نبض خبر

ویدیویی تازه و تلخ از آزاده نامداری

کد خبر: ۱۲۰۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ 22 October 2023
تعداد بازدید : 15738
بازدید 35306
آزاده نامداری (۱۳۶۳ – ۱۴۰۰) مجری و تهیه‌کننده تلویزیون، با اجرا در برنامهٔ «تازه‌ها» در سیمای خانواده به شهرت رسید و پس از حواشی به وجود آمده و دوره‌ای ممنوع التصویری، در ۷ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر خودکشی درگذشت. این ویدیو از مرحوم آزاده نامداری که به تازگی منتشر شده و گفته می‌شود در پاییز ۱۳۹۸ ضبط شده، در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. صحبت‌های احساسی او را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳
با قضاوت کردن دیگران،،نمیدونیم شاید به آدما چه ضربه ی بزرگی میزنیم،،،،حیف
مرحومه درسته نه مرحوم ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
با سواد، مرحومه برای عربیه
توی ادبیات فارسی ت تأنیث نداریم
روحش در آرامش
روحش شاد . بعضی وقتها میفهمم که در چه حالی بوده که اینکار رو کرد.
نمی دونم چرا مردم ما اینقدر بیرحم شدن بعضی وقتا میگم هر چی داره سرمون میاد حقمونه
روحش شاد - و چه بسیارند هم وطنانی که غمی دارند.
روحش شاد، مجری خوب و توانمندی بود و چه زود رفت.
نگران کننده ترین سوالی که درطی سالیان اخیر برای من پیش اومده موضوع خودکشی افرادتحصیل کرده جامعه اس به نظرمن باید در کتابهای درسی و همچنین درمدارس درمورد این موضوع گفتگوکنند و زیر نظر کارشناسان مورد بررسی قرارگیرد تا درآینده شاهد مسایلی از این قبیل نباشیم از یادآوری این مسایل آدم متاثر میشه
خیلی خوب بود حیفش شد
یه جایی خوندم " آخرین چیزی که کسی که دست به خودکشی میزنه ٬ قبل از جونش از دست میده ٬ امید هست"

یکی رو میشنا سم که قبل از رسیدن به آخرین قطره امید قبل از عملی کردن به تصمیم خودکشی ٬ برا یه آن به این فکر افتاد :

یعنی بعد از مرگ من ٬ بچم می تونه از چیزایی که براش باقی میذارم درست استفاده کنه یاه خودش رو خراب میکنه؟!. خوب من که میخوام بمیرم و دیگه هیچ دغدغه و خواسته ای نداشته باشم ٬ چرا زنده نمونم مثل روح یه مرده از همه چیز خودم - حتی کوچکترین میل و آرزوهام مثل برخورداری از توجه و محبت مردم- نگذرم و مراقب بچم نباشم؟"
میگفت ٬ به این نقطه که رسیدم برخلاف شبهای قبل که بالشم از اشکام خیس میشد ٬ تا صبح راحت خوابیدم و با طلوع خورشید از خواب بلند شدم و با یک بهجت سرور عجیب به زندگی ادامه دادم . با این تفاوت که از اون موقع تا حالا مثل یک روح فاقد جسم نیازمند٬ فقط برای مراقبت از عزیزام و ارزش های خوب و خیر زندگی کردم. دوزار هم به بی محبتی های دیگران و جفای روزگار اهمیت نمیدم. کاش از بچگی همینطوری بودم.
یه زن قبل مادر شدن باید یاد بگیره محبت و ایثار و فداکاری و گذشت ازخودرا ... یه مادر باید بی نهایت باشه دریا دل ...همه بدی‌ها زخمها کمبودها را درخود حل کنه و با روی باز و لبخند وعشق بی نهایت فرزندانش بزرگ کنه تانهالی را که کاشته به ثمر برسونه برای همین خدای بزرگ هم گفته بهست زیر پای مادران است
بهترین مجری خانم صدا و سیما زمان خودش بود. خدا رحمتش کنه