بازدید 1996
۳

ورود شهرداری تهران به موضوع «حاشیه نشینی»

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد ورود شهرداری تهران به موضوع حاشیه نشینی توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: آمارهای موجود درباره حاشیه‌نشینی ضد و نقیض است و ما از دستگاه های متولی در حال آمارگیری هستیم تا ببینیم حاشیه نشینی کلانشهر تهران چقدر است.
کد خبر: ۱۱۹۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ 21 October 2023

به گزارش «تابناک»، احمد احمدی صدر در گفت‌وگو با ایسنا،  در مورد برنامه های شهرداری تهران در خصوص حاشیه نشینی تهران که در حکم شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه از سوی رئیس جمهور نیز تأکید شده است، گفت: زمانی که شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور انتخاب شدند یکی از مواردی که در حکم وی بود، پرداختن به مسئله حاشیه نشینی بوده و در مورد مسئله حاشیه نشینی نیز این موضوع به تازگی ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه کمیته ای تشکیل داده ایم که تمام مطالعات انجام شده در گذشته و تجربیاتی که در مورد حاشیه نشینی است را جمع بندی کند، اظهار کرد: نیاز نداریم که اصطلاحا چرخ را از اول اختراع کنیم؛ بلکه اطلاعات مشخص است و وقت تلف کردن بابت اینکه سناریوی گذشته را تکرار کنیم، اجحاف در حق مردم ، وقت و زمانی که در اختیار ما گذاشته شده، است؛ لذا ما در مورد حاشیه نشینی مواردی را در حوزه های اقتصادی، معیشتی، زیرساختی، عمران و.... احصا کردیم تا گزارش این کارگروه ویژه در جلسه شورای سیاست گذاری آسیب های اجتماعی که با حضور آقای زاکانی و استاندار تهران و رئیس شورای اجتماعی کشور برگزار می‌شود، ارائه شود.

به گفته احمدی صدر، به امید خدا کارگروه حاشیه نشینی با قوت کار خود را ادامه خواهد داد تا طی زمان باقی مانده از مدیریت شهری، حرکت مثبتی در این حوزه ایجاد شود و مردم ثمرات آن را ببینند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد عدد حاشیه نشینی در شهر تهران تاکید کرد: ما جمع بندی آمار موجود را انجام می دهیم چراکه آمارهای موجود ضد و نقیض است و ما از دستگاه های متولی در حال آمارگیری هستیم تا ببینیم حاشیه نشینی کلانشهر تهران چقدر است و قطعا در آن کارگروه ویژه ، گزارش تقدیم مردم می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عدم مدیریت صحیح درطول دهه ها باعث معضلاتی بسیاربزرگ درتهران ازجمله حاشیه نشینی شده است. ممنوع کردن مشاغلی چون گدایی- کارهای پشت چراغ قرمز-دستفروشی چه درخیابان وچه درجاهایی مثل مترو وجدیت درممنوعیت بکارگیری اتباع غیرمجاز ازجمله کارهایی است که درعین سادگی مشکلات بزرگی راحل خواهدکرد.
زاکانی خودش بازدید کرده اصلا حاشیه نشین نداریم .
ای کاش شهرداری یا هر نهاد مرتبط دیگری به خودش زحمت میداد و این سیل بچه های سر چهارراه ها را جمع می کرد. خیلی وحشتناک شده . پشت چراغ قرمز ده تا شیشه پاک کن و دستفروش و گدا می ریزند دور ماشین. در شأن تهران هست این ها ؟ این لیاقت آن بچه ها و لیاقت این شهروندان است واقعا ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست