بازدید 6428
۹
بسته ویدیویی «تابناک»

فتوای حاخام صهیونیست برای کشتار کودکان! / حراج ۳ میلیون پوندی فرش صفوی در کریستیز / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / فیسبوک چگونه اطلاعات شما را ردیابی می‌کند؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ 24 October 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

فتوای حاخام صهیونیست برای کشتار کودکان!

حاخام صهیونیست در لایو اینستاگرامی فتوا داد: «رحمی وجود ندارد، بچه‌ را باید کشت چون ممکن است در آینده بدتر از والدینش شود. تورات گفته هیچکس رو زنده نگذارید، زن و بچه را بکشید.» با زیرنویس فارسی در تابناک می‌بینید. 

 

 

حراج ۳ میلیون پوندی فرش صفوی در کریستیز

حراج کرستیز لندن روز ۴ آبان برابر با ۲۶ اکتبر، یک فرش ایرانی شاهکار متعلق به دوره صفوی را چوب حراج خواهد زد و با قیمت ۲ تا ۳ میلیون پوندی در معرض خریداران قرار می‌دهد. تصاویر این فرش و توضیح کارشناسان کریستی را با زیرنویس فارسی در تابناک می‌بینید.  

 

 

چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟

براساس آمار و ارقام از هر سه نفر، یک نفر به اعتیاد شدید به تلفن همراه خود دچار است. آنقدر که نمی‌تواند آن را خاموش کند. با این حال راهکارهایی برای استفاده کمتر از تلفن همراه وجود دارد که در تنظیمات داخلی تلفن‌های همراه و اپ‌های موجود در بازار قرار دارند. جزئیات مربوط به راه حل‌های استفاده کمتر از تلفن همراه هوشمند را با زیرنویس فارسی در تکنوتابناک ببینید. 

 

 

فیسبوک چگونه اطلاعات شما را ردیابی می‌کند؟

در پی هک شدن فیسبوک و لو رفتن اطلاعات ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا، این سوال پیش می‌آید که چه نوع اطلاعاتی را از کاربران ردیابی می‌کند. تحقیات نشان داده است که این اطلاعات طیف وسیعی را شامل می‌شود. برای اطلاع از این مساله و بالا بردن امنیت خود در فضای مجازی این ویدیو را با زیرنویس فارسی در تابناک ببینید.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
مرگ بر طرفداران رژيم كودك كش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
در کجای دنیا و با هر نامی و لباسی که باشند
صهیونیست که نفس کشیدن برات توو این دنیا حرامه. ان شاءالله به زودی 20 بار اعدامت می کنن
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
بایست اندیشید...اگر در پی حذف دیگران باشیم ما نیز هدفی موجه برای حذف شدن خواهیم بود....دور باطلی که فقط با اندیشه ای جهان شمول میتوان از آن خارج شد
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
۹:۳۱
اگه مسلمون باشی و کار خطا نکرده باشی از مرگ نمیترسی
ایران از جنگ میان حماس و اسرائیل سود بسیار بزرگی می‌برد، بالا رفتن قیمت نفت و فروش تسلیحات به گروه‌های نیابتی می‌تواند تمامی مشکلات اقتصادی ایران را حل کند فارغ از اینکه کل غزه به مخروبه‌ای بزرگ تبدیل شود، سیاست های اقتصادی امروز ایران در منطقه دقیقاً مانند سیاست های آمریکا ابرقدرت جهان است، ایران سیاست های اقتصادی آمریکا را به خوبی یاد گرفته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
ایکاش مسولان ما چنین فهم و درک و بصیرت و درایتی
داشتند !!!؟؟

ما دقیقا کارهایی کرده و میکنیم که منافعش به جیب

همه دنیا میرود بعیر از جیب کشور و مردم ایران عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
معلم جان مگر ما اصلحه میفروشیم که سود کنیم؟
ده دقیقه طول کشید یه فیلم باز بشه اینترنت غزه بهتر از ماست اگه میخواییم اسراییل رو نابود کنیم این وزیر ارتباطات رو بفرستیم اسراییل
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی