بازدید 6097
۴

آغاز توقیف یک‌هزار خودرو قاچاقچیان سوخت در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز فرآیند توقیف بیش از یک هزار تریلر، کامیون و خودروی سواری دخیل در امر قاچاق سوخت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ 25 October 2023

به گزاش «تابنا» به نقل از تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: با توجه به ضربه سختی که به بزرگترین شبکه قاچاق سازمان یافته سوخت در استان هرمزگان وارد شد و بیش از 5 هزار و 500 خودروی فعال در حوزه قاچاق سوخت با مستندات غیر قابل انکار شناسایی شدند، از امروز نیز فرآیند توقیف حدود یک هزار دستگاه از خودروهای دخیل در امر قاچاق سوخت به دستور مقام قضائی در راهنمایی و رانندگی استان آغاز شده است.

وی افزود: این خودروها شامل انواع ماشین‌های سبک و سنگین هستند و توقیف آنها با وصف انتقال به پارکینگ انجام خواهد شد. علاوه بر توقیف خودروهای متخلف در سامانه راهور، کارت سوخت این خودروها در سامانه کارت سوخت نیز توقیف می شود.

قهرمانی گفت خودروهایی که کارت هوشمند دارند و رانندگانی که در امر قاچاق فعالیت کرده‌اند هر دو کارت هوشمند آنها، توقیف و غیر فعال می شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین بیان داشت: همچنین از پلیس فراجا در رسته‌های مختلف به ویژه پلیس راهور که در انجام این مأموریت مهم و توقیف خودروهای متخلف به صورت ویژه کار را شروع کرده است تشکر می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
سلام به نظر من این قهرمانی از حال رانند گان زحمت کش خبر ندارد که یک جفت لاستیک ۷۰ میلیون شد یا یک باتری ماشین شد ۱۷ میلیون یا یک تمیر ماشین شد ۵۰۰ میلیون فقت می گوید رانندگان قاچق سوخت می کند یک بیمه شخص ثالث شده ۱۸میلیون بعد می گوید قاچق می شود اگر با بار باشد ماشین پول لاستیک خود در نمی آورد
قاچاق سوخت یارانه ای یعنی دزدی از جیب مردم.
گرونی هزینه خودرو دلیل بر شراکت دارنده خودرو در قاچاق نمیشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
بقول قدیمیا نفست از جای گرم ظاهرا بلند میشه دادا...
بابا با این سرعت رفتن و سبقت های نا بجا هم خودشونو میکشن هم رانندگان دیگر این چه کاریست این چه نانیست شوتی شوتی ماشینش خالیه داره دویستا سرعت میره بخدا حیف این جوونا که دارن هدر میرن حیف
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست