نبض خبر

پشت پرده کاهش ارزش پولی ملی ایران

کد خبر: ۱۲۰۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 22 October 2023
تعداد بازدید : 1762
بازدید 9926
محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، کاهش ارزش پول ملی را در جهت افزایش صادرات خواند اما تاکید کرد هم به مردم فشار آمد و هم رشد صادرات قابل توجهی انجام نشد و حتی در مواردی افت صادرات داشتیم! اظهارات تکان دهنده این مقام درباره ضربه عامدانه به قدرت پول ملی را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۲
این آقا که رئیس کمسیون اقتصادی مجلس است اینها به کی میگه ؟؟؟؟؟
ببخشید که مردم اینجا کم کاری کردند و آسیب شناسی نکردند
البته حرف ایشان ااین نیود
حرفشان هردمبیل بودن نظام اقتصادی است
چین دزد نداره. اینجا دزدی میشه
استاد چینیها چند درصد ارزش پول ملی شون را کاهش دادن؟ 16 برابر شدن قیمت دلار کجای دنیا انجام شده واسه افزایش صادرات؟ فقط در کشورهای ورشکسته و دچار ابر تورم و مدیریت بی برنامه و بی هدف چنین اتفاقی میافته
معلومه فقط مسعولین از گرانی قییمتها و کاهش ارزش پول ملی راضی هستند
دقیقاً یادم هست زمان احمدی نژاد شدت گرفت و ادعای صادرات بیشتر و خلاصه چین رو ببینین و از این حرفها زدن و اقتصاد کشور رو الان تا این اندازه بیمار کردن!!!
وقتی در های کشور بر روی کل دنیا بسته هست کدام صادرات اصلا مگه می توانید ارز حاصل از صادرات را براحتی وارد کنید فقط مردم مظلوم ایران را بدبخت کردید.
وقتی برای صادرکنندگان تعرفه می گذارید و برای تولیدکنندگان صد تا مشکل و هزینه و مالیات می تراشید و از آن طرف در صندوق های درآمد ثابت 27 درصد سود تضمین شده می دهید، نتیجه اینکه بهتر تولید تعطیل شود و پولها به بانک ها و درآمد ثابت منتقل شود و سود بی دردسر و تضمین شده گرفت.
اينو كه ديگه همه ميدونن
دست در جیب ملت برای حیف و میل آن بدون بازدهای مشخص
حدود 22 تا 23 روز مانده تا جنگ جهانی سوم 1402/10/22-------1402/10/23 خواهیم دید.
نزدیک انتخابات و ....