بازدید 3293
۸

۴۷ خانواده فلسطینی قتل عام شدند

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی امروز در ادامه بمباران غزه، منزل یک خانواده ایرانی الاصل در این باریکه را نیز بمباران کردند.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ 24 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، جنگنده‌های صهیونیستی امروز منزل خانواده بهبهانی‌های غزه را بمباران و این خانواده را نیز قتل عام کردند.

بهبهانی‌های غزه اصالتاً از بهبهان خوزستان ایران هستند که در گذشته به کویت و مناطق عربی دیگر از جمله غزه مهاجرت کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۵۷۹۱ نفر افزایش یافته است. ۲۳۶۰ نفر از شهدا کودک و ۱۲۹۲ نفر هم زن هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد در شرایط کنونی ۱۲ بیمارستان و ۳۲ مرکز درمانی از خدمت خارج شده اند و ما نگران توقف فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز بیشتری به سبب ادامه حملات و اتمام سوخت هستیم.

وی با اشاره به فروپاشی کامل نظام سلامت در بیمارستان‌های نوار غزه، افزود: رژیم صهیونیستی دست به ۴۷ مورد کشتار و قتل عام خانواده‌های فلسطینی زده که طی آن ۷۰۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

وی تاکیدکرد که بمباران مراکز پزشکی منجر به شهادت ۶۵ نفر از کادر درمان و پزشکی و نابودی ۲۵ دستگاه آمبولانس شده است.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اجازه دسترسی ساکنان غزه به آب و برق را نمی‌دهد و مانع از ورود سوخت به این باریکه می‌شود تا رنج و مشکلات غیرنظامیان در این منطقه را تشدید کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
توی مملکت خودمون دچار کمبود بدبختی بودی رفتی اونجا؟
خدا باعث و بانیشو لعنت کنه.
خدا غاصبین را لعنت کند،
دیگه کم کم میخواین که به اینها هم مثل افغانیها شناسنامه ایرانی بدین و جا بندازینشون.
برای مرگ انسانیت باید متاسف بود. لعنت به حامیان هر جنگی که به مال و جانش حتی یک خال هم نمی افتد اما مردم بیگناه را قربانی می کنند و چه راحت از مرگ حرف می زنند. گویی انسانها عددند. معلوم بود که اسرائیل برای حماس نقشه کشیده است. مگر می شود که از حمله احتمالی حماس خبر نداشته باشد؟ پس چطور مکالمات خصوصی حماس را شنود می کند و هر وقت لازم شد گزارش می دهد، خودش را به خواب زد و حماس را به تله کشید و در روزی که کلی میهمان از همه کشورهای جهان داشت به اسرائیل حمله شد تا اولا همه دنیا را به واسطه کشته شدن اتباعشان پشت خود و حامی نگه دارد و ثانیا بهانه داشته باشد تا با تمام قوا این تهدید را از بیخ گوشش برای همیشه کم کند.
چه بسا طراحان این حمله هم خودشان جاسوس اسرائیل بوده باشند. سیاست سرشار از کثافت است.
تاجر اسلحه
خونشون گردن حماس است
قبل از شروع اعلام کرد تخلیه کنند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست