بازدید 2352

جنایت جدید رژیم صهیونیستی در خان یونس

منابع خبری امروز گزارش دادند، جنایات جدید رژیم اشغالگر صهیونیستی در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه بیش از ۲۰ شهید برجای گذاشته است.
کد خبر: ۱۱۹۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ 20 October 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، منابع خبری امروز جمعه گزارش دادند که حملات اخیر رژیم صهیونیستی به «خان یونس» واقع در جنوب نوار غزه بیش از ۲۰ شهید و ده‌ها مجروح بر جای گذاشته است.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که اسرائیل به طور همزمان ۶ باب خانه را در خان یونس هدف قرار داده است.

خبرگزاری فلسطینی شهاب ، تعداد شهدای این حملات را ۲۲ نفر و بیش از ۷۰ زخمی اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که شب گذشته ۱۰۰ هدف جدید را در نوار غزه بمباران کرده است.

در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین از جنایت جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه «نور شمس» واقع در کرانه باختری خبر داد و اعلام کرد که در حمله صهیونیست ۱۳ نفر از جمله ۵ کودک به شهادت رسیده است.

پیش از این منابع خبری گزارش دادند که  ارتش رژیم صهیونیستی بعد از درگیری ۲۷ ساعته با مبارزان فلسطینی از اردوگاه نور شمس در شرق «طولکرم» عقب‌نشینی کرد.

خبرگزاری فلسطین نیز امروز گزارش داد، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز ۱۲ شهروند فلسطینی اهل «بیت لحم» و ۶ شهروند فلسطینی اهل «نابلس» را بازداشت کردند.

وزارت بهداشت فلسطین پنجشنبه شب اعلام کرد که شمار شهدای جنایت‌های ۱۳ روز اخیر ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری به ۳۸۵۹ نفر رسیده است و تعداد مجروحین نیز در همین مدت، حدود ۱۳۵۰۰ نفر است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم