رصد هیات مدیره‌ ای با مدرک زبان و ادبیات فارسی

در هشتمین قسمت از بررسی مدارک هیات مدیره‌ها در نبض بورس، این بار به مدیرعامل یک شرکت ساختمانی برخورد کردیم که مدرک تحصیلی او زبان و ادبیات فارسی است و در ۱۹ شرکت یا سِمت داشته و یا دارد!
کد خبر: ۱۲۰۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ 23 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، یکی از آفت های بازار سرمایه انتخاب هیات مدیره ها و مدیرعاملان با مدارک غیرمرتبط به ماهیت شرکت می باشد. از این پس بنا داریم که به معرفی این نوع از هیات مدیره ها و مدیرعاملان در نبض بورس بپردازیم. این قسمت به هیات مدیره و مدیرعامل ثامان پرداخته ایم.

معرفی شرکت سامان گستر اصفهان (ثامان)

شرکت سامان گستر اصفهان در تاریخ ۲۲ مهرماه ۱۳۷۵ با نام شرکت سرمایه گذاری سامان گستر اصفهان (سهامی عام) تشکیل و در اداره ثبت شرکت‌های اصفهان به ثبت رسید. متعاقبا در راستای فراهم نمودن زمینه لازم برای پذیرش سهام شرکت در بورس اوراق بهادار تهران نام شرکت به سامان گستر اصفهان (سهامی عام) تغییر یافته و مراتب امر در تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۸۱ در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید. شرکت در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۱ به عنوان یکی از شرکت‌های گروه ساختمان به عضویت سازمان بورس اوراق بهادار تهاران در آمد و سهام آن از تاریخ ۱ تیرماه ۱۳۸۱ به بعد در بورس معامله شد. 
فعالیت اصلی شرکت در زمینه توسعه و عمران شهری، خرید و فروش املاک و مستعلات، طراحی، ایجاد، اجرای پروژه‌های تجاری، مچتمع‌های مسکونی، فرهنگی، اداری، خدماتی، آموزشی و هر اقدامی که به نحوی از انجا با فعالیت‌های عمرانی مرتبط باشد. سرمایه گذاری و مشارکت با سایر اشخاص در امر تولید مسکن، واحد‌های تجاری، اداری و صنعتی و مشارکت در اجرای طرح‌های عمرانی دولت و انجام امور عملیات راه سازی و عمرانی از جمله سایر موضوعات فعالیت شرکت می‌باشد.

مدیرعامل ثامان با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی!

بررسی نبض بورس نشان می دهد که حمید عصارزادگان مدیرعامل ثامان دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی می باشد.

مدیرعامل این شرکت ساختمانی مدرک زبان و ادبیات فارسی دارد!
 

 

حمید عصارزادگان در کدام شرکت ها سمت دارد؟

 
بررسی های نبض بورس نشان می دهد حمید عصارزادگان، در شرکت های دیگری نیز دارای سمت می باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد:

 
  • رصد هیات مدیره‌های شرکت‌های بورسی هر روز ساعت ۹ صبح از سایت نبض بورس منتشر می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی