نبض خبر

جنجال اعزام خبرنگار ناشی به مرز لبنان در تلویزیون

کد خبر: ۱۱۹۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 21 October 2023
تعداد بازدید : 6014
بازدید 16467
اعزام تیم برنامه ثریا که عمدتاً در حوزه اقتصادی فعال هستند و تخصصی در حوزه خبرنگاری جنگ ندارند، به مرز لبنان و فلسطین اشغالی که احتمال مرگ آنها همراه شد، نقدهایی را حتی میان کارشناسان حزب اللهی نیز در پی داشته، چرا که حتی از این گروه نیز کسی هنوز نتوانسته از چنین امکانی بهره مند شود و خبرنگار جنگ باتجربه ایرانی نتوانسته‌اند به این نقطه برای گزارش بروند اما خبرنگاران ناشی این فرصت را یافته‌اند؛ موضوعی که به بحث شبکه افق تبدیل شد. این بخش را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
خب چه اشکالی دارد همین خبرنگار ناشی شده جانباز و مبارزه با اسرائیل از فرداست که پله های ترقی را آسانسوری طی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
تو دهنتو ببند مفت خورهای الاف که از برکت وجود جانبازها و شهدا و امنیتی که اونا ایجاد کردن ول میگردید صب تاشب پی الواتی هستید بجای قدردانی متلک پرانی کنید ! خاک بر سر بی غیرت و بی شرفتان ! اگر جانبازی به جائی رسیده حق تو بابت رو که نخورده تازه امثال تو هفت پشتت و هفت نسل بعدت هم مدیون اونائی .
چرا زورتون اومده؟ خب شما ها که بلدین میرفتین!!
شما که اساسا با این برنامه زاویه دارید، در این فرصت عقده گشائی نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
لطفا دقیق حرف بزنید و مقدار زاویه رو ذکر کنید
جدای از عقده گشایی های سیاسی سر این قضیه ، آقایان اصلاً برنامه ثریا را پیگیری نمی کنند وگرنه خبر داشتند تیم مستندساز فوق سه سال قبل (همزمان با انفجار عظیم بیروت) یک مستند مفصل و چند قسمتی در لبنان و سوریه ساخته بودند و بخصوص در سوریه از مناطقی بازدید کردند که نزدیک خط مقدم درگیری با تروریست ها بود .
آن آقای مجری را که می گفت من مدتی است دلقک صدا و سیما شدم و چرا دیگران را بجای من آوردید بفرستید
با توجه به سفرهای قبلی که آقای منصوری به لبنان داشت و شناختی که او از آن جغرافیا پیدا کرده بود و حزب اللهی بودنش شاید حضور او در لبنان چندان هم غیر منطقی بنظر نیاید.
خب بابا اینقدر دیگه گندش نکنید ، خبرنگار ناشی بی تجربه و این حرفا چیه ! اینکه با چه مناسباتی مجوزحضور در آن منطقه را کرفتن یه بحثی است اما در مورد تجربه مگر ما خبرنگار مخصوص جنگ داریم و یا دوره خاص داریم که مثلا در شرایط جنگی خبرنگار آموزش دیده داشته باشیم ! بله تعدادی خبرنگار داریم که تجربه دفاع مقدس داشتن که باز نشست شدن اون هم آموزش کلاسیک که نداشتن تجاربی که دارند مربوط حضورشان در جبهه و برداشتهای خودشان از فعالیت خبنگاری در جبهه بوده . مسئله مهم اینه که کسی که میخواد بره تو منطقه جنگی باید بوسیله نیروهای نظامی توجیه شود خطرات گوشزد شود هشدارها و ممنوعیت ها مشخص و کامل تو جیه شوند باقی کار که تصویر برداری و فیلم برداریه که تجربش را داشتند !
نه اینکه خبرنگارهای دوران دفاع مقدس ازهرصنفی خبرهارو ازخطمقدم ارسال میکردن دوره روتوی صنفش دیده بودچی داری میگی حالا اگربدون هماهنگی توی منطقه دشمن حضورپیدا کرده بحث دیگریه اما نیازبه اینقدر گنده کردن نیست حکم صادرنکن عجله داشته اقا مقصودی انشالاه این باربا راه بلد طی طریق خواهد کرد