بازدید 3200
۴

سرشبکه‌ داعش در سیستان و بلوچستان دستگیر شد

به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، یکی از سرشبکه‌های مرتبط با گروهک‌ تروریستی داعش به نام («ع. ح) در این استان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 21 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، به دنبال سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی گسترده در حوزه داخل و خارج توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، یکی از سرشبکه‌های مرتبط با گروهک‌ تروریستی داعش به نام (ع. ح) در این استان دستگیر شد.

وی در راستای اهداف این گروهک، به دنبال جذب و شبکه سازی، ایجاد پایگاه عملیاتی ترور و اقدامات خرابکارانه بوده است.

این فرد با ایجاد حساب‌های کاربری مختلف در شبکه‌های اجتماعی توانسته بود با بهره‌گیری از اتباع بیگانه و عناصر خودفروخته داخلی تیم‌هایی در مناطق صعب العبور استان ایجاد کند که به توفیق الهی این امر محقق نشد و تمامی اعضای این تیم در ماه‌های گذشته بازداشت شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سر شیکه داعش بنام ح ع
داعش اینجا داعش اونجا داعش همه جا
خخخخخخخخخخ
مگه داعش تموم نشده !
تازه سرشبکه اش رو اونم تو زاهدان دستگیر کردید !!!
فقط اعدام
همه جا افغانی همه جا افغانی بهترین کارگردان این مملکتو سلاخی کردن افغانیا به شاهچراغ دوبار حمله تروریستی کردن افغانیا سرکرده داعشو گرفتن بازم افغانیا واقعا کدوم مملکتی اینقدر بی در و پیکره که هر افغانی هر غلطی دلش میخاد میکنه و هیچ کسی هم نیس که باهاشون برخورد کنه اون جنایتی که در حق مهرجویی و خانومش کردن لکه ننگی تو تاریخ ماست که کمترین برخوردش بیرون کردن این آدمکشاست
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی