تعداد بازدید : 4555
کد خبر:۱۲۰۰۰۸۹
کد خبر:۱۲۰۰۰۸۹
14657 بازدید
نظرات: ۲
نبض خبر

گزارش زشتی که مردم را عصبانی کرد

پخش یک گزارش خیابانی درباره «عزیزترین کسی که از دست داده‌اید» بین کاربران فضای مجازی پربحث شده است؛ گزارشی که در واقع بهره برداری از احساسات مردم برای تبلیغ کسب و کار یک شخص در فضای مجازی است. بخش اصلی این ویدیو را تا پیش از اشاره به نام کسب و کار می‌بینید.
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
مردمی که به پرسش هر گس پاسخ می‌دهند قابل سرزنش هستند.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
به نظرم خیلی زشت بود، ضد تبلیغ بود. کاش میدونستم چه سیستمی رو داره تبلیغ میکنه تا کیلومتر ها ازش فاصله بگیرم
نظرسنجی
آیا اسنپ بک فعال می‌شود؟