بازدید 51501
شانزدهمین روز تحولات فلسطین/ در حال به روزرسانی

اعلام نزدیک شدن به ساعت صفر و ورود تمام عیار حزب الله به جنگ/اعلامیه‌های هشدار اسرائیل: شمال غزه را ترک کنید/حملات موشکی اسرائیل به فرودگاه‌های دمشق و حلب/افزایش شهدای غزه به ۴۶۵۱ نفر

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد شانزدهمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 
کد خبر: ۱۲۰۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 22 October 2023

اعلام نزدیک شدن به ساعت صفر و ورود تمام عیار حزب الله به جنگ

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد شانزدهمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 

ورود ۱۵ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۹

۱۵ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه از طریق گذرگاه مرزی رفح بین مصر و غزه وارد این باریکه شده است.

بر اساس این گزارش، این کمک‌ها به هلال احمر غزه برای انتقال به مرکز این باریکه تحویل داده شده است.

پیش تر نیز ۲۰ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه وارد غزه شده بود که به گفته منابع میدانی و نیز نهادهای بین المللی برای بحرانی که این باریکه با آن مواجه است، کافی نیست.

دفتر اطلاع رسانی دولت حماس پیش تر اعلام کرده بود که پیش از حملات رژیم صهیونیستی روزانه ۵۰۰ کامیون وارد غزه می‌شد.

توقف فعالیت 10 بیمارستان غزه
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۷

 حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه دارد و تاکنون فعالیت حداقل ۱۰ بیمارستان متوقف شده است. 

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد بیمارستان‌هایی که به دلیل بمباران و کمبود سوخت از فعالیت بازمانده‌اند، به ۱۰ بیمارستان رسید. 

طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی، وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که مجموع مراکز درمانی که تاکنون در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از فعالیت بازمانده‌اند، ۲۶ مرکز است. 

از سوی دیگر سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت که بیش از 140 مجروح فلسطینی در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های غزه بستری بوده و وضعیتشان بسیار خطرناک است.

وی افزود: «تهدیدات اسرائیل درباره تحلیه بیمارستان‌ها به بروز فاجعه پزشکی منجر خواهد شد».

حملات اسرائیل به سوریه منطقه را وارد مارپیچ خشونت می‌کند
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۱

 وزارت خارجه سوریه شامگاه یکشنبه طی بیانیه‌ای به ادامه حملات رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: «استمرار حملات اشغالگران به سوریه، شاهد دیگری بر شکست آنها و تنش فزاینده‌ای است که به دلیل استواری سوریه احساس می‌کنند».

در بیانیه وزارت خارجه سوریه تاکید شده است: «حامیان اسرائیل بار دیگر ثابت کردند که قوانین بین‌المللی برای آنها چیزی جز ابزاری برای رسیدن به اهدافشان نیست».

وزارت خارجه سوریه هشدار داد: «دمشق نسبت به پیامدهای این حملات هشدار می‌دهد که منطقه را در مارپیچی گسترده‌تر از خشونت فرو خواهد برد که مهار آن دشوار است».

بامداد امروز بود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر فرودگاه‌های دمشق و حلب را هدف بمباران قرار دادند. 

طی دو هفته اخیر، این سومین بار است که از هدف قرار گرفتن فرودگاه‌های دمشق و حلب از سوی رژیم صهیونیستی، خبر منتشر می‌شود. 

هلاکت 308 نیروی ارتش صهیونیستی در عملیات طوفان الأقصی
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۲

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه خبر داد که در جریان حمله به نوار غزه، یک سرباز این رژیم به هلاکت رسیده و سه نفر دیگر هم زخمی شدند.
هاگاری با بیان اینکه 308 نفر از نیروهای ارتش صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند، خبر داد که 212 اسرائیلی نیز در غزه ربوده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ارتش صهیونیست، دامنه حملات خود را در نوار غزه گسترش خواهد داد، مدعی شد: ما برای مرحله بعدی جنگ آماده می‌شویم. در سطح سیاسی، اهداف عملیات زمینی مشخص شده است: نابودی حماس و بازگرداندن افراد ربوده شده.

به گزارش شبکه الجزیره، هاگاری با اذعان اینکه ساکنان 14 شهرک صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از ترس حزب الله مجبور به تخلیه منازل خود شده‌اند، اذعان کرد: آغاز عملیات زمینی در غزه، خطرهایی دارد. ما هم حملات هوایی را افزایش دادیم تا از این خطرات بکاهیم.

حمله راکتی مقاومت به پایگاه هوایی «حتسریم» در بئر السبع
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۵

مقاومت فلسطین در تازه‌ترین حملات راکتی خود به سرزمین های اشغالی، شهر اشغالی «بئر السبع» را هدف قرار داد.

در این حمله پایگاه هوایی حتسریم در بئر السبع هدف قرار گرفت.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که آژیرهای خطر در شهرک‌های غلاف غزه، بئر السبع و شهر «اوفاکیم» در جنوب فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

دفتر رسانه‌ای غزه: ده‌ها هزار نفر به منازل خود در شمال غزه بازگشتند
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۴

بر اساس گزارش دفتر اطلاع رسانی دولت حماس در غزه، شمار شهدای فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها به غزه به ۴ هزار و ۶۵۱ نفر رسیده و شمار زخمی‌های این حملات نیز ۱۴ هزار و ۲۵۴ نفر است.

این گزارش می‌افزاید، ۱۶۵ هزار واحد مسکونی در این حملات آسیب دیدند و به ۵۰ درصد از واحدهای مسکونی غزه در بمباران‌ها خسارت وارد شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت حماس همچنین اعلام کرده که ۲۰ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه وارد غزه شده و این در حالی است که پیش از حملات رژیم صهیونیستی روزانه ۵۰۰ کامیون وارد غزه می‌شد.

عبدالله دوم: ادامه جنگ علیه غزه باعث انفجار اوضاع در منطقه خواهد شد
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۶

عبدالله دوم، پادشاه اردن هشدار داد که ادامه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه منجر به انفجار اوضاع در تمام منطقه خواهد شد.

عبدالله دوم بر ضرورت تحرک جامعه بین المللی برای تحت فشار گذاشتن رژیم صهیونیستی به منظور توقف جنگ در غزه، حفاظت از غیرنظامیان و شکستن محاصره تاکید کرد.

به نقل از روسیا الیوم، این اظهارات عبدالله دوم در جریان دیدار وی با ژنرال جوی مارتین سامپسون، مشاور ارشد رئیس ستاد دفاع انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ الحسینیه بیان شد.

پادشاه اردن امروز یکشنبه همچنین با سندی مک کین، مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا دیدار کرد و درمورد ضرورت تداوم ارسال فوری مواد غذایی و کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه گفتگو کردند.

بایدن: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۷

رئیس جمهور آمریکا در ادامه حمایت‌ از رژیم صهیونیستی و بدون اشاره  به جنایات این رژیم در غزه گفت که تل آویو حق دفاع از خود را دارد.

به گزارش منابع خبری، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا عصر یکشنبه به وقت تهران در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: «اسرائیل حق دفاع از خود را دارد. ما باید مطمئن شویم که آنها آنچه را که برای محافظت از مردم خود امروز و همیشه نیاز دارند، در اختیار دارند.»

بایدن نوشت: «من و "بنیامین نتانیاهو"  درباره چگونگی عملکرد اسرائیل بر اساس قوانین جنگ صحبت کرده‌ایم. این به معنای محافظت از غیرنظامیان در نبرد است.»

پنتاگون: حمله زمینی به غزه بسیار سخت خواهد بود
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۶

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا روز یکشنبه گفت که واشنگتن حق دفاع از خود را حفظ می‌کند و هرگز در اتخاذ اقدامات مناسب برای حمایت از نیروهایش تردید نخواهد کرد.

وی که با شبکه خبری ABC مصاحبه می‌کرد، افزود: «به هر کشور یا گروهی که خواستار گسترش درگیری بوده یا خواهان استفاده از آن است، توصیه می‌کنیم که این اقدام را انجام ندهد».

وزیر دفاع آمریکا گفت: «در صورت گسترش درگیری، در خصوص اقدام نظامی تردید نخواهیم کرد».

آستین اضافه کرد: «حمله زمینی به غزه به دلیل تونل‌هایی که حماس ایجاد کرده بسیار سخت خواهد بود».

مشعل: آمریکا نبرد کنونی علیه فلسطین را رهبری می‌کند
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۶

 «خالد مشعل» گفت که آمریکا نبرد کنونی علیه فلسطینیان را رهبری و رژیم صهیونیستی را به سلاح و تجهیزات مجهز می‌کند. 

وی گفت: «رژیم اشغالگر به دنبال نابودی حماس و نوار غزه به عنوان کانون مقاومت است، ما در پنج جنگ متوالی پایداری کردیم و مقاومت (این بار نیز) پیروز خواهد شد». 

مشعل تصریح کرد که ۵۰ خانواده در غزه به طور کامل از بین رفته و نام آن‌ها از ثبت احوال خارج شده است. 

وی افزود: «ما از حجم فشارها مطلع هستیم اما وظیفه خود برای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر را انجام می‌دهیم، مسجدالأقصی مسئولیت کل امت اسلامی است و بایستی امت به وظایف خود عمل کند». 

مسئول حماس در خارج از فلسطین همچنین بر ضرورت مشارکت همه برای یاری غزه و مسئولیت‌پذیری برای حمایت از مسجدالأقصی تأکید کرد. 

بنابر گزارش شبکه الجزیره، مشعل گفت: «ما خواهان برگزاری هر روزه تظاهرات خشم برای ارسال این پیام به رژیم اشغالگر و آمریکا هستیم که ما غزه و ساکنان آن را تنها نخواهیم گذاشت».  

وی خواستار تحرکات سیاسی و تشدید مواضع عربی و اسلامی در این نبرد شد. 

تظاهرات مجدد شهرک‌‎نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۶

شهرک‌نشینان در بحبوحه جنگ غزه هم از اعتراضات خود علیه کابینه نتانیاهو دست نکشیدند و خواستار برکناری او شدند.

به گزارش منابع عبری‌زبان، صدها شهرک‌نشین عصر امروز (یکشنبه) مجددا در تل آویو دست به تظاهرات زده و خواستار اقدام فوری کابینه نتانیاهو برای آزادی اسرای صهیونیستی در غزه شدند.

بر اساس این گزارش، تظاهرکنندگان با حمل تصاویر مربوط به اسیران صهیونیستی؛ بر بازگرداندن اسیران از نوار غزه تأکید کردند.

دیروز شنبه هم خانواده‌های اسرای صهیونیستی در تل آویو علیه نتانیاهو تظاهرات برگزار کردند و خواستار آزادی کسانی شدند که حماس آنان را در طول جنگ غزه به اسارت گرفته است.

یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در حمله تند خود به نتانیاهو در حین بازدیدش از یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «مسبب این وضعیت تو هستی و باعث شدی همه دوستانم کشته شوند. تو اسرائیل را به نابودی کشاندی».

صنعا: اگر حمله به غزه ادامه یابد، کشتی‌های اسرائیلی را هدف قرار می‌دهیم
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۷

 عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت پیشبرد امور در یمن امروز یکشنبه تأکید کرد که صنعا با تمام توان، به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

نخست وزیر یمن تهدید کرد که اگر حمله صهیونیستها به غزه ادامه پیدا کند، کشتیهای اسرائیلی در دریای سرخ هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش شبکه المیادین، وی با اشاره به اینکه سرویسهای جاسوسی غربی و آمریکا، رژیم صهیونیستی را ایجاد کرده‌اند، گفت: آنان این گونه وانمود کردند که ارتش اسرائیل، چهارمین ارتش جهان است و هیچ گاه شکست نمی‌خورد، ولی همه این ادعاها، دروغ است.

نخست وزیر یمن ادامه داد: این سرویسها به خوبی می‌دانند که هفت اکتوبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی)، چه معنایی دارد؟ اینکه این عملیات صهیونیستها را به لرزه درآورد. لذا از آمریکا، فرانسه و انگلیس آمدند تا این عروسک (رژیم صهیونیستی) سرنگون نشود».

