری همچنان ادامه دارد.

در جدیدترین مورد حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در این باره گفته است: در هیچ کدام از پروژه‌های ساخت مسکن، ساخت و ساز مسکن ۲۵ متری را در برنامه نداریم و ضمن تکذیب این موضوع به شدت با این رویکرد در تهران مخالفیم.

وی افزود: ساخت پروژه‌های مسکن کوچک مقیاس در برنامه دولت نیست و در مسکن ملی هم مطابق با آورده مردمی و توان اقشار و دهک‌های مختلف ساخت مسکن را دنبال و کوچکترین مقیاس تحویلی مسکن، ۵۵ متری خواهد بود.

جنتی از تلاش‌های مستمر این اداره کل برای افتتاح دو هزار واحد مسکونی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این افتتاح ملزم به عزم دستگاه‌های خدمات رسان است.

وی متراژ‌های واحد‌های منهضت ملی مسکن در حال ساخت استان تهران را ۵۵، ۶۵، ۸۵، ۷۵ و ۹۰ متر مربع اعلام کرد و از متقاضیان خواست در این خصوص نگران نباشند.

اواسط مهرماه امسال نیز وزارت کار طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطالبه مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران به‌عنوان همراه در دیدار یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشت، تسهیل و حمایت از تشکیل تعاونی‌های مسکن بود که با توجه به انطباق با مأموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دولت مردمی سیزدهم مورد تأیید آقای وزیر قرار گرفت.

با توجه به اینکه ساخت مسکن و به‌ویژه ورود به جزییاتی، چون متراژ و نقشه آن در حوزه مأموریت‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ‌گاه اعلام و اعمال نظری در این زمینه نداشته و این ادعا قویاً تکذیب می‌شود.

منبع: تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این یعنی بروید بسازید و بعدا جریمه بدهید.
حضرات خودشون فهمیدن که کاربری آپارتمانهای 25 متری توی تهران چه خواهد بود !! سریع تکذیب کردن ، و بعدشم کلا ممنوع . خخخخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی