بازدید 2519
۱

هشدار مقاومت فلسطین درباره عملیات زمینی

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین بامداد شنبه هشدار داد که آغاز عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه به معنای شعله‌ور شدن نبرد در چند جبهه است.
کد خبر: ۱۱۹۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۵ 21 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از المیادین، ابو جهاد سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین، گفت: آغاز عملیات زمینی دشمن در غزه به معنای شعله ور شدن نبرد در چند جبهه است.

وی با بیان اینکه نبرد طوفان الاقصی مظهر اتحاد بین محور مقاومت است، افزود که نیروهای مقاومت دشمن را غافلگیر خواهند کرد و برای همه سناریوها آماده هستند.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین همچنین، گفت: ایده ایجاد وطن جایگزین در شبه جزیره سینا به اتفاق آرا توسط فلسطینی‌ها رد شده است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خب اگه به نفعتونه که باید بذارید دشمن تو تله بیفته چرا نگرانید ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست