نبض خبر

لحظه انهدام سوخو 25 روس با دوش پرتاب!

کد خبر: ۱۱۹۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 20 October 2023
تعداد بازدید : 22548
بازدید 47763
اوکراینی‌ها تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد در اتفاقی نادر یک سوخو 25 روس، نه با سامانه‌های ضدهوایی مرسوم، بلکه با یک سلاح دوش پرتاب ضدهوایی هدف قرار گرفته و ساقط شده است. این اتفاق به دلیل تاکتیک طرفین جنگ است. جنگنده‌ها برای عدم شناسایی توسط رادارها در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند که این تاکتیک، آنها در مقابل موشک‌های دوش پرتاب ضدهوایی آسیب پذیر می‌کند. لحظات هدف قرار دادن و ساقط شدن این جنگنده روسیه را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۵
براوو
پس چرا با اینکه حماس میدونست قدرت اصلی اسراییل در نیروی هوایی اوناست اصلا سلاح دوش پرتاب نداره و حتی یک هواپیمای اسراییلی رو نزده ؟ مشکوک نیست؟
احسنت بررزمندگان اوکراینی
نمونه این ویدیو و چند نمونه دیگر را چند وبگاه تخصصی هوانوردی نمایش دادند و تیتر زده اند که ادعای اینکه یوخو٢۵نسخه روسی هواپیمای A10 آمریکایی است بنا بر تمامی این رخدادها یک ادعایی بی اساس است. چون آن هواگرد آمریکایی در جنگ عراق بارها هدف قرار گرفت ولی هواپیمای به شدت آسیب دیده سقوط نکرده و به پایگاه خود برگشته بود.
زاویه لوله دوش پرتاب معلوم فیلم ساختگی است طرف انگار داره تانک میزنه
خیلی متاسف شدم
چرا از افاغنه جهت جنگ غزه استفاده نمیگردد؟
تابی ؛ رسانه اوکراین !!!
جمع کنین ملت رو مسخره کردین ، دو تا فیلم رو به هم چسبوندین و نه لحظه برخورد هست نه لحظه خروج موشک از دوش انداز
خدارو شکر مرگ بر پوتین مرگ بر شروع کنندهای جنگ . درود بر پایان دهندهای جنگها
دروغه، می‌خوان ما رو بترسونند، اگر اینطور باشه قدرت عجیبی هست مگه میشه!!
چرته ،
روس‌های کمونیست درنهایت ساخت وسایل جنگی.مغز جنگیه ضعیفی دارند.همین روسها بودند ک باتکمیلترین تجهیزات جنگی در مقابل میرزاتفنگچی در جنگل گیلان وعلی دلواری در بوشهر.ناتوان مونده بودن.دانشمندان بزرگی در ساخت‌وساز دارند اما در جنگ ضعیفند.مثلا بااینهمه تجهیزات جنگی نتونستن ازپس اوکراین بر بیان.ب جرأت میتونم بگم که این تجهیزات جنگی در اختیار من باشه یه شبه کشورهای کوچک رو تصخیر میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
بیخیال فری انقدر تند نرو
الله اکبر