وی خطاب به کشورهای سازشکار عرب هم گفت: این سازشکاران پس از اینکه ضعف و شکست رژیم صهیونیستی را مشاهده کردند، دیگر منتظر چه چیزی هستند؟. آیا انتظار دارند که این رژیم، به آنان کمک کند؟. مقاومت، واقعیت و ضعفهای آن را نشان داد.

این مقام یمنی در پایان تأکید کرد، آمریکاییها موشکها و پهپادهایی را که سه سمت فلسطین اشغالی شلیک شده بودند، رهگیری و بخشی از آن را سرنگون کردند، ولی شماری از آن، موفق شد به هدف برخورد کند.

۲ موضع نظامی «البیاض» و «المالکیه» ارتش اسرائیل هدف قرار گرفت
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۹

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اطراف شهرک بلیدا در مرز جنوب لبنان را گلوله باران کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز نیز اقدام به گلوله باران مناطق مرزی جنوب لبنان کرده است.

در همین حال شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، از تبادل آتش بین گروهی از مبارزان حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی در تپه های اشغالی کفر شوبا خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی روستاهای علما الشعب، الجبین و طیر حرفا در منطقه مرزی جنوب لبنان را با گلوله های فسفری گلوله باران کرد.

در همین حال، رسانه های عرب زبان از حمله به تجهیزات مخابراتی و نظارتی موضع نظامی "البعاد" ارتش رژیم صهیونیستی با موشک هدایت شونده خبر دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت که یک تانک ارتش این رژیم هدف یک موشک ضد زره هدایت شونده در منطقه جبل دوف درمرز با لبنان قرار گرفته است.

در همین حال، حزب الله لبنان از شهادت سه نفر از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ماموریت جهادی خود خبر داد.

افزایش شهدای غزه به ۴۶۵۱ نفر
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۱

وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر امروز (یکشنبه) از افزایش شمار شهدای نوار غزه در نتیجه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ۴۶۵۱ نفر خبر داد.

به گزارش شبکه الجزیره، وزارت بهداشت غزه در این باره اعلام کرد که طی ۱۶ روز گذشته ۴۶۵۱ فلسطینی ازجمله ۱۸۷۳ کودک، ۱۰۲۳ زن و ۱۸۷ فرد سالخورده در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

طبق گزارش این وزارتخانه، حملات رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۴ هزار و ۲۴۵ مجروح نیز برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد: ۱۴۵۰ ابلاغیه درباره مفقودی افراد در زیر آوار ازجمله ۸۰۰ کودک دریافت کرده‌ایم.

این وزارتخانه همچنین اضافه کرد: رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ جنایت در غزه مرتکب شده که منجر به شهادت ۲۶۶ تن از جمله ۱۱۷ کودک شده است.

در همین راستا، دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه نیز اعلام کرد: حملات رژیم اشغالگر منجر به آسیب وارد شدن به ۵۰ درصد خانه‌ها شده است.

این دفتر همچنین گزارش داد: درحال حاضر ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه در خارج از خانه‌هایشان و در حدود ۲۲۰ مرکز زندگی می‌کنند.

دفن ده‌ها شهید غزه در گورهای جمعی ادامه دارد
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۱

در پی حملات مکرر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و افزایش شمار شهدای فلسطینی، گورهای جمعی نیز در این منطقه افزایش یافته است.

به گزارش سایت خبری المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه هم اطراف بیمارستان «شهدا الاقصی» را در نوار غزه هدف قرار دادند که بر اثر آن چهار غیرنظامی نزدیک خانه خود به شهادت رسیدند.

تمام اعضای تعداد زیادی از خانواده‌های ساکن غزه در این حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و بدون شناسایی تدفین شدند.

تعداد زیادی از این شهدا که در حملات هوایی صبح امروز اشغالگر علیه نوار غزه به شهادت رسیدند کودک هستند و به دلیل افزایش شمار قربانیان، پیکر شهدا در گورهای جمعی به خاک سپرده می‌شود.

سلامه معروف، رئیس دفتر اطلاع‌رسانی حماس در نوار غزه هم روز شنبه در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد، پیکرهای ۴۳ شهید ناشناس فلسطینی که در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، در گورهای جمعی در نوار غزه به خاک سپرده شدند.

معروف با بیان اینکه شنبه تشییع و تدفین حدود ۴۳ شهید گمنام که اکثر آنها اعضای بدن بودند، پس از اقدامات لازم از سوی وزارت بهداشت و اوقاف و زیر نظر پزشکی قانونی به پایان رسید، تصریح کرد: با توجه به اینکه پیکرهای شهدا  روزها در یخچال بودند و شناسایی نمی‌شدند و مشخصات پیکرها شروع به تغییر کرده بودند، این اقدام به احترام شهدا با تشییع و تدفین آنها انجام شد.

معروف خاطرنشان کرد: در میان شهدا مادرانی بودند که فرزندان خود را در آغوش گرفته بودند و اعضای بدن آنها پاره پاره شده بود، از جمله سه جنین که در نتیجه اصابت موشک‌های اشغالگر خارج شده بودند. همچنین در میان آنها کل اعضای خانواده‌هایی بودند که در یک کفن پوشانده شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: مراجع ذی صلاح تمامی علائم این شهدا را مستندسازی و عکسبرداری کردند و به آنها شماره دادند تا بعداً بستگان آنها را شناسایی کنند.

ارتش اسرائیل به کشته شدن307 نظامی خود اذعان کرد
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۵

 سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (۳۰ مهر) و با گذشت ۱۶ روز از نبرد طوفان الاقصی گفت که از ابتدای نبرد تاکنون ۳۰۷ سرباز و افسر این رژیم به دست رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده‌اند.

به نوشته الجزیره، او همچنین هدف از بمباران و حمله گسترده به غزه را رفع خطر در آینده از روی نظامیان اسرائیلی دانست و در خصوص کرانه باختری نیز گفت که از ابتدای جنگ ۴۵۰ نفر از اعضای حماس در کرانه باختری به دست نظامیان رژیم اشغالگر بازداشت شده اند.

حزب‌الله لبنان: سیدحسن نصرالله نبرد کنونی علیه صهیونیست‌ها را مدیریت می‌کند
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۲

عضو فراکسیون وفا به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد: سید حسن نصرالله لحظه به لحظه تحولات رویارویی در مرزهای جنوبی و نبرد در غزه را دنبال می‌کند و با فرماندهان میدانی بر مدیریت نبرد نظارت دارد.

حسن فضل‌الله عضو فراکسیون وفا به مقاومت در پارلمان وابسته به حزب‌الله لبنان گفت، مبارزان با ارتش دشمن در مرزهای جنوبی روبه‌رو می‌شوند و در میان صفوف ارتش دشمن کشته و زخمی برجای می‌گذارند.

براساس گزارش شبکه المیادین، فضل‌الله تاکید کرد: مقاومت ما راهی که برای دفاع از کشور انتخاب کرده، به خوبی می‌شناسد.

حسن فضل‌الله افزود: سید حسن نصرالله به طور مستقیم با فرماندهان میدانی جبهه رویارویی با دشمن را مدیریت می‌کند. عدم سخنرانی نصرالله جزئی از مدیریت نبرد است. زمانی که سید نصرالله دریابد که مدیریت نبرد اقتضا می‌کند که سخنرانی رسانه‌ای داشته باشد، این کار را خواهد کرد. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به عنوان  فرمانده مقاومت نبرد کنونی و سطح آمادگی برای هر احتمال و سناریویی را مدیریت می‌کند.

به گفته این عضو حزب‌الله لبنان، از قول سید حسن نصرالله به خانواده‌های شهدا گفتم که کل شهیدان فرزندان او هستند. احساسات و عواطف خانواده‌های شهدا را به اطلاع سید حسن نصرالله رساندم و به او گفتم که آنها آماده فداکاری بیشتر فرزندان‌شان هستند. در روستاها و بین خانواده‌های شهدا این فضا حاکم است که می‌خواهند تحت لوای سید حسن نصرالله باشند.

وی همچنین درباره نبرد غزه گفت: هر یک از ما به دفاع از غزه و ممانعت تحقق اهداف دشمن متعهد هستیم. مصلحت لبنان و ملتش در راس اولویت‌های مقاومت است.

فضل‌الله تاکید کرد: کشور ما مورد هدف است و دشمن در کمین آن است؛ اما می‌داند که مقاومت در طول خط جبهه با شجاعت آماده است. دشمن برای حمله به کشور ما برنامه‌ریزی می‌کرد؛ اما از آنجا که آمریکا عملا تصمیم می‌گیرد، دشمن را به عقب‌نشینی از این تصمیم از ترس شکست جدید سوق داد. 

وی افزود: ما در لبنان آماده هستیم و چاره‌ای جز دفاع از کشورمان نداریم. مبارزان و خانواده‌های پایدار در خط مقدم دفاع از کشور و سرزمین قرار  دارند. فضای پایدار و مقاوم در جنوب بهترین فرزندانش در میدان نبرد با دشمن تقدیم می‌کند.

تبادل آتش میان مقاومت لبنان و ارتش اشغالگر در جبهه شمالی
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۵

منابع رسانه‌ای از شلیک موشک‌های جدید از سوی مقاومت لبنان به سمت مزارع اشغالی شبعا و پایگاه «رویسات العلم» در تپه‌های اشغالی کفرشوبا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اصابت یکی ازموشک‌ها به تانک ارتش این رژیم در منطقه «هاردوف» (مزارع اشغالی شبعا) را تایید کرد.  

پایگاه خبری الجزیره با انتشار این خبر نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی نیز در مقابل، اقدام به گلوله‌باران مناطق مرزی در جنوب لبنان کرد. 

خبرگزاری رسمی لبنان نیز از بمباران شدید اطراف «علما الشعب» و «الضهیره» در منطقه مرزی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد. 

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از تبادل آتش بین حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی در تپه‌های اشغالی کفرشوبا خبر داد و فلسطین الیوم نیز نوشت که ارتش اشغالگر با گلوله‌های فسفری، جنوب لبنان و به طور مشخص روستاهای علما الشعب، الجبین و طیر حرفا در منطقه مرزی را هدف قرار داد.

حماس: اسرای غیرنظامی هرگز اهرم فشار ما نیستند
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۰

مسؤول پرونده اسرا در جنبش حماس اعلام کرد، این جنبش از اسیران غیرنظامی خود به عنوان اهرم فشاری علیه رژیم صهیونیستی استفاده نخواهد کرد و این موضوع را به همه میانجی‌ها اطلاع داده است.

 زاهر جبارین، مسؤول پرونده اسرا در جنبش حماس در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت، اقدام این جنبش برای آزادی بی‌قید و شرط دو اسیر آمریکایی نشاندهنده اصول و اخلاق اسلامی آن است و حماس این پرونده را به پرونده ۶۰۰۰ اسیر فلسطینی نزد اشغالگر ربط نمی‌دهد.

وی افزود، رژیم صهیونیستی از تحویل گرفتن دو اسیر جدید امتناع کرد تا خود را یک قربانی نشان دهد، اما گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس به عرف و اخلاق خود متعهد است و بر این اساس با اسرا رفتار می‌کند و هیچ ترسی هم از رژیم صهیونیستی ندارد.

جبارین گفت: «به شش میانجی که با ما صحبت کردند، ابلاغ کردیم که مانع از آزادی فوری اسرا نخواهیم شد، اما شرایط لجستیکی موجود مانع است و در صورت وجود شرایط بی‌هیچ قید و شرطی آنها را آزاد می‌کنیم.»

مسؤول پرونده اسرا در جنبش حماس گفت، رژیم اشغالگر بیش از ۲۰۰ کودک فلسطینی را بازداشت کرده است و برخی از آنها به ۱۰ - ۱۵ سال حبس محکوم شده‌اند.

وی گفت، بیش از ۶۰۰۰ هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوس هستند و علاوه بر آن ۶۰۰ اسیر فلسطینی هم محکوم به حبس ابد شده‌اند.

جبارین گفت، رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰۰ اسیر اداری تحت بازداشت دارد که اکثر آنها اندیشمند، نماینده پارلمان، استاد، دانشجو و شهردار هستند. با این همه آزادی اسرای غیرنظامی گامی است که گام‌های بعدی را در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد، ۲۲ تن از این اسرای غیرنظامی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه کشته شده‌اند و درباره باقی مذاکره‌ای نخواهد شد و به عنوان اهرم فشار استفاده نخواهند شد.

جبارین درمورد عدم مبادله این اسرا با اسرای فلسطینی هم گفت، حماس آنها را از اسیران نظامی جدا می‌داند و به محض وجود شرایط آنها را آزاد خواهد کرد. اسرای غیرنظامی در هیچ یک از مسائل ملت فلسطین طرف حساب قرار نخواهند گرفت هرچند رژیم صهیونیستی خیلی علیه ملت فلسطین را در نوار غزه و کرانه باختری مرتکب جنایت شده است.

وی خطاب به میانجی‌ها گفت، بیش از ۶۰۰۰ فلسطینی اسیر هستند و ۴۰۰۰ تن از آنها از مردم غزه هستند که همگی مورد شکنجه، ضرب و شتم قرار گرفته‌اند.

جبارین ادامه داد، در حال حاضر هم رژیم صهیونیستی به شدت مردم غزه را هدف قرار می‌دهد و کنست هم قانون اعدام علیه اسیران فلسطینی را تصویب کرده است.

پیش از این سخنگوی گردان‌های القسام در توییتی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی از تحویل دو اسیر جدید امتناع کرد که مقاومت به طرف قطری اطلاع داده بود قصد دارد به انگیزه‌های انسانی آن دو را آزاد کند.

رسانه عبری: نتانیاهو هنوز در تردید به سر می‌برد
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۰

یک رسانه عبری اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان درباره انجام حملاتی کوبنده در شمال یا جنوب اراضی اشغالی در تردید به سر می‌برد و مانع اقدام ارتش این رژیم می‌شود.

 سایت عبری زبان واللا اعلام کرد: بعد از گذشت دو هفته از حمله حماس، اسرائیل هنوز درباره انجام حمله‌ای که باید به این گروه می‌کرد، تردید دارد. اگر درباره ۱۴ روز نخست جنگ حکم بدهیم می‌بینیم که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل همان نتانیاهو است. هشدار نظامی می‌دهد. زیاد حرف می‌زند و کار چندانی نمی‌کند. بهانه‌های زیادی وجود دارد. فشار آمریکا، تمایل به تجهیز بهتر ارتش و تلاش برای به دست آوردن مشروعیت بین‌المللی اما نتیجه بسیار بد است چرا که نتانیاهو مانع اقدام نیروهای ارتش چه در جنوب و چه شمال می‌شود و اکنون همان مسئله خطرناک پیش آمده که نتانیاهو را وادار کرده تا فکر کند حماس را می‌توان با چمدان‌های پر از دلار خرید.

این سایت اعلام کرد: نتانیاهو باید حملات حزب الله از شمال را مهار کند. اکنون سید حسن نصرالله هر کاری می‌خواهد با ارتش اسرائیل در شمال می‌کند و پاسخ اسرائیل بسیار ضعیف و بر اساس نقشه‌ای است که خود نتانیاهو ترسیم کرده است.

واللا به گزارش روزنامه نیویورک تایمز آمریکا اشاره کرد که اعلام کرده بود، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد حمله پیش‌دستانه به حزب الله را داده است، اما نتانیاهو با این پیشنهاد مخالفت کرده است.

این سایت اعلام کرد: پیشنهاد گالانت درست است و نگرانی درباره مقابله با حزب الله به دلیل قدرت زیاد آن لازم است و باید اکنون به آن حمله کرد. نتانیاهو منتظر چیست؟ حزب‌الله به تقویت قدرت خود ادامه خواهد داد. اسرائیل چند سال دیگر می‌خواهد به دشمنانش از طریق مرزها اجازه بدهد که قوی‌تر شوند. به نظر می‌رسد نتانیاهو وضعیت را درست نمی‌فهمد. در این مرحله تنها انتظار یک چیز را از نتانیاهو داشتیم و آن حمله نظامی کوبنده‌ای به شمال یا جنوب بود. اگر نمی‌تواند این کار را بکند بهتر است برکنار شود و به فرد دیگری اجازه بدهد که این حمله را که بسیار برای اسرائیل اهمیت دارد، اداره کند. حماس و حزب الله می‌دانند که با تردید نتانیاهو اسرائیل امکان ندارد پیروز شود.

حملات موشکی اسرائیل به فرودگاه‌های دمشق و حلب
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۷

منابع آگاه و رسانه‌ای از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه‌های بین‌المللی حلب و دمشق و مقابله سامانه پدافندی سوریه با این حمله خبر دادند. 

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، صبح امروز به نقل از یک منبع آگاه نظامی نوشت: حدود ساعت ۵:۲۵ بامداد امروز، دشمن اسرائیلی همزمان با شلیک موشک از سمت دریای مدیترانه در غرباللاذقیه و از سمت جولان اشغالی سوریه، فرودگاه‌های بین‌المللی دشمق و حلب را هدف قرار داد که منجر به شهادت یک کارگر غیرنظامی در فرودگاه دمشق و مجروحیت یک کارگر دیگر شد و خسارت مادی به باندهای هر دو فرودگاه وارد آمد که موجب توقف فعالیت‌های آن دو شد. وزارت حمل و نقل سوریه نیز اعلام کرد که پروازهای برنامه‌ریزی شده از طریق فرودگاه‌های دمشق و حلب به فرودگاه بین المللی لاذقیه منتقل شد.

پایگاه خبری شبکه المیادین نیز با انتشار خبر حمله موشکی به فرودگاه‌های بین المللی دمشق و حلب نوشت که حمله به فرودگاه بین‌المللی حلب در شمال سوریه با چهار موشک صورت گرفته است و صدای چهار انفجار از حلب به گوش رسیده است.

بر اساس این گزارش، پدافند هوایی سوریه به حملات رژیم صهیونیستی به فرودگاه‌های حلب و دمشق پاسخ داد و به نوشته المیادین، صدای انفجارهای مهیبی که بامداد امروز در مجاورت فرودگاه بین‌المللی دمشق شنیده شد، بر اثر هدف قرار گرفتن موشک‌های دشمن صورت گرفت.

پایگاه خبری فلسطینی «فلسطین الیوم» نیز نوشت که این این حمله موشکی را جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند. 

طی دو هفته اخیر، این سومین بار است که از هدف قرار گرفتن فرودگاه‌های دمشق و حلب از سوی رژیم صهیونیستی، خبر منتشر می‌شود. 

اعلامیه‌های هشدار اسرائیل: شمال غزه را ترک کنید
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۳

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد هرکسی که ماندن در شمال غزه را انتخاب کند و بر اساس دستور تخلیه که اخیرا صادر شده به جنوب نرود، به منزله شریک و همدست «تروریست‌ها» قلمداد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اعلامیه‌های هشدار فوری را به روی غزه محاصره شده ریخته و به فلسطینی‌ها در شمال غزه تاکید کرده که به جنوب بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی در این تراکت‌ها نوشته است: خطاب به ساکنان نوار غزه! ماندن در دره غزه زندگی شما را در معرض خطر قرار می‌دهد. هرکسی که به جنوب دره غزه نرود و ماندن در این منطقه شمالی را انتخاب کند، به منزله همدست و شریک حماس (سازمان تروریستی) است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز تایید کرد که متن نوشته شده در این تراکت‌ها به ارتش تعلق دارد.

ارتش اسرائیل: وارد غزه خواهیم شد
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۳

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی بر حتمی بودن حمله زمینی این رژیم به نوار غزه تاکید کرد.

سازمان پخش رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از هرتزی هالوی رئیس ستاد این رژیم اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر وارد نوار غزه خواهد شد و عملیاتی را علیه نیروهای مقاومت و جنبش حماس اجرا خواهد کرد.

هالوی افزود: حماس غافلگیری‌های زیادی را برای ما تدارک دیده است، اما ما هم آماده شده‌ایم.

در همین راستا، شامگاه شنبه ارتش رژیم صهیونیستی از اجرای تمریناتی با هدف آماده شدن برای حمله زمینی به نوار غزه خبر داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که اعضا و نیروهای ارتش این رژیم در حال انجام آموزش‌های میدانی بر اساس برنامه‌های عملیاتی تایید شده با هدف آمادگی برای ورود زمینی به نوار غزه هستند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز پنج‌شنبه از آغاز قریب‌الوقوع حمله زمینی به نوار غزه خبر داده بود.

توضیح ریاست‌جمهوری مصر درباره صادر نشدن بیانیه پایانی نشست صلح قاهره
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۲

یک منبع دیپلماتیک از دلایل عدم توافق کشورهای شرکت کننده در نشست صلح قاهره با نتایج نشست و عدم صدور بیانیه پایانی و اکتفا کردن به صدور یک بیانیه ریاستی خبر داد.

یک منبع دیپلماتیک گفت: از دو روز پیش اختلافاتی میان هیئت‌های اروپایی و عربی شرکت کننده در نشست صلح قاهره درباره برخی پرونده‌ها وجود داشت. مصر برای ایجاد توافقی میان تمام شرکت کنندگان در نشست تلاش کرد. هیئت‌های اروپایی می‌خواستند صراحتا حماس محکوم شده و آن را یک گروه «تروریستی» بخوانند، اما هیئت‌های عربی با آن مخالفت کردند چراکه حملات رژیم صهیونیستی تمام فلسطینی‌ها را هدف قرار داده و اقدامات تروریستی از جانب صهیونیست‌ها انجام شده است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این منبع اعلام کرد:‌ کشورهای عربی می‌خواستند تنها قتل غیرنظامیان محکوم شود. آن‌ها خواهان توقف فوری عملیات نظامی و ادامه ارسال کمک‌های بشردوستانه شدند. آن‌ها می‌خواستند تمام گذرگاه‌ها به صورت دائم باز شده و تمام عملیات نظامی متوقف شود. اصرار دو طرف بر مواضعشان باعث شد بیانیه پایانی صادر نشود. تنها یک بیانیه ریاستی درباره نشست صلح صادر شد.

در این راستا احمد فهمی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که عدم صدور بیانیه پایانی به معنای شکست نشست قاهره نیست. شورای امنیت بارها بیانیه‌ای برای نشست‌هایش صادر نکرده است. از جمله اختلافات میان شرکت کنندگان در نشست سطح محکومیت یکی از طرف‌های درگیر بود.

وی گفت: دو طرف درباره احترام به حقوق غیرنظامیان و راهکار تشکیل دو دولت توافق داشتند.

ریاست جمهوری مصر در پایان نشست در بیانیه‌ای اعلام کرد، مصر با دعوت به این نشست سران تلاش کرد توافق بین‌المللی برای دوری از خشونت و تروریسم و توقف جنگ حاصل شود.

ریاست جمهوری مصر اعلام کرد: از طریق این نشست سران تلاش کردیم خواهان احترام به اصول قوانین بین‌المللی و قانون بین‌المللی انسانی شویم. تلاش کردیم اولویت ویژه‌ای را برای تضمین انتقال کمک‌های انسانی به مردم نوار غزه بدهیم.

در بیانیه ریاست جمهوری مصر آمده است: از کوتاهی شدید جامعه بین‌المللی در حل عادلانه و دائم مساله فلسطین در طول دهه‌های گذشته انتقاد می‌کنیم. جنگ کنونی از شکاف‌هایی در ارزش‌های جامعه بین‌الملل در تعامل با بحران‌ها پرده برداشت. درحالی که می‌بینیم یک جا به سرعت قتل غیرنظامیان را محکوم می‌کنند در انجام همین کار در جای دیگر تردید می‌کنند. ما هرگز از بین بردن مساله فلسطین به ضرر کشوری در منطقه را نمی‌پذیریم و در حفظ حاکمیت و امنیت ملی آن تردید نمی‌کنیم.

با وجود این اختلافات، شرکت کنندگان در نشست صلح حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کردند و خواهان حمایت از غیرنظامیان شدند.

آن‌ها همچنین با کوچاندن فلسطینی‌ها مخالفت و بر لزوم ایجاد راهکار عادلانه‌ای برای مساله فلسطین تأکید کردند.

از سوی دیگر حسام زکی، معاون دبیرکل اتحادیه عرب تأکید کرد: نشست صلح قاهره برای آتش‌بس در غزه و فراهم کردن گذرگاه‌های امن و مخالفت با مهاجرت اجباری تلاش کرد. اسرائیل ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه را شکست اراده خود می‌داند. کشورهای غربی تمایلی به صحبت از آتش‌بس فوری در غزه ندارند.

