بازدید 2451

لیگ قهرمانان؛ غافلگیری نساجی ۱۰نفره با وقت اضافه ۱۱دقیقه‌ای!

کد خبر: ۱۲۰۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 23 October 2023

تیم فوتبال نساجی در دیدار خارج از خانه خود مقابل نوبهار ازبکستان در وقت‌های تلف شده نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم نساجی قائمشهر در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا (گروه D رقابت‌ها) از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) در کشور ازبکستان میهمان تیم فوتبال نوبهار این کشور بود که این دیدار با پیروزی 2 بر یک نماینده ازبکستان خاتمه یافت.

محمدرضا آزادی در دقیقه 44 از اشتباه دو مدافع نوبهار استفاده و تک گل نساجی را وارد دروازه میزبان کرد. ‌اوستان اورونوف در دقیقه 74 و مهرداد عبدی در دقیقه 6+90 (گل به خودی) هم گل‌های ازبک‌ها را به ثمر رساندند.

شاگردان مهدی رحمتی که از دقیقه 52 با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دادند، پنج دقیقه تا کسب یک امتیاز ارزشمند فاصله داشتند و در وقت‌های تلف شده نتیجه را واگذار کردند تا کارشان برای صعود بسیار سخت شود.

سلمان احمد فلاحی قطری قضاوت این دیدار را برعهده داشت و احمداف و گولبان از نوبهار و محمدرضا آزادی از نساجی را با کارت زرد جریمه کرد.

صابر حردانی در دقیقه 52 با کارت قرمز داور قطری از بازی اخراج شد. این بازیکن ابتدا پس از خطای شدیدی که روی بازیکن نوبهار انجام داد، با کارت زرد جریمه شد، اما پس از بازبینی صحنه خطا با VAR، داور خطای شدید بازیکن نساجی را مستحق کارت قرمز دانست و حردانی را از زمین اخراج کرد.

نساجی در بازی با الهلال هم یک اخراجی داشت و امیرمحمد هوشمند بازیکن اخراجی این تیم مقابل الهلال بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست