سوت

درگیری سانسور شده کنعانی‌ زادگان و رفیعی

کد خبر: ۱۲۰۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ 25 October 2023
تعداد بازدید : 18999
بازدید 55881
در جریان بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان، زمانی که در شروع نیمه اول دو ستاره از ترکیب پرسپولیس خارج شدند، مشخص شد که عمق ماجرا بیشتر از یک مشاجره ساده بوده است. در حالی که کارگردان تلویزیونی روی صورت شهاب زاهدی به عنوان بازیکنی که توپ را کاشته و مهیای زدن ضربه می‌کند، زوم کرده بود، تماشاگران، خبرنگاران و البته بازیکنان حاضر در زمین یک واقعه عجیب را از نزدیک تماشا کردند؛ بحث و جدال ستاره‌ها با یکدیگر و در نهایت تصمیم جنجالی یحیی گل‌محمدی. ماجرا از این قرار بود که سروش رفیعی قصد داشت دوباره این ضربه را خود بزند اما حسین کنعانی وارد صحنه شد و از او خواست توپ را بدهد تا این مدافع شوتزن شانس خود را برای زدن ضربه امتحان کند. زمانی که سروش مخالفت خود را با این موضوع ابراز کرد، احتمالا کنعانی کنایه یا حرفی به هافبک سرخپوشان زده که خشم او را به دنبال داشته است. در همین لحظات بود که علیرضا بیرانوند خود را به محوطه جریمه استقلال تاجیکستان رساند و شهاب زاهدی نیز در حالی که دست خود را جلوی دهانش گذاشته بود تا کسی نتواند لبخوانی کند، سعی می‌کرد دو بازیکن را آرام کند. البته زمانی که سروش با میمیک صورت و چند جمله جواب کنعانی را داد، او از کوره در رفت و به نظر قصد داشت به سمت سروش برود تا جواب او را شخصا و از نزدیک بدهد. اما در این لحظه دانیال اسماعیلی‌فر خود را به کنعانی رساند و در حالی که دوربین صحنه را از نمای لانگ نشان می‌داد، سعی کرد کنعانی را آرام کند تا از یک اتفاق بزرگ و مهیب در انظار عمومی جلوگیری شود. اگرچه در اثر این ضربه ایستگاهی پرسپولیس موفق شد دروازه حریف را باز کند اما یحیی که تمام ماجرا را از کنار خط تماشا می‌کرد، تاب این درگیری باورنکردنی و بی اخلاقی عجیب شاگردانش را نیاورد و احتمالا بعد از تشر در رختکن و اتفاقاتی که بعدا شرح بیشتری از آن به بیرون درز خواهد کرد، هر دو بازیکن را بیرون کشید. آنچه رخ داد را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۲
حسین نباید چون در یک بازی دو گل زده فکر کند دیگه همه کاره تیم است . باید با صبر و حوصله از این حاشیه ها بیرون بیاید و اصل را بر پیروزی و همدلی تیم پرسپولیس قرار دهد والا کادر فنی و بازیکنان و هواداران از این رفتار اشتباه نمی گذرند. و خاطیان را تنبیه خواهند کرد .
می خواهیم حسین کنعانی همان حسین قبلی و پسر خوب پرسپولیس و تیم ملی باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
شما چقدر بدبحتید که حسین اتوبوسی ، پسر خوبتون هست...خخخخ
خاک
حسین باید دهن سروش نونول سرویس میکرد
ورزشکاران در کنار آموزش های تخصصی خودشان باید در کلاس های درس اخلاق نیز شرکت کنند
تیم لنگی ها یعنی همین
حالا از سپاهان امتیاز کسر میشه
این کنعانی زادگان پدر ملت رو دراورده
تابناک = فرودسی پور= آتش بیار معرکه!!!
به قول ماهینی عقلش بچه هستش... احترام بزرگتر نداره یاد نگرفته پاشو جلو بزرگتر دراز نکنه...تمام جملاتی از دهن یک ادم بیرون میاد ویترین شعور انسان رو نشون میده
ببینید صداوسیما تا کجا تبعیض قائل میشه ،واقعا اگه تیم دیگه ای بود همینطور تصویرا رو سانسور میکرد یا عمدا زوم میکرد رو این قضیه ومیبردشون زیر سوال؟!!!??
در طول بازی سروش خودخواه بود و دوست داشت تمام ضربهای ایستگاهی را خودش بزند. ضعف سرمربی است که در حین تمرین تقسیم وظایف نکرده است