وی بر لزوم توقف کوچاندن فلسطینی‌ها تأکید کرد و گفت: اسرائیل تنها تحت تأثیر یک کشور است. اگر موضع آمریکا تغییر کند، موضع اسرائیل نیز تغییر می‌کند و این مساله آسانی نیست.

رژیم صهیونیستی ۱۴ شهرک دیگر در مرز لبنان را تخلیه می‌کند
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۱

ارتش رژیم صهیونیستی از اضافه شدن ۱۴ شهرک دیگر به طرح تخلیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی از ترس حملات حزب‌الله خبر داده است.

 ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که ۱۴ شهرک دیگر در مرز لبنان را به طرح تخلیه شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی اضافه کرده است.

بنا بر گزارش سایت النشره، این طرح به تصویب یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی رسیده است.

پیشتر نیز رژیم صهیونیستی تصمیم به تخلیه ۲۸ شهرک واقع در نزدیکی مرز لبنان گرفته بود.

در همین راستا، رژیم صهیونیستی شنبه روند تخلیه شهرک «کریات شمونه» در نزدیکی مرز لبنان را آغاز کرد.

همزمان با عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده است.

اعلام نزدیک شدن به ساعت صفر و ورود تمام عیار حزب الله به جنگ

رسانه های رژیم صهیونیستی از ساعت صفر برای ورود همه جانبه حزب‌الله به جنگ با این رژیم در کنار مقاومت فلسطین خبر دادند.

به گزارش کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، نهادهای امنیتی در تل آویو مطمئن شده اند که حزب الله لبنان وارد نبرد تمام عیار با اسرائیل خواهد شد. حزب الله جایگاه مهمی در معادله دارد و مساله، ورود تمام عیار به جنگ نیست، بلکه این است که کی وارد خواهد شد؟

منابع عالی رتبه در رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ساعت صفر نزدیک است و حمله زمینی به غزه، به مثابه نیروی محرکه برای سوق دادن حزب الله به سمت نبرد خواهد بود.

از سوی دیگر رسانه صهیونیستی «هاآرتص» به سلاح مرگبار حزب الله اشاره کرده و جملات «رابرت گیتس» وزیر دفاع آمریکا در سال ۲۰۱۰ خطاب به «ایهود باراک» وزیر جنگ وقت این رژیم را متذکر شد که گفته بود «حزب الله تسلیحاتی دارد که از بیشتر کشورهای عربی بیشتر است و واشنگتن آن را رصد می‌کند.»

به نوشته این رسانه، «از آن زمان تاکنون حزب الله به توان نظامی خود افزوده و انبار تسلیحاتی آن بسیار بزرگ نه فقط از حیث کمیت بلکه از حیث کیفیت هم قوی است و نیروهای آن در جنگ داخلی سوریه بسیار مجرب شده‌اند.»

«هاآرتص» افزود: حزب الله در حال حاضر بیش از ۱۵۰ هزار موشک دارد که اکثریت آنها برد بالایی دارند و هر مکانی در اسرائیل در تیررس موشک‌های حزب الله است.

در همین حال، «یوسی یهوشع» تحلیلگر نظامی روزنامه یدیعوت آحارونت هم بیان کرد: اسرائیل با سه میدان سخت و پیچیده دست و پنجه نرم می کند؛ رخنه از جنوب، حملات هوایی که نیروی هوایی به غزه و در شمال انجام می دهد و تنش فزاینده با حزب الله.

وی ادامه داد: ما در جنوب هنگام نگهبانی خوابیدیم و غافلگیر شدیم.

۱۹ شهید از حزب‌الله طی درگیری‌های دو هفته اخیر

 با اطلاعیه بامداد یکشنبه جنبش مقاومت حزب‌الله درباره شهادت دو رزمنده دیگر این جنبش در جریان حملات رژیم موقت صهیونیستی به جنوب لبنان، شمار شهدای حزب‌الله طی دو هفته اخیر به ۱۹ نفر رسید.

جنبش حزب‌الله شامگاه شنبه نیز از شهادت دو نفر دیگر از نیروهای خود در درگیری با با نظامیان رژیم تروریست صهیونیستی خبر داده بود.

در ادامه مقابله جنبش حزب‌الله با تجاوزات ارتش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی، اشغالگران شامگاه شنبه بعد از دو هفته به انجام حملات هوایی به جنوب لبنان روی آوردند.

 حزب‌الله روز شنبه برای پنجمین بار با انتشار بیانیه‌ای از حمله به مواضع نظامیان صهیونیست در واکنش به تجاور آنها به جنوب لبنان خبر داد. این جنبش با اشاره به اینکه این حمله با موشک هدایت شونده صورت گرفته است، خبر داد، در جریان این حمله، یک خودروی هامر در اطراف مقر «دوفیف» هدف قرار گرفت و چند نفر کشته و زخمی شدند.

تل‌آویو: حملات به غزه را تشدید می‌کنیم

در حالی که نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت چشمان خود را روی جنایات رژیم موقت صهیونیستی علیه فلسطینیان بسته‌اند و حتی کشورهای غربی از حملات اشغالگران به نوار غزه حمایت می‌کنند، تل‌آویو از تشدید حملات به این منطقه خبر داد.

ارتش رژیم کود‌ک‌کُش صهیونیستی بامداد یکشنبه اعلام کرد که از امروز حملات وحشیانه به نوار غزه را تشدید می‌کند.

همزمان کانال ۱۳ تلویزیون تل‌آویو گزارش داد که ارتش این رژیم تدارکات برای حمله زمینی به نوار غزه را تکمیل کرده و فقط منتظر تاییده کابینه سیاسی است.

این در حالی است که شامگاه شنبه وزارت کشور فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بازار اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز غزه تعداد زیادی شهید و مجروح برجای گذاشته است.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که بیش از ۵۰ نفر در جریان حملات شامگاه شنبه جنگنده‌های رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، به شهادت رسیده‌اند.

 از سوی دیگر شمار قربانیان حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به قهوه‌خانه «ریو» در مرکز خان‌یونس به ۱۲ شهید و ۱۷ زخمی افزایش یافته است.

حمله جنگنده‌های صهیونیستی به یک مسجد در «جِنین»

رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از وقوع انفجاری مهیب در اردوگاه جِنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.

دقایقی بعد منابع محلی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اشغالگر به مسجد «الانصار» و منزل مجاور آن در اردوگاه جِنین حمله کردند.

سازمان هلال احمر فلسطین در کرانه باختری اعلام کرد که در این حمله جنایتکارانه، ۲ فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد زیادی زخمی شدند.

شبکه ۱۴ رژیم تل‌آویو در این‌باره گزارش داد: «امشب عملیات دقیقی توسط ارتش و شاباک در اردوگاه آوارگان جنین انجام شد».

دقایقی بعد ارتش رژیم تروریست صهیونیستی اعلام کرد: «عملیات مشترک ارتش و سرویس امنیت عمومی تونلی در زیر مسجد الانصار در جنین را هدف قرار داد. ما یک هسته وابسته به حماس و جهاد اسلامی را هدف قرار دادیم که قصد انجام عملیات علیه اسرائیل را داشت».

شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که سازمان شاباک به ساکنان اردوگاه جنین هشدار داده و از آنها خواسته از مواضع نظامیان صهیونیست دوری کنند.

نگرانی لبنان از گسترش دامنه جنگ در غزه

 «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه لبنان گفت که مقامات رژیم صهیونیستی به طور مستمر لبنان را تهدید می‌کنند. 

همزمان با سخنان معاون دبیر کل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه حملات دشمنان به غیرنظامیان، بدون پاسخ نخواهد ماند و حزب الله در قلب جنگ با رژیم صهیونیستی قرار دارد، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که حزب الله بهای سنگینی بابت مشارکت در جنگ خواهد پرداخت.

وزیر خارجه لبنان در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: «با همه طرف‌های لبنانی در تماس هستیم تا درگیری‌ها با اسرائیل به مرحله خطرناک‌تر نرسد». 

وی افزود: «مسئولان اسرائیل به طور مستمر لبنان را به نابودی تهدید می‌کنند و این وضعیت را بیشتر متشنج می‌کند». 

وی همچنین گفت: «بیشتر حوادثی که در مرز (لبنان) رخ می‌دهد با حوادث نوار غزه مرتبط است».

بوحبیب از گسترش دامنه جنگ نیز ابراز نگرانی کرد و گفت:«ما خواهان صلح هستیم و جنگ و آثار آن را می‌دانیم و اسرائیلی‌ها را نیز باید این را بدانند». 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۶۳
اگر حزب ا... فشار را روی شمال اسراییل بگذارد اسراییل به غزه حمله نمیکند چون میداند نمیتواند در دو جبهه بجنگد و حتی ممکن است جبهه های دیگری هم روی اسراییل باز شود
آتش بس فقط با کمک حزب ا... برای غزه بدست میاید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
فکر همه جا را کرده اند و حمله هم می کنند و از حزب الله هم کاری ساخته نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
جنگ با هر تفکری
به هر بهانه ای
با هر استدلالی
محکوم و در نزد افکار عمومی هیچ جایگاهی ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ناشناس۱۰:۵۲
من مخالف هرگونه کمک مالی و نظامی ایران به فلسطین و لبنانم اما واقعیت را نباید با غرض و تعصب تحلیل کرد چیزی که در بین دو طرف حامیان و مخالفان فلسطین در تحلیل هایشان دیده میشود
یاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ناشناس۱۰:۵۲
من مخالف هرگونه کمک مالی و نظامی ایران به فلسطین و لبنانم اما واقعیت را نباید با غرض و تعصب تحلیل کرد چیزی که در بین دو طرف حامیان و مخالفان فلسطین در تحلیل هایشان دیده میشود
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
۱۱:۵۱
واقعیت اینه که در منافع ملی ایران دشمنی با اسراییل و آمریکا جایی ندارد اما در منافع روسیه دشمن کردن ایران با آمریکا و سراییل بسیار هم مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
آخه تو از کجا خبر داری چه بسا این دامی باشد برای
. حزب الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
کسی می دونه
حاج آقا رسایی کجاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
با توجه به اینکه هنوز جنگ واقعی در شمال اسراییل آغاز نشده و حرب الله خودش اعتراف کرده که تا کنون ۱۹ نفر از نیروهایش شهید شده اند، پس در صورت بالا گرفتن درگیری ها ، یقینا شهدای حزب الله را باید با صدها کامیون به پشت جبهه منتقل نمود
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
به نظر شما کشوری که 56سال قبل یعنی در سال 1967 همزمان در سه جبهه وارد عمل شد و مصر و سوریه و اردن را شکست داد الان نمیتونه در دو جبهه وارد جنگ بشه؟
واقعا کجای کاری ؟؟؟؟؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دکترین نظامی اسرائیل هم دقیقا مشابه آمریکاست که قبلا همزمان در سه جنگ با شرایط مختلف پیروز شود و در زمان اوباما با کاهش هزینه های نظامی این دکترین نیز تغییر کرد و اینکه در جنگ بزرگ تر برنده باشد و جنگ کوچک هم صفر-صفر و تا حد ممکن کمترین تلفت اول از ممنظر انسانی و سپس تجهیزات
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
تا حالا 208 وطن فروش یا فیک رای منفی دادن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
در پاسخ به ناشناس باید بگم برادر جان اون ممه رو لولو برد گذشت اون زمان که اسراییل تونست جنگ شش روزه رو بدون تلفات ببره الان حتی از عهده حماس هم برنمیاد خود اسراییل به اندازه شما اعتماد به نفس نداره و نگرانه شکستی مشابه جنگ سی وسه روزس واسه همینه که هی دست دست میکنه برای حمله زمینی
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
حزب الله هوشمند تر از گذشته اسراییل را تا به حال مدیریت کرده و میکند . اسراییل و غرب خودشونو باختن ، بعد یکسری ماله کشی حرف از قدرت پوشالی اسراییل میزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
یکی از کارهایی که می تواند اسراِِییل و آمریکا را در این میانه از زورگویی و حرف های غیر منطقی بازدارد دست کشیرد مردم دنیا از خرید کالاهای آمریکایی و اسراییلی است.
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
سکوت و کم پیدایی مبارزان همیشه آماده جنگ با اسرائیل که سالها نون این ژست را خوردن منو یاد رژه ۵۰۰۰ نفره نیروهای استشهادی در عراق میندازه که بعد از حمله آمریکا به عراق نه یک نفر خودش را منفجر کرد و نه دیگر کسی اثری از آن ۵۰۰۰ نفر دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
فعلا باتری ساعت خالی کرده ساعت خوابیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دو طرف جنگ باید خلع سلاح شوند
عباس قلی خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
حزب‌الله لبنان کاره ای نیست ،اسراییل به دولت لبنان هشدار داده که اگر جلوی حزب الله میگیره تمام لبنان به خاک و خون خواهد کشید،حالا دیگر تصمیم با مردمان لبنانی ،دلتان جنگ و ویرانی میخواد بسیار خوب اسرائیل را آزمایش نکنید ، بیش از
برای شخم زدن لبنان F35، پانصد فروند هواپیمای مافوق صوت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
انشالا خدا کمک میکنه. سرزمینشون رد پس میگیرن. البته شبکه های داخلی بسیار کم نشون میدن ولیتظاهرات وسیع و سخرانیهای شدید تو حتی پارلمان انگلیس و همه جا علیه صهیونیستا هست.خدا هم انشاله کمکشون میکنه .خدا پشت و پناهدفلسطین باشه. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اگر خدای نکرده جنگ شود آیا آسراییل از نظر حقوقی می تواند کارخانه ها و پالایشگاههای ایران را بزند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
مردم باید کامپیوتر و استفاده از جی پی است و اینترنت را تحریم کنند چون همه ساخت آمریکا هستند و دولاررا هم تحریم کنید .
از سازمان ملل هم بیایید بیرون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ناشناس ۱۵:۲۴،باتوجه به نظرهای قبلیتون،با این پرچم تابلوت،باید الآن در خط مقدم نبرد درغزه باشی!رسایی،
شریعتمداری ورایفی پور و ... هم اونجا هستند؟؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
درود بر وزیران باهوش پارسی
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
ناشناس ۱۹:۵۲ منتظر تو هستیم تا حساب تو و اربابت را باهم تسویه کنیم دلخور نشی
به نظرم تا نابودي يكي از طرفين براي هميشه بهتره ادامه پيدا كنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
مسلما طرف ضعیف تر نابود میشه د
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
بلاخره این ساعت صفر برای هر طرف می تونه باشه
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
و انشالله طرف نابود شونده اسرائیل جنایت پیشه و اشغالگر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
زن و بچه خودتم تو صحنه دو طرف مستقیم تحت موشک بارون بود هم همین حرف رو میزدی ؟ تا نابودی یکی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اگر فرمایشی نداری اجازه بدید امشب به خانه وکاشانه ات بریزند وبکشند وغارت کنند وتوهم فقط بگو جنگ نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
حزب الله یکبار جنگ با اسراییل را تجربه کرده بعید است دست به انتحار بزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دوتا از برجهای تلاویو با موشک هایپرسونیک بخوابه جنگ تموم میشه . موشک هایپرسونیک تو فاز نهایی با اون سرعت بالا با هیچ پدافندی قابل رهگیری نیست . برای همینه که تو کشور آدربایجان پایگاه زدن تا تو فاز ابتدایی که سرعت کمه و در حال بلند شدن هست ساقط کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
صد در صد با نظر شما موافقم
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
یاد یه خاطره افتادم
دوتا همکار داشتیم یکیشون 27سال سابقه داشت یکیشون 3سال
یکی از همکارای دیگه میگفت: : اگه این دونفر سابقه هاشون رو بذارن روی هم یکیشیون بازنشسته میشه!!!
بهش گفتم: آخه بی انصاف معلومه که اونی که 27سال سابق داره ارجحیت داره !!!
یکیشون بازنشسته میشه یعنی چی؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
۱۲:۴۴
اولا به آنجا نمی رسید که موشک هایپرسونیک شلیک کنید دوما پارتیوت های آمریکا در اورکاین همین هایپر سونیک روسی را هم شکار کردند سوما هنوز هایپرسونیک ندارید و در حد ادعا است چهارما به قول ظریف در همان دقایق اول کل سیستم موشکی شما از بین خواهد رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
به نظرم امثال تو که کشته شدن زن و بچه های مردم برای تو مثل بازی کامپیوتری انشالله خودت درگیر بشی تا متوجه بشوی صهیونیست ها هم همینطوری بودن
یک اشتباه استراتژیک از گروه حماس، متاسفانه مردم مظلوم فلسطین (غزه) را وارد سخترین و سیاه ترین دوره زندگی خود کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
مردم مظلوم فلسطین؟؟؟؟ از هر نظر وضعشون از ما بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
احتمالا نقشه به هم خورده و حماس قربانی شده
و پشت حماس را خالی کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
به نظرم بیشتر میتونه خیانت بوده باشه تا اشتباه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
یعنی 70 ساله این اشتباه طول کشیده ؟؟؟؟ پس باید دیگه تکرار نشه یک بار مردن بهتر است از هر روز مردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
کاری که حماس کرد قابل دفاع نبود به همین دلیل کسی علنا از او حمایت نمی کند ۱۴۰۰ نفر عمدتا غیر نظامی را کشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
بعید هم نیست که نفوذی های اسراییل در گروه حماس حماس را به تله انداخته باشند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
وضعشون از ما بهتره؟ حرف خاله زنکی نیست؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
۱۰:۵۱
از وضعشون از تو بهتره برو اونجا زندگی کن؟ جرات داری رو حرفت وایسی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
مسئولین همیشه میگفتن دوران بزن دررو تموم شده پس حماس هم باید فکر اینجارو میکرد!!
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
برگ چنار اشتباه استراتژیک را اربابت انگلیس و آمریکا کردند و حالا باید تاوان بدهند ۷۰ سال ظلم ، نابودی صهیونیست بچه کش را در بر خواهد داشت
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
این پیروزی را به حماس تبریک میگویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ناشناس۱۵:۳۲پرچمی که زیرش نظر میدی پرچم کجاست؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
۱۵:۳۲
باز این اجنبی با پرچم منحوسش اومد اینجا
نصر من الله و فتح قریب
و بشر صابرین
الهی به امید تو
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
درست بر خدا توکل کردن رکن هرچیزیه ولی باید عملا هم کاری کرد وقتش رسیده دلاور وبسیجی های شجاع به میدان نبرد بشتابند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
شعار
.......
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
این نفهمهایی که به آیه قرآن هم منفی میدن چه موجوداتی هستند خدایاااااا رسما پشت پا زدند به دین و قرآن و انسانیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
عمل ما در جنگ 8 ساله كه كل دنيا گفتند صدام پيروزه و جنگ با داعش كه كل دنيا گفت سوريه سقوط ميكنه و حزب ا... كه رژيم تا بن دندان مسلح اسراييل را از جنوب لبنان بيرون انداخت نشان داده شده. هنوز وقت جنگ نرسيده تا ببينيم بزدلان به كدوم سوراخه ميخزند و دايم توييت ميزنند بسيجيان بروند جنگ . تا اون موقع فعلا خيلي مونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
فوج فوج تا بهشت
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
کسی نمیگه بسیجی بره جنگ شماها خودتان هیشه فریاد میزدید روز موعود اسراییل را صفحه روزگار محو میکنیم خوب بسم الله با گذشت زمان مشکلی حل نمیشه برادر مدعی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ناشناس 11:23 نفهم خودتی حتماً صلاحمونه که منفی بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
توکل بر خدا بدون تلاش های اولیه یک بینش ارتجاعی است
گفت پیغمبر به آواز بلند
با توکل زانوی اشتر ببند
گر توکل می کنی در کار کن
کار کن پس تکیه بر جبار کن
مولانا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
......
اینها به آیه قرآن منفی ندادند

بکارگیری نام مناسب آیه قرآن منفی دارد
قرآن به صراحت میگوید ما بیش تکلیفی بیش از تواناییهای
تان بر شما نیست
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
قابل توجه آقای ......11:23
استفاده بیجا از آیات قرآن مانند همون قرآن سر نیزه کردن .در جنگ صفین است
اینجا جای این حرفا نیست دوست عزیز.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اینها که به قرآن معتقد نیستند ، اینها به چیزی معتقد نیستند بلکه حریص ترین آدم ها به دنیا هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ناشناس۱۱:۲۳ادب داشته باش،بنده منفی به آیه ی قرآن ندادم،به استفاده ی ابزاری توو همفکرات،از آیات قرآن ،منفی دادم،
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
۱۵:۳۶
خیلی بهت فشار اوومده از منفی های این نظر ؟؟؟؟ برو کشور خودت تا کمتر فشار بهت بیاد آب سرد هم می تونه اثر داشته باشه
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
رفته گل بچینه
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
توو هتل قطر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
شما زمان جنگ تحمیلی ایران و عراق کجا بودی؟ اونم یه همچین جائیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
مخفیگاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
کنار گود نشسته و میگه : لنگش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
تعداد زیادی از خانواده فرزندان ونوه ها وبرادر آقای هنیه در همین بمباران غزه به شهادت رسید اند از مزدوری وکاسه لیسی شقی ترین جنایت کارترین وحوش فرصت کردی واخبار درست به گو شهای کرت میرسیدازاین جفنگیات نمیگفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
توقع داری خودش را جلوی گلوله های اسرائیلی قرار بده
حفظ جان حتی در زمان جنگ هم واجب هستسش
و علت مخفی شدنش هم بخاطر این است که اسرائیلی هر جا آثاری از آن پیدا کنند را نابود می کنند و یک فرد عادی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
مثل زلنسکی بیان وسط میدون نه فقط در ویدیو کنفرانس و صفحه دوربین باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ناشناس ۱۱:۲۴ ایشان را نمی دانم ولی من بچه بودم و در خانه زیر بمباران عراق یکبار هم به پناهگاه نرفتیم. ولی قشنگ همان موقع مسئولین در پناهگاه بودن و خیلی از فرزندانشان در خارج از کشور
اسراییل گویا دوست دارد زودتر از ۲۵ سالی که خبرش را شنیده ، نباشد
اشکال نداره
ما استقبال می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
بسم ا.. مرد می خواد که با اسراییل وارد جنگ بشه امروز ثابت می شه چتد تا از مدعیان محو اسراییل مرد هستند
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
پس چرا هنوز اینجایی دادش ؟ من گفتم الان تو غذه ای
joseph
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
مَردیم ، اهل نبردیم
به فرمان ولی با شیاطین میجنگیم.
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
مرد جنگ با اسرائیل تا دلتون بخواد زیاده. همونایی که رفتند سوریه و عراق با داعشیهای وحشی تر از اسرائیل جنگیدند الانم با یه اشاره به جنگ با اسرائیل کودک کش خواهند رفت منتها هنوز اذن جهاد بهشون داده نشده. شماها همه رو مثل خودتون ترسو و بزدل فرض نکنید بالام جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
احسنت رنجر
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
۱۱:۲۲
شعار نده فرمان داده شده مگه نفگتن نابودی اسراییل وظیفه هر مسلمانیه؟ پس بهانه نیار مرد باش و برو با اسراییل بجنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اشکال شماها این است که اسراییل را با داعش مقایسه می کنید بفهمید چهارتا پالایشگاه را اگر زدند یا پالایشگاهای گاز مثل کنگان کل کشور می رود روی ویلچر
حتا جنگ با صدام هم با اسرایبل قابل مقایسه نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
لازم نبست شما فقط از نابودی اسراییل استقبال بکنی ،،،،، برخیز و به میدان نبرد برو و خودت این کار رو انجام بده
وعده پروردگار حتمي است . ظالم نابود شدني است و باطل هم همچنين . وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا ﴿۸۱﴾و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است سوره مباركه اسراء.
حالا بگيد اول فلسطين شوره كرد و از اين حرفها . اسرائيل نابود شدني است ان شاء الله
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اول ثابت کن ظالم کدام طرفه
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
انشالله نابودی نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا هم که تمام قد از ظالم حمایت میکنه قطعی و حتمیه. این وعدۀ پروردگاره و خداوند خلف وعده نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ما هم قبول داریم فقط اختلاف برسر مصداق است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
شماها فقط بلدین شعار کوبنده بدین و حدیث و آیه بخونین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
نمی دانم که آیا بعد از شکست و اضمحلال گروه حماس در آینده نزدیک، باز هم اینچنین آیات الهی را به مخاطبین گوشزد می کنید یا خیر؟
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ان شالله و به امید حق و به کوری چشم آلبالونشینان اول نابودی اسراییل بعد امریکاو بعد انگلیس مکار و بعد فرانسه فرصت طلب و
و بعد کانادا و بعد استرالیا.اگه کشوری جا موند شما بگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
بله وعده خداوند حتمی است ولی صبر خدا زیاده ممکنه صدها و یا هزاران سال طول بکشه
یه سئوال چرا ایران با موشک های شهاب و غیره از سوریه و لبنان اسرائیل رو نمیزنه تا از صفحه روگار حذف بشه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
چون دکوری هستن. گنبد آهنین داره راکت نیم متری رو رو هوا میزنه. شهبا سه 17 متری با سرعت کایت حرکت میکنه مثل هلو شکار میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
زیرا ما مرد جنگ دیگه نیستیم.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
شعر نگو !
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
سوال بسیار سطح پایینی هست، ایران خودش مستقیما وارد جنگ با اسراییل نمیشه چون هزینه داره و اسراییل هم میتونه به ایران حمله کنه، ایران به وسیله گروههای نیابتی اسراییل رو محاصره شدید کرده و نا امنی ها باعث میشه یهودیان به تدریج اسراییل رو ترک کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دونفر هر روز شنبه صبح یکی اینطرف رودخانه و دیگری اونطرف رودخانه داد می زدند و فحش و ناسزا نثار همدیگر می کردند و بعد می رفتند.
یکی گفت خوب چرا این فحش دادن سالهاست ادامه دارد. برو اونطرف رودخانه بزن روزگارش سیاه کن
گفت می ترسم بمیرد
بعد عقده هام رو سر کی خالی کنم
حداقل این هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
جناب ناشناس موشک شهاب بالستسکه و سرعت فرود بالایی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
امین جان . نوشتن رمان با درک و تحلیل فرق داره. نشونه اش اینکه کسی جایی رو ترک نکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
موشک شهاب و امثال آن مسیر قابل رهگیری دارد و براحتی شکار می شود
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
جناب ناشناس گنبد آهنین صهیونیستها که نمیتونه راکتهای حماس روبزنه میخواد موشکهای ایران رو بزنه؟؟؟؟؟؟ ایران منتظر حماقت اسراییل هست ضمنا قابلیت رادارگریزی یا عدم رهگیری ربطی به اندازه نداره ببم جان که در اون حال بمب افکن های رادار گریز امریکا باید نیم متر باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
چون اسراییل هم با اتمی پاسخ می دهد.
هنوز اسرائیل جدی وارد عمل نشده حزب الله 19 تا کشته داد! منقرض نشید یهو!!!
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
بعضی کامنتها نشان از بیسوادی زیاد داره، اگر حزب الله ۱۹ تا کشته داده اسرائیل هم کمتر کشته نداده، ثانیا این همان اسرائیلی است که بخاطر دوتا اسیر جنگ ۳۳ روزه رو راه انداخت، حزب الله یه نیروی شبه نظامی است ولی با عین حال تونسته ترس عحیبی در دل فرماندهان صهیونیستی بندازه اونم اسرائیلی که انواع و اقسام سلاح بهش میرسه مطمئنا قدرت کنونی حزب الله با گذشته فرق میکنه و آینده حزب الله از الانشم بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
۱۱:۰۵
بابا باسوااااااااااااااااااااد
جوجه رو آخر پاییز میشمارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
البته تجربه ثابت کرده که وقتی حزب الله میگه ۱۹ نفر تلفات دادم، آمار واقعی ۱۹۰ است
ساعت صفر مردم غزه که چندین روزه حماس رقم زده !
ساعت صفر مردم جنوب لبنان هم حزب الله رقم بزنه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
الان تو چرا داری برای اسراییل میسوزی؟ نسبتی داری باهاش؟
پوتین چه حالی میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
نوبت اونم میشه
همه دنیا میدانند حزب الله لبنان ساخته وپرداخته ج ا است.پس واردشدن این گروه به جنگ با اسرائیل تاوانش توسط ایران پرداخت خواهدشد. خود حماس برای آتش یس اعلام آمادگی کرده والان هردوطرف در حال مقدمه چینی برای اتمام این جنگی که برای هریک ازطرفین غیرچندهزارکشته وبرای فلسطینی ها آوارگی وبدبختی بیشترنداشته هستند.پس بهتراست گروههای دیگر آنهم گروهی غیرفلسطینی به قضیه هم درست شده وارد نشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
این کامنت بدجوری سانسورشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
آخی الهی بمیرم اصلا هم امریکا وغرب از اسراییل حمایت نمیکنن و قطعنامه های آتش بس رو وتو نمیکنن پول وسلاح هم که اصلا ارسال نمیکنن
حزب الله بسم الله.....
ارتش اسرائیل اعلامیه صادر کرده که مردم غزه شمال را ترک کرده و به جنوب غزه بروند در حالی که بیمارستان ها مملو از مجروح و زخمی و بیمار بدحال است و راه های ارتباطی خراب شده آیا سران تل آویو نمی دانند که تخلیه بیمارستان ها از بیماران بدحال حکم جواز مرگ آن ها را صادر کردن است؟؟؟؟؟؟؟؟
اسرائیلی ها فکر می کنند با این سری حرف های فریبکارانه می توانند جواز مرگ بیماران بسیاری را که در بیمارستان ها ّبستری هستند صادر کرده و به پای آن ها هم نوشته نشود، مردم آگاه هستند، می دانند که در چنین شرایطی انتقال بیماران ها یعنی مرگ هزاران نفر که جواز آن با این اعلامیه های به قول شما هشدار اسرائیل صادر شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
منبع اخبار تو خود حماسه این ادعاهایی که داری هیچ منبع مستقلی تایید نمی کنه صدها هزار نفر از غزه کوچ کردن و به جنوب غزه رفتن و اسراییل هم تا الان صبر کدر تا مردم غیر نظامی تخلیه کنند و همچنین مستشاران نظامی آمریکا از راه برسند به زودی خواهید دید که با چه شگردهایی حماسی ها را از کانال های زیر زمینی بیرون خواهند کشید شاید آب دریای رو پمپ کردن توی این کانال ها و کلا در کانال ها غرقشون کردن ابتکار عمل دست اسراییله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
به ۱۱:۰۷
به همین خیال باش که کشورهای اسلامی منطقه اجازه چنین کاری را به این جانیان که هیچ جنایاتی از آنها بعید نیست بدهند، مقاومت دارد از بیدادی که رژیم موقت اسرائیل در حق مردم مظلوم غزه انجام داده دفاع می کند و کشورهای اسلامی و ملت های مسلمان هم خوب این قضایا را می دانند و آگاه هستند و خشم آنها هم لبریز، پس اسرائیل اگر دست از پا خطا کند خود مسبب نابودی آنی خود خواهد بود.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
۱۱:۲۰
بنگلادش و پاکستان و اندونزی عمده جمعیت مسلمانان در جهان هستند که هیچ واکنش معنی داری به درگیری اسراییل و حماس نشان نداده اند می ماند کشورهای عربی که دیروز دیدیم در نشستی که در مصر بود به هیچ توافقی نرسیدند پس نظر جنابعالی با واقعیات جهان منطبق نیست و در حد چرت محض است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
کشورهای عرب با کشورهای غربی به توافق نرسیدن خوشبختانه اینبار جزو معدود مواردی هست که کشورهای عربی با هم متفق وبا اسراییل مخالفند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
جناب ناشناس که با ای پی امریکااومدی پست میذاری شما بجای نشان دادن راه وچاه به تروریستهای صهیون بشین و نابودی اونها رو در آینده ای خیلی نزدیک مشاهده کن
پیروز این جنگ کی بود؟هریک از طرفینی چندهزارکشته وچندمیلیارددلار خسارت کردند.؟ نه این وسط روسیه وپوتین پیروز شدند که هم افکارعمومی وهم سلاحهای سرازیر به اوکراین سمت عوض کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
فقط آقا پوتین
بعد از ساعت صفر وارد ساعت منفی یک میشن یا عصر حجر؟
خیلی ها عاشق جنگ وبلوا هستند ونمیخواهند صلح لر قرارشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
به اصطلاح نانشان در تراشیدن دشمن و جنگ است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
غیر از این هنر دیگری ندارند
اسرائیل دارد شهرک های نزدیک به مرز لبنان را تخلیه می کند چون به احتمال زیاد می خواهد حمله زمینی گسترده به مردم بی گناه غزه انجام دهد و با تخلیه شهرک هایش در مرز لبنان خیالش از یهودی هایی که در این شهرک ها زندگی می کنند، آسوده می شود چون می داند که اگر حملات گسترده ای را به غزه انجام دهد که این حملات ممکن است تا ماه ها به طول انجامد این احتمال وجود دارد که مقاومت لبنان برای دفاع از مردم غزه وارد عمل شود پس شهرک هایشان را تخلیه می کنند تا خیالشان از این بابت آسوده باشد و با اتخاذ چنین سیاست هایی تمام کشورهای اسلامی باید هوشیارانه، قاطع و محکم در برابر این سیاست ها که ممکن است منجر به ایجاد جنایات وسیع تر در غزه شود بایستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
برو با اسراییل بجنگ اینجا چرا رجز خونی می کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
۱۱:۱۴
تو چرا اینجا به طور غیر مستقیم کامنت دفاع از ظالم می گذاری؟!
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
۱۱:۲۳
امثال شماها دارید دفاع از ظالم می کنید درگیری فلسطینی ها و اسراییل کمترین ربطی به منافع ملی ایران ندارد خیلی فلسطین را دوست دارید از کشور ما هزینه نکنید خودتان با جان و مالتان بروید با اسراییل بجنگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
خطاب به ۱۱:۳۸
نکند فکر می کنی اسرائیل مظلوم است؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! اگر اسرائیل مظلوم باشد پس چه تعریفی برای ظالم باید گذاشت، خدا خودش رحم کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
شما اینجوری فکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
آنقدر از مسائل روز بی خبری که اطلاع نداری بایدن به حزب الله هشدار جدی داده که وارد جنگ نشه، و مطمئن باش که نیروهای حزب الله به اندازه گروه حماس احمق نیستند که خودشون رو به فنا بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
غیر ممکن است که در شرایط فعلی، حزب الله وارد یک جنگ گسترده با اسراییل بشود و درگیری ها در حد فعلی و بصورت محدود ادامه خواهد داشت
پسر نتانیاهو لباس جنگ پوشیده و رفت ارتش تا بجنگه منتظریم ببینیم آنهایی که هر روز گلو پاره می کردند برای محو اسراییل خودشان یا فرزندانشان به جنگ با اسراییل بروند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
خسته نشدي اين خبر تبليغاتي را زير هر خبر ي ميذاري . چيز ديگه بلد نيستي/
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
رفته با کی بجنگه؟ با بچه های ۶ ماهه؟ یا کودکان ؟
التماس تفکر
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
۱۱:۲۳
حالا فرزند نتانیاهو تبلیغی لباس جنگ پوشیده باشه فرزندان مسئولان شما که حتی سربازی هم نمی روند نوه ملکه انگلیس در افغانستان خدمت سرببازی رفت فرزندان مسئولان شما الان کجا هستند؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
مگه اسرائیل میجنگه؟ جز بمباران مردم من ندیدیم بجنگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
کشتن نوزاد و زن حامله لباس جنگی نمیخواد. . خیلی دلت میسوزه برو کنار اسراییل بجنگ جهاد کن
«...پدافند هوایی سوریه به حملات رژیم صهیونیستی به فرودگاه‌های حلب و دمشق پاسخ داد...»

بابا، یکی به این پدافند سوریه بگه حالا اسرائیل یک غلطی کرده، شما به بزرگواری خودتان ببخشید. یعنی چه که هفته ای سه بار موشک هایش را منهدم می کنید. ضعیف چزونی خوب نیست.
پر رو تر از رژیم غاصب نداریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
خدا لعنت و نابود کنه اسراییل رو ولی ایران خودرو و سایپا هم مردم ما رو اذیت میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
چرا داریم .
رژیم غاصب پوتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
حالا کجاشو دیدی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
چرا داریم همین کسانی که از رژیم اسراییل حمایت میکنند
ناشناس
| Germany |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
بله داریم یک نگاه به اینه بندازید!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
چرا داریم خود شما زمان کیلید ساز تخم مرغ شانه ای 26 تومان می خریدم الان 140 تومان شما میگید الان از قبل ارزانتره دیدی داریم
الان ناوهای هواپیمابر هسته ای آمریکا برای دفاع از رژیم موقت اسرائیل وارد منطقه شده اند و حرف های رسانه های اسرائیل از نزدیک شدن به ساعت صفر، تحریک آمیز است مقاومت لبنان اگرچه توان دفاعی بالایی دارد ولی همان طور که عنوان کرده اید سال ها مورد رصد واشنگتن بوده پس باید از مردم بی گناه غزه دفاع کرد ولی بی گدار به آب نزد که به نظر می رسد اگر این منطقه از خاورمیانه وارد درگیری گسترده شود تروئیکای اروپایی آمریکا یعنی سه کشور فرانسه، انگلیس و آلمان هم قطعا وارد خواهند شد و تنش گسترده ای در منطقه ایجاد می شود که به قول برخی از کامنت گذاران بیشترین سود از آن روسیه خواهد بود.
تردید در حمله پیش دستانه حزب الله به نفع شان نخواهد بود. اسرائیل بعد از اینکه خیالش از بابت غزه راحت شد به سمت لبنان و سوریه خواهد آمد. فقط باید امکانات از امریکا برسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
یکی از معیارهای اصلی برتری در جنگ وسعت سرزمینی و نیروی نظامی است اسرائیل یک وجبی با چند میلیون شهروند غاصب چطور می خواهد با لبنان، سوریه و سایر کشورهای عربی وارد جنگ شود؟؟؟ حتی با گنبد آهنین آمریکایی هم نمی تواند این کار را بکند بنابراین روی به جنگ های حداکثر چند ماهه می آورد چون می داند که اگر بخواهد بیش از شش ماه وارد درگیری شود با اتحاد کشورهای اسلامی لانه عنکبوتی اش با حمایت کاخ پوشالی هم دوام نخواهد آورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
امروزه کسی برنده جنگ است که برتری هوایی و دفاع هوایی خوبی داشته باشد
حماس و حزب‌الله فاقد توان حمله هوایی و پدافند هوایی است لذا به شدت آسیب می‌بیند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
هيچ كشور عربي وارد جنگ نخواهد شد اونا دنبال كار و پول براي مردمشون هستن اندونزي هند پاكستان هيچ خبري نيست اگه بود خيلي وقت پيش قائله تموم شده بود
هژبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
عربستان میلیاردها دلار خرج گردشگری و صنعت توریسم داره می کنه بنظرت میاد با اسراییل می جنگه؟! دلت خوشه ها. این وسط قراره ایران بمونه با حوضش
حزب الله فقط برای کاهش فشار به غزه تهدید به حمله میکنه.درصورت حمله میدونه که کشور لبنان و سوریه توسط کشورهای غربی مورد حمله قرارخواهند گرفت ودر ضمن دولت کشورهای عرب مشکلات زیادی دارن ودرحال توسعه وپیشرفت هستند و خواهان افزایش مشکلات نیستند و طبعا عکس العملی برعلیه اسراییل انجام نخواهند داد ودرلبنان و سوریه ویمن هم مخالفین حزب الله و دولت سوریه ویمن حضور دارن و احتمال جنگ داخلی وتشدید آن را هم باید مد نظر داشت
ان شا الله تا ظهر امروز تمام اسقاطیل را فتح خواهیم کرد و نماز را در مسجد الاقصی خواهیم خواند و نماز عصر را نیز در کاخ سفید میخوانیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
پوتین هم می خواست یک روزه اوکراین رو فتح کنه و در کیف نهارش رو میل کنه صدام هم می خواست یک روزه خوزستان رو فتح کنه حالا تو می خوای اسراییل رو فتح کنی کمی صبر کن اثرش از بین رفت از فضا به زمین می رسی!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ظهر گذشت اسرائیل نابود شد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
شما با کدام ایرلاین پرواز خواهید کرد که فاصله مسجدالاقصی تا کاخ سفید را از ظهر تا عصر همانروز طی کند؟
با هواپیماهای کنکورد هم نمیشه با این سرعت پرواز کرد
چرا سوریه به بهانه مورد حمله قرار گرفتن وارد جنگ نمیشود؟ آیا منتظر دستور ایران است؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دوس داری سوریه هم شخم بخوره ؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
سوریه دیگه کشوری نیست اسد که مشورعیتی نداره و جنوب سوریه تا همین چندی پیش اعتراضات بر ضد اسد در جریان بود یک طرفش هم که به اشغال ترکیه درآمده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ارتش شلخته سوریه حتی توان مبارزه با مخالفین داخلی خودش رو هم نداره
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
از شدت فساد بشار اسد و حلقه اطرافیانش، مردم سوریه به تنگ آمده و می‌خواهند انقلاب کنند.
اگر حمایت ایران نبود، بشار اسد سقوط کرده بود.
ورود ایران به جنگ و یک گوشمالی به اسراییل مشکل رو حل میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اسرائیل نیاز به جنگ ندارد با عدالت نه تنها نسخه غصبی اش پیچیده می شود بلکه باید پاسخگوی جنایات جنگی، ناعدالتی و بی قانونی های ۷ دهه ای اش باشد و چنان طومار سیاهی خواهد داشت که این سیاهه در گرداب قانون و عدالت همه آن ها را غرق خواهد کرد، فقط باید کشورهای اسلامی متحد و قاطع و از طریق نهادهای بین المللی و حقوق بشری وارد عمل شوند، اربابش آمریکا هم وقتی پای حرف حساب به میان کشیده شود نمی تواند مقاومت کند چون در این صورت داد تمام نهادهای حقوق بشری بلند خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
آفرین، به شرطی اینکه اول فرزندان مسئولین تشریف ببرند ، بعد خود مسئولین.
شیخ حسن باید شخصا وارد جنگ شود
# ویدئو کنفرانس ×
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
نه ..... خطرناکه حسن
........
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
هزاران نفر مثل توی به درد نخور و نق زن بی خاصیت فدای یک تار موی سبد حسن نصرالله که با یک گروه کوچک بنام حزب الله جلوی غولهای نظامی دنیا آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه و... شجاعانه وایساده و خاری شده در چشم اونا و شما
خواستار توقف جنگ و آدم کشی هستیم . لطفا جنگ را متوقف کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
لطفا جنگ را متوقف نکنید
نژاد پرستی تو بعضی از ما ایرانی ها موج میزنه !!! از اون بیشتر بیسوادی و نخواندن تاریخ که مجبور میشیم همیشه تاریخ رو تکرار کنیم . کمی با خودمون رو راست باشیم آیا عبارتی که می نویسیم حقه یا نه ، به هر حال مرگ برای همه روزی فرا می رسه چه اون که تو اسرائیله چه اون که تو غزه است چه برای من و شما اما مواظب باشید کجا ایستادید و از چه دفاع میکنید
تمام اين سناريو براي جمع كردن حماس بود كه در خال تكمليه .بعدي هم حزب اله لبنانه و خلاص.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اتفاقا عکس چیزی است که فکر می کنی فردا اگر دیدی کشورهای اسلامی و برخی کشورهای دیگر کالاهای تل اویو را تحریم کردند و دولت موقت نتانیاهو مجبور به پذیرش دولت فلسطین به پایتختی قدس شریف شد، زیاد تعجب نکنی ها.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
خلاص که نمی شه تازه آغاز می شه بعد باید نوبت به پشتیبانان اینا برسه
صدای آه و ناله های تولد خاورمیانه جدید به وضوح به گوش میرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
چرا آه و ناله؟ بفرمایید که آوای شادی نشاط به گوش میرسد
زندگی یعنی همه اش جنگ ؟!
بخاطر کسانی که اصلا درکمان نمی کنند خودمان را وارد آتش و خون نکنیم همه سرمایه ای که برای ما ملت باقی مانده است همین چند پالایشگاه و پتروشیمی میباشد اونها B52 برای نابودی آنها دارند
قدری تفکر
اینهمه جنگ و جدل حاصل کوته نظری است
ای مسلمانان و آزادی خواهان جهان؛
باید به مژگان رفت گرد از طور سینین ..... باید ز سینه رفت زین جا تا فلسطین.
دریا دلان عزم سفر در پیش دارند ....... پا در رکاب راهوار خویش دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
تو اگه مرد جنگ بودی اینجا شعربافی نمی کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
شاعر عزیز خودت برو غزه تا بفهمی چه خبر است
ببین آنجا هم طبع شعر داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
بچه جان
شما ز سینه می‌روید ولی آنها با جنگنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
آقا پول بلیط این با من، بگذارید برود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دلت خوشه ها ،، تو این اوضاع وانفسا، آواز ابوعطا میخونی؟!؟
دوران قایم شدن و سخن راندن تموم شده
# ویدئو کنفرانس :-)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
الان این صهیونیست ها هستند که در سنگرهایشان قائم شدند و فوج فوج از فرودگاه بن گورین راهی فرانسه، انگلیس، آلمان و اتریش و ... هستند، البته این حق شان بود و طوفان الاقصی نتیجه ۷۵ سال بی قانونی و جنایت خودشان بود
یک سوال
حمله حماس چقدر برای مردم فلسطین هزینه ایجاد کرد
آیا راه دیگری برای زدن تو دهن اسرائیل نبود
تاوان این حمله را به غیر از مردم غزه چه کسی پرداخت می کند ؟؟
این همه زن و بچه کشته شده برای چه ؟
آیا نمی شد با جنگ نرم اسرائیل را به زانو در آورد
در حال حاضر اسرائیل در حال نسل کشی قومی است
آنهم از نوع وحشتناکش
حاج حسین کجاست تنگه را کی می بنده
ارتش اسرائیل: وارد غزه خواهیم شد

یعنی وارد غزه نمی شویم و بیشتر جنبه روانی دارد
من بعید می دانم اسرائیل در چنین شرایطی وارد غزه شود چون از چند ناحیه در موضع خطر قرار گرفته مگر آنکه مغز خر خورده باشند
احتمالا آمریکا هم بهش گفته دست به چنین کاری نزنه حال بستگی داره گوش کنند یا نکنند
روز شمار پایان ۷ دهه بی عدالتی، بی قانونی، کودک کشی با طوفان الاقصی رقم خورد و ان شاء ا... تا آزادی قدس شریف که آرمان نه تنها ملت فلسطین بلکه تمام ملت های مسلمان است ادامه پیدا کند و شاهد تشکیل دولت مسلمان کاملا فلسطینی به مرکزیت قدس شریف باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
باشه چشم ملت هاي مسلمان عربي در ماشين هاي شيك و خانه هاي انچناني سرگرم سفر به اروپا و امريكان وقت ندارن حتي حاضر نيستن اواره هاي غزه رو راه بدن تو كشورشون شما ها مرد شعاريد بفرما برو غزه نماز بخون تو قدس
همه را خواهند کشت عین 75 سال کشتار. کسی جرات ندارد به اسراییل بگه بالای چشمتون ابروهست. چون کشورهای منطقه ازنظر سلاح ضعیفند. حالا هی فتوی بدهید ساخت سلاح بازدارنده حرام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
همه را خواهند کشت؟؟؟؟!!!!! زهی خیال باطل. گنبد آهنین اسرائیل فرو ریخت و در آینده نزدیک تحت فشار جامعه بین المللی مجبور است به تشکیل دولت مسلمان فلسطین به پایتختی قدس شریف تن در دهد، شهرک سازی های غیر قانونی را رها کرده در قبال جوامع بین المللی پاسخگو باشد و این بزرگ ترین برگ برنده مقاومت ملت فلسطین خواهد بود.
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
برو براشون بجنگ اینجا رجز خوانی نکن و اشک تمساح نریز اگر جرات نداری بجنگی پس خاموش باشی بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
ایران میترسه سلاح بازدارنده بسازه ،ازامریکا وانگلیس نه آزخائنین ایرانی میترسد.
غرب این نقشه را کشیده .
تشویق کردند و راه را باز گذاشتند تا حماس وارد اسراییل بشه و اسراییل اعلام جنگ و باین بهونه غزه را اشغال کنه..... و نقشه شون داره اجرا میشه. غزه داره تخلیه میشه
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
مراقب باشیم که درگیر تئوری توطئه نشویم.
حضرت موسی در کجا بدنیا آمد و در کجا زندگی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اصالتا اهل شام بود ، در مصر به دنیا آمد. حدود ده سال در مدین بود و در اواخر عمر به فلسطین رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
این شد دلیل ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
نشد دلیل؟
دوستان جوگیر که مدام موشک داریم موشک داریم می کنن.. عزیز این موشک را آمریکا ۹۰سال قبل ساخته. لطفا کشور ما را سوریه ای نکنید.
کجا هستند کسانی که شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند. اگر راست می‌گویید بروید غزه .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
شما کار نداشته باش زندیگتو بکن ما به وقتش میریم .
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
راستی قیمت مرغ الان چنده؟ امثال شماها فقط قیمت مرغ و تخم مرغ براشون مهمه و به چیزی غیر از شکم فکر نمیکنید، شما را چه به حرف از جنگ و جهاد، این حرفا رو بزار واسه مردان رزم
سلام.دوستان بیایید به دلیل اعتراضاتی که به سران کشور داریم پا روی حق نگذاریم ودر برابر این جنایت وحشیانه بی تفاوت نباشیم.الان جوری شده که بعضی ها اگر جمهوری اسلامی بگوید ماست سفید است اینها می گویند سیاه هست.وچون جمهوری اسلامی فلسطین را مظلوم می داند اینها می گویند اسراییل مظلو م است.دوستان ساعتی باخدای خود ووجدان وشرف وازادگی خلوت کنیم .انوقت است که می بینیم دریک طرف میدان جلاد قرن است که از کفرقاسم ودیریاسین وصبرا وشتیلا وقانا به مدت 75سال است که دستش تا مرفق در خون است وبه بسیاری از این جنایات اعتراف هم کرده است و دریک طرف ملت بی پناه فلسطین است که جلوی چشم جهانیان سربریده می شود و بزرگترین قدرتها مانند امریکا وانگلستان هم طرفدارش هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
خب به نظرت چرا اینطور شده؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
چرا این سران که می گی حاضر نیستن برای ادعاهاشون از خودشون و خانوادشون هزینه کنند؟؟؟ چرا ملک و ملت ایران باید فدای شعارهای آنها بشه؟ هر کسی که به چیزی اعتقاد داره اول از خودش و خانوادش شروع می کنه
اگر واقعا قصد نابودی اسرائیل هست، یکبار برای همیشه این غده عفونی رو بکنید بندازید دور؛ تا کی روزشمار و مماشات و ...
والا اگر حزب الله پشت مردم لبنان سنگر نگیره 24 ساعت هم دوام نمیاره ولی مسئله اینه که اینها سیستم جنگیشون اینه و از مردم سپر انسانی درست میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
فکر می کنی برای چی همش دم از افزایش جمعیت می زنند؟ در حقیقت منظروشن افزایش سپر انسانیه
یادتان هست سال 2003 آمریکا در یک شب بیش از یکهزار موشک کروز به عراق زد؟
یکی به من بگه که الان حسین شریعتمداری کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
پیش حسن عباسی
ساعت 0
فلسطین سرزمینی است که نه به یهود و نه به مسلمانان تعلق دارد ، بلکه درطول تاریخ مدام دست به دست شده است و میان قومیتها و مذاهب مختلف دست به دست شده و همچنین به علت کشف منابع عظیم نفت و گازدرسال 2000 میلادی ، محل مناقشه و طمع قدرتهای بزرگ دنیاست و این جنگها ربطی به مذهب و نژاد ندارد و جنگ نفت و گاز و پول و قدرت است و دراین میان فقط مردم اسراییل و فلسطین قربانی میشوند .
.....جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کر.د....از بکار بردن این عبارت لذت میبری؟؟؟؟!!! درحالیکه ادمهای بیگناه هر لحظه نقش بر زمین میشوند....کمی تعقل وتفکر هم بد نیست...
به اونایی که دنبال گشودن جبهه های جدید علیه اسرائیل هستند و دم از جنگ با اسرائیل میزنند باید گفت: لطفاً تعارف نکنید ، تشریف بیارید جلو ، سفره پهنه!!!
اسرائیل سگ دیوانه ایست که فقط به دنبال نسل کشی هست او بزودی از بین میره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اگر مونث نبودید، جواب دندان شکنی به شما می دادم
از یک خانم بعید است چنین الفاظی را بر زبان براند
ما بسیجیها آماده جنگ با اسراییل هستیم ...لطفا پرواز به دمشق و بیروت را راه اندازی کنید ..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اقا شما تشریف ببر از مسیر های دیگه. حتما باید پواز مستقیم باشه؟ خسته میشی با پرواز غیر مستقیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
چطور اربیعن روپیاده میرید...خب این هم میشه پیاده رفت یه کم نقشه رو با دقت نگاه کن..از مرز عراق وترکیه میشه رفت سوریه بعدشم جولان ویه چند کیلومتر پیاده تااسراییل....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اربعین کباب گوساله و ماساژ میدن غزه هم میدن؟
تورو خدا برای مردم مظلوم فلسطین که دارن بدست جنایتکاران صهیونیست کشته میشن کاری بکنین.
این همه ادعامون میشه موشک داریم، تجربه جنگ داریم، سپاه، ارتش......... بریزین تکلیفو مشخص کنین
ما خسته شدیم از این همه ظلم، خسته شدیم از این همه حرف زدن .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
پدر جان
مگر تو باید تصمیم بگیری؟
هرچه مصلحت اقتضا بکنه
آیا حماس هم بخاطر ایران یا حزب الله تاکنون هزینه داده؟؟ در جنگ تحمیلی حماس چه موضعی داشت در جنگ داخلی سوریه با داعش و جبهه النصره چطور؟؟
شیرینی پخش کن
رسایی جان لباست رو بپوش. سر راه حسین شریعتمداری رو هم سوار کن.
مردم خودمون گرسنه ان بداد مردم خودتون برسید
هیچ وقت فکر نمیکردم اه مادرانی که بچه هاشونو از دست دادند به این زودی یقه عاملینشو بگیره. اونم تو بکسال
قبل از ساعت صفر لطفا برای بچه ها یک جای مناسب پیدا کنید
راه حل اساسی اینه که یهدهیا به همونجایی برن که از اونجا اومدن. از اروپا.ولی اروپا نمیخوادشون. چند صد ساله ازینور اروپا به اونور بیرونشون کردن تا هیتلر اومد و خب. بعدم فرستادنشون فلسطین تا کلا از شر یهود راحت بشن. قوم ناراحتی هستن در کل. و عجیبه که بین ادمای دنیا فقط با فارس و کورد راحت هستن و ارمنی. بقیه همه دنیا بیزارن .از یهود. عجیبه
م
داداچ مردم پول بازسازی غزه را به زور تامین خواهند کرد آخه لبنان را چکار کنیم
بنظر میرسد که تا مادامیکه تعداد کشته های غزه پنج‌ رقمی نگردد، اسراییل ول کن نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
تهداد کشته ها را حماس اعلام می کنه م منابع معتبر و مستقل پس زیاد جدی نگیر اینا جز شگردهای جنگ روانیشون هست
با شما هستم ای یاوران فلسطین
قبل از آنکه رسائی و شریعتمداری و عباسی و پناهیان و همچنین فرزندان مسئولین محترم کشور، جبهه مبارزه با دشمن صهیونستی را پر کنند و جایی برای شما باقی نگذارند، به سوی غزه و لبنان بشتابید و اسراییل را نابود سازید تا حضرات ادعا نکنند که فقط آنها بودند که برای نصرت اسلام، بسوی غزه و لبنان شتافتند و جانفشانی کردند
برنده اتفاقات غزه روسیه بوده است. شاید این هیاهو زمینه ساز توافق صلح غرب و روسیه باشد چون هیچ کدام به اهدافشان در اوکراین نرسیدند و تقریبا جنگ به بن بست رسیده است
ساعت صفر مردم غزه که چندین روزه حماس رقم زده !
ساعت صفر مردم جنوب لبنان هم حزب الله رقم بزنه
خدا به ما رحم‌کند
رژیم موقت تل آویو عامل گورهای دست جمعی مردم مظلوم غزه است مسلمانان جهان باید تل آویو را گورستان صهیونیست های کودک کش کنند. اینان همچون حیوان درنده خوی خون مردم مظلوم را ریختند و می ریزند و خوی انسانی در وجود آنها مرده است پس مستحق مرگ اند چون موجوداتی مسخ شده هستند.
هر کسی با هر رفتاری که از ظلم ظالم دفاع کند در عقوبت آن شریک است. ظلم رژیم غاصب و قاتل اسرائیل بر کسی پوشیده نیست و بایستی نابود شود، پس گردن خودنان را با قضاوتهایتان پل دنیای جانیان نکنید.
چرا داوطلبان رو اعزام نمی کنید ؟
کشور در یک قمار دو سر باخت شرکت کرده ؟؟؟
ورود حزب الله به جنگ و تغییر موقعیت درگیری از جنوب به شمال، مطلوب اسرائیل است.

اگرچه اوضاع غزه فاجعه بار است اما اسرائیل در خصوص ورود زمینی به این باریکه با تردیدهای زیاد مواجه است و ترجیح میدهد شانس خود را در جبهه ای دیگر بیازماید.

سلاح هایی که حزب الله تا این لحظه استفاده کرده، در لیست اهداف سامانه های پدافندی اسرائیل نیست و به همین دلیل این عملیاتها موفق بوده اند اما با گسترش دامنه جنگ، هدف قرار دادن چند هدف کوچک در حاشیه مرز، در مقابله با انبوه حملات موشکی اسرائیل، دیگر بُرد رسانه ای کنونی را نخواهد داشت.

ورود حزب الله به جنگ باید صرفاً پس از ورود زمینی اسرائیل به غزه صورت گیرد
ایران را وارد حنگ‌کنید خیانت کرده اید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
اگر فکر می کنید مثل جنگ عراق مردم می دوند اشتباه می کنید باید با چراغ دستی دنبال یار بگردید
امیدوار هستم هر چه زودتر حسن نصرالله مانند پسر نتانیاهو در خط اول جبهه با حزب‌الله به طور علنی به اسرائیل علام جنگ داده‌ تا معلوم شود حزب‌الله و یا اسرائیل کدام پیروز این جنگ می‌شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
مگر به لبنان حمله شد
آقای سلامی چند وقتی پیداش نیست
اسرائیل و آمریکا گفتند اگر حزب الله به اسرائیل حمله کند هر دو به ایران حمله خواهند کرد
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
بنظرم درست گفته !
جواب های هویه ؟.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
این مطلب میتونه برای ایران زنگ هشداری باشه ، چون روسیه از اینکه دامنه جنگ گسترش پیدا کنه منتفع میشه. آقایان مسئول یکبار هم که شده عاقلانه رفتار کنید.
مگر سوریه جزو محور مقاومت نیست؟ چرا در این شرایط که بارها به کشور خودش حمله می شود یک تیر هم شلیک نمی کند کمک و مشارکت به مقاومت پیشگش
کجا هستند کسانی که شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند. اگر راست می‌گویید بروید غزه .
به فرماندهی حاج حسن خمینی
چرا صدای بشار اسد در نمیاد؟؟؟؟
حسن نصرالله کجاست؟؟
شریعتمداری و عباسی و پناهیان و رائفی پور و رسایی رفتن غزه ؟؟؟
همه تلاش بایدن این است که اتفاقی برای ایران روی ندهد
نتیجه این جنگ فقط به نفع روسیه و اسراییل است البته چین و امریکا هم بی بهره نخواهند بود
حسن نصرالله و عباسی و شریعمتداری و ... کجایند؟
سلام
اگر ممکنه راهی برای همدردی با کشور های دوست همسایه و حتی خزه و کرانه هم برای ما بی‌سوادان باز کنید و آدرس بدهید که وارد شویم و ک و شاید کمک روحی روانی باشد.... و تو را خدا این هم میگذرد
همین حالا که وقت فکر کردن به دفاع از خودمونه باعث توهین و چالش در فضای مجازی نشویم
منتظر آدرس برای همه هستیم
با کمک اسرائیل جمعیت غزه از 1 میلیون نفر در سال 2003 و اکنون به 2.3 میلیون نفر رسیده است، باید از خود بپرسیم که چرا نمی توانیم در کشورمان نتیجه مشابهی داشته باشیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار