بازدید 2128
۱

مرعشی: جبهه پایداری به منابع کثیری دسترسی دارد

دبیرکل حزب کارگزاران درباره فضای انتخاباتی کشور و نظارت بر هزینه‌های انتخاباتی توضیحاتی را بیان کرد.
کد خبر: ۱۲۰۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 23 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران درباره اقدامات انتخاباتی حزب متبوع خود اظهار کرد: حزب کارگزاران سازندگی مصوبه‌اش این است در هریک از حوزه‌های انتخاباتی که کاندیدای تایید صلاحیت شده‌ای وجود داشته باشد بتواند مسئولیت عملکرد آن‌ها را نزد مردم تضمین و حمایت کند.

مرعشی با بیان اینکه در حوزه‌هایی هم که کاندیدای مورد تایید حزب حضور نداشته باشد فعالیت انتخاباتی نخواهیم داشت، گفت: ما در هیچ ائتلافی به جز ائتلاف اصلاح‌طلبان شرکت نخواهیم کرد.

دبیرکل حزب کارگزاران با اشاره به اینکه بعید است جبهه اصلاحات ائتلافی با نیرو‌های میانه رو و راست ایجاد کند، افزود: ما نتوانستیم  افراد را قانع کنیم که در انتخابات شرکت کند و به جز دو نفر از اعضای شورای مرکزی فرد دیگری در انتخابات کاندیدا نشده است.

وی تاکید کرد: برای مشارکت مردم در انتخابات، جمهوری اسلامی باید شرایط را مهیا کند و برای این امر هم باید به شورای نگهبان این دستور را ارائه کند که با سعه صدر برخورد شود.

مرعشی با بیان اینکه گام اول را باید نظام بردارد و گام دوم برعهده سیاسیون است، اظهار کرد: تا اینجا همه خنثی هستند، هم وزارت کشور، هم سیاسیون و هم شورای نگهبان؛ به گونه‌ای که انگار قرار نیست انتخاباتی رقم خورد.

 دبیرکل حزب کارگزاران ادامه داد: اول باید محرز شود نظام به حضور حداکثری مردم علاقه دارد و بعد هم شورای نگهبان باید این سیاست را مدنظر خود قرار دهد. شورای نگهبان باید با سعه صدر و رعایت قانون برخورد و فضای مناسب برای حضور مردم در انتخابات فراهم کند.

این فعال سیاسی اصلاحات اصلاح طلب درباره نظارت بر هزینه‌های انتخاباتی گفت: اگر این اقدام انجام شود، من از آن استقبال می‌کنم؛ زیرا جبهه پایداری در حال حاضر به منابع کثیری دسترسی دارد و این اقدام خوبی است که جلوی ورود پول‌های کثیف به فضای انتخاباتی گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
جبهه پایداری این همه پول از کجا آورده